Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 30
візитів сьогодні: 5727
візитів всього: 746790
Прогноз погоди
від     19.04.2016   № 33 Про роботу сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради за 2015 рік

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від     19.04.2016   № 33

 

Про роботу сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради за 2015 рік

 

 

Заслухавши та обговоривши  інформацію завідувача сектору державних  соціальних інспекторів Онопрійчук Т.С. про роботу сектору державних соціальних інспекторів управління  праці та соціального захисту населення районної ради виконавчий комітет районної ради відмічає, що працівниками сектору проводиться відповідна робота,  спрямована на реалізацію адресного підходу для надання соціальної допомоги, визначення нужденності сім’ї, перевірку достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан, вибіркову перевірку особових справ, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та інформування населення щодо надання різних видів соціальної допомоги.

З метою визначення права для призначення соціальних допомог за 2015 рік  проведено 2599 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, 2910 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог. Направлено запити до Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС  у Житомирській області щодо 3580 осіб та 65 підприємствам, установам та організаціям різних форм власності для отримання уточненої інформації щодо достовірності даних осіб, які входять до складу сім’ї та звернулись за призначенням соціальної допомоги.

В ході перевірок вродовж року виявлено 65 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог, на підставі яких зроблено  перерахунок для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  116551,67 грн., із них: повернуто до бюджету 86524,21 грн.

По 7 справах надміру нараховані кошти продовжуються відраховуватись з діючих допомог на загальну суму 22191,51 грн. Одна справа на суму 1708,20 грн. була передана для підготовки  позовної заяви до суду у зв’язку  з неповерненням надміру нарахованих коштів добровільно.                                             

2

З метою перевірки цільового використання державних коштів виплаченої допомоги при народженні дитини спільно з представниками Житомирського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проводяться обстеження окремих сімей району. В результаті проведених обстежень чотирьом сім’ям зазначена допомога була припинена у зв’язку  з нецільовим використанням коштів і незабезпечення отримувачем допомоги належних умов для повноцінного утримання та виховання дитини.

           Результати роботи державних соціальних соціальних інспекторів оприлюднювались на сайті «Житомирська міська рада» в розділі «Богунська районна рада».

Враховуючи зазначене вище, з метою подальшого вдосконалення  роботи сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради, відповідно до статей 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет  районної ради 

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію  про роботу сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення  районної ради за 2015 рік  взяти до відома.

 

          2.  Завідувачу сектору-головному  державному  соціальному  інспектору управління  праці  та  соціального  захисту  населення  районної  ради Онопрійчук Т.С. :

 

          2.1 посилити контроль при перевірці достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан громадян, що звертаються за призначенням соціальної допомоги та осіб, які входять до складу сім’ї.

 

2.2 збільшити кількість вибіркових перевірок особових справ одержувачів державної соціальної допомоги.

 

2.3 продовжувати активну роботу з питань визначення нужденності сімей шляхом обстеження матеріально-побутових умов їх проживання та адресності надання різних видів соціальних допомог.

 

2.3 проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед отримувачів всіх видів соціальних допомог щодо відповідальності за надання недостовірної інформації про доходи та майновий стан сім’ї.

 

2.4 щоквартально оприлюднювати у місцевих засобах масової інформації  та  на сайті “Житомирська міська рада” в розділі “Богунська районна рада” результати роботи державних соціальних інспекторів з метою підвищення особистої відповідальності громадян під час звернень їх за призначенням житлових субсидій та державних соціальних допомог.

 

3. Начальнику управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміву М.І., заступнику начальника управління-начальнику відділу соціальних допомог Живанюк Н.С.:

 

3

3.1. Взяти під особистий контроль заходи щодо своєчасного відшкодування надміру нарахованих та виплачених сум державних соціальних допомог та житлових субсидій.

          3.2.  Акцентувати увагу отримувачів  всіх видів соціальних допомог щодо посилення відповідальності за надання недостовірної (неповної) інформації про доходи та майновий стан сім’ї.

          3.3. Здійснювати моніторинг призначення та виплати державної соціальної допомоги та проводити аналіз причин порушення законодавства з цього питання.

3.4.    Продовжити співпрацю зі службою у справах дітей та управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради, Житомирським міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо забезпечення комплексного підходу в наданні підтримки сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, забезпечення соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

        

 4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П.

 

 

 

 

Голова ради                                                       О.С.Блощинський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник  голови  ради  з  питань

діяльності    виконавчого    органу                            

 

                               Л.П.Янушевич

                                                   

Керуючий   справами   виконкому

           Л.В. Согріна

 

Начальник   управління   праці  та

соціального   захисту    населення

районної  ради

 

 

           М.І. Якимів

 

Завідувач сектору - головний  державний соціальний інспектор управління праці та соціального захисту  населення  районної  ради

 

 

 

                              Т.С.Онопрійчук

 

 

Головний  спеціаліст - юрисконсульт

апарату ради та виконкому

 

          Г.В. Оверкович

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довідка

 

про роботу сектору державних соціальних інспекторів управління праці та        соціального захисту населення районної ради

за  2015 рік

 

           Відповідно до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.01 № 1091 (із змінами) сектор державних соціальних інспекторів наділений повноваженнями із здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям, яка призначається з урахуванням доходу сім’ї, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива  в умовах підвищення цін і тарифів на послуги, за цільовим використанням коштів державного бюджету, спрямованих на цю мету.

         Робота сектору державних соціальних інспекторів проводиться за такими основними напрямами:

1.  Проведення  обстеження умов проживання заявника (за його згодою) з метою визначення складу сім’ї, ступеня нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для її існування шляхом опитування осіб, які входять до складу сім’ї, що звертаються за призначенням  державної соціальної допомоги, родичів, інших осіб у разі виникнення потреби в уточненні обставин, що стосуються справи.   

2.  Вибіркова перевірка справ з числа тих видів соціальної допомоги, при визначенні права на які законодавством передбачено здійснення перевірок соціальними інспекторами. Справи перевіряються щодо правильності поданої заявником інформації про доходи, правильності оформлення поданих документів, правильності розрахунку сукупного доходу сім’ї тощо.

3.   Перевірка достовірності та повноти  інформації про доходи і майновий стан отримувачів соціальних допомог та осіб, які входять до складу сім’ї, що включає перевірку правильності оформлення відповідних документів та їх достовірність, яка встановлюється шляхом перевірки за місцем роботи зі складанням відповідного акту перевірки, та подання  запитів до територіальних органів ДФС, Державтоінспекції, Держфінінспекції, Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру, Пенсійного фонду України, територіальних органів ДМС, реєстраційних служб, що проводять реєстрацію прав на нерухоме майно, бюро технічної інвентаризації, відділів державної реєстрації актів цивільного стану, органів охорони здоров’я, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також навчальних закладів, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію та отримувати  необхідну інформацію для перевірки достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням державної соціальної допомоги.

4.  Інформаційно-роз’яснювальна робота. При спілкуванні з громадянами надаються консультації з питань надання державної соціальної допомоги та з інших делегованих управлінню повноважень.

5. Окремі доручення керівництва районної ради та управління.

          За 2015 рік державними соціальними інспекторами проведено 2599 обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей з метою підтвердження їх права на призначення соціальної допомоги, а саме:

-   для призначення державної соціальної допомоги  - 746;                                    

-    для призначення житлової субсидії, як виняток - 1574;

  • по догляду за інвалідами І групи, інвалідами внаслідок психічного розладу, престарілими особами старше 80 років, дітьми-інвалідами - 99;
  • інші обстеження та складання актів                                    - 140;

 Проведено 3580 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги, зокрема :

 -  шляхом запиту (письмово та усно)                                      -  65

 -  перевірка інформації ДПІ (зроблено 4 запити)                  -  2910

 -  перевірка списків отримувачів соціальних допомог  

    від Фонду соціального страхування  від нещасних           -  599

    випадків на виробництві

 -  зустрічні перевірки доходів на підприємстві                     -  6

 В ході перевірок вродовж року виявлено 65 випадків неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомог, на підставі яких зроблено  перерахунок для повернення надміру нарахованих коштів на загальну суму  116551,67 грн., із них: повернуто до бюджету 86524,21 грн. та 50049,44 грн. надміру нарахованих коштів  відраховано з діючих допомог ( них 36687,00 грн., які були нараховані в 2014 році).

         По 7 справах надміру нараховані кошти продовжуються відраховуватись з діючих допомог на загальну суму 22191,51 грн. По 6-ти  справах складено угоди на продовження терміну повернення коштів у зв’язку з скрутним матеріальним становищем сім’ї на суму – 26511,00 грн. Одна справа на суму 1708,20 грн. була передана юристу управління для підготовки претензйно-позовної роботи  до суду у зв’язку  з неповерненням надміру нарахованих коштів добровільно.                                             

        Налагоджена тісна співпраця між управлінням праці та соціального захисту населення Богунської  районної ради та Житомирським міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді міської ради. Здійснюється постійний обмін інформацією щодо сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

                У взаємодії з вищевказаним центром, з метою перевірки цільового використання  державних коштів виплаченої допомоги при народженні дитини проводяться обстеження окремих сімей району. В результаті проведених обстежень в 2015 році чотирьом сім’ям зазначена допомога була припинена  у зв’язку з нецільовим використанням коштів і не  забезпечення отримувачем допомоги належних умов для повноцінного утримання та виховання дитини.

         Окрім основної роботи  виконуються інші додаткові завдання та окремі доручення керівництва ради та управління, а саме :

  • обстеження матеріально-побутових умов та з’ясування питань по зверненнях від громадян району;
  • обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей з метою перевірки цільового використання коштів допомоги при народженні дитини за зверненнями управлінь праці та соціального захисту населення інших областей України;
  • прийом документів від громадян району для надання житлових субсидій в опалювальний період,

-    участь у загальноміських та районних заходах.

 

 

 

Завідувач сектору - головний державний

соціальний інспектор                                                          Т.С.Онопрійчук

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare