Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 59
візитів сьогодні: 5544
візитів всього: 482393
Прогноз погоди
01.07.2016 -Про оренду комунального майна та внесення змін в рішення міськвиконкому
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
 
від _________ № ______
      м. Житомир
 
Про оренду комунального майна та
внесення змін в рішення міськвиконкому
 
З метою раціонального використання комунальної власності м. Житомира, розглянувши звернення фізичних, юридичних осіб про оренду комунального майна та рекомендації комісії у справах використання нежилих приміщень комунальної власності міста, відповідно до ст. 29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 17, 18, 19, 22 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 30.08.2012 № 429 зі змінами та доповненнями, виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з відповідною орендною платою за 1 кв.м без ПДВ за базовий місяць розрахунку згідно з додатком 1.
 
2. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з орендною платою1 гривня без ПДВ на рік згідно з додатком 2.
 
3. Орендар зобов’язаний погодити з управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради розміщення реклами та інформаційних вивісок, до початку здійснення діяльності привести орендоване приміщення у відповідність до містобудівних, санітарно-гігієнічних та протипожежних вимог, визначених відповідною документацією, застрахувати орендоване приміщення в день підписання договору оренди.
 
4. Комунальному підприємству “Агентство з управління майном” Житомирської міської ради укласти договори оренди з орендарями на термін, вказаний в додатках 1-2. У разі не укладання орендарем договору оренди упродовж 15 днів дозвіл на укладання договору оренди втрачає чинність.
 
5. Керівникам комунальних підприємств та установ підписати акти приймання-передачі орендованого майна з орендарями у день укладання договорів оренди та укласти договори про відшкодування експлуатаційних витрат.
 
6.  Надати дозвіл на передачу в суборенду орендованих приміщень на період дії договору оренди товариству з обмеженою відповідальністю «Фея» частини приміщення за адресою вул. Велика Бердичівська, 85 площею 12 кв.м (суборендар ФОП Пилипів Р.В.) з орендною платою 55 грн. за 1 кв.м без ПДВ для здійснення торговельної діяльності непродовольчими товарами.
 
7.  Внести зміни в рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради згідно з додатком 3.
 
8.  Затвердити договір від 01 червня 2016 року про заміну боржника у зобов’язанні, що виникло за договором оренди нерухомого майна, укладеного між комунальним підприємством «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради, приватним підприємством «Конкорд - 125» та приватною ремонтно – будівельною фірмою «Комунальник» щодо нежитлових приміщень за адресою вул. Лисенка, 3.
 
9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
 
Міський голова                                                                               С.І. Сухомлин


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare