Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 22
візитів сьогодні: 5727
візитів всього: 746772
Прогноз погоди
від   17.05.16  № 43 Про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради щодо призначення  субсидій за спрощеним порядком в опалювальному періоді 2015-2016 років

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

     Р І Ш Е Н Н Я

 

від   17.05.16    №   43

 

Про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради щодо призначення  субсидій за спрощеним порядком в опалювальному періоді 2015-2016 років

 

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника  управління-начальника відділу соціальних допомог Живанюк Н.С. про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради щодо призначення  субсидій за спрощеним порядком в опалювальному періоді 2015-2016 років виконавчий комітет районної ради відмічає, що роботу відділу в частині надання житлових субсидій організовано на належному рівні.

Програма житлових субсидій спрямована на соціальний захист найбільш соціально-вразливих верств населення, зокрема пенсіонерів, інвалідів, багатодітних та малозабезпечених сімей в оплаті житлово-комунальних послуг. Частка сімей, охоплених програмою житлових субсидій в Богунському районі за 2015-2016 роки становить понад 40 відсотків.

Протягом 2015-2016 років за призначенням субсидій звернулось 23143 сім’ї району, із яких понад 50% звернулись під час опалювального періоду. Вперше використали своє право на отримання житлової субсидії  21010 сімей.

Станом на 01.05.16 на обліку в управлінні перебуває 25340 сімей отримувачів житлових субсидій. Всього впродовж опалювального періоду нараховано житлових субсидій на загальну суму 178505,2 тис. грн.

Забезпечено електронний обмін інформацією з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг в режимі запиту з подальшим підтвердженням на паперових носіях, що дало змогу оперативно отримувати необхідні інформації від підприємств по кожному заявнику без його особистої участі, суттєво спростило і прискорило процес оформлення субсидій, водночас ряд підприємств, установ та організацій не дотримуються п’ятиденного терміну надання на запити управління необхідних відомостей для призначення субсидій - відповіді  на запити надходять із запізненням в місяць та більше.

2

На підставі зазначеного вище та з метою підвищення ефективності системи надання громадянам соціальної підтримки щодо сплати за житлово-комунальні послуги в умовах підвищення цін і тарифів виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1.  Інформацію про роботу відділу соціальних допомог УПСЗН районної ради щодо призначення  субсидій за спрощеним порядком в опалювальному періоді 2015-2016 років взяти до відома.

 

2. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміву М.І., заступнику начальника управління-начальнику відділу соціальних допомог Живанюк Н.С.:

 

2.1. Проводити системну роботу з працівниками відділу соціальних допомог з питань вивчення та своєчасного застосування нормативно-правових актів, які регламентують зміни до порядку призначень різних видів державних соціальних допомог, зокрема субсидій.

2.2. Вживати додаткових заходів по удосконаленню організації роботи відділу соціальних допомог щодо прийому мешканців району, які звертаються з питань надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг в умовах підвищення цін та тарифів. 

 2.3. Забезпечити своєчасне призначення субсидії та проведення автоматичних перерахунків житлових субсидій на оплату комунальних послуг громадянам району.   

2.4.  Сприяти особам, які мають вади фізичного розвитку або за станом здоров’я обмежені в пересуванні в підготовці документів для оформлення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.                                                                                                

2.5.  Продовжувати налагоджену співпрацю з підприємствами-надавачами комунальних послуг щодо своєчасного електронного обміну інформацією.

2.6. Здійснювати контроль за цільовим використанням бюджетних коштів, спрямованих на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

2.7. Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації, шляхом розміщення матеріалів на сайті „Житомирська міська рада” в розділі „Богунська районна рада”, надання консультацій за телефонами „гарячої лінії”, під час виїзних прийомів та зустрічей за місцем працевлаштування, навчання та проживання мешканців району.

 

         3.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови   ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П.

 

 

 

 

Голова ради                                              С.О.Блощинський                          



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare