УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 15.03.16 № 27
Про комісію з питань евакуації
Богунського району м. Житомира
З метою забезпечення організованого проведення евакуаційних заходів у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій на території району, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня.2013 року № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», рішень Житомирської міської ради від 27.11.13 № 558 «Про затвердження складу евакуаційної комісії, її оперативної групи, переліку місць розміщення евакуаційних органів та безпечних пунктів», від 20.01.2016 № 23 «Про затвердження Положення про міську комісію з питань евакуації та Положення про порядок організації проведення евакуації населення в місті», від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради,
ВИРІШИВ:
1. Затвердити:
1.1. Положення про комісію з питань евакуації Богунського району м. Житомира згідно з додатком 1.
1.2. Положення про порядок організації проведення евакуації населення Богунського району м. Житомира у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру згідно з додатком 2.
1.3. Склад комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира згідно з додатком 3.
1.4. Функціональні обов’язки членів комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира згідно з додатком 4.
1.5. Склад оперативної групи від комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира згідно з додатком 5.
1.6. Перелік збірних евакуаційних пунктів, розміщених на базі суб’єктів господарювання району згідно з додатком 6.
1.7. Перелік безпечних пунктів розміщення евакуйованого населення Богунського району м. Житомира при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, згідно з додатком 7.
2. Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради (Муліш Т.М.):
2.1. До 01 квітня 2016 року внести зміни в плануючі документи з організації та проведення евакуаційних заходів на території району.
2.1. До 15 квітня 2016 року забезпечити приведення документації збірних евакуаційних пунктів та безпечних пунктів розміщення у відповідність до вимог нормативних документів.
3. Голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира (Ілючок С.А.) щорічно організовувати підготовку особового складу комісії до дій за призначенням.
4. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету районної ради від 15.12.10 № 129 «Про затвердження евакуаційних органів для організації та проведення евакуації населення району у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру та на особливий період»
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Ілючка С.А.
Голова ради О.С. Блощинський
Додаток 1
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.03.16 № 27
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань евакуації Богунського району м. Житомира.
1. Комісія з питань евакуації Богунського району м. Житомира (далі - евакокомісія) є тимчасовим робочим органом виконавчого комітету районної ради, який здійснює планування, підготовку і проведення комплексу заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення із зон можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій (далі НС) і розміщення його у безпечних місцях міста та районах області у разі виникнення безпосередньої загрози життю або заподіянню шкоди здоров’ю людини, підготовку населення до проведення заходів з евакуації, підготовку органів з евакуації до виконання завдань.
Евакокомісія створюється рішенням виконавчого комітету районної ради і підпорядковується голові районної ради – начальнику цивільного захисту району.
2. Евакокомісії району підпорядковуються всі евакооргани, що створюються на території району для організації та проведення евакуації населення.
Евакокомісія у своїй роботі керуються законодавчими та нормативно-правовими актами України з питань цивільного захисту, розпорядчими документами голови районної ради, іншими документами з питань захисту населення та цим Положенням.
3. Евакокомісія проводить засідання з питань планування, підготовки, організації, проведення та всебічного забезпечення евакуації населення, приймає відповідні рішення.
Рішення евакокомісії оформляється протоколом, який підписується головою та секретарем комісії і який в подальшому є основою для прийняття головою районної ради рішення на організацію та проведення евакуації населення з району НС.
4. Основними завданнями евакокомісії є:
- планування, підготовка і проведення евакуації населення у разі загрози або виникнення НС у мирний та воєнний час;
- планування, приймання та розміщення еваконаселення району, або еваконаселення, яке прибуває на територію району з інших районів (за окремим розпорядженням);
- узгодження дій з підприємствами, установами і організаціями у здійсненні ними заходів щодо підготовки та проведення евакуації населення у разі виникнення НС;
- підготовка населення до проведення евакуаційних заходів;
- підготовка підпорядкованих евакуаційних органів (районних, об’єктових евакокомісій, збірних евакуаційних пунктів, приймальних евакуаційних пунктів та інших евакоорганів) до виконання завдань та дій за призначенням;
- організація оповіщення населення про виникнення НС та початок евакуації;
- участь в вивченні та визначенні можливих ризиків небезпеки та зон можливих НС на території району:
- прогнозування можливих наслідків при виникненні НС і потреби проведення евакуації населення та вивезення матеріальних цінностей;
- організація підготовки безпечних місць, (пунктів) для розміщення евакуйованого населення;
- вивчення обставин, що склалися в результаті виникнення НС та підготовка пропозицій голові районної ради для прийняття рішення щодо проведення евакуації населення;
- керівництво організацією та проведенням евакуації населення і вивезенням матеріальних цінностей;
- залучення до виконання евакуаційних заходів органів управління підприємств, установ та організацій, сил і засобів служб цивільного захисту району, залежно від потреби та координація їх дій;
- контроль за підготовкою та розподілом усіх видів транспортних засобів для забезпечення евакуаційних перевезень;
- визначення місць посадки (висадки) населення та маршрутів руху евакуйованого населення транспортними засобами і пішки до безпечних місць розміщення;
- організація розроблення, погодження та затвердження планів евакуації підпорядкованих евакоорганів району;
- взаємодія з іншими органами управління і силами цивільного захисту щодо організації та проведення евакозаходів;
- організація інформаційного забезпечення;
- здійснення інших функцій, які пов’язані з покладеними на неї завданнями.
5. Евакокомісія має право:
- приводити в готовність всі евакуаційні органи, необхідні сили і засоби та керувати їх діями з евакуації населення;
- залучати для проведення евакозаходів органи управління, сили і засоби суб’єктів господарювання (підприємств, установ та організацій) незалежно від форми власності;
- доводити в межах своєї компетенції начальникам районних служб цивільного захисту, підприємствам, установам, організаціям, незалежно від форм власності і підпорядкування, завдання з виконання евакуаційних заходів та здійснювати контроль за їх виконанням;
- безкоштовно одержувати від органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування матеріали і документи, необхідні для планування та організації евакозаходів;
- відпрацьовувати та подавати голові районної ради – начальнику цивільного захисту району пропозиції щодо матеріально-технічного та інших видів забезпечення проведення евакозаходів;
- заслуховувати керівників та посадових осіб органів управління і суб‘єктів господарювання про хід виконання завдань щодо проведення і забезпечення евакозаходів на території району;
- приймати рішення, в межах повноважень евакокомісії, під час проведення евакуаційних заходів у разі загрози або виникнення НС.
6. Організація роботи евакокомісії.
Евакокомісія працює згідно з річним планом роботи комісії, який затверджується заступником голови ради (згідно розподілу повноважень). Контроль за виконанням рішень комісії покладається на секретаря комісії.
Основною формою роботи комісії є засідання, які проводяться за рішенням голови комісії в міру потреби, але не менше 2 разів на рік. Головує на засіданні голова комісії, а за його відсутності або за його дорученням - заступник. Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні більшість її членів. Рішення комісії приймається більшістю присутніх від загального складу комісії, відкритим голосуванням. У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення евакокомісії оформляється протоколом, який підписується головою та секретарем комісії.
Евакокомісія району контролює діяльність евакуаційних комісій суб’єктів господарювання та інших евакоорганів, розташованих на території району, під час перевірок, навчань і тренувань.
У разі виникнення потреби в негайному проведенні евакуації населення, з складу районної комісії з питань евакуації створюється оперативна група, яка розпочинає роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.
Оперативну групу очолює заступник голови евакокомісії. До складу оперативної групи залучаються, як визначені посадові особи, так і наявні члени евакокомісії в залежності від обстановки, що склалася.
На оперативну групу покладаються завдання щодо практичної організації евакозаходів на збірних евакуаційних пунктах, на визначених пунктах збору та безпечних пунктах тимчасового розміщення, а також заходів щодо життєзабезпечення евакуйованого населення. Про хід виконання евакозаходів оперативна група постійно інформує голову евакуаційної комісії.
Евакокомісія розробляє завдання щодо транспортного забезпечення евакуації населення та вивезення матеріальних цінностей із небезпечних зон у разі виникнення НС та через міську спеціалізовану службу цивільного захисту транспортного забезпечення доводить їх до підприємств, установ та організацій.
Транспортне забезпечення членів комісії під час роботи в зоні НС покладається на виконавчий комітет районної ради.
Члени комісії на період проведення евакозаходів, якщо цього вимагають обставини, забезпечується спеціальним одягом та іншими засобами індивідуального захисту.
Організація побутового забезпечення членів комісії під час роботи в зоні НС покладається на відповідні служби виконавчого комітету районної ради.
Після прийняття рішення на проведення евакуаційних заходів на території району, для надання допомоги евакокомісії рішенням начальника цивільного захисту району додатково можуть залучатися необхідні сили та засоби від спеціалізованих служб цивільного захисту міста.
7. Склад евакокомісії:
голова евакокомісії;
заступник голови евакокомісії;
секретар евакокомісії;
члени евакуаційної комісії (які входять до складу груп забезпечення евакозаходів):
група обліку евакуації населення та інформації;
група з організації розміщення евакуйованого населення в безпечних пунктах;
група зв’язку, оповіщення та транспортного забезпечення;
група медичного та матеріально-технічного забезпечення.
Групи забезпечення евакозаходів формуються з відповідних фахівців.
8. Функціональні обов’язки голови евакокомісії.
Голова евакокомісії:
- підпорядковується голові районної ради - начальнику цивільного захисту району, особисто керує роботою евакокомісії і відповідає: за планування, організацію та проведення евакуаційних заходів; підготовку особового складу комісії та евакоорганів району до виконання покладених на них завдань.
- вносить пропозиції щодо чисельного та персонального складу комісії, розподіляє обов’язки посадових осіб евакокомісії, визначає завдання начальникам груп забезпечення з питань організації всебічного забезпечення евакуації населення.
- здійснює керівництво діяльністю евакокомісії, несе персональну відповідальність за виконання покладених на евакокомісію завдань та прийняття нею рішення, визначає ступінь відповідальності посадових осіб евакокомісії;
- здійснює підготовку комісії до виконання евакуаційних заходів при виникненні НС;
- організовує роботу евакокомісії з розроблення плану евакуації населення району в разі загрози або виникнення НС;
- контролює створення евакоорганів у районі (об'єктових евакокомісій та інших евакоорганів), достатніх для проведення евакуації та приймання населення при виникнення НС;
- організовує надання допомоги евакуйованому населенню з питань забезпечення його життєдіяльності та соціального захисту;
- затверджує положення про структурні підрозділи та функціональні обов’язки працівників евакоорганів району ;
- бере участь у розробці документів евакокомісії, функціональних обов’язків її членів та організації навчання;
- здійснює керівництво евакуаційними органами району при проведенні евакуації (прийманні) населення;
- віддає у межах своїх повноважень розпорядження, що є обов‘язковими для виконання всім органами управління та керівниками суб’єктів господарювання незалежно від форм власності.
9. Заступник голови підпорядковується голові евакокомісії:
йому підпорядковується весь особовий склад евакуаційної комісії. Він відповідає за:
- своєчасність розроблення плану евакуації населення району на випадок можливих НС і коригування його щороку станом на 1 січня поточного року;
-своєчасне приведення у готовність всіх евакоорганів району.
При проведенні евакуації заступник голови евакокомісії координує діяльність груп, що входять до її складу, а також організовує чергування членів евакокомісії.
Під час відсутності голови евакокомісії він виконує його обов‘язки.
10. Секретар евакокомісії відповідає за:
- повноту та правильність розробки плануючих документів з евакозаходів на території району, їх щорічне коригування;
- своєчасне доведення до виконавців розпоряджень (рішень) голови евакокомісії;
- збір і узагальнення інформації, що надходить від робочих груп евакокомісії;
оформлення і реєстрацію документів евакокомісії.
11. Основними завданнями груп забезпечення евакуаційних заходів є :
- розроблення розділів Плану евакуації населення району з питань забезпечення підготовки і проведення евакозаходів за своїми напрямками і щорічне його коригування станом на 1 січня поточного року;
- визначення сил і засобів, необхідних для забезпечення евакозаходів за напрямами, та подача заявок на поповнення недостатньої кількості матеріальних засобів;
- організація забезпечення евакозаходів під час проведення евакуації населення та всебічне життєзабезпечення евакуйованого населення в безпечних місцях (пунктах) розміщення;
- узагальнення даних щодо кількості населення, що підлягає евакуації, переліку майна, яке підлягає вивезенню на нове місце розташування під час проведення евакуації;
- підготовка донесень за встановленими формами.
12. За членами евакокомісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 2
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.03.16 № 27
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок організації проведення евакуації населення Богунського району м. Житомира у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру
1. Загальні положення
1.1. Терміни, що вживаються у Положенні про порядок проведення евакуації населення Богунського району м. Житомира у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (далі Положення), мають таке значення:
евакуація - комплекс заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення із зон впливу наслідків надзвичайних ситуацій (далі НС) і розміщення його у безпечних районах (місцях) у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров'ю людей;
безпечний район (пункт) - придатний для життєдіяльності район (пункт) розміщення евакуйованого населення, який визначається рішенням виконавчого комітету міської ради за межами зон можливого руйнування, хімічного зараження, катастрофічного затоплення;
евакуаційні органи району - підрозділи управління процесом евакуації, які призначаються рішенням виконавчого комітету районної ради для планування, підготовки, організації та проведення евакуації населення, а також для приймання і розміщення евакуйованого населення;
життєзабезпечення населення в НС – взаємоузгодженні заходи направлені на створення і підтримання умов, мінімально необхідних для збереження життя і підтримання здоров’я людей в зоні НС, на маршрутах їх евакуації і в місцях розміщення евакуйованих згідно встановлених норм.
2. Планування евакуації населення
2.1. Планування евакуаційних заходів на території району здійснюється на підставі можливої обстановки, яка може статися на території району у разі загрози або виникнення НС, внаслідок якої виникає загроза життю та заподіяння шкоди здоров'ю людей.
Висновки з оцінки обстановки у разі виникнення НС зазначені у пояснювальній записці до плану евакуації населення Богунського району м. Житомира.
2.2. План евакуації населення району розроблено завчасно відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради (далі відділу) спільно з евакуаційною комісією району і відповідними службами, які забезпечують проведення евакуаційних заходів.
2.3. Керівники підприємств, установ та організацій району самостійно визначають своїм рішенням відповідальних за розробку планів евакуації населення.
2.4. Порядок розробки і зміст планів евакуації, розміщення та життєзабезпечення населення визначається відповідними нормативно-правовими документами, які встановлюють вимоги щодо організації, планування, забезпечення і проведення евакуації населення із зон НС.
2.5. Організаційно-методичне керівництво планування евакуаційних заходів при надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру на території району здійснює відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради.
3. Організація і порядок проведення евакуації населення
3.1 Евакуація населення є основним способом захисту населення при загрозі або виникненні НС, внаслідок яких виникає безпосередня загроза життю та заподіяння шкоди здоров'ю людей.
3.2. В залежності від часу і термінів проведення можливі наступні варіанти евакуації населення: завчасна і термінова.
Завчасна евакуація населення здійснюється із зон можливої дії вражаючих факторів при отриманні достовірних даних з високою вірогідністю виникнення НС.
Термінова евакуація населення здійснюється при виникненні НС.
3.3. В залежності від характеру небезпеки, часу дії вражаючих факторів НС і порушення умов життєзабезпечення населення можлива загальна або часткова евакуація населення.
При проведенні загальної евакуації із зони НС вивозяться (виводяться) всі категорії населення.
Часткова евакуація проводиться при необхідності вивезення (виведення) із зони НС визначеної категорії населення.
3.4. Евакуація, як правило проводиться в два етапи.
Перший етап – евакуація населення із зони НС в безпечні пункти розміщення, які знаходяться за межами цих зон. Під безпечні пункти розміщення в місті використовуються учбові заклади, кінотеатри, клуби, будинки культури, інші місця загального призначення.
Другий етап – при довготривалому характеру НС або неможливості повернення населення до місць постійного проживання здійснюється переміщення населення із безпечних пунктів розміщення в пункти довготривалого проживання. Під пункти довготривалого проживання використовуються готелі, оздоровчі табори, профілакторії і інші відповідні приміщення.
В окремих випадках в залежності від обстановки евакуація населення може проводитись в один етап – із зони НС безпосередньо в пункти довготривалого проживання.
3.5. Рішення на проведення евакуації населення в залежності від масштабів і особливостей НС та згідно діючого законодавства приймають:
на місцевому рівні – міський голова;
на об’єктовому рівні – керівник об’єкта.
В випадку крайньої необхідності рішення на проведення евакуації населення може прийняти керівник з ліквідації НС негайно повідомивши про прийняте рішення міського голову, керівника об’єкта.
3.6. Основою для прийняття рішення на проведення евакуації є наявність загрози життю і здоров’ю людей, яка оцінюється згідно завчасно встановленим для кожного виду небезпеки критеріями.
3.7. Загальне керівництво проведенням евакуаційних заходів, в залежності від характеру НС, здійснюється органом, який прийняв рішення на проведення евакуації.
3.8. Безпосереднє проведення евакуації із зони НС покладається на евакуаційні органи, які створено завчасно виконавчими комітетами міської та районної рад, керівниками об’єктів.
3.9. Для планування, підготовки та проведення евакуації, приймання і розміщення населення в районі створено наступні евакуаційні органи:
комісія з питань евакуації Богунського району м. Житомира;
комісії з питань евакуації об'єктів, установ та організацій;
оперативна група від комісії з питань евакуації Богунського району;
збірні евакуаційні пункти;
безпечні пункти розміщення.
Адміністрації евакуаційних органів призначаються з числа керівного та особового складу виконавчого органу районної ради об’єктів на базі яких створюються ці органи.
3.10. Комісія з питань евакуації Богунського району м.Житомира відповідає за безпосереднє планування, підготовку, організацію та здійснення евакуації населення або працівників із зон НС. Комісію очолює голова, який за посадою є одним із заступників голови ради.
3.11. Збірні евакуаційні пункти (ЗЕП) призначені для збору та реєстрації населення, яке підлягає евакуації, розподілу за транспортом, пішими колонами, посадки на автотранспорт і відправлення населення, яке евакуйовується в безпечні райони (пункти).
ЗЕП, як правило, розгортаються для проведення завчасної евакуації населення.
У разі виникнення НС, під час якої необхідно проводити термінову евакуацію населення, ЗЕП можуть не розгортатися. В цьому випадку облік населення, що евакуюється із зони НС, здійснюється в безпечних пунктах розміщення або в пунктах довготривалого проживання.
3.12. В залежності від обстановки, яка може виникнути внаслідок НС, її характеру, і від кількості населення, яке підлягає евакуації, евакуаційні органи району можуть не розгортатися, а відповідними рішення призначаються відповідальні особи (група осіб) за проведення евакуації.
3.13. Способи евакуації населення, терміни її проведення, категорії і кількість населення, яке підлягає евакуації із зони НС, визначається органом, який прийняв рішення на проведення евакуації в залежності від умов виникнення і розвитку НС, характеру і просторово-часових параметрів дії вражаючих факторів джерела НС.
3.14. Повернення евакуйованого населення до місць постійного проживання здійснюється за рішенням міської комісії з питань евакуації.
3.15. Основними заходами щодо організації евакуації населення, які здійснює виконавчий комітет районної ради, евакуаційні органи, об'єкти, установи та організації при встановленні режимів функціонування районної ланки обласної територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ є:
3.15.1. В режимі повсякденної діяльності:
розробка планів евакуації, розміщення та життєзабезпечення населення;
облік населення, яке потрапляє в небезпечні зони при виникненні НС, визначення безпечних пунктів розміщення та довготривалого проживання, визначення маршрутів евакуації;
планування питань забезпечення евакуаційних заходів;
планування питань транспортного забезпечення евакуації населення;
підготовка евакуаційних органів до виконання завдань за призначенням;
організація взаємодії всіх органів, які приймають участь в проведенні евакуаційних заходів або забезпечують їх проведення.
3.15.2. В режимі підвищеної готовності:
приведення в готовність комісій з питань евакуацій;
уточнення категорії і чисельності населення, а також порядку і способів проведення евакуації населення;
підготовка до розгортання безпечних пунктів розміщення і довготривалого проживання евакуйованого населення;
уточнення чисельності і підготовка транспортних засобів до перевезення людей;
підготовка до розгортання евакуаційних органів, пунктів посадки і висадки населення;
уточнення з взаємодіючими службам питань розміщення та життєзабезпечення населення;
при необхідності проведення евакуаційних заходів.
3.15.3. В режимі надзвичайної ситуації:
оповіщення населення про початок і способи проведення евакуації;
розгортання і приведення в готовність евакуаційних органів;
приведення в готовність безпечних пунктів розміщення і довготривалого проживання евакуйованого населення;
подача транспортних засобів на пункти посадки населення;
збір і відправка в безпечні пункти розміщення (довготривалого проживання) населення, яке підлягає евакуації;
облік евакуйованого населення;
прийом і розміщення евакуйованого населення в безпечних пунктах розміщення (довготривалого проживання) населення;
організація роботи щодо життєзабезпечення евакуйованого населення в визначених безпечних пунктах розміщення (довготривалого проживання) населення .
Порядок дій евакуаційних органів щодо організації та проведення евакуації у разі загрози або виникнення НС визначено планом евакуації населення міста з урахуванням особливостей виникнення і розвитку надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
4. Забезпечення евакуації населення
4.1. З метою створення умов для організованого проведення евакуації населення плануються і здійснюються заходи з наступних видів забезпечення: транспортне, медичне, охорона громадського порядку, безпека дорожнього руху, матеріально-технічне та інші.
4.2. Транспортне забезпечення - це комплекс заходів щодо підготовки і розподілу транспортних засобів, які призначені для виконання евакуаційних перевезень.
В залежності від масштабу НС, наявності транспортних засобів можливі наступні варіанти використання транспортних засобів:
вивезення населення із зони НС безпосередньо на кінцеві пункти евакуації до місць розміщення;
вивезення населення спочатку на безпечні пункти розміщення, а потім на кінцеві пункти евакуації до місць розміщення;
виведення населення пішим порядком із зони НС до безпечних пунктів розміщення з подальшою посадкою і вивезенням на кінцеві пункти евакуації до місць розміщення.
Транспортне забезпечення евакуації населення району здійснюється спеціалізованою службою цивільного захисту транспортного забезпечення з використанням транспортних засобів згідно договорів.
4.3. Медичне забезпечення – це проведення органами охорони здоров’я організаційних, лікувальних, санітарно-гігієнічних і протиепідемічних заходів, направлених на охорону здоров’я евакуйованого населення, своєчасне надання медичної допомоги потерпілим під час евакуації, а також попередження виникнення і розповсюдження масових інфекційних захворювань.
Виконання завдань щодо медичного забезпечення евакуаційних заходів покладено на медичну службу міста.
4.4. Охорона громадського порядку і забезпечення безпеки дорожнього руху під час евакуації населення здійснюється Житомирським відділом поліції головного управління Національної поліції в Житомирській області згідно з повноваженнями визначеними законодавством.
4.5. Матеріально-технічне забезпечення – це повне і своєчасне забезпечення евакуаційних органів і евакуйованого населення матеріальними засобами і майном, необхідним для проведення евакуації і організації життєзабезпечення евакуйованого населення.
Виконання завдань щодо матеріально-технічного забезпечення евакуаційних органів і евакуйованого населення покладається на виконавчий комітет міської ради і здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
4.6. Оповіщення керівників суб’єктів господарювання і населення про початок евакуації проводиться відповідно до Порядку організації оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
4.7. Навчання населення діям під час проведення евакуації населення здійснюється відповідно до Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444.
4.8. Фінансування заходів щодо проведення і забезпечення евакуації населення здійснюється за рахунок відповідних бюджетів в порядку, визначеному законодавством України.
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 3
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.03.16 № 27
С К Л А Д
комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира
Заступник голови ради
|
голова комісії з питань евакуації |
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
заступник голови комісії |
Завідувач відділу з питань НС та ЦЗН районної ради |
секретар комісії |
Члени комісії з питань евакуації:
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 1» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ ПП «ВЖРЕП № 4» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 5» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 6» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ ПП «ВЖРЕП № 8» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 14» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 15»
|
|
- Група обліку еваконаселення та інформації:
Завідувач організаційного відділу апарату районної ради та виконкому |
начальник групи |
Головний спеціаліст організаційного відділу апарату районної ради та виконкому |
помічник начальника групи по обліку еваконаселення
|
Головний спеціаліст організаційного відділу апарату районної ради та виконкому
|
помічник начальника групи по обліку еваконаселення
|
- Група організації розміщення еваконаселення в безпечному районі:
Головний спеціаліст з кадрової роботи апарату районної ради та виконкому |
начальник групи
|
Головний спеціаліст- юристконсульт апарату районної ради та виконкому
|
направник |
Секретар голови ради |
направник |
- Група транспортного забезпечення:
Інженер по спецроботі та цивільному захисту ПАТ Житомирське «АТП 11855» |
начальник групи
|
Інженер по спецроботі та цивільному захисту ПАТ «АТП 11827»
|
помічник начальника групи з евакуації населення автотранспортом |
- Група з евакуації матеріальних цінностей:
Завідувач загального відділу апарату районної ради та виконкому
|
начальник групи
|
Головний спеціаліст загального відділу апарату районної ради і та виконкому
|
помічник начальника групи |
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 4
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.03.16 № 27
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ
членів комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира
1. Голова комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира (далі евакокомісії) відповідає за планування, організацію та проведення заходів з евакуації населення і майна у разі загрози або виникненні НС техногенного та природного характеру, а також за всебічне першочергове життєзабезпечення евакуйованого населення в районі.
Він зобов’язаний у повсякденній діяльності:
- керувати розробкою плану евакуації населення району у разі загрози або виникнення НС техногенного та природного характеру;
- керувати процесом створення у районі підрозділів управління процесом евакуації, їх підготовки, розгортання;
- розподіляти функціональні обов’язки між членами евакокомісії і визначати ступінь їх відповідальності;
- планувати та проводити з членами евакокомісії заняття, практично відпрацьовувати питання евакозаходів на навчаннях та тренуваннях ЦЗ, вдосконалювати систему приведення в готовність до дій за призначенням евакокомісії району;
- на підставі висновків із аналізу оцінки обстановки, що може скластися на території району у разі загрози або виникненні НС, щорічно організовувати уточнення і корегування плану евакуації населення;
- контролювати готовність до роботи за призначенням збірних пунктів тимчасового розміщення для прийому евакуйованого населення;
- постійно контролювати працездатність визначеної системи організації оповіщення і зв’язку між структурними підрозділами управління процесом евакуації в районі;
- розробляти схему оповіщення особового складу евакокомісії та періодично перевіряти його збір;
- збирати в установленому порядку членів комісії для проведення нарад з питань, що входять до його компетенції.
З отриманням розпорядження про організацію і здійснення евакуації (відселення) населення району:
- оповістити і зібрати особовий склад евакуаційної комісії, на підставі висновків із оцінки обстановки, що склалася, уточнити розподіл обов’язків між її членами, привести у готовність до роботи оперативну групу від евакокомісії, ввести і дію план евакуації населення району;
- розгорнути та приготувати до дій за призначенням евакуаційну комісію, визначити завдання начальникам груп, щодо організації підготовки і проведення евакуації в районі;
- перевести особовий склад евакокомісії на цілодобовий режим роботи, організувати його чергування;
- здійснювати контроль за розгортанням та роботою підрозділів управління процесом евакуації в районі;
- поставити завдання автотранспортній та медичній службі, службі охороні громадського порядку ЦЗ району щодо введення ними планів по забезпеченню евакозаходів в районі;
- забезпечити всебічний контроль та прийняти заходи щодо недопущення зриву термінів евакуації населення і матеріальних цінностей;
- про хід евакуації доповідати начальнику ЦЗ району.
2. Заступник голови комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира (далі евакокомісії) - підпорядковується голові комісії з питань евакуації Богунського району і несе відповідальність за організацію розгортання підрозділів управління процесом евакуації в районі , виведення населення із зон НС до визначених збірних пунктів тимчасового розміщення, розміщення евакуйованого населення на цих пунктах та першочергове його життєзабезпечення.
Він зобов’язаний у повсякденній діяльності:
- вивчати і знати керівні документи з питань евакуації населення та майна, порядок роботи евакуаційної комісії, структуру та обов’язки особового складу;
- організувати розроблення планів роботи евакуаційної комісії, документів, необхідних для виконання завдання по діях за призначенням;
- знати організаційну структуру евакоорганів в районі і керувати їх розгортанням і роботою;
- організувати періодичне (не рідше одного разу на рік) уточнення розрахунків на евакуацію населення і майна та на проведення всебічного забезпечення евакозаходів в районі;
- організовувати і проводити заняття з особовим складом евакуаційної комісії;
- виконувати розпорядження голови комісії з питань евакуації, а при його відсутності – його обов’язки.
З отриманням розпорядження про організацію і здійснення евакуації (відселення ) населення району:
- прибути до визначеного місця збору комісії з питань евакуації Богунського району та організувати прибуття особового складу;
- разом із головою комісії уточнити план евакуації населення району та визначити функціональні обов’язки особового складу евакокомісії, порядок їх виконання;
- особисто очолити та привести у готовність до дій за призначенням оперативну групу від комісії з питань евакуації Богунського району;
- організувати її роботу з прибуттям у район НС по виведенню, розміщенню та обліку евакуйованого (виведеного) населення у визначених збірних пунктах тимчасового розміщення (безпечних районах);
- контролювати подачу автотранспорту до місця посадки, посадку та відправлення евакуйованого населення до місць розміщення ;
- координувати діяльність груп, що входять до складу евакокомісії і перевіряти виконання ними розпоряджень голови евакокомісії;
- організувати збирання інформації про загальну оперативну обстановку і хід евакуації на території району;
- підтримувати постійну взаємодію з залученими органами управління процесом евакуації населення в районі.
- постійно інформувати голову евакокомісії про хід евакуації населення.
3. Секретар комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира (далі евакокомісії) – підпорядковується голові евакокомісії та його заступнику і несе відповідальність за своєчасність отримання і збереження документів, організацію чергування особового складу евакокомісії, збір і узагальнення інформації що надходять, своєчасне доведення до виконавців розпоряджень голови евакокомісії.
Він зобов’язаний у повсякденній діяльності:
- вивчати, знати нормативно-правові акти з питань організації і здійснення евакозаходів і доводити до керівництва евакокомісії інформацію стосовно введених змін у цій сфері діяльності;
- виконувати свої функціональні обов’язки і знати обов’язки особового складу евакокомісії;
- брати участь у розроблені документів евакокомісії і районного плану евакуації населення у разі загрози або виникненні НС;
- знати місця розташування визначених підрозділів управління процесом евакуації в районі і способи зв’язку з ними;
- корегувати штатний розпис особового складу евакокомісій;
- брати участь в організації і проведенні навчань, тренувань системи ЦЗ, здійснювати підготовку та навчання особового складу евакокомісії по виконанню ними своїх завдань під час проведення цих заходів;
- брати участь у розробці плану приведення евакокомісії району у готовність до дій за призначенням ;
- періодично контролювати роботу засобів зв’язку та оповіщення, задіяних для збору особового складу евакокомісії;
- організувати підготовку приміщень та робочих місць для особового складу евакокомісії.
З отриманням розпорядження про організацію і здійснення евакуації (відселення ) населення району :
- негайно прибути на своє робоче місце, організувати оповіщення і збір особового складу евакокомісії, одержати завдання у голови евакокомісії;
- уточнити функціональні обов”язки особового складу евакокомісії і в разі змін довести до виконавців;
- отримати робочі документи, перевірити готовність засобів зв’язку, скласти графік цілодобового чергування і бути готовим до виконання своїх функціональних обов’язків у складі евакокомісії;
- здійснити облік отриманих евакокомісією району завдань та виданих її головою розпоряджень, доводити їх до виконавців;
- підтримувати постійний зв’язок із оперативною групою від евакокомісій району, міста (області ), а також об’єктовими евакуаційними комісіями, (де сталася НС), взаємодіючими підрозділами управління процесом евакуації, службами ЦЗ;
- інформувати особовий склад евакокомісії про обстановку, що складається, доповідати голові евакокомісії про хід евакуації, отримані розпорядження і дані;
- довести інформацію до особового складу евакокомісії про порядок представлення даних про хід евакуації, контролювати вчасне подання звітів;
- організувати ведення обліку про хід евакуації і нанесення обстановки на робочу карту голови евакокомісії.
4. Члени комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира:
4.1. Від медичної служби ЦЗ району - підпорядковуються голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира та його заступнику і несе відповідальність за організацію медичного забезпечення проведення евакуаційних заходів в районі.
Він зобов’язаний у повсякденній діяльності:
- вивчати і знати керівні документи з евакуації, районний план евакуації населення;
- знати розрахунки по евакуації населення із районів НС, місця їх розміщення в безпечних районах для здійснення планування по медичному забезпеченню;
- розробити та погодити на всіх рівнях план медичного забезпечення евакозаходів в районі;
- приймати участь в навчаннях і тренуваннях системи ЦЗ району по відпрацюванню питань евакуації населення із районів НС.
З отриманням розпорядження про організацію і здійснення евакуації (відселення ) населення району:
- негайно прибути на місце збору евакокомісії, доповісти голові і одержати завдання по виконанню медичного забезпечення евакозаходів;
- при задіянні оперативної групи від евакокомісії району, у її складі прибути до району НС;
- на базі збірних пунктів тимчасового розміщення організувати медичне забезпечення евакуйованого ( відселеного ) населення;
- здійснювати постійний контроль за медичним забезпеченням евакуаційних заходів в районі;
- організувати взаємодію з міською медичною службою по виконанню завдань медичного забезпечення;
- про хід виконання заходів медичного забезпечення евакуйованого (відселеного) населення району доповідати голові евакокомісії, начальнику оперативної групи.
4.2. Від автотранспортної служби ЦЗ району - підпорядковується голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира та його заступнику і несе відповідальність за організацію своєчасної подачі автомобільного транспорту до місць посадки та погрузки евакуйованого населення і майна.
Від зобов’язаний у повсякденній діяльності:
- вивчати і знати керівні документи з евакуації, районний план евакуації населення;
- знати розрахунки по евакуації населення і майна із районів НС, маршрути його евакуації у безпечні райони для здійснення планування по автотранспортному забезпеченню;
- розробити та погодити на всіх рівнях план автотранспортного забезпечення евакозаходів у районі;
- приймати участь в навчаннях і тренуваннях системи ЦЗ району по відпрацюванню питань евакуації населення із районів НС.
З отриманням розпорядження про організацію і здійснення евакуації (відселення ) населення району:
- здійснювати постійний контроль за автотранспортним забезпеченням евакуаційних заходів в районі;
- організувати взаємодію з міською автотранспортною службою по виконанню завдань автотранспортного забезпечення;
- про хід виконання заходів автотранспортного забезпечення евакуації
(відселення ) населення району доповідати голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира, начальнику оперативної групи.
4.3. Представник від комунально-виробничих житлових ремонтно-експлуатаційних підприємств району - підпорядковується голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира та начальнику оперативної групи і несе відповідальність за своєчасне оповіщення непрацюючого населення, яке проживає на підвідомчій території і потрапляє до зони НС, забезпечення прибуття до збірних пунктів тимчасового розміщення громадян, які з поважних причин не можуть самостійно прибути на ці пункти, передачу під охорону підрозділам служби охорони громадського порядку будинків в районах НС.
Він зобов’язаний у повсякденній роботі:
- знати розрахунки по евакуації, відселенню населення із небезпечних районів, зон НС, що знаходяться на підвідомчій території;
- розробити та погодити на всіх рівнях план оповіщення непрацюючого населення, яке проживає на підвідомчій території і потрапляє до зони НС;
- приймати участь в навчаннях і тренуваннях системи ЦЗ району по відпрацюванню питань евакуації населення із районів НС.
З отриманням розпорядження про організацію, здійснення евакуації (відселення ) населення району :
- негайно прибути на місце збору евакокомісії, доповісти голові або його заступнику і одержати завдання;
- при задіянні оперативної групи від евакокомісії району у її складі прибути до району НС;
- організувати виведення із зони НС до пунктів тимчасового розміщення громадян, які з поважних причин не можуть самостійно прибути на ці пункти;
- організувати взаємодію з підрозділами міської служби охорони громадського порядку по передачі їм під охорону будинків в районі НС ;
- про хід виконання своїх завдань доповідати начальнику оперативної групи від евакокомісії району.
5. Начальник групи обліку евакуйованого населення підпорядковується голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира і його заступнику, відповідає за облік евакуйованих, що підлягають відправленню в безпечні райони (пункти тимчасового розміщення), узагальнення даних по категоріям населення, що планується евакуювати (відселити) із зон НС, своєчасність подання донесень голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира.
Від зобов’язаний у повсякденній роботі:
- вивчати і знати керівні документи з евакуації, план евакуації населення району, завдання своєї групи і обов’язки;
- знати особовий склад групи та порядок його виклику і збору;
- брати участь у розробленні плану евакуації, знати розрахункові дані щодо евакуації населення автотранспортом та пішим порядком;
- мати дані про загальну чисельність населення, що підлягає евакуації (відселення) та про характеристику цього населення стосовно категорій (діти, інваліди, тощо);
- вивчати та знати місця визначених збірних пунктів тимчасового розміщення, пунктів посадки на автотранспорт;
- брати участь у навчаннях та тренуваннях системи ЦЗ по відпрацюванню питань пов’язаних з організацією та здійсненням евакозаходів і районі;
- підготувати робочі документи групи (журнали, відомості, табелі обліку та динаміки проведення евакуації населення, тощо).
З отриманням розпорядження на організацію і проведення евакуації (відселення) населення району:
- негайно прибути на місце збору (роботи) групи, отримати завдання у голови евакокомісії;
- перевірити збір та готовність особового складу до роботи, визначити йому завдання;
- уточнити дані про кількість та категорію населення, що планується евакуювати (відселити) із зони НС;
- контролювати дії особового складу групи, про хід здійснення евакуації (відселення) населення доповідати голові евакокомісії, готувати донесення згідно запитів.
6. Начальник групи транспортного забезпечення підпорядковується голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира та його заступнику, відповідає за своєчасну подачу автотранспорту до зазначених місць посадки населення, погрузки майна, своєчасність подання донесень про хід евакуації населення автотранспортом голові евакокомісії.
Він зобов’язаний у повсякденній роботі:
- вивчати і знати керівні документи з евакуації, план евакуації населення району, питання автотранспортного забезпечення проведення евакозаходів, завдання групи та виконувати свої обов’язки;
- знати особовий склад групи та порядок його виклику і збору;
- брати участь у розробленні плану евакуації району, знати розрахункові дані щодо кількості населення, яке підлягає евакуації (відселенню) автомобільним транспортом, графік подачі авторанспорту по годинах до місць посадки;
- проводити заняття з особовим складом групи та відповідальними особами підприємств, що забезпечують подачу автотранспорту для формувань колон по питаннях організації та здійснення автотранспортного забезпечення евакозаходів в районі.
З отриманням розпорядження про організацію і здійснення евакуації (відселення ) населення району:
- негайно прибути на місце збору (роботи) групи, отримати завдання у голови комісії;
- перевірити збір та готовність особового складу до роботи визначити йому завдання;
- при виділенні оперативної групи від евакокомісії району, направити до її складу свого помічника;
- організувати та підтримувати постійний зв’язок з підприємствами, що надають автотранспорт для евакуації населення;
- контролювати своєчасну подачу та формування автомобільних колон у визначених місцях посадки населення та погрузки майна евакуйованих;
- контролювати дії особового складу групи, про хід здійснення автотранспортного забезпечення евакозаходів доповідати голові евакокомісії, готувати донесення згідно запитів.
7. Начальник групи обліку евакуації матеріальних цінностей- підпорядковується голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира та його заступнику, відповідає за своєчасне формування автомобільних колон у визначених місцях погрузки майна евакуйованого (відселеного) населення району, своєчасність надання донесень голові евакокомісії про хід погрузки та евакуації майна евакуйованого населення із зони НС.
Він зобов’язаний у повсякденній діяльності:
- знати керівні документи з питань організації і здійснення евакуації;
- брати участь у розробці районного плану евакуації населення, знати розрахункові дані щодо вивезення майна та місця розвантаження;
- організувати складання переліку майна, що підлягає евакуації з районів НС, планувати заявки на подачу автотранспорту до визначених місць погрузки;
- приймати участь у навчаннях та тренуваннях системи ЦЗ по відпрацюванню питань пов’язаних з організацією та здійсненням евакозаходів в районі;
- один раз на рік здійснювати корегування розрахунків стосовно майна, що підлягає евакуації із районів НС.
З отриманням розпорядження на організацію і проведення евакуації (відселення ) населення району :
- негайно прибути на місце збору (роботи) групи, отримати завдання у голови евакокомісії;
- перевірити збір та готовність особового складу до роботи, визначити йому завдання;
- уточнити перелік та об’єм майна, яке підлягає вивезенню із зони НС;
- уточнити порядок подачі, шикування автомобільних колон для вивезення майна;
- організувати та контролювати хід навантаження, перевезення та розвантаження майна до місць призначення;
- доповідати голові евакокомісії про хід евакуації майна із зон НС та готувати донесення згідно запитів.
8. Начальник групи з організації розміщення еваконаселення в безпечному районі підпорядковується голові комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира та його заступнику. Від здійснює контроль за прибуттям еваконаселення в безпечний район розміщення. Через евакоприймальні органи організує приймання та розміщення еваконаселення.
Він зобов’язаний під час повсякденної діяльності:
- брати участь у розробленні Плану розміщення евакуйованого населення в безпечному районі;
- знати дані про кількість населення і об’єктів, що підлягають евакуації, про види транспорту і строки його прибуття до району розміщення;
- брати участь у командно-штабних навчаннях і тренуваннях ЦЗ, на яких практично відпрацьовуються функціональні обов’язки особового складу групи.
З отриманням розпорядження про проведення евакуації (відселення) населення:
- привести у готовність групу, поставити особовому складу групи завдання щодо організації зустрічі та розміщення евакуйованого населення в безпечному районі;
- уточнити дані про кількість населення та суб’єктів, що підлягають евакуації, порядок і час їх відправлення усіма видами транспорту;
- у разі виїзду в район розміщення еваконаселення начальник групи забезпечення підпорядковується начальнику оперативної групи і виїжджає разом з ним для організації зустрічі евакуйованих;
- у районі розміщення еваконаселення і об’єктів встановити зв’язок з керівниками об’єктів і уточнити місце розташування евакоприймальних органів, місця зустрічі і приймання еваконаселення, кількість виділених для розміщення еваконаселення приміщень;
- через евакоприймальні органи організувати зустріч евакуйованого населення та його розміщення.
Про хід зустрічі і розміщення еваконаселення доповідати начальнику оперативної групи і голові евакокомісії.
9. Черговий комісії з питань евакуації Богунського району м. Житомира призначається з числа членів комісії. Він підпорядковується голові евакокомісії та його заступнику.
Зобов'язаний:
- знати свої обов'язки, схему оповіщення і зв'язку;
- перевірити прибуття транспортних засобів, які виділені у розпорядження евакокомісії, доповісти про їх прибуття голові і секретарю евакокомісії;
- знати місце знаходження голови та секретаря комісії;
- приймати по телефону сигнали, розпорядження, донесення та інформацію, записувати їх у журнал реєстрації із зазначенням часу отримання і доповідати про них голові і секретарю комісії;
- передавати інформації і донесення міській евакокомісії;
- постійно знаходитись на своєму робочому місці, відлучатися тільки для виконання розпоряджень голови евакокомісії, залишаючи за себе одного із членів комісії;
- при здаванні чергування повідомити нового чергового про не виконані і не доведені до виконавців розпорядження, а також про місце знаходження голови евакокомісії.
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 5
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.03.16 № 27
Склад
оперативної групи від комісії з питань евакуації
Богунського району м. Житомира
Заступник голови евакокомісії, заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу |
начальник оперативної групи |
Завідувач відділу з питань НС та ЦЗН районної ради |
заступник начальника оперативної групи |
Члени оперативної групи ( члени комісії з питань евакуації ):
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 1» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ ПП «ВЖРЕП № 4» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 5» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 6» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ ПП «ВЖРЕП № 8» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП № 14» |
|
Інженер з охорони праці та ЦЗ КП «ВЖРЕП №15» |
|
Головний спеціаліст з кадрової роботи апарату районної ради та виконкому |
начальник групи організації розміщення еваконаселення в безпечному місті |
Головний спеціаліст організаційного відділу апарату районної ради та виконкому |
помічник начальника групи по обліку еваконаселення |
Інженер по спецроботі ПАТ Житомирське «АТП 11827» |
помічник начальника групи з евакуації населення автотранспортом |
Начальник медичної частини КУ «ЦМЛ № 2» |
представник медичної служби району |
Примітка:
Для роботи в складі оперативної групи залучається тільки працівник того КП ВЖРЕП, на території якого трапилась надзвичайна ситуація.
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 6
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.03.16 № 27
ПЕРЕЛІК
збірних евакуаційних пунктів, розміщених на базі суб’єктів
господарювання району
Номери евакопунктів |
База створення збірних евакопунктів ( адреса, № телефона ) |
Суб’єкти господарювання, що створюють адміністрацію ЗЕП ( адреса, № телефона ) |
1 |
2 |
3 |
ЗЕП № 1 |
ЗОШ № 27 проспект Миру,27 25-98-98 |
ПАТ « Україна » проспект Миру,16 41-54-33 |
ЗЕП № 2 |
ЗОШ № 26 проспект Миру,59 41-68-26 |
ЗОШ № 26 проспект Миру,59 41-68-26 |
ЗЕП № 3 |
ЗОШ № 15 вул. Максютова,261 26-74-27 |
ЗОШ № 15 вул. Максютова,261 26-74-27 |
ЗЕП № 4 |
ЗОШ № 8 майдан Згоди,5 41-46-14 |
ЗОШ № 8 майдан Згоди,5 41-46-14 |
ЗЕП № 5 |
ЗОШ № 6 майдан Короленка,7 42-31-71 |
ЗОШ № 6 майдан Короленка,7 42-31-71 |
ЗЕП № 6 |
Житомирський торгівельно-економічний коледж вул. Черняховського,101 24-25-33 |
Житомирський торгівельно-економічний коледж вул. Черняховського,101 24-25-33
|
ЗЕП № 7 |
ЗОШ № 16 вул. Маршала Рибалка,15 25-43-79 |
ЗОШ № 16 вул. Маршала Рибалка,15 25-43-79 |
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 7
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.03.16 № 27
ПЕРЕЛІК
безпечних пунктів розміщення евакуйованого населення Богунського району м. Житомира при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру
№ з/п |
Найменування безпечного пункту розміщення |
Місця розміщення безпечного пункту, адреса, № тел. |
1. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 |
вул. Якіра, 22, 24-18-67 |
2. |
Міська гімназія № 3 |
вул. Котовського, 8, 22-75-32 |
3. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 |
вул. Котовського, 16, 25-32-52 |
4. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 |
вул. Перемоги, 79, 25-15-29 |
5. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 |
вул. Київська, 39, 47-38-73 |
6. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 |
вул. Л.Українки, 71, 37-46-25 |
7. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 |
вул.. М.Рибалка, 17, 25-55-00 |
8. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 |
вул. Черняховського, 48, 24-27-16 |
9. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 |
вул. Мануїльського, 95а, 37-31-24 |
10. |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 36 |
вул. Домбровського, 21, 37-29-60 |
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна