Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 75
візитів сьогодні: 5735
візитів всього: 743667
Прогноз погоди
11.07.2016 - Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік»
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
 
 
                 
від  ___________  №  ___
         м. Житомир
                              
                                      
Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік»
 
Відповідно до Бюджетного кодексу України, статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 року № 395 «Деякі питання надання у 2016 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій»  міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік» із змінами, внесеними рішенням міської ради від 09.02.2016 №75«Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 24.02.2016 №127 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 16.03.2016 №169 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік», від 28.04.2016 № 195 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік» та від 16.06.2016 № 247 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2015 №42 «Про міський бюджет на 2016 рік» та викласти рішення в новій редакції, а саме:
 
«1. Визначити на 2016 рік:
 
-  доходи міського бюджету у сумі 1 949 682 111 гривень 19 копійок, в тому числі доходи загального фонду міського бюджету 1 868 312 937 гривень 19 копійок, доходи спеціального фонду міського бюджету 81 369 174 гривні, у тому числі бюджету розвитку 4 480 018 гривень згідно з додатком №1 до цього рішення;
 
-  видатки міського бюджету у сумі 2 055 393 956 гривень 96 копійок, в тому числі видатки загального фонду міського бюджету 1 576 601 716 гривень 18 копійок та видатки спеціального фонду міського бюджету 478 792 240 гривень 78 копійок, згідно з додатком №3 до цього рішення;
 
- повернення кредитів до спеціального фонду міського бюджету у сумі 4 399 589 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення;
 
- надання кредитів з міського бюджету у сумі 5 482 966 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення, у тому числі:
 
 – надання пільгових довготермінових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам в сумі 1 160 921 гривня;
 
– надання платних поворотних кредитів із спеціального фонду міського бюджету комунальному підприємству «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради в сумі 4 322 045 гривень, які можуть надаватися в разі нестачі власних коштів підприємства на виконання зобов’язань по кредитним договорам з Європейським банком реконструкції та розвитку та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО);
 
- профіцит міського бюджету у сумі 291 954 796 гривень 01 копійка згідно з додатком №2 до цього рішення, в тому числі:
 
–  профіцит загального фонду міського бюджету 295 965 563 гривні 84 копійки, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду);
 
– дефіцит загального фонду міського бюджету у сумі 5 333 942 гривні 83 копійки, джерелом покриття якого є використання вільного залишку бюджетних коштів міського бюджету;
 
– профіцит спеціального фонду міського бюджету 1 323 175 гривень, напрямом використання якого визначити погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО;
 
- дефіцит спеціального фонду міського бюджету у сумі 398 750 018 гривень 78 копійок, згідно з додатком №2 до цього рішення, в тому числі:
 
 –  надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку в сумі 295 965 563 гривні 84 копійки;
 
– використання залишків коштів спеціального фонду (бюджету розвитку) міського бюджету на 01.01.16 року в сумі 75 649 304 гривні 94 копійки, в тому числі кредитних коштів НЕФКО -  205 609 гривень 65 копійок;
 
– залучення до бюджету розвитку кредитних коштів місцевих запозичень від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО)  у сумі  27 135 150 гривень.
 
Кредитні кошти в сумі 27 135 150 гривень, з урахуванням залишку на 01.01.16  - 205 609 гривень 65 копійок, безповоротного гранту  -  47 250 000 гривень, в загальному обсязі 74 590 759 гривень 65 копійок спрямувати на реалізацію інвестиційного проекту «Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери міста Житомира».
 
2. Спрямувати на проведення видатків 5 333 942 гривні 83 копійки вільних залишків бюджетних коштів загального фонду міського бюджету та 75 649 304 гривні 94 копійки залишків коштів спеціального фонду міського бюджету.
 
Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів міського бюджету на 2016 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами для програмно-цільового методу складання та виконання міського бюджету, у тому числі по загальному фонду 1 576 601 716 гривень 18 копійок та спеціальному фонду 478 792 240 гривень 78 копійок згідно з додатком №3 до цього рішення.
 
3.  Встановити розмір оборотного залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 10 000 000 гривень.
 
4. Затвердити на 2016 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком №5 до цього рішення в сумі 610 692 911 гривень, в тому числі:
 
  • реверсна дотація з міського бюджету державному бюджету в сумі 34 518 200 гривень;
 
  • субвенції загального фонду з державного бюджету місцевим бюджетам районів у місті в сумі 551 758 900 гривень;
 
  • інші субвенції загального фонду  в сумі  24 015 811 гривень на виконання повноважень, делегованих міською радою:
 
 
  • Богунській районній у м.Житомирі раді – 12 587 608 гривень;
 
  • Корольовській районній у м.Житомирі раді – 11 428 203 гривень;
 
  - субвенція загального фонду з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів Житомирському міському відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області в сумі 300 000 гривень;
 
  - субвенція загального фонду з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів Житомирській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області в сумі 100 000 гривень;
 
5.  Затвердити  на 2016 рік резервний фонд міського бюджету у сумі  2 000 000 гривень.
         
6. Визначити на 2016 рік перелік захищених видатків загального фонду міського бюджету на:
 
         - оплату праці працівників бюджетних установ;
         - нарахування на заробітну плату;
         - придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
         - забезпечення продуктами харчування;
                   - оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
         - обслуговування місцевого боргу;
          - поточні трансферти населенню;
         - поточні трансферти місцевим бюджетам;
          - забезпечення  інвалідів  технічними  та  іншими  засобами  реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;
- оплату послуг з охорони комунальних закладів культури;
- оплату послуг енергосервісу.
 
7. Затвердити у складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм згідно з додатком №6 до цього рішення.
 
8. Затвердити на 2016 рік перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку згідно з додатком №7 та міського фонду охорони навколишнього природного середовища згідно з додатком №8 до цього рішення.
 
9. Визначити граничний розмір місцевого боргу міського бюджету станом на 31.12.2016 року в сумі 105 626 588 гривень.
 
10. Головним розпорядникам коштів міського бюджету:
 
  •  забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
 
  • передбачити в повному обсязі асигнування на погашення кредиторської заборгованості минулого року;
 
  • затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках  для кожної бюджетної установи в межах відповідних бюджетних асигнувань.
 
11. Надати право виконавчому комітету міської ради упродовж бюджетного року, за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій, здійснювати розподіл та перерозподіл субвенцій і дотацій з державного та обласного бюджетів з наступним внесенням змін до міського бюджету на сесії міської ради. 
 
12. З метою забезпечення своєчасного фінансування видатків та збільшення доходів міського бюджету надати право департаменту бюджету та фінансів міської ради у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
 
  • отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду міського бюджету, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
 
  • здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
 
13. Внески у статутний капітал комунальних підприємств Житомирської міської ради здійснювати, в тому числі шляхом перерахування коштів на банківські рахунки підприємств без включення їх до мережі одержувачів бюджетних коштів.
 
14. Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років, за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю міському голові виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.
 
Поточне преміювання міського голови, секретаря міської ради проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням міського голови, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат; преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.
 
15. Житомирському міському голові надається право:
 
-  визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів міської ради, їх заступникам та іншим працівникам керівництва ради та виконкому в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради.
 
 
16. Установити, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду міського бюджету, перераховується комунальними підприємствами Житомирської міської ради щоквартально до 19 травня за        І квартал, до 19 серпня за І півріччя, до 19 листопада за 9 місяців та до            19 лютого за рік.
         
17. Визначити мінімальну вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомості у м.Житомирі (крім об’єктів державної та комунальної власності) на 2016 рік:
 
         -       8,27 грн. – для провадження некомерційної діяльності, у тому числі  для проживання фізичних осіб;
 
  •    16,54 грн. – для провадження виробничої діяльності;
 
  •    24,81 грн. – для провадження іншої комерційної діяльності.
 
18. Затвердити перелік відділів, управлінь, департаментів міської ради, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до міського бюджету м.Житомира в 2016 році (додаток №9).
 
19. Установити, що пільги інвалідам по зору I - II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
 
         Пільги    щодо   плати  за   житло,   комунальні  послуги,   тверде   паливо і скраплений  газ  надавати  інвалідам  по  зору I - II групи та  членам  їх  сім'ї ,  які проживають  разом  з  ними,  незалежно  від  виду  житла  та  форми  власності  на нього.  При наданні   пільг  до  членів  сімей   інвалідів  по   зору   належить:   дружина     (чоловік),    їхні     неповнолітні діти    (до 18 років);   неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає  разом з інвалідом I  групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.
 
20. Додатки  № 1-9 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
 
21. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій.».
 
 
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків та постійну комісію міської ради з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності, підприємництва, торгівлі та залучення інвестицій.
        
 
Міський голова                                                                    С.І.Сухомлин


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare