О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Виконком Житомирської міської ради
оголошує конкурси на заміщення вакантних посад посадових осіб
місцевого самоврядування:
Провідного спеціаліста управління культури міської ради
Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста 1 чи 2 категорії не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2 років; вільне володіння державною мовою та персональним комп’ютером.
Головного спеціаліста відділу планування та забудови управління регулювання забудови міста департаменту містобудування та земельних відносин міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною основного працівника)
Головного спеціаліста відділу регулювання садибної забудови управління регулювання забудови міста департаменту містобудування та земельних відносин міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною основного працівника)
Вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою та персональним комп’ютером.
Оголошення надруковано в газеті «Місто» від 25 листопада 2016 № 47
Прийом документів:
з 25 листопада 2016 року по 26 грудня 2016 року
-
При проведенні конкурсу здійснюється іспит кандидатів на заміщення вакантних посад. Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:заяву про участь в конкурсі ;
-
заповнену особову картку /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;
-
фотокартку розміром 4 х 6 см;
-
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-
декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
-
копію документа, який посвідчує особу;
-
копію військового квитка (для військовослужбовців або військово-зобов’язаних).
Інформація щодо конкретних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою міської ради додатково.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою:
м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова 4/2, кімната 229, тел.: 48-11-81.
Зразки документів
Особова картка тут
Зразок заповнення особової картки тут
Бланк декларації про доходи тут
Попередження про обмеження тут
Зразок написання заяви на участь у конкурсі тут