Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 16
візитів сьогодні: 5529
візитів всього: 484272
Прогноз погоди
від 30.12.15 № 71 Про    реалізацію    державної антикорупційної       політики в   апараті      районної    ради та  її    виконавчому   комітеті, виконавчих   органах районної ради

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

від 30.12.15 № 71

 

Про    реалізацію    державної антикорупційної       політики

в   апараті      районної    ради

та  її    виконавчому   комітеті, виконавчих   органах районної ради

 

З метою дотримання та реалізації державної антикорупційної політики, забезпечення виконання в апараті районної ради та її виконавчому комітеті, виконавчих органів районної  ради вимог Закону України «Про запобігання корупції», Закону України від 14.10.2014 № 1699-VII «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1195 «Про затвердження Порядку передачі дарунків, одержаних як подарунки державі, Автономній Республіці Крим, територіальній громаді, державним або комунальним установам чи організаціям», керуючись статтями 55, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Забезпечити подальшу реалізацію антикорупційної політики, усунення передумов для виникнення корупції в діях посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради та впровадження превентивних заходів для запобігання цьому явищу.

2. Визначити відповідальним за координацію роботи з питань запобігання і протидії корупції в апараті районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради Янушевич Людмилу Петрівну, заступника голови  ради з питань діяльності виконавчого органу.

3. Утворити комісію з питань оцінки вартості, вирішення питання щодо можливості використання, місця та строку зберігання дарунка, одержаного уповноваженою особою як подарунка територіальній громаді або органу місцевого самоврядування в апараті районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради та затвердити її у складі згідно з додатком 1.

4. Встановити, що приймання дарунків, одержаних посадовими особами місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради як подарунок територіальній громаді або органу місцевого самоврядування, здійснюється завідувачем господарства  виконавчого комітету районної ради в кабінеті 303.

5. Затвердити:

5.1. Перелік посад в апараті районної ради та її виконавчому комітеті, виконавчих органів  районної ради, робота на яких пов’язана з підвищеним ризиком прояву корупції згідно з додатком 2.

5.2. Заходи щодо попередження проявів корупції в діях посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради  згідно з додатком 3.

6. Заступнику голови ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П., згідно з розподілом обов’язків:

6.1. Здійснювати  заходи щодо попередження та недопущення причин та умов, що сприяють вчиненню корупційних дій та інших правопорушень, пов’язаних із корупцією, посадовими особами місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної  ради.

6.2.Проводити аналіз виконання заходів щодо попередження проявів корупції в діях посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради та розглядати результати на нарадах при керівництві ради та виконкому.

7.Організаційному відділу апарату ради та виконкому                      (Цівончук М.О.) забезпечувати  висвітлення на сайті «Житомирська міська рада» розділ «Богунська районна рада» стан роботи щодо попередження проявів корупції в діях посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної  ради.

8. Керівництву апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної ради, здійснювати систематичний контроль за поведінкою посадових осіб місцевого самоврядування, щодо непоширення фактів вчинення корупційних дій та інших правопорушень, пов’язаних із корупцією.

9. Затвердити положення про комісію з питань оцінки вартості, вирішення питання щодо можливості використання, місця та строку зберігання дарунка, одержаного уповноваженою особою як подарунка територіальній громаді або органу місцевого самоврядування згідно з додатком 4.

10. Загальному відділу апарату ради та виконкому (Давиденко І.О.) ознайомити посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради її виконавчого комітету, виконавчих органів  ради з цим розпорядженням під розпис.

11. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови ради Ілючка С.А. та заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П..

 

 

Голова ради                                                       О.С. Блощинський

 

 

Додаток 1

до розпорядження голови районної ради

від 30.12.15  № 71

 

Склад

комісії з питань оцінки вартості, вирішення питання щодо можливості використання, місця та строку зберігання дарунка, одержаного уповноваженою особою як подарунка територіальній громаді або органу місцевого самоврядування в апараті районної ради та її виконавчому комітеті, виконавчих органах районної ради.

 

 

Янушевич Людмила Петрівна

заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу , голова комісії

 

Ілючок Сергій Анатолійович

заступник голови ради, заступник голови комісії

 

Оверкович Галина Василівна

головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому, секретар комісії

Члени комісії:

 

Давиденко Інна Олександрівна

завідувач загального відділу апарату ради та виконкому

 

Дейнека Ольга Олександрівна

завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер апарату ради та виконкому

 

Клоченок Костянтин Петрович

завідувач господарства виконавчого комітету районної ради

 

представник юридичної особи з правом проведення оцінки майна

 

 

Керуючий справами виконкому                                 Л.В.Согріна

 

Додаток 2

до розпорядження голови районної  ради

від 30.12.15 № 71

 

Перелік

посад в апараті районної ради та її виконавчого комітету,

виконавчих органів  районної ради, робота на яких пов’язана з підвищеним ризиком прояву корупції

 

1. Голова районної ради

2. Заступник голови ради

3. Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу  

4. Керуючий справами виконкому

5. Завідувач організаційного відділу апарату ради та виконкому районної ради

6. Завідувач загального відділу апарату ради та виконкому районної ради

7. Завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради

8.Заступник завідувача відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради.

9. Завідувач відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради

10. Головний спеціаліст відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради

11.Головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому

12. Головний спеціаліст апарату ради та виконкому

13. Головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому

14. Завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер апарату ради та виконкому районної ради

15.Провідний спеціаліст, бухгалтер-касир відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату ради та виконкому районної ради

16. Начальник фінансового відділу районної ради

17.Заступник начальника – завідувач сектору складання та виконання бюджету фінансового відділу районної ради

18. Начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради

19.Заступник начальника управління – начальник відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту районної ради

20. Заступник начальника управління–начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної ради

21. Заступник начальника відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної ради

22. Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер управління праці та соціального захисту населення районної ради

23. Начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради

24. Начальник відділу з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи управління праці та соціального захисту населення районної ради

25. Завідувач сектору – головний державний соціальний інспектор управління праці та соціального захисту населення районної ради

26. Державний соціальний інспектор управління праці та соціального захисту населення районної ради.

 

 

 

Керуючий справами виконкому                                          Л.В.Согріна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Додаток 3

до розпорядження голови районної ради

        від 30.12.15 № 71

 

Заходи

 щодо попередження проявів корупції в діях посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної  ради

№ з/п

Найменування заходів

Термін

виконання

Виконавці

 

1

2

3

4

1.

Удосконалення системи управління та надання послуг:

 

 

1.1

Забезпечення безумовного дотримання вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування », «Про запобігання  корупції», та інших актів антикорупційного спрямування

постійно

 

посадові особи місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради

1.2

Перегляд повноважень посадових осіб апарату районної ради та  її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради та удосконалення розмежування функцій між ними

постійно

Заступники голови ради, керуючий справами виконкому, головний спеціаліст юрисконсульт апарату ради та виконкому

 

 

 

1

2

3

4

1.3

Вжиття заходів щодо зменшення кількості безпосередніх контактів фізичних осіб, підприємців з посадовими особами місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної   ради.

постійно

заступники голови районної ради, начальник УПСЗН, начальник фінансового відділу, завідувачі відділів апарату ради та виконкому

1.4

Підвищення відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради її виконавчого комітету, виконавчих органів  ради за підготовку проектів рішень районної ради, виконавчого комітету, розпоряджень голови районної ради та їх візування     

постійно

Заступники голови ради, керуючий справами виконкому, керівники відділів апарату районної ради її виконавчого комітету, виконавчих органів  ради

2.

Забезпечення доброчесності на службі у виконавчих органах Богунської районної ради:

 

 

2.1

Ознайомлення осіб, які претендують на зайняття посад в апараті районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради, із Загальними правилами поведінки державного службовця, обмеженнями,пов’язаними із проходженням служби в виконавчих органах районної ради та забезпечення їх дотримання

Постійно

Головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому

 

 

1

2

3

4

2.2.

Проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади» щодо новоприйнятих осіб.

Проведення відповідної перевірки щодо всіх посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради

Постійно

 

 

 

до 31 грудня 2016 року

Головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому, головний спеціаліст апарату ради та виконкому

2.3

Забезпечення своєчасного подання посадовими особами місцевого самоврядування декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік

щорічно до 1 квітня

Головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому, головний спеціаліст апарату ради та виконкому

2.4

Вдосконалення системи розстановки кадрів в апараті районної ради та  її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради

постійно

Керівники виконавчих органів, завідувачі відділів, головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому

2.5

Проведення об’єктивної щорічної оцінки виконання посадовими особами апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради покладених на них обов’язків і завдань, атестації;

січень-лютий

 

 

 

 

1 раз на 4 роки

Заступники голови ради, керуючий справами виконкому, керівники виконавчих органів районної ради, завідувачі відділів, головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому

 

 

 

 

2.6

Проведення службового розслідування

за необхідності

Керівники виконавчих органів районної ради, головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому

2.7

Встановлення заробітної плати (надбавок, премій) працівникам апарату районної ради та  її виконавчого комітету, виконавчих органів районної  ради залежно від результатів їх діяльності (згідно затвердженого Положення)

постійно

Керівництво районної ради та виконкому, керівники виконавчих органів районної ради

2.8

Своєчасне реагування на факти порушення працівниками апарату районної  ради та її виконавчого  комітету, виконавчих органів районної  ради етики поведінки, трудової та виконавської дисципліни, вчинення інших правопорушень, проведення службових розслідувань та притягнення винних до відповідальності

за необхідності

Керівники відділів, управління головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому

2.9

Забезпечення підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної  ради

за окремим графіком

Головний спеціаліст з кадрової роботи апарату ради та виконкому

2.10.

Дотримання нормального морального клімату працівників в трудовому колективі районної ради

постійно

Керівництво районної ради, керівники відділів апарату районної ради її виконавчого комітету, виконавчих органів  ради

 

 

 

3.

Удосконалення системи використання майна, бюджетних коштів виконавчого комітету районної ради та виконавчих органів районної ради:

постійно

Фінансовий відділ районної ради

3.1

Посилення контролю за збереженням майна, що перебуває на балансі виконавчого комітету районної ради та виконавчих органів районної ради, забезпечення відповідального ставлення до нього

постійно

Керівники відділів бухгалтерського обліку та звітності – головні бухгалтери, апарату районної ради її виконавчого комітету, виконавчих органів  ради

3.2

Проведення внутрішньо - фінансового контролю за цільовим використанням коштів бюджету району

постійно

Головні розпорядники коштів бюджету району, фінансовий відділ районної ради

3.3

Проведення  моніторингу ефективності використання коштів бюджету району при виконанні цільових програм

постійно

Фінансовий відділ районної ради

 

3.4

Здійснення контролю за додержанням антикорупційного законодавства:

 при укладанні договорів та здійсненні розрахунків за ними;

 під час ведення претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в правоохоронних органах і судах        

постійно

Відділи: бухгалтерського обліку та звітності, головні спеціалісти-юрисконсульти, керівники виконавчих органів районної ради

3.5

Проведення моніторингу виконання умов укладених договорів в апараті районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради

постійно

Відділи бухгалтерського обліку та звітності, головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому, юрисконсульт управління праці та соціального захисту населення районної ради.

4.

Поліпшення умов доступу фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб та об’єднань громадян без статусу юридичних осіб до інформації про діяльність районної ради та її виконавчих органів

За необхідності

Організаційний відділ апарату ради та виконкому

4.1.

Забезпечення прозорості і відкритості в діяльності районної ради та її виконавчих органів шляхом оприлюднення інформації та документів:

в засобах масової інформації; на сайті «Житомирська міська рада» в розділі «Богунська районна рада»

постійно

Організаційний відділ апарату ради та виконкому

4.2

Забезпечення доступу до публічної інформації в апараті районної ради та  її виконавчого комітету, виконавчих органах  районної ради.

постійно

 

загальний відділ апарату ради та виконкому, керівники відділів апарату ради та виконкому і виконавчих органів районної ради

5.

Аналітична робота:

 

 

 

5.1

Проведення аналізу виконання посадовими особами місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради вимог антикорупційного законодавства

щоквартально

Головний спеціаліст юрисконсульт апарату ради та виконкому, головний спеціаліст апарату ради та виконкому

5.2

Проведення аналізу звернень громадян в яких міститься інформація про вчинення посадовими особами місцевого самоврядування апарату районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів  районної ради корупційних правопорушень та своєчасного реагування на них

постійно

Загальний відділ апарату ради та виконкому,

головний спеціаліст апарату ради та виконкому

5.3

Ведення обліку посадових осіб місцевого самоврядування апараті районної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної  ради, притягнутих до адміністративної та кримінальної відповідальності за вчинення корупційних правопорушень

постійно

Головний спеціаліст юрисконсульт

апарату ради та виконкому

 

 

Керуючий справами виконкому                                 Л.В.Согріна



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare