Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 26
візитів сьогодні: 5530
візитів всього: 477328
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 21 червня  2016 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

        

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться  

21 червня  2016 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань

 (кім. 320)

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  ___________ № _________

Про    роботу    організаційного

відділу Корольовської районної

ради м. Житомира

 

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача організаційного відділу районної ради Козачук С.Л. про роботу організаційного відділу Корольовської районної ради м. Житомира, виконавчий комітет районної ради відмічає, що відділом проводиться належна робота, спрямована на виконання покладених на відділ функцій.

Відповідно до Положення про організаційний відділ Корольовської районної ради м. Житомира, головними завданнями відділу є організаційне, інформаційне, аналітичне забезпечення діяльності районної ради та її виконавчих органів.

Забезпечення організаційної підготовки та проведення засідань постійних комісій, президії і сесій районної ради, а також своєчасний аналіз їх діяльності є одним з пріоритетних напрямків роботи відділу.

В період з 6 листопада 2015 року (початку VII скликання Корольовської районної ради) було забезпечено проведення 30 засідань постійних комісій районної ради, 6 засідань президії, було організовано 6 сесій Корольовської районної ради на яких було  прийнято 42 рішень районної ради. На кожну сесію районної ради відділом готується інформація про діяльність районної ради та виконавчого комітету, проведену у міжсесійний період.

Згідно  Регламенту роботи Корольовської районної ради VII скликання, всі проекти  рішень надаються депутатам районної ради електронною поштою, у разі її відсутності - у паперовому вигляді. 

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», відділом  систематично і оперативно оприлюднюється повідомлення про скликання чергової сесії районної ради, проекти рішень та рішення районної ради, інформація районної ради у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради.

Організаційним відділом щомісячно надається план роботи Корольовської районної ради про заплановані засідання районної ради та виконавчого комітету на  черговий місяць до Житомирської обласної та Житомирської міської рад.

Відділ постійно надає методичну і практичну допомогу депутатам районної ради у реалізації ними депутатських повноважень у виборчих округах: проведенні зустрічей і звітів перед виборцями, прийомі громадян. Депутатам вчасно надавалися довідково – інформаційні та інші матеріали, забезпечувалися консультації спеціалістів, необхідних для здійснення депутатських повноважень; забезпечувалося своєчасне планування та організація навчання депутатів районної ради; оформлялися посвідчення помічників – консультантів депутатів районної ради, видавалися довідки.

В порядку, передбаченому чинним законодавством, відділ сприяє роботі дільничних виборчих комісій у здійсненні ними своїх повноважень.

Впродовж звітного періоду відділом проводилася робота щодо забезпечення проведення районних і організаційна підтримка загальноміських та загальнодержавних заходів, вживалися заходи щодо забезпечення гласності роботи районної ради та її органів. 

Враховуючи наведене вище, виконавчий комітет Корольовської районної ради м. Житомира

 

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про роботу організаційного відділу Корольовської районної ради м. Житомира взяти до відома.

2. Організаційному відділу Корольовської районної ради м. Житомира (Козачук С. Л.):

2.1. Впроваджувати нові форми і методи роботи з депутатами районної ради, спрямовані на покращення їх діяльності у районній раді та її виконавчих органах.

2.2. Удосконалювати роботу по наданню допомоги депутатам районної ради в організації їх діяльності у виборчих округах: при проведенні зустрічей з громадянами Корольовського району та звітів перед виборцями.

2.3. Сприяти депутатам районної ради у взаємодії з виконавчими органами районної ради, органами місцевого самоврядування та виконавчими органами влади вищого рівня, керівниками підприємств, організацій та установ району, об’єднаннями громадян, засобами масової інформації при вирішенні питань, делегованих Корольовській районній раді м. Житомира.

2.4. Вносити пропозиції керівництву районної ради щодо вдосконалення організаційної роботи, направленої на більш ефективну та якісну підготовку заходів, які проводить районна рада.

3. Управлінню праці та соціального захисту населення (Мисюк В.В.), фінансовому відділу (Когут А. В.), керівникам відділів, сектору та спеціалістам виконавчих органів Корольовської районної ради м. Житомира:

3.1. Надавати дієву допомогу депутатам районної ради у здійсненні ними депутатських повноважень.

3.2. Забезпечувати своєчасне і в повному обсязі  надходження до організаційного відділу районної ради інформацій про виконання рішень районної ради та інших розпорядчих документів для узагальнення та підготовки довідково-інформаційних матеріалів.   

4. Рішення виконавчого комітету від 16.09.14 № 75 «Про роботу організаційного відділу Корольовської районної ради м. Житомира» з контрою зняти як таке, що виконане.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови Корольовської районної ради м. Житомира Шевчук Ю.М.

 

 

Голова ради                                                                                         О.В.Соя


  

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

     м. Житомир

Про санітарний стан та благоустрій

території Корольовського району

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому Корольовської районної ради Степанченко Г.В. про санітарний стан та благоустрій району, виконавчий комітет районної ради відмічає, що відповідно до  рішення  виконавчого комітету Житомирської міської ради від 15.03.07 № 159 «Про закріплення територій для додержання належного санітарного стану в м. Житомирі» та рішення Житомирської міської ради від 29.03.12 № 325 «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі»  виконавчий комітет Корольовської районної ради в межах своїх повноважень проводить роботу по поліпшенню санітарного стану та благоустрою території району.

На виконання розпорядження  міського голови від 21.03.16 № 175  «Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання міста» видано розпорядження голови районної ради від 22.03.16 № 12-а, яким було створено робочу групу та затверджено план заходів по проведенню благоустрою та санітарного прибирання території Корольовського району м. Житомира.

До санітарного прибирання та благоустрою були залучені підприємства різних форм власності, організації, установи, заклади охорони здоров’я,   освіти, гаражні кооперативи та мешканці району. 

Спеціалістами апарату виконкому, фінансового відділу, управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира впорядковано територію прилеглу до адмінбудинку. 21 квітня 2016 року працівниками виконавчих органів районної ради прибрано територію, прилеглу до об’єкту будівництва «Будівництво будівлі пункту діагностики автомобілів з офісними приміщеннями за адресою: м.Житомир, площа Польова, 8-А».

Проводились роботи по впорядкуванню закріплених за підприємствами, установами, організаціями могил загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі та облаштуванню пам’ятних місць, пов’язаних із подіями Другої Світової війни.

 

Враховуючи зазначене вище, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про санітарний стан та благоустрій території Корольовського району взяти до відома.

   

         2. Керівникам підприємств, установ, організацій, навчальних закладів  незалежно від форм власності, власникам приватних та відомчих будинків продовжувати роботу по приведенню та підтриманню у належному санітарному стані  прилеглих, закріплених, прибудинкових та виробничих територій, зелених смуг, скверів, зупинок громадського транспорту, фасадів будинків, виробничих корпусів, упорядкуванню закріплених вулиць, парканів, прибиранню сміття  тощо.

 

3. Відповідальним працівникам виконавчих органів Корольовської районної ради постійно контролювати санітарний стан території району.

 

4. Рекомендувати керівникам підприємств, установ, організацій, навчальних закладів  упорядковувати братські могили, військові поховання, приділяти увагу облаштуванню пам’ятних місць, пов’язаних з подіями Другої світової війни.

 

5. Рішення райвиконкому від 16.06.15 № 45 «Про санітарний стан та благоустрій території Корольовського району» зняти з контролю, як виконане.

 

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Шевчук Ю.М.

 

  

Голова ради                                                                                          О.В. Соя

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М. ЖИТОМИРА

 

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від                         №

 

Про утворення комісії з

електронної системи закупівель,

затвердження її складу та Положення

 

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», виконавчий комітет Корольовської районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Утворити комісію з електронної системи закупівель виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира та затвердити склад комісії згідно з додатком 1.

 

2. Затвердити Положення про комісію щодо функціонування електронної системи закупівель виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира згідно з додатком 2.

  

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Шевчук Ю.М.

  

 

Голова ради                                                                                                  О.В. Соя


 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ   

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від _________________№___________
        

Про план роботи виконавчого

комітету Корольовської районної

ради м.Житомира на ІІІ квартал

2016 року

           

 

             Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради    м. Житомира на ІІІ квартал 2016 року згідно з додатком.

 

         2. Зобов’язати заступника голови  ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.

 

        3.  Рішення райвиконкому від  15.03.16  № 23 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІІ квартал 2016 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.

 

        4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

Голова ради                                                                                               О.В.Соя

 

 

 

 

 

                    Додаток

                                                                              до рішення виконавчого комітету

                                                                              Корольовської районної ради

                                                                                    м.Житомира

                                                                                від ___________ № ________

 

План

роботи  виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира

на ІІІ  квартал  2016 року

 

1.  Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету  Корольовської районної  ради м. Житомира

 

№  пп

Назва питання

Відповідальний

Дата подачі проектів рішень

Дата подачі матеріалів

Доповідач

 

 

1.

19  липня  2016 року

 

Про роботу зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення районної ради за І півріччя 2016 року

 

 

 

Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому

 

 

 

 

 

24.06.16

 

 

13.07.16

 

 

Мисюк В.В. – начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

 2.

Звіт про виконання районного бюджету за  І півріччя 2016 року

 

Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

24.06.16

13.07.16

Когут А.В. – начальник фінансового відділу районної ради

 

 

 

 

 

1.

 

16  серпня   2016 року

 

Звіт про роботу фінансового відділу районної ради щодо виконання повноважень

 

 

 

Орлова О.Г. – заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

 

18.07.16

 

 

10.08.16

 

 

 

 

Когут А.В. – начальник фінансового відділу районної ради

 

2.

Про роботу управління праці та соціального захисту населення районної ради щодо надання житлових субсидій  населенню Корольовського району м.Житомира

 

Шевчук Ю.М. – заступник голови ради

18.07.16

10.08.16

Процюк Л.В. – заступник начальника, начальник відділу грошових виплат і компенсацій УПСЗН

Районної ради

 

 

1.

20 вересня  2016 року

 

Про стан виконавської дисципліни  при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради

 

 

 

Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому

 

 

 

19.08.16

 

 

14.09.16

 

 

 

 

 

Сидорчук Н.Д.. – завідувач загального відділу районної ради

2.

Про проведення обліку та призначення адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитеро-ристичної операції

Шевчук Ю.М. – заступник голови ради

 

19.08.16

14.09.16

Процюк Л.В. – заступник начальника, начальник відділу грошових виплат і компенсацій УПСЗН районної ради

 

 

 

 

2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради

 

          2.1.  Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району.

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

         2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.

 

Управління праці та соціального захисту населення районної ради

 

3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.

 

3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.

                                                                                    Організаційний відділ районної ради

 

 

3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.

                                                                                    Загальний відділ районної ради

 

3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.

                                                                                   Організаційний відділ, управління праці

                                                                                   та соціального захисту населення районної ради

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ   ЗАХОДИ

1. Організаційні  заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради
(за окремим планом)

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради,         керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради

2. Засідання виконкому
(третій вівторок місяця)

 

 

“-“-“-

3. Навчання керівних кадрів  районної ради, спеціалістів  
(щомісячно)

 

Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

4. Проведення Дня відкритого листа 
(за окремим планом щоквартально)

 

Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради

5. Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян  керівництвом виконкому та районної ради

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

6. Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району
(за окремим планом)

 

 

Організаційний та загальний відділи районної ради

7. Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)

 

 

Загальний відділ районної ради

  • адміністративної комісії

 

Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії

  • комісії по земельних питаннях
    (по потребі)

 

Заступник  голови ради, головний спеціаліст виконкому

  • комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи
    (по надходженню документів)

 

Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

  • комісії по призначенню житлових   субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

 

Заступник голови ради, УПСЗН

  • координаційно-методичної ради з  правової  освіти населення
    (щоквартально)

 

Керуючий справами виконкому, начальник міського управління  юстиції

  •  президії   організації ветеранів Корольовського району
    (щоквартально)

 

Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН,  організація ветеранів Корольовського району

-    комісії з питань реструктуризації    заборгованості за житлово-комунальні  послуги

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

  • ради з питань безпечної життєдіяльності  та цивільного захисту населення
    (щоквартально)

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради

  • комісії з питань  погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
    (щомісячно)

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по визначенню необхідності проведення,  видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

(по потребі)

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного  капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною

(по потребі)

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН

  • комісії по упорядкуванню  діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів

 

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому

  • комісії  по наданню матеріальної допомоги населенню

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

  • комісії по визначенню статусу учасника війни
    (по потребі)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

  • опікунської ради
    (щомісяця)

 

Керуючий справами виконкому, УПСЗН

8. Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів  
(щомісячно за окремим планом)

 

 

Загальний та організаційний відділи районної ради

10.  Участь голови ради, заступника      голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в  заходах по Корольовському району
(за окремим планом)

 

 

Організаційний відділ районної ради

 

 

 

11.  Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами

 

 

Заступник  голови ради,  заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради

 

12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професій свят

 

Голова ради, заступник голови ради

 

 

 

Керуючий справами

виконкому                                                                                                             П.М.Чеховський

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare