Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 81
візитів сьогодні: 5531
візитів всього: 477426
Прогноз погоди
Звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Житомира за 2015 рік, у тому числі здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами міської ради
Звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста Житомира за 2015 рік, у тому числі здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами міської ради
 
Упродовж 2015 року головна увага виконавчих органів міської ради була зосереджена на питаннях забезпечення належного функціонування та зниження енергозатратності міської інфраструктури, підвищення комфорту проживання мешканців міста, зменшення впливу негативних чинників в усіх сферах економічної діяльності та життя населення. Незважаючи на непросту ситуацію в Україні, вдалося реалізувати більшість запланованих заходів Програми економічного і соціального розвитку міста Житомира на 2015 рік.
 
Промисловими підприємствами міста за січень - листопад 2015 року реалізовано продукції на 9749,7 млн. грн., що на 37,4% більше, ніж за аналогічний період 2014 року. Промислові підприємства міста забезпечили  43,3% обласного обсягу реалізації промислової продукції.
Обсяг реалізованої промислової продукції на одного мешканця міста складає 36,1 тис. грн., що удвічі  більше середньообласного показника.
У структурі обсягу реалізації 37,8% припало на харчові продукти та напої, 7,6% – на металургійне виробництво, виробництво готових металевих виробів, крім машин і устаткування, 7,4% – на виробництво гумових і пластмасових виробів, іншої неметалевої мінеральної продукції, 6,5% – на текстильне виробництво, виробництво одягу, шкіри, виробів зі шкіри та інших матеріалів.  В межах від 0,9% до 5,1% коливалась питома вага обсягу реалізованих хімічних речовин і хімічної продукції, поставок машинобудування, фармацевтичних продуктів і препаратів, виробів з деревини, паперу та продукції поліграфічної діяльності. У структурі реалізованої промислової продукції на постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря припало 28,6%, на водопостачання, каналізацію, поводження з відходами – 1,1%.
У січні – листопаді 2015 року відносно відповідного періоду минулого року в 1,7 рази зросло виробництво елементів конструкцій збірних для будівництва з цементу, бетону або каменю штучного, на 0,7% - виробництво ковбасних виробів.
Водночас, на 68,4% скоротилось виробництво білизни постільної, на 49,5–54,3% – приладів для вимірювання електричних та іонізуючих випромінювань, каменю декоративного і будівельного обробленого іншого і виробів з нього, дерев’яних меблів для офісів, на 29,1% – машин для очищення, сортування або калібрування насіння, зерна або культур бобових сушених, на третину – панчох, шкарпеток та виробів панчішно-шкарпеткових інших, трикотажних машинного та ручного в’язання, на чверть – деревини уздовж розпиляної чи розколотої, розділеної на частини чи лущеної, завтовшки більше 6 мм та розчинів бетонних, готових для використання, на 15,4% – взуття, на 9,6% – печива солодкого і вафель.
Причиною падіння обсягу виробництва по деяких видах промислової продукції стало тимчасово втрачені ринки збуту продукції до Російської Федерації, Донецької та Луганської областей.
 
Будівельна діяльність
Підприємства будівельної галузі у 2015 році виконали                              72,4% загальнообласного обсягу робіт на суму 434,9 млн. грн., що на                  8,1% більше, ніж за 2014 рік. Найвагоміші обсяги робіт виконано на будівництві будівель – 57,4% загального обсягу робіт, у тому числі нежитлових – 49,2%., житлових – 8,2%. На будівництві інженерних споруд виконано 42,6% загального обсягу робіт.
За січень-вересень 2015 року прийнято в експлуатацію 30,2 тис.м2 загальної площі житла, що майже в 2 рази більше, ніж за відповідний період 2014 року та складає 32,7% обласного обсягу. Слід зазначити, що більше половини (52,5%) загальної площі введеного житла припадає на одноквартирні будинки та 47,5% - на багатоквартирні будинки.
У виробничій сфері прийнято в експлуатацію цехи з виробництва матеріалів будівельних з пластмас на 67,0 тис.м2  у рік, металевих виробів на   990 т у рік, з переробки м'яса на 260 т у рік, з пакування круп на 240 т у рік; магазини та ринки торговою площею 1,9 тис. м2; склади загально товарні оптові на 6,05 тис. м3. Прокладено 0,74 км місцевих каналізаційних та водостічних мереж, 0,83 км місцевих водопровідних мереж, 1,35 км ліній електропередач напругою 6-20 кВ та 1,94 км – напругою 0,4 кВ.
У соціальній сфері введено в дію кардіологічний центр обласної лікарні на 21 ліжко та стоматологічний кабінет на 10 відвідувань за зміну, спортивні майданчики площею 269 м2.
 
Житомир має достатньо розвинений промисловий сектор та потенціал для підготовки привабливих пропозицій для інвесторів. Місто може розвивати традиційні для себе галузі харчової, легкої, машинобудівної промисловості, виробництво іншої неметалевої продукції, де вже залучені значні обсяги іноземних інвестицій. Рейтинг інвестиційної привабливості міста Житомир визначено у 2015 році на рівні invBBB+ – достатня інвестиційна привабливість. Рейтинг допомагає інвестору оцінити сприятливість чи несприятливість інвестиційного клімату, переваги і недоліки інвестування в місто.
У 2015 році в економіку міста іноземними інвесторами вкладено                 1,8 млн.дол.США. Основною формою залучення капіталу були грошові внески. В той же час відбулося вилучення інвестицій на суму                                     6,4 млн.дол.США.
Загальний обсяг накопичених прямих іноземних інвестицій з урахуванням курсової різниці на 31 грудня 2015 року становив                              82,2 млн.дол.США, що менше на 14,9% у відношенні до початку року. Зменшення обсягу іноземних інвестицій відбулося у зв’язку із зміною вартості акціонерного капіталу за рахунок курсової різниці на суму                           9,8 млн.дол.США.
У розрахунку на одного мешканця міста припадало 307,2 дол.США прямих інвестицій проти 199,1 дол.США по області.
Інвестиції надходили з 39 країн світу. Найбільші вкладення належали нерезидентам з Кіпру, Швейцарії, Нідерландів, Італії, Польщі та Віргінських островів, на які припадало 87,7% загального обсягу інвестицій у місто, або                 72,2 млн.дол.США.
В інвестиційному співробітництві приймали участь 138 підприємств  міста. Суттєва частина інвестиційного капіталу нерезидентів зосереджена в промисловості – 62,5 млн.дол.США, або 76,1% до загального обсягу.
Значну частку інвестицій спрямовано на підприємства з виробництва гумових і пластмасових виробів, іншої неметалевої мінеральної продукції –               32,4 млн.дол.США, або 39,4% загального обсягу, у текстильне виробництво – 12,3 млн.дол.США (15,0 %), виробництво меблів; ремонт, монтаж машин і устаткування – 11,2 млн.дол.США (13,6%). Зацікавленість у іноземних інвесторів також викликали підприємства, що займались операціями з нерухомим майном – 8,0 млн.дол.США та будівництвом - 5,8 млн.дол.США.
 
Зовнішньоекономічна діяльність
У 2015 році підприємствами міста експортовано товарів на суму                 125,2 млн.дол.США, що на 19,6% менше ніж у 2014 році. Імпортовано товарів на суму 81,8 млн.дол.США, це на 31,6% менше ніж у минулому році. Сальдо зовнішньої торгівлі товарами становило 43,4 млн.дол.США                            (у 2014р. – 36,0 млн.дол.США). Коефіцієнт покриття експортом імпорту склав  1,53, проти 1,30 – у 2014р.
Зовнішньоторговельні операції підприємства міста здійснювали з партнерами зі 101 країни світу. Підприємства експортували харчові продукти; недорогоцінні метали; продукти рослинного походження; вироби з каменю, гіпсу, цементу. В основному імпортували машини, обладнання та механізми; полімерні матеріали, пластмаси, засоби наземного транспорту, літальні апарати; дорогоцінні метали; текстильні матеріали.
Обсяг експорту послуг становив 16,9 млн.дол.США, імпорту –                     4,5 млн.дол. Сальдо зовнішньої торгівлі послугами склало 12,4 млн.дол.                   (за 2014р. – 16,6 млн.дол.). Порівняно з 2014р. експорт послуг зменшився на 28,9%, імпорт – відповідно на 37,2%.
Зовнішню торгівлю послугами здійснювали 60 підприємств міста з                73 країнами світу. Експортували  послуги у сфері телекомунікації, комп’ютерні та інформаційні, ділові, транспортні та з переробки матеріальних ресурсів. Імпортували - ділові послуги, транспортні, роялті та інші послуги, пов’язані з використанням інтелектуальної власності.
 
Розвиток малого і середнього підприємництва – це один із основних пріоритетів економічного розвитку міста, що є вагомим джерелом наповнення доходної частини міського бюджету, створення нових робочих місць, надходження інвестицій в економіку.
У місті здійснюють господарську діяльність 122 середніх підприємства, 2373 малих підприємств та 25724 фізичних осіб-підприємців.
На малих і середніх підприємствах міста зайнято 37,0 тис. осіб. Ними реалізовано продукції (робіт, послуг) на  суму 11247,1 млн. грн., або                      72,2% загального обсягу реалізованої продукції.
У 2015 році суб’єктам господарської діяльності передано в оренду                 31 земельну ділянку загальною площею 10,2 га та поновлено  74 договорів оренди загальною площею 16,9 га, продано 7 земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна заявників, загальною площею 2,4 га.
Надано дозвіл на укладання договорів оренди приміщень комунальної власності з 77 суб’єктами підприємницької діяльності площею 12,1 тис. кв. м, переукладено договори оренди з 91 суб’єктом підприємницької діяльності площею 7,4 тис. кв. м.
Через Центр надання адміністративних послуг організовано видачу              139 видів адміністративних послуг місцевими, регіональними дозвільними та адміністративними органами.
У 2015 році суб’єктам господарювання надано  8,0 тис. консультацій з питань отримання документів дозвільного характеру, 3,5 тис. відповідних дозволів та зареєстровано 2,6 тис. декларацій, що дають право на здійснення  господарської  діяльності без отримання документів дозвільного характеру. Розпочато роботу щодо надання адміністративних послуг в електронному форматі через Портал державних послуг (iGov.org.ua).
 
Реалізація державної регуляторної політики міською радою та її виконавчими органами здійснюється відповідно до норм Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Для дотримання принципу послідовності та передбачуваності регуляторної політики здійснюється планування діяльності виконавчих органів міської ради з підготовки проектів регуляторних актів. У 2015 році було заплановано  підготовку дев'яти проектів регуляторних актів:
  1. Рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 30.08.2012 № 429 «Про затвердження Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира».
  2. Рішення міської ради «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу України у новій редакції».
  3. Рішення міської ради «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира та введення в дію нових розмірів плати за земельні ділянки у м. Житомир».
  4. Рішення міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів».
  5. Рішення виконавчого комітету міської ради «Про організацію забезпечення паркування транспортних засобів на території міста Житомира».
  6. Рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об’єктів благоустрою на території міста Житомира».
  7. Рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі».
  8. Рішення виконавчого комітету міської ради «Про внесення змін до рішення міськвиконкому від 18.12.2013 № 611 «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Житомира».
  9. Рішення виконавчого комітету міської ради «Про внесення змін та доповнень в додаток 1 до рішення міськвиконкому від 03.10.2012 № 416 «Про впорядкування розгляду деяких питань у сфері містобудування та архітектури у місті Житомирі».
Затверджений план оприлюднено в газеті «Місто» та на офіційному сайті Житомирської міської ради.
Упродовж року розроблено чотири проекти регуляторних актів, а саме:
  • рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 30.08.2012 № 429 «Про затвердження Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира»;
  • рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об’єктів благоустрою на території міста Житомира»;
  • рішення виконавчого комітету міської ради «Про внесення змін до рішення міськвиконкому від 18.12.2013 № 611 «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Житомира»;
  • рішення міської ради «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира та введення в дію нових розмірів плати за земельні ділянки у м. Житомир».
У зв’язку із змінами в чинному законодавстві інші проекти регуляторних актів не розроблялися.
До проектів регуляторних актів підготовлені відповідні аналізи регуляторного впливу та базові відстеження результативності.
З метою одержання пропозицій та зауважень від фізичних, юридичних осіб та їх об’єднань проекти регуляторних актів разом з відповідними аналізами регуляторного впливу були оприлюднені на офіційному сайті Житомирської міської ради.
Для забезпечення відкритості регуляторної діяльності проведено шість громадських обговорень чотирьох проектів регуляторних актів:
  1. «Про внесення змін до рішення міськвиконкому від 18.12.2013                № 611 «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Житомира».
  2. «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об’єктів благоустрою на території міста Житомира».
  3. «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомир та введення в дію нових розмірів плати за земельні ділянки у м. Житомирі».
  4. «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 30.08.2012 № 429 «Про затвердження Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира».
До громадських обговорень були залучені суб’єкти підприємницької діяльності, представники громадських організацій підприємців, депутати міської ради, працівники виконавчих органів міської ради та всі зацікавлені особи. Обґрунтовані зауваження і пропозиції, що надійшли у ході обговорень були проаналізовані і враховані розробниками регуляторних актів або мотивовано відхилені. Участь громадськості у таких обговореннях сприяє підвищенню ефективності дії регуляторних актів та враховує інтереси підприємців та міської влади.
У 2015 році прийнято три регуляторні акти, а саме:
  1. Рішення міської ради від 10.06.2015 № 931 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомир та введення в дію нових розмірів плати за земельні ділянки у м. Житомирі».
  2. Рішення виконавчого комітету міської ради від 17.06.2015 № 374 «Про внесення змін, доповнень до рішення  міськвиконкому  від 18.12.2013 № 611 «Про затвердження комплексної схеми  розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира».
  3. Рішення міської ради від 10.06.2015 № 932 «Про місцеві податки та збори». Регуляторний акт прийнятий без проходження регуляторної процедури відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо податкової реформи»               (у 2015 році до рішень місцевих рад про встановлення місцевих податків не застосовуються вимоги, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»).
Регуляторні акти оприлюднені на офіційному сайті міської ради та в газеті «Місто».
В місті діє 23 регуляторні акти Житомирської міської ради та її виконавчого комітету.
Для визначення ефективності та доцільності регуляторних актів проводились відстеження їх результативності. Проведено 4 базових,                         2 повторних та 4 періодичних відстежень.
Повторні та періодичні відстеження здійснювались по таких регуляторних актах:
  1. Рішення виконавчого комітету міської  ради  від  18.12.2013 № 611 «Про затвердження комплексної схеми розміщення та архітектурних типів тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира».
  2. Рішення міської ради від 03.03.2011 № 61 «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу України».
  3. Рішення виконавчого комітету міської  ради  від 26.05.2011 № 347 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення та захоронення твердих і рідких побутових відходів, що надаються КАТП-0628».
  4. Рішення міської ради від 18.06.2014 № 721 «Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Житомирській міській раді збитків, заподіяних внаслідок порушення земельного законодавства».
  5. Рішення виконавчого комітету міської  ради  від 18.08.2011 № 517 «Про затвердження умов проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Житомирі».
  6. Рішення міської ради від 07.10.2011 № 198 «Про деякі питання обмеження реалізації алкогольних напоїв на території міста Житомира».
Аналіз повторних та періодичних відстежень результативності свідчить про те, що чотирма регуляторними актами досягнуто визначених цілей та їх реалізація має позитивні результати, а два потребують внесення змін та доповнень.
Інформація щодо здійснення державної регуляторної політики Житомирською міською радою та її виконавчими органами постійно розміщується на її офіційному сайті в розділі «Регуляторна діяльність».
 
Загальний обсяг роздрібного товарообороту по місту за 9 місяців 2015 року склав 3909,0 млн. грн., що у порівнянні з минулорічним показником за аналогічний період становить 83,7 %. Питома вага роздрібного товарообороту міста у обсязі роздрібного товарообороту області становить 49,6 %. На одного мешканця міста реалізовано товарів на суму 14,5 тис. грн., що на 2,4 тис. грн. більше  минулорічного показника за аналогічний період.
За 9 місяців 2015 року  населенню міста надано послуг на 985,9 млн. грн., що в порівнянні з минулорічним показником за аналогічний період становить 64,8%. Одним мешканцем в середньому отримано послуг на 3,7 млн. грн., що на 2,0 млн. грн. менше, ніж за аналогічний період 2014 року.
Станом на 01.01.2016 року в місті функціонувало 1288 підприємств торгівлі, 432 підприємства громадського харчування, 288 підприємств сфери послуг та 890 об'єктів дрібнороздрібної мережі (кіоски, павільйони).
Фірмова торговельна мережа нараховує 72 підприємства продовольчих товарів та 9 непродовольчої торгівлі. Також функціонує 10 ринків на 5060 торговельних місць.
Впродовж 2015 року мережа підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг зросла на 36 нових стаціонарних підприємств, в тому числі підприємств торгівлі – 28, підприємств ресторанного господарства – 3, підприємств сфери послуг – 5. На підприємствах торгівлі та послуг упродовж звітного року створено 250 робочих місць.
Проведено 6 ярмарків. на яких реалізовувалась продукція безпосередньо від підприємств-виробників сільськогосподарської продукції та харчової промисловості, фермерських господарств Житомирської області.
 
У 2015 році тривала робота по вдосконаленню бази даних «Об’єкти комунальної власності», що дасть змогу виготовити правовстановлюючі документи на майнові об’єкти територіальної громади міста.
За звітний період укладено 77 нових договорів оренди загальною площею 7404,1 кв.м., надано дозвіл на переукладання 94 договорів оренди, загальною площею 12230,9 кв.м.
Станом на 01.01.2016 року на умовах оренди передано 475 нежитлових приміщень загальною площею 44010,6 кв.м. Від оренди нерухомого майна до міського бюджету надійшло 10,3 млн. грн.
Проводилася реєстрація заяв від фізичних та юридичних осіб, які використовують на умовах оренди нежитлові приміщення комунальної власності, про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації.
Проте, приватизація комунального майна в поточному році не проводилась в зв’язку з відсутністю затвердженого міською радою переліку об’єктів територіальної громади міста, що підлягають приватизації 2015 році.
 
Продовжувалася робота по виготовленню правовстановлюючих документів на право постійного користування земельними ділянками, на яких розміщені об’єкти комунальної власності. Надано дозволи на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок десяти закладам освіти та КВЖРЕП № 13.
З метою проведення інвентаризації земель виконано роботи по виготовленню проекту із землеустрою щодо встановлення прибережної захисної смуги річки Тетерів, технічної документації із землеустрою щодо поділу та об"єднання земельної ділянки (вул. Черняховського та р. Тетерів).
Впродовж 2015 року укладено 315 договорів оренди. Надходження від справляння орендної плати становлять 37,4 млн. грн.  Здійснено продаж семи земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, площею   2,42 га на загальну суму 2,2 млн. грн.
 
З метою визначення основних напрямків розвитку, планування, забудови та  іншого використання територій міста проведено значну роботу по внесенню змін до генерального плану міста, розробці плану зонування території міста, коригуванню плану червоних ліній.
В 2015 році розроблено три детальні плани територій кварталів міста, що дало можливість уточнити функціональне зонування, визначити планувальну організацію даних міських територій та надати можливість їх використання під забудову.
Роботи по розробці детальних планів територій кварталів міста будуть проводитись і надалі.
Проводилася робота із створення містобудівного кадастру. Виготовлена топографічна зйомка масштабу 1:500 для можливості ведення єдиної інформаційної бази містобудівного кадастру міста.
 
В 2015 році для підтримання в належному технічному стані житлового фонду виконані роботи по капітальному ремонту 275 об'єктів.
Капітально відремонтовано 20 шиферних дахів загальною площею 18,5 тис. м2,, що в 1,7 рази більше, ніж в минулому році.
Відремонтовано 31 м'яку покрівлю та завершено капітальний ремонт 4 покрівель, розпочатий в минулому році, площею 43,8 тис. м2, що в 1,5 рази більше минулого року, 2 покрівлі житлових будинків (бульвар Польський, 18/26 та вул. Ватутіна, 39) відремонтовано з впровадженням сучасних технологій ремонту шляхом напилення пінополіуретану замість звичного наклеювання євроруберойду, що в процесі експлуатації виключає можливість появи окремих місць протікань та має довготривалий строк служби.
В 29 будинках проведено капітальний ремонт інженерних мереж.
З метою продовження терміну експлуатації та запобігання подальшого руйнування несучих конструкцій капітально відремонтовані житлові будинки по вул. Київській, 23 (1917 року забудови) та вул. В.Бердичівській, 3                 (1954 року забудови).
В житловому будинку по вул. Котовського, 35, прийнятого в комунальну власність міста від ПСРБО «Житомиррембуд», проведено повну заміну внутрішньобудинкових електричних мереж. Капітальний ремонт розподільчих щитів та силових проводок проведено ще в 6 будинках.                     В житловому будинку по вул. Небесної Сотні, 30 виконано капітальний ремонт з заміною насосної станції, капітально відремонтовано з заміною обладнання тепловий пункт житлового будинку № 3/2 на майдані Соборному, по пров. Вацківському 2 відремонтовано дренажну систему.
Проведено капітальні ремонти в 12 будинках об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Значний обсяг робіт виконано по благоустрою прибудинкових територій житлових будинків. Капітальним ремонтом відремонтовано асфальтобетонне покриття 20 прибудинкових територій та                                              8 внутрішньоквартальних проїзних доріг загальною площею 27,5 тис. м2, що в 2 рази більше, ніж в минулому році. Поточним ремонтом відремонтовано асфальтобетонне покриття 118 прибудинкових територій загальною площею понад 20 тис. м2
Видалено 725 аварійних дерев, що вражені хворобами та шкідниками.
Приділялась значна увага для створення комфортних умов для проживання маленьких мешканців міста. В дворах житлових будинків встановлено  30 дитячих ігрових майданчиків.
 
У 2015 році перекладено 968,3 п.м. аварійних ділянок водопровідних мереж та 186 п.м. аварійних ділянок каналізаційних мереж.
Замінено 700 м.п. аварійної ділянки водогону Д-500 мм по вул. Малинській та 163 м.п. Д-150 мм та Д-63 мм на пров. Рівному.
Основні роботи із перекладання водопровідних мереж виконувалися із застосуванням новітніх технологій шляхом безтраншейного прокладання водопровідної мережі «методом буріння».
На водопровідній насосній станції ІІ–підйому замінено насос дозатор подачі коагулянта на блоці контактних освітлювачів, відремонтовано контактний освітлювач № 1 із заміною переливної кромки та досипкою кварцового піску, замінено затвор Д-500 мм на засувки Д-500 мм, Д-400 мм  та Д-300 мм.
Проведено заміну самопливного каналізаційного колектору Д-1000 мм протяжністю 71 м.п. на вул. Східній.
На  очисних спорудах  каналізації № 1 виконані роботи з реконструкції блоку ємностей загальною пропускною спроможністю 34 куб. м/добу,  майданчиків № 3,4, капітального ремонту аеротенка № 3 комплексу № 3, повітряно-розподільчого відстійника № 2 комплексу № 1.
На очисних спорудах каналізації № 2 (ОСК-2). капітально відремонтовані два відстійника та насосне обладнання. Також на ОСК-2 замінено повітродувку, розпочато заміну на Головній каналізаційно-насосній станції насосного обладнання, як такого, що використало свої технологічні можливості.
Придбано прилади для здійснення контролю за якістю поверхневих та стічних вод (аналізатор рідини для вимірювань масової концентрації неорганічних та органічних сполук у воді, хроматограф для аналізу складних неорганічних і органічних речовин, багатокомпонентних і простих в складі поверхневих та стічних вод), лічильники обліку холодної води.
Побудовано 336 м.п. господарсько-фекальної каналізації на вул. Західній.
Виготовлено проектно-кошторисну документацію та отримано позитивний експертний висновок проекту на проведення реконструкції Головної каналізаційної насосної станції із заміною насосного обладнання на менш енергоємне та модернізацію насосного обладнання на каналізаційних насосних станціях.
Оновлено парк спеціалізованої техніки КП "Житомирводоканал": придбано новий екскаватор та обладнання (гідромолот) машину з муловсмоктувальним обладнанням для збору та транспортування рідких побутових і промислових відходів.
 
Впродовж 2015 року виконано значний обсяг робіт з благоустрою.
Виконано капітальний ремонт асфальтобетонного покриття 28 вулиць     площею 67,3 тис.м2, поточний ремонт - 149 вулиць площею майже                      87,9 тис.м2.
Відремонтовано найбільш пошкоджену ділянку вул. Корольова в районі Ботанічного саду.
Влаштовано зручний проїзд з Мальованки на Богунію через вул. Барашівську та Діброву, проїзд з проспекту Миру до вул. Новопівнічної через пров. І-й Винокурний.
Капітальним та поточним ремонтом замінено 8085 м електромереж та              653 ліхтарі, встановлено 33 нових опор, замінено 7043 лампи ліхтарів та проведено огляд та обслуговування 8135 ліхтарів, встановлено одну шафу живлення.
Капітально відремонтовано мережі зовнішнього освітлення на                        18 вулиць на загальну суму 1,7 млн. грн.
Відремонтовано 367 зливоприймальних решіток та 55 колодязів, закрито 98 зливоприймальних решіток та 63 колодязів, промито 32,5 км мереж зливової каналізації, прочищено від сміття 2110 зливоприймальні решітки та 332 колодязі, очищено від сміття 840 м.п. дренажних канав, виконані роботи по ремонту 299 м.п. колесовідбійного та перильного огороджень, пофарбовано 2715 кв.м. мостів, шляхопроводів та штучних споруд, виявлено та ліквідовано 29 самовільних підключень до мереж зливової каналізації, встановлено 198 спеціальних замків на зливові решітки та люки.
З метою забезпечення належного естетичного вигляду зелених зон міста виконано кронування 1749 дерев, висаджено 14345 квітів, 1932 кущі,                   962 дерева, засіяно 6321 кв.м. газону, викошено 474646 кв.м. газонів, видалено 10487 шт. порослих дерев та кущів, підстрижено 4791 м.п. кущів, відремонтовано 89,2 кв.м. лавок, 587,8 м.п. поребрику, 527,8 кв.м. доріжок, зрізано 1278 дерев, викорчувано  104 пні.
КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» на кладовищах міста відремонтовано 349 м.п. огорожі на Смолянському військовому кладовищі, відновлено 14,4 м.п. декоративного паркану біля постаменту Солдата визволення, відремонтовано 490 кв.м. асфальтобетонного покриття та встановлено  118 п.м. бортового каменю на військовому кладовищі, 1226,6 кв.м. асфальтобетонного покриття міжсекторних доріжок на Корбутівському кладовищі, придбано та встановлено 16 контейнерів для сміття.
Забезпечено роботу 6 фонтанів міста.
Оновлено парк спеціалізованої техніки комунальних підприємств міста, а саме придбано два автогідропідіймача для КП «ЕМЗО «Міськсвітло».
 
У місті щороку накопичується близько 450 тис.куб.м твердих побутових відходів, що захоронюються на міському полігоні загальною площею 21,56 гектара, що експлуатується з 1957 року.
В 2015 році реалізовано проект ТОВ "ЛНК" з дегазації міського полігону твердих побутових відходів, що сприяє скороченню викидів в атмосферу метану та поліпшує екологічну ситуацію в місті.
З метою зменшення навантаження на міський полігон, а також вдосконалення робочої карти та рекультивації об’єкта, ТОВ «Екопромімпекс» встановлено лінію з сортування наявних побутових відходів на полігоні.
Проблемним питанням в місті залишається наявність стихійних сміттєзвалищ, що утворюються на схилах рік, узбіччях доріг, околицях міста.               З 16-ти несанкціонованих сміттєзвалищ КП «АТП– 0628» Житомирської міської ради вивезено та захоронено понад 43  тис.м3 відходів.
Проведено роботи по прибиранню територій геологічних пам’яток природи місцевого значення – скель «Чотири брати» та «Голова Чацького», впорядкуванню прибережних захисних смуг та розчистки русел річок: Тетерів,  Кам’янка, Путятинка, Крошенка,  Лісова.
З метою забезпечення екологічно безпечного збирання, транспортування та знешкодження побутових відходів:
  • комунальним підприємством «Автотранспортним підприємством 0628» Житомирської міської ради придбано 460 контейнерів для збору побутових відходів, з них 430 пластикових контейнерів об’ємом 1,1 м3,                  20 металевих контейнерів такого ж об’єму, а також 10 сітчастих контейнерів для збору вторинної сировини;
  • для КАТП-0628 придбано машину для збору та транспортування побутових і промислових відходів.
Однією з невирішених проблем залишається перебування на вулицях міста значної кількості безпритульних собак. З метою регулювання чисельності бродячих тварин стерилізовано 400 собак, кастровано 600 тварин та проведено евтаназію майже 500 собакам. До вирішення даної проблеми долучилися також представники міжнародної благодійної організації «Чотири лапи», зусиллями якої було стерилізовано та щеплено від сказу              360 собак.
У 2015 році розпочато роботи (І черга) з реконструкції приміщень по вул. Баранова, 87 під притулок для безпритульних тварин.
 
Транспортна мережа міста складається із 24 автобусних маршрутів,              12 – тролейбусних та 1 – трамвайного. Основним перевізником пасажирів міста є комунальне підприємство «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», послугами якого впродовж 2015 року скористалися 44,3 млн. пасажирів, що становить 54,5% пасажирів, з яких 27,2 млн. або 61,4% складають пасажири пільгових категорій.
Для збільшення обсягів перевезень пасажирів трамваями і тролейбусами власними силами комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» проведено поглиблений ремонт               4-х тролейбусів та 1-го трамвая. Також за кошти міського та обласного бюджетів, які були виділені у 2014 році, придбано 19 одиниць тролейбусів чеського виробництва, разом за 2014 та 2015 роки придбано 32 тролейбуси.
Автобусні перевезення пасажирів в місті здійснюють 14 приватних перевізників, у тому числі 6 приватних підприємств. Щоденно на лінію виходить 224 автобуси. За 2015 рік автотранспортом міста перевезено                  37,0 млн. пасажирів, що більше ніж у 2014 році на 11,7%.
З метою здійснення аналізу за роботою міського пасажирського електро- та автотранспорту і дотриманням режиму руху, впроваджено автоматизовану навігаційну систему моніторингу. Так, всі автобуси та тролейбуси, що курсують на міських маршрутах обладнані GPS-трекерами. Обробку даних здійснює КП «Міський інформаційних центр міської ради».
Придбано 24 пристрої озвучування зупинок громадського транспорту у тролейбусах. Замінено рейки трамвайної колії на перехресті вул. Корольова-Баранова та придбано рейки для заміни колії на перехресті вулиць Небесної Сотні - Котовського.
Протягом 2015 року введено в експлуатацію нові тролейбусні маршрути, а саме: № 15-А, що сполучив Східний мікрорайон міста з Гідропарком, № 4 та  № 4-А, що сполучили район Крошні. вул. Космонавтів та Велику Бердичівську, № 5-А, що сполучив район Богунії з районом Корбутівки та відновлено роботу тролейбусного маршруту №9 «Гідропарк – площа Польова».
З метою автоматизації обліку на підприємстві, придбано комп’ютерне обладнання для облаштування 25 робочих місць та програмне забезпечення              «1С Підприємство».
Розроблено проектно-кошторисну документацію на будівництво світлофорних об’єктів на перехресті вулиць Чехова - Новосінна та пішохідного світлофорного об’єкта за адресою вул. Вітрука, 33.
 
В рамках проекту «Енергоефективність у громадах», що впроваджується спільно з Німецьким бюро міжнародного співробітництва (GIZ), в 2015 році здійснено термореновацію ДНЗ №63. На об’єкті було виконано комплекс енергоефективних заходів відповідно до європейських норм та стандартів (утеплено дах, стіни, підвал, фундамент, замінено вікна та двері, встановлено тепловий пункт та геліосистему для забезпечення закладу гарячою водою в неопалювальний період). Вартість проекту становить        3,8 млн. грн., з яких 2,4 млн. грн. – кошти міжнародної технічної допомоги.
Реалізація проекту з термореновації ДНЗ №63 дозволила відпрацювати конструкторські та технічні рішення для подальшого їх впровадження при реалізації подібних проектів.
Наступним таким проектом став проект «Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери міста Житомира», який впроваджується спільно з Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією НЕФКО. В рамках даного проекту в місті планується провести термореновацію 22 об’єктів бюджетної сфери (садочків, шкіл, лікарень). У 2015 році проведені процедури закупівель відповідно до міжнародних правил закупівель Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО та здійснені будівельно-монтажні роботи по 10 дошкільним навчальним закладам. Вартість проекту становить 4,707 млн. євро, з яких 1,35 млн. євро – це безповоротна фінансова допомога Фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля Е5Р, 0,2 млн. євро – грант Шведської агенції з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA), 3,0 млн. євро – кредит Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО та 0,155 млн. євро – співфінансування за рахунок коштів міського бюджету.
В травні 2015 року між Державним секретаріатом з економічних питань Швейцарської Конфедерації, Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Житомирською міською радою та комунальним підприємством «Житомир-теплокомуненерго» Житомирської міської ради підписано меморандум про взаємопорозуміння щодо впровадження проекту «Енергоефективність в              м. Житомирі». В рамках даного проекту планується реалізувати ряд інвестиційних заходів в системі централізованого теплопостачання міста та провести термореновацію семи дошкільних навчальних закладів. Вартість проекту становить 18,6 млн. швейцарських франків, з яких 15,1 млн. швейцарських франків – безповоротна фінансова допомога Уряду Швейцарії. Даний проект впроваджуватиметься упродовж 2015-2018 років.
У липні 2015 року між Житомирською міською радою та Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні було підписано меморандум про партнерство щодо впровадження проекту «Розвиток та комерціалізація біоенергетичних технологій у муніципальному секторі в Україні». В рамках даного проекту місто отримало міжнародну технічну допомогу – чотири твердопаливні котли вартістю близько 600,0 тис. дол. США, що працюють на альтернативному виді палива (солом’яна пелета). Частка місцевого співфінансування (500,0 тис. грн.) була спрямована на підготовку відповідних будівельних майданчиків та оплату вартості будівельно-монтажних робіт. 
Котли були встановлені на об’єктах, що досі опалювалися власними газовими котельнями (ДНЗ №10, ЗОШ №1, Житомирський національний агроекологічний університет).
Крім інвестиційних заходів, упродовж 2015 року було організовано та проведено ряд публічних заходів, що спрямовані на популяризацію заходів енергозбереження, енергоефективності, виховання енергоощадної свідомості мешканців міста та інших дотичних питань: семінари для голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, підрядних організацій, ярмарки та виставки енергоефективності, навчання для управителів багатоквартирних будинків, інформаційно-просвітницькі кампанії.
У грудні 2015 року за ініціативи Посольства Швеції в Україні та Шведської торгової ради в місті було проведено ІІ Шведсько-український форум з чистих технологій.
Важливим кроком для подальшого залучення грантових коштів та міжнародної технічної допомоги для впровадження місцевих енергоефективних проектів стало затвердження та подання на схвалення Європейської Комісії Плану дій зі сталого енергетичного розвитку міста Житомира на період 2015-2024 років.
 
Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» у                  2015 році виконано роботи  з енергозбереження на суму 10,4 млн. грн.
У рамках реалізації проекту «Впровадження інноваційних технологій в системі теплопостачання м. Житомира» проведено заміну 6 котлів НІІСТУ-5 на 2 котли Riello TAU 800 N в квартальній котельні по вул. Домбровського, 30, замінено 680 м теплових мереж. Встановлено тепловий насос Vitocal 350-A AWHI для забезпечення в неопалювальний сезон гарячою водою НВК №59. В житлових будинках №№24,26,28,30 по вул. Домбровського, №4 по вул. Сікорського, та НВК №59 влаштовано 6 теплових пунктів. Проект реалізовано за фінансової підтримки Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО – кредит 228,6 тис. євро та гранту Шведської агенції з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) – 242,9 тис. євро.
Замінено 1,52 км аварійних теплових мереж, у тому числі від котельні     РК № 6 по вул. Шевченка,  по вул. Пушкінській, 5, по вул. 1-го Травня.
Проведено реконструкцію котельні по вул. Героїв Пожежних, 122, котельні по вул. Київське шосе, 131, з встановленням енергоефективного котла та заміною теплових мереж; технічне переоснащення котельні по вул. Пушкінській, 5; котельні по вул. Коростишівська, 2.
Реконструйовано котельню по вул. Максютова, 15, з заміною котлів на сучасні котли Riello RTQ-2000 – 1 шт., Viessmann Vitoplex-300- 2 шт.
З метою забезпечення стабільного надання послуг з централізованого теплопостачання, виконано заходи із забезпечення альтернативним джерелом теплопостачання трьох житлових будинків (пров. 1-й Паровозний, 24, 24-а, пров. 1-й Транзитний, 76-а, та вул. І. Гонти, 2), для чого побудовано дві окремі котельні.
Виконано заходи із переоснащення двох котлів районної котельні № 2 (пров. ІІ-й Київський, 3), що дасть змогу зменшити споживання природного газу на 426 тис. куб. м, що в гривневому еквіваленті становитиме 1,4 млн. грн. за опалювальний сезон. 
Виконання зазначених вище робіт дасть можливість щорічно економити паливно-енергетичних ресурсів на суму понад 5,6 млн. грн.
 
Доходи населення та ринок праці
Середньомісячна номінальна заробітна плата одного штатного працівника підприємств, установ та організацій міста у 2015 році становила 3495,0 грн., що більше на 16,2% ніж у 2014 році. Її розмір у 2,5 рази перевищує законодавчо встановлений мінімальний рівень (01.01.2016 – 1378,0 грн.).
Загальна сума боргу із виплати заробітної плати впродовж року зменшилася на 0,2 млн. грн., або 6,0% та станом на 1 січня 2016 року становила 3,1 млн. грн.
У структурі загальної суми боргу на економічно активні підприємства припадає 52,3%, решта 47,7% - на суб’єкти господарювання щодо яких реалізовуються процедури відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом.
Загалом в місті нараховується 5 підприємств, що заборгували своїм працівникам заробітну плату, з них  3 -  це  економічно-активні підприємства, що мають заборгованість із заробітної плати в сумі 1,6 млн.грн. (Поліське  державне підприємство геодезії, картографії та кадастру; державний заклад "Вузлова поліклініка станції Житомир Південно-Західної залізниці"; ПАТ "Соколівський кар’єр").
Сума боргу із виплати заробітної плати на підприємствах – банкрутах становить 1,5 млн. грн. (ВАТ "Льонотекс" - 1,2 млн. грн., ПАТ "Крошенський цегельний завод"- 0,3 млн. грн.).
Впродовж 2015 року в Житомирському міському центрі зайнятості отримали статус безробітного 7,8 тис. осіб. Послугами служби зайнятості скористались 16 тис. осіб.
В структурі зареєстрованих безробітних жінки становлять                                   62% (4911 осіб), молодь у віці до 35 років – 50,9% (4046 осіб).
З початку року знайшли роботу майже 8,7 тис. осіб, в тому числі                   3,5 тис. безробітних.
Станом на 01.01.2016 року на обліку в міському центрі зайнятості перебувало 1821 безробітний, що майже на рівні з минулорічним показником (1815 осіб). Середня тривалість пошуку роботи, з моменту реєстрації в службі зайнятості до працевлаштування, становить 89 календарних дні.
Для організації підприємницької діяльності одноразову допомогу по безробіттю отримали 35 безробітні у сумі 848,3 тис. грн. 
Професійне навчання проходили 904 безробітних осіб.
 
Соціальний захист
В місті  проживають понад 80 тис. пенсіонерів, близько 9 тис. ветеранів війни, понад 20 тис. інвалідів, з яких 1,2 тис. дітей-інвалідів, близько 7 тисяч осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. 
Значно збільшилась кількість звернень громадян, які гостро потребують надання окремих видів соціальних послуг, передусім адресної грошової допомоги на медико-соціальну реабілітацію, слухопротезування, стоматологічні послуги, а також на прожиття, придбання продуктів харчування, одягу тощо. Більшість таких звернень надходять від осіб похилого віку, інвалідів, багатодітних сімей та одиноких громадян як найбільш вразливої категорії населення.
Потребують підтримки органів соціального захисту населення міста        42572 пенсіонера, розмір пенсії яких становить  до 1400,0 грн.
Мешканцям міста, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано адресну матеріальну допомогу 2224 малозабезпеченим громадянам, допомогу на поховання – 6 громадянам, допомогу на гаряче харчування – 16676 громадянам та 94 переселеним особам.
На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення міської ради перебуває 36 сімей загиблих військовослужбовців, в яких виховується              20 дітей. Матеріальну допомогу надано 24 сім'ям загиблих військовослужбовців у розмірі 100,0 тис. грн. та щомісячну допомогу на дітей на загальну суму 142,5 тис. грн.
Забезпечено звільнення від сплати комунальних послуг учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та сімей загиблих.
Підприємствам-надавачам житлово-комунальних послуг відшкодовано у сумі 561,4 тис. грн. витрати, пов'язані з наданням послуг 1079 учасникам АТО.
Службою соціальної допомоги учасникам АТО та їх сім'ям охоплено           1392 сім"ї, члени яких беруть участь в антитерористичній операції та які повернулися із зони проведення антитерористичної операції. Їм надано               6652 соціальні послуги. За результатами особистих звернень учасників АТО та відвідування їх за місцем проживання, з метою визначення потреб, складено  630 соціальних паспортів.
Міським територіальним центром забезпечено соціальним обслуговуванням та різноманітними послугами понад 5085 громадян (в тому числі одиноких непрацездатних громадян – 1961 підопічних), 478 ветеранів війни та членів сімей загиблих, 46 інвалідів війни, 1482 інваліди дитинства та загального захворювання.
Спеціалістами Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів забезпечено надання реабілітаційних послуг 74 дітям – інвалідам. Спеціалісти закладу здійснюють ряд заходів, що спрямовані на розвиток дітей-інвалідів з тяжкими фізичними та психологічними вадами, навчання їх основним соціальним та побутовим навичкам, розвиток здібностей та створення передумов для інтеграції в суспільство.
З метою вирішення проблем бездомних громадян міста громадською організацією "Милосердя" утворено та зареєстровано благодійну організацію "Міський Центр обліку бездомних осіб". За рахунок коштів Німеччини проведено ремонтні роботи та створено санпропускник для бездомних осіб. Облаштовано дві кімнати для нічного перебування зазначеної категорії населення.
 
У 2015 році основні заходи у сфері охорони здоров’я були спрямовані на профілактику інфекційних та соціальних хвороб, попередження випадків материнської і дитячої смертності, вдосконалення лікувально-діагностичного процесу, впровадження енергозберігаючих заходів, створення умов для забезпечення доступності медичної допомоги мало мобільним верствам населення.
З метою покращення надання медичної допомоги маленьким та дорослим житомирянам, підвищення якості діагностичних досліджень та лікування для міських закладів охорони здоров’я було придбано:
  • апарат штучної вентиляції легенів, систему холтерівського моніторингу серцево-судинної системи, електроенцефалограф, 5 електрокардіографів, лабораторне устаткування для ЦДМЛ;
  • лазерний літотриптор для уронефрологічного відділення ЦМЛ №1;
  • ехотомограф, шприцевий насос, інфузомат, дефібрилятор та інше медичне обладнання для кардіологічного відділення; медичний інструментарій для відділень хірургічного профілю, гінекологічне крісло-трансформер, фізіотерапевтичне та лабораторне обладнання  ЦМЛ №2.
Крім того, для жіночих консультацій придбані 2 кріодеструктори, для стоматологічної поліклініки №2 – нову рентгенівську систему.
Закуплено 14 одиниць комп’ютерної техніки для міських закладів охорони здоров’я.
З метою впровадження енергозберігаючих заходів здійснено закупівлю                2 лічильників обліку теплової енергії та 10 GSM – модулів до приладів обліку енергоносіїв  для міських лікарень.
У 2015 році на об’єктах міських закладів охорони здоров’я продовжувались ремонтні роботи: проведено капітальні ремонти кисневої станції та лікарняного ліфта ЦМЛ №1, поліклініки ЦМЛ №2, двох філій дитячої поліклініки (вул. Черняховського, 102 та вул. М. Рибалка, 6), цокольного поверху лікувального корпусу №1 та сантехсистем лікувального корпусу №2 ЦДМЛ, заміну вікон на металопластикові в дитячій поліклініці №1 та будівлях стаціонару ЦДМЛ; у стоматологічній поліклініці №2 та дитячій стоматологічній поліклініці проведені капітальні ремонти частини приміщень. Частково відремонтований гуртожиток медпрацівників по вул.              1 Травня, 26.
На 10 об’єктах міських закладів охорони здоров’я встановлені системи відео спостереження.
На вище зазначені заходи з міського бюджету було спрямовано                18,3 млн. грн.
Крім того, враховуючи відсутність постачання ліків, що повинні закуповуватись централізовано Міністерством охорони здоров’я, з міського бюджету було спрямовано 574,6 тис. грн. для забезпечення окремих пільгових категорій хворих  життєво необхідними лікарськими засобами.
Продовжувалась плідна співпраця з неурядовими та благодійними організаціями, в тому числі закордонними, в напрямку забезпечення лікарень медичними виробами. В якості гуманітарної допомоги міські заклади охорони здоров’я отримали апарат штучної вентиляції легенів з наркозним блоком, астроскоп, апарат ультразвукової діагностики, лабораторне обладнання та інші вироби медичного призначення на суму понад 900,0 тис. грн.
Заходи, які впроваджувалися в місті, позитивно вплинули на основні показники, що характеризують якість надання медичної допомоги населенню.
Упродовж 2015 року не було жодного випадку материнської смертності. Всі вагітні жінки забезпечуються комплексним медичним обстеженням, включаючи ультразвуковий скринінг (99,8%) та обстеження на ВІЛ (100%).
Спостерігалось зниження показників захворюваності населення на хвороби системи кровообігу, вроджених аномалій (вад), на хвороби крові та кровотворних органів, травм та отруєнь.
Зменшилась кількість хворих, в яких виявлений активний туберкульоз (зі 156 у 2014 році до 127 у 2015 р.) та кількість випадків смерті від туберкульозу (з 28 у 2014 році до 26 у 2015р.).
Відбулося зниження рівня первинної інвалідності осіб працездатного віку з 55,4 на 10 тис. населення до 52,9 на 10 тис. нас.
Нажаль, є і негативні тенденції у стані здоров’я населення. На                   8,1% збільшився показник загальної захворюваності населення. Збільшення показника відбулося в основному за рахунок хвороб органів травлення, органів дихання, новоутворень, хвороб ока та придаткового апарату, хвороб шкіри та кістково-м’язової системи.
З причини відсутності стабільного централізованого постачання імунобіологічних засобів не виконуються плани вакцинації дитячого населення.
Показник малюкової смертності (на 1000 народжених живими) виріс порівняно з минулим роком і становить 7,67 проти 4,99 у минулому році.
Рівень первинної інвалідності дитячого населення також виріс порівняно з минулим роком і становить 28,03 на 10 тис. дитячого населення проти 24,6 у минулому році.
Впродовж 2015 року суттєво оновлено матеріально-технічну базу закладів освіти.
Оновлено холодильно-технологічне обладнання в їдальнях                         51-го навчального закладу на загальну суму 1990,7 тис. грн. Придбано                     102 одиниці обладнання, а саме: електроплити, електрокотли, електром’ясорубки,  холодильні шафи та холодильники.
У харчоблоках 13-ти дошкільних навчальних закладів (далі – ДНЗ) на загальну суму 211,7 тис. грн. замінено застарілі столи, мийки, стелажі на сучасне кухонне обладнання.
Встановлено модуль гарячої води в ДНЗ № 21 та 8 електричних бойлерів в ДНЗ № 26 та ДНЗ № 52.
Для навчально-виховного комплексу № 59 придбано апарат УВЧ та ультрафіолетовий знезаражувач для НВК № 11.
Кабінети фізики 27-ми навчальних закладів поповнилися новим обладнанням, а саме комплектами приставок до гальванометру «Шкільник-1» на загальну суму 97,2 тис. грн.
Також придбано мультимедійне обладнання, комп’ютерну та оргтехніку для дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів на загальну суму 296,1 тис. грн.
Для шести дошкільних навчальних закладів придбано комплекти дитячого ігрового обладнання на загальну суму 95,0 тис. грн.
З метою поліпшення фізкультурно-оздоровчих заходів придбано тренажерне обладнання та килимові покриття дитячо-юнацьким спортивним
Продовжувалася робота по встановленню фільтрів для очистки води в закладах освіти. В загальноосвітніх, позашкільних та спортивних закладах встановлено 37 фільтрів очистки води.
Виконано капітальні ремонти:
  • санвузлів 9-ти закладів (ЗОШ № 5, 7, 14, 27, 28, 36, міський колегіум, ЦТДіМ, ДНЗ № 33);
  • систем опалення 5-ти закладів (ДНЗ № 15, 21, 30, ЗОШ № 1, 15);
  • інженерних мереж 8-ми закладів (ЗОШ № 5, 28, міський колегіум,      ДНЗ № 27, 30, 32, ЦРД № 68);
  • покрівель 10-ти закладів (ЗОШ № 1, 6, 20, 21, 35, ліцею при ЖДТУ, ДНЗ № 3, 29, ЦРД № 41, МЦНТТУМ);
  • приміщень 12-ти закладів (ДНЗ № 3, 15, 21, 37, 43, ЗОШ № 6, 12, 28, гімназії № 3, гімназії № 23, ДЮСШ № 2);
  • спортивних майданчиків ліцею №2, ЗОШ № 5, 14, 22, гімназії № 23;
  • системи вентиляції ліцею № 24;
  • асфальтобетонного покриття території ЗОШ № 7.
Завершено реконструкцію санвузлів майстерні ЗОШ № 36.
З метою повного охоплення дошкільною освітою дітей молодшого віку відновлено роботу 6-ти групових приміщень в ДНЗ № 29, 45, що дало змогу частково розвантажити переповнені групи. На це з міського бюджету спрямовано 1,1 млн. грн.
На засадах соціального партнерства продовжено впровадження енергозберігаючих заходів щодо заміни старих віконних та дверних блоків на сучасні енергоефективні металопластикові. За рахунок коштів міського бюджету та батьків в закладах освіти замінено більше 1350 віконних та дверних блоків у 42 навчальних закладах на загальну суму  6,5 млн. грн.
Продовжено  впровадження енергозберігаючих заходів:
  • проведено капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж та заміну електрообладнання в ЗОШ № 26;
  • виконано капітальні ремонти по заміні вузлів обліку газу в котельнях       ДНЗ № 10, ЗОШ № 10, 32, 36;
  • виготовлено проектно-кошторисну документацію на утеплення               4-х закладів освіти (ЦРД № 53, ДНЗ № 71, ЗОШ № 26 та 27).
З метою підтримки та заохочення обдарованих дітей виплачено стипендії міського голови учням та вихованцям загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів міста  на загальну суму 132,9 тис. грн., в  тому числі: 95 переможцям міського етапу Всеукраїнського конкурсу дослідних робіт Малої академії наук України, вихованцям школи хореографічного мистецтва «Сонечко», 25 учням-переможцям олімпіад,               30 переможцям міського конкурсу «Обдарованість року». Відзначено кращі мистецькі колективи, а саме: гурток «Акробатика», ШХМ «Сонечко», «Народний художній колектив студію «Юний художник» Центру творчості дітей і молоді, відділення «Боротьби самбо» ДЮСШ № 2.
 
У 2015 році зміцнена матеріально-технічна база музичної школи № 2 імені Святослава Ріхтера: придбано комплекти крісел в актовий зал та музичні інструменти. Для організації «Університету для людей поважного віку» в КЗ «Централізована бібліотечна система» придбано десять комп’ютерів, веб - камери, колонки, мультимедійне обладнання, поповнено сучасною літературою бібліотечний фонд.
З метою забезпечення комфортних умов для навчання в школах естетичного виховання та надання культурно-освітніх послуг, проведено капітальні ремонти приміщень, аварійних перекриттів та покрівель, реконструкцію мережі побутової каналізації в музичних школах №№ 3, 4, 5.
Для забезпечення безперешкодного доступу маломобільних груп населення до закладів культури облаштовано пандуси до КЗ «Палац культури» та адміністративної будівлі по вул. Велика Бердичівська 61/18.
З метою реалізації державної політики у сфері охорони культурної спадщини, проведено паспортизацію пам’яток архітектури, завершено  капітальний ремонт та благоустрій території будівлі пам’ятки-архітектури за адресою: вул. В.Бердичівська, 61/18, а саме: здійснено капітальний ремонт окремих приміщень першого та другого поверхів, елементів благоустрою території будівлі. В приміщенні проводилися віртуальні екскурсії про історію міста Житомира та створено майстерню для проведення майстер-класів з писанкарства, виготовлення ляльки-мотанки, петриківського розпису, орігамі тощо.
Повністю завершено роботи по реконструкції та благоустрою території літнього театру «Ракушка» КП «Парк культури та відпочинку ім.                               Ю. Гагаріна».
Придбано обладнання для створення дитячого кафе в структурному підрозділі «Спеціалізований дитячий кінотеатр ім. І. Франка» КП «Об’єднана дирекція кінотеатрів міста».
 
Молодіжна і сімейна політика
У 2015 році всіма видами відпочинку та оздоровлення охоплено                52,7% дітей шкільного віку.
Спільно з громадськими організаціями реалізовано 41 молодіжний проект, а саме: конкурс молодих гітаристів «Космічний джем», «Школа лідерства вихідного дня», «Форум дівчат-лідерок», «Школа соціального підприємництва», «Літня школа успіху»,  «Європейські студії», «Школа місцевого самоврядування», «Українська абетка міста», молодіжний фестиваль вуличних барабанщиків «ВулБа 2015», «Нічна екскурсія Житомиром» та інші.
Проведено 9 заходів, спрямованих на інтелектуальний розвиток молоді, а саме: міський позашкільний чемпіонат з інтелект гри «Що? Де? Коли?», круглий стіл «Шевченко для дітей», «День Європи», візуалізація твору Лесі Українки «Лісова пісня», «Моє місто молоде» та інші.
Проведено 21 захід щодо підтримки сім’ї, протидії насильству у сім’ї та торгівлі людьми, утвердження гендерної рівності.
Проведено заходи, спрямовані на залучення соціально незахищених категорій сімей, а саме: зустріч керівництва міської ради з дітьми позбавлених батьківського піклування, випускниками шкіл та свято «Першовересень».
Налагоджено співпрацю з 13 молодіжними та дитячими громадськими організаціями. При виконавчому комітеті міської ради створено Молодіжну Громадську Раду, яка є найактивнішою громадською організацією.
Кращим студентам вищих навчальних закладів міста вручено                          17 стипендій міського голови, для обдарованої молоді виділено два гранти міського голови для реалізації проектів «Відкритий житомирський учнівський кінофестиваль», «Шахи в школі».
 
Розвиток фізичної культури і спорту
Для розвитку фізкультури і спорту та пропаганди здорового способу життя проведено 95 спортивних змагань, 42 спортивно-масових заходів,                  47 навчально-тренувальних зборів. У спортивних змаганнях участь взяли 10315 спортсменів. Проведено II Відкритий чемпіонат міста з футзалу серед дітей, в якому взяли участь 24 команди, чемпіонати з легкої атлетики, баскетболу, настільного тенісу.
Стипендію міського голови виплачено 106 обдарованим спортсменам міста.
Для проведення міжнародних, всеукраїнських та міських спортивних змагань і заходів придбано розбірний ринг, спортивну форму для волейбольної команди ДЮСШ № 1, спортивний інвентар. Для проведення заходів серед людей з ментальними потребами придбано м’ячі бочча.
Здійснено капітальний ремонт приміщень підліткових клубів «Вікторія», «Спартанець», міського культурно-спортивного центру Житомирської міської ради, відремонтовано міні–футбольний майданчик біля підліткового клубу «Вікторія», проведено реконструкцію трьох спортивних майданчиків за адресами: проспект Миру, 12; вул. Перемоги, 49; 2-й провулок Чехова, 2.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare