Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 42
візитів сьогодні: 5738
візитів всього: 777924
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 17 травня 2016 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться   17 травня  2016 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань
 (кім. 320)

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від__________________№_______

м.Житомир

 

 

Про роботу опікунської ради
Корольовського райвиконкому
за 2015 рік

    Заслухавши та обговоривши інформацію заступника голови опікунської ради Корольовського райвиконкому Шемчук А.С., виконком
    На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира перебуває ___ недієздатних особи,  над якими призначено опікунів. З них __ перебуває на державному утриманні у психоневрологічних інтернатах, __ перебуває на лікуванні в Державному закладі «Українська психіатрична лікарня з суворим наглядом МОЗ України» у зв’язку із застосуванням до нього у встановленому законом порядку примусових заходів медичного характеру, __ перебуває на лікуванні у хосписі Святої Олени у м. Коростені. Також на обліку в управлінні перебуває 1 особа, над якою призначено піклувальника та 1 особа, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та обов’язки і якій, за її заявою призначено помічника.
    Протягом 2015 року опікунською радою проведено 11 засідань, на яких розглянуто: 25 звернень громадян про надання висновків щодо можливості призначення їх опікунами; 13 звернень щодо можливості влаштування недієздатних до інтернатних установ психоневрологічного типу; 2 звернення щодо звільнення від виконання обов’язків опікуна; 1 звернення щодо надання згоди на укладання договору продажу майна від імені недієздатної особи з одночасним укладанням договору купівлі майна на користь недієздатного; 1 звернення щодо  надання згоди про відмову від здійснення переважного права купівлі частки майна від імені недієздатної особи з правом купівлі цієї частки майна на користь опікуна. Усі питання по зверненнях вирішено позитивно.
    На засіданнях опікунської ради протягом звітного періоду заслухано 175 звітів опікунів про виконання ними опікунських обов’язків над своїми підопічними за 2015 рік. Також, заслухано 1 звіт піклувальника щодо виконання своїх обов’язків. Всі заслухані звіти прийняти до відома.
    Опікунською радою здійснюється контроль за діяльністю опікунів, шляхом планових відвідувань осіб, які перебувають під опікою чи піклуванням, крім тих, які знаходяться на державному утриманні в психоневрологічних інтернатах та лікувальних установах. Так, у 2015 році обстежено умови проживання 161 недієздатної особи.
    Представники опікунської ради, в обов’язковому порядку, приймають участь у судових засіданнях по розгляду питань визнання особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення опікуна. Також,  представник опікунської ради є присутнім при здійсненні нотаріальних дій щодо майна недієздатної особи.
    Випадків неналежного виконання опікунами своїх обов’язків та порушення прав підопічних у звітному періоді виявлено не було. Скарг на дії опікунів (піклувальників) до опікунської ради протягом 2015 року не надходило.
    Враховуючи вищезазначене та з метою покращення подальшої роботи опікунської ради Корольовського райвиконкому, виконавчий комітет  районної ради

    ВИРІШИВ:

1. Інформацію про роботу опікунської ради при виконавчому комітеті  Корольовської  районної ради м. Житомира за  2015 рік прийняти до відома.
      2. Опікунській раді Корольовського райвиконкому (Чеховський П.М.):
      2.1.Продовжити розгляд звернень громадян та прийняття відповідних проектів рішень і рекомендацій з питань опіки і піклування, захисту прав і інтересів повнолітніх осіб, які мають статус недієздатних або обмежено дієздатних, відповідно до повноважень.
      2.2.Здійснювати постійний контроль за діяльністю опікунів і піклувальників, відповідно до п. 4.11, п. 4.14 Правил опіки та піклування.
      3.Рішення райвиконкому від 17.02.15 № 15 «Про роботу опікунської ради Корольовського райвиконкому» зняти з контролю, як таке, що виконане в повному обсязі.
      4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П. М.

 

 

Голови  ради                                                                                                                                                                    О. В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА   проект

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від____________№______

 Про забезпечення твердим   
      паливом (відходи
      деревообробного виробництва)
      малозабезпечених громадян  району

 

Розглянувши заяви малозабезпечених громадян, які потребують забезпечення твердим паливом в осінньо-зимовий період 2016-2017 років та відповідно до ст.ст. 34, 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про соціальні послуги», рішення сесії Корольовської районної ради від 29.12.15 № 20 «Про районний бюджет на 2016 рік», рішення сесії Корольовської районної ради від 29.12.15 № 21 «Про затвердження програми соціального захисту населення Корольовського району на 2016-2017 роки та її фінансове забезпечення на 2016 рік», виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

1. Надати безкоштовно малозабезпеченим громадянам району тверде паливо (відходи деревообробного виробництва) на опалення житла в зимовий період, в будинках які не газифіковані, з розрахунку по 550,00 гривень на одну особу, згідно з додатком.

2. Зобов’язати:

2.1. Фінансовий відділ районної ради (Когут А. В.) профінансувати забезпечення твердим паливом (відходи деревообробного виробництва) малозабезпечених громадян району згідно з додатком.

2.2. Управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (Мисюк В. В.) забезпечити твердим паливом малозабезпечених громадян району та  провести оплату відповідно до наданих рахунків за тверде паливо згідно з додатком.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П. М.

 

Голови  ради                                                                                                                                                                    О. В. Соя



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare