ЯСЮНЕЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Дата та місце народження:
27 січня 1979 року, м.Санкт-Петербург.
Навчальний заклад, спеціальність:
Північно-Західна Академія державної служби м. Санкт-Петербург, 2002;
Київський Національний університет імені Т.Г.Шевченка, 2005 р., вища освіта, спеціаліст, правознавство (юрист).
Трудова діяльність
01.1999 р. до 12. 2001 р. - менеджер по зв’язках з громадськістю ТОВ «Консауд»;
12.2002 до 2003 р. - координатор проекту Житомирська міська громадська організація «Центр Муніципального і Регіонального розвитку»;
06.2005 до 09. 2006 р. - провідний консультант-юрист Житомирської обласної організації політичної партії «Народний Союз Наша Україна»;
09.2006 до 09. 2007 р. - начальник юридичного відділу ТОВ «Візаж»;
10.2007 до 05.2009 рр. - заступник директора ТОВ «Юридична фірма «Еталон»;
05.2009 до 06.2009 р. - радник міського голови; Виконавчого комітет Житомирської міської ради;
07.2009 до 11.2010 - директор юридичного департаменту Житомирської міської ради;
12.2010 до 11.2015 - адвокат, директор ТОВ «Юридична фірма «Еталон»;
З 12.2015 - перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
Графік прийому громадян: щочетверга з 09.00 до 11.00 год.; тел.приймальні: 48-11-73
Відповідно до розпорядження міського голови від 09.12.2015 №724 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради»
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ясюнецький О.О.
Забезпечує реалізацію повноважень виконавчих органів міської ради в галузі бюджету та фінансів, економіки, зовнішньоекономічної діяльності, управління комунальною власністю, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, регулювання земельних відносин, містобудування та архітектури, будівництва, адміністративно-територіального устрою, законодавчого забезпечення виконавчих органів міської ради:
1. Організовує і координує діяльність: департаменту бюджету та фінансів міської ради; юридичного департаменту міської ради; департаменту економічного розвитку міської ради; управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради; управління регулювання земельних відносин міської ради; управління капітального будівництва міської ради; управління муніципального розвитку міської ради; департаменту власності та ринкового регулювання міської ради; Центру надання адміністративних послуг міської ради.
2. Контролює та координує діяльність комунальних підприємств:
«Агентство з управління майном» Житомирської міської ради; «Житомирбудземдокументація» Житомирської міської ради; «Житомирбудзамовник» Житомирської міської ради; «Готельне господарство «Житомир»; «Містобудівна політика м. Житомира»; «Реклама» Житомирської міської ради; «Житомирський міський центр земельних відносин», «Подільське» Житомирської міської ради; «Гагарінське» Житомирської міської ради; «Русичі»; магазин «Ветеран»; комунального лазня «Веселка»; комунального ремонтно-будівельного підприємства «Житомирміськбуд», архітектурно-планувального бюро при управлінні містобудування та архітектури, Житомирської міської комунальної рятувальної служби на воді. Надає міському голові пропозиції щодо кандидатур для призначення на посади керівників комунальних підприємств, закладів та установ.
3. Організовує проведення бюджетного процесу у місті, розглядає пропозиції виконавчих органів міської ради щодо складання та виконання міського бюджету.
4. Очолює комісії та комітети: комітет з конкурсних торгів виконавчого комітету Житомирської міської ради; конкурсну комісію з прийняття на службу посадових осіб виконавчих органів міської ради; із земельних питань; з вирішення земельних спорів; з питань самоврядного контролю у сфері містобудування та землекористування; з визначення суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна; у справах використання нежилих приміщень комунальної власності міста; з питань вивчення розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі; з питань контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств міської ради; з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат; міську міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення; узгоджувальну при виконавчому комітеті Житомирської міської ради з розгляду питань, пов’язаних зі зміною умов договору пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Житомира; комісію з питань контролю за ціновою ситуацією на ринку основних продовольчих товарів.
5. Співпрацює, в установленому законом порядку, з Головним управлінням юстиції в Житомирській області, реєстраційною службою Житомирського міського управління юстиції Житомирської області, Житомирською об’єднаною Державною податковою інспекцією Головного управління Міністерства доходів у Житомирській області, Головним управлінням Державної казначейської служби України в Житомирській області, співпрацює з Головним управлінням статистики в Житомирській області, Фінансовою інспекцією в Житомирській області.
6. Сприяє розвитку на території міста підприємницької діяльності, нових форм господарювання, здійсненню заходів з інвестиційної діяльності.
7. Вирішує за дорученням міського голови інші питання, пов'язані з діяльністю виконавчих органів міської ради.