УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
п’ята сесія сьомого скликання
від 23.06.16 № 37
Про затвердження Положення
про відділ ведення Державного
реєстру виборців Богунської
районної ради м.Житомира
Житомирської області
Відповідно до статті 14 Закону України “Про Державний реєстр виборців”, частини 4 статті 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 943 “Деякі питання утворення органів (відділів) ведення та регіональних органів (відділів) адміністрування Державного реєстру виборців”, постанови Центральної виборчої комісії від 26 лютого 2016 року №58 “Питання діяльності органу (відділу) ведення Державного реєстру виборців та регіонального органу (відділу) адміністрування Державного реєстру виборців”, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців Богунської районної ради м.Житомира Житомирської області згідно з додатком.
2. Рішення районної ради від 28.12.09 №187 “Про внесення змін до Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців районної ради”, від 27.04.11 №43 “Про затвердження Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців районної ради” вважати такими, що втратили чинність.
3. Контроль за виконанням данного рішення покласти на голову ради.
Голова ради О.С.Блощинський
Додаток
до рішення районної ради
від 23.06.16 №37
Положення
про відділ ведення Державного реєстру виборців
Богунської районної ради м.Житомира
Житомирської області
1. Відділ ведення Державного реєстру виборців Богунської районної ради (далі Відділ) є відділом апарату районної ради та її виконавчого комітету, який утворюється районною радою, їй підзвітний та підконтрольний і підпорядковується виконавчому комітету районної ради та голові ради.
2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, голови обласної державної адміністрації, рішеннями місцевих рад та їх виконавчих органів, розпорядженнями голови ради, а також положенням про Відділ.
3. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення діяльності Відділу здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України або за рахунок коштів місцевого бюджету як фінансування делегованих повноважень.
4. Загальна чисельність працівників Відділу - 6 штатних одиниць.
5. Основними завданнями Відділу є:
- ведення Державного реєстру виборців (далі-Реєстр), до якого заносяться відомості про громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (далі виборці) і проживають або перебувають на території Богунського району м.Житомира;
- складання та уточнення списків виборців для проведення виборів і референдумів.
6. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
6.1 забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних виборця, що містяться в базі даних Реєстру (далі-персональні дані Реєстру); знищення запису Реєстру на підставі і у спосіб, що встановлені Законом України “Про Державний реєстр виборців” (далі-Закон) та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру;
6.2 веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою, встановленими розпорядником Реєстру;
6.3 забезпечує відповідно до законодавства захист Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців”;
6.4 визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму та номер виборчої дільниці, дільниці з референдуму, до яких відноситься виборець;
6.5 в установленому законом порядку розглядає звернення громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю;
6.6 проводить у разі потреби перевірки відомостей про особу, зазначених у заяві про включення до Реєстру чи зміну її персональних даних, внесених до Реєстру;
6.7 надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстра за формою, встановленою розпорядником Реєстру;
6.8 надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про внесення змін до його персональних даних, внесених до Реєстру;
6.9 надає на письмовий запит виборця, поданий в установленому порядку, відповідну інформацію з Реєстру;
6.10 здійснює періодичне поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру;
6.11 забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях, дільницях референдуму відповідно до законодавства;
6.12 здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування без зміни його виборчої адреси;
6.13 виготовляє іменні запрошення виборцям на вибори чи референдуми у випадках, передбачених законодавством;
6.14 отримує від дільничних виборчих комісій відомості про зміни, внесені ними до уточнених списків виборців, для опрацювання в установленому Законом порядку;
6.15 проводить перевірку звернень політичних партій, розглядає запити виборчих комісій в установленому Законом порядку;
6.16 надає необхідну інформацію на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців;
6.17 надає в установленому законом порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого процесу на підставі відомостей Реєстру;
6.18 проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;
6.19 формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами їх внесення відомостями;
6.20 здійснює облік виборчих дільниць, які існують на постійній основі;
6.21 вносить до Реєстру дані про номери і межі одномандатних, територіальних виборчих округів після отримання від територіальних виборчих комісій рішення про утворення таких округів;
6.22 передає до Центральної виборчої комісії зміст рішень та повідомлення виборчих комісій у передбачених законодавством випадках;
6.23 здійснює налаштування та супроводження програмного і технічного забезпечення Реєстру;
6.24 здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
7. Покладення на відділ завдань, що виходять за межі його компетенції, не допускається.
8. Відділ має право одержувати в установленому порядку від виборців, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, виборчих комісій, комісій референдуму, закладів, установ та організацій, їх посадових осіб інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
9. Відділ взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань з виконавчими органами районної ради, співпрацює з органами державної виконавчої влади, підприємствами, організаціями і установами всіх форм власності, об’єднаннями громадян і окремими громадянами в межах своїх повноважень.
10. Завідувач Відділу:
- призначається на посаду та звільняється з посади головою районної ради в установленому законодавством порядку;
- на посаду завідувача призначається особа, яка має повну вищу освіту, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, та стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування на керівних посадах - не менш як три роки, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління - не менше як чотири роки;
- забезпечує виконання на території Богунського району Закону, законів України про вибори та референдуми з питань, що стосуються діяльності Відділу;
- здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань;
- розподіляє обов’язки між працівниками Відділу;
- видає накази у випадках та в порядку, визначеним Законом, організовує і контролює їх виконання;
- забезпечує в межах своїх повноважень зберігання інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства;
- вносить у встановленому порядку пропозиції щодо фінансового забезпечення роботи Відділу;
- підписує визначені Законом документи, що скріплюються печаткою Відділу;
- вносить у встановленому законодавством порядку пропозиції стосовно притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні Закону;
- забезпечує в установленому законом порядку представництво інтересів Відділу в судах;
- виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Відділ.
11. Працівники Відділу:
- призначаються на посаду та звільняються з посади головою ради в установленому законодавством порядку:
на посаду головного спеціаліста Відділу призначається особа, яка має повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, відповідного професійного спрямування, та стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста - не менше як один рік, чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління - не менш як три роки;
- здійснюють повноваження, передбачені законами України, іншими нормативно-правовими актами, правилами внутрішнього трудового розпорядку, а також відповідними посадовими інструкціями, цим Положенням;
- забезпечують своєчасне і якісне виконання доручень, завдань відповідно до функціональних обов’язків, несуть за це персональну відповідальність у порядку, передбаченому законодавством України;
- виконують окремі завдання і доручення завідувача Відділу, голови районної ради;
- мають право вносити завідувачу Відділу пропозиції з питань, що стосуються їх роботи.
12. Відділ має власну печатку та бланк.
Заступник голови ради С.А.Ілючок