Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 23
візитів сьогодні: 5738
візитів всього: 760670
Прогноз погоди
Управління праці та соціального захисту населення Богунької районної ради

Затверджено

Наказ Міністерства
фінансів України

26.08.2014  № 836

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ / розпорядчий документ

Управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради м.Житомира

(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету)
 

наказ

Фінансового відділу Богунського району_____ (найменування місцевого фінансового органу)

 
04.02.2016_______ № 3____
 

 

ПАСПОРТ

бюджетної програми місцевого бюджету на 01.04. 2016 рік

 

 

1. _1500000__ _Управління праці та соціального захисту населення Богунської ради м.Житомира_____________
(КПКВК МБ)       (найменування головного розпорядника)

2. _1510000__ _Управління праці та соціального захисту населення Богунської ради м.Житомира _____________
(КПКВК МБ)       (найменування відповідального виконавця)

3. 1510180        0111 Керівництво і управління _у відповідній сфері у містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення_

(КПКВК МБ)  (КФКВК)1  (найменування бюджетної програми)

 

 

 

4. Обсяг бюджетних призначень/бюджетних асигнувань – 5888,0 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 5888,0 тис. гривень та спеціального фонду – ___-________ тис. гривень.

5. Підстави для виконання бюджетної програми

  1. Конституція України.
  2. Бюджетний кодекс України.
  3. Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
  4. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
  5. Закон України «Про Державний Бюджет України на 2016рік».
  6. Нормативно-правові акти:

- Укази і розпорядження Президента України;

- Постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України;

- Накази Мінфіну України та інших центральних органів державної виконавчої влади;

- Накази Державної казначейської служби України;

- Розпорядження голови обласної держадміністрації та міського голови, рішення облдержадміністрації, міської

  ради та виконавчого комітету міської ради, Богунської районної ради.

6. Мета бюджетної програми: оранізаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради.

 

7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми

№ з/п

КПКВК

КФКВК

Назва підпрограми

1

1510180

0111

Керівництво і управління у відповідній сфері у містах республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення

                                                        
 

 

8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань

(тис. грн)

№ з/п

КПКВК

КФКВК

Підпрограма/завдання
бюджетної програми 2

Загальний

фонд

Спеціальний фонд

Разом

1

2

3

4

5

6

7

 

1510180

0111

010116

5888,0

-

5888,0

1

 

2111

Заробітна плата

4595,2

-

4595,2

2

 

2120

Нарахування на оплату праці

1010,9

-

1010,9

3

 

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

123,4

-

123,4

4

 

2240

Оплата послуг

42,4

-

42,4

5

 

2250

Видатки на відрядження

11,3

-

11,3

6

 

2800

Інші поточні видатки

104,8

-

104,8

 

9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми

(тис. грн)

Назва регіональної цільової програми та підпрограми

 

КПКВК

Загальний

фонд

Спеціальний фонд

Разом

1

2

3

4

5

Регіональна цільова програма 1

 

 

 

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

Підпрограма 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань

 

з/п

КПКВК

Назва показника

Одиниця виміру

Джерело інформації

Значення показника

1

2

3

4

5

6

 

1510180

010116

 

 

 

1

 

Кількість штатних одиниць

од.

Рішення сесії районної ради, штатні розписи

62(60;2)

 

 

продукту

 

 

 

2

 

Кількість отриманих звернень та прийнятих листів, заяв, скарг

од.

Книга реєстрації звернень

800

 

 

 Кількість прийнятих нормативно-правових актів

од.

-

8000

3

 

ефективності

 

 

 

 

 

Кількість виконаних звернень на одного працівника

од.

Книга реєстрації звернень

13

4

 

Кількість виконаних листів, заяв, скарг на одного працівника

од.

Журнал реєстрації

129

 

 

Витрати на утримання однієї штатної одиниці

тис. грн..

 

95,0

 

11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм2

(тис. грн)

Код

Найменування джерел надходжень

КПКВК

Касові видатки станом на
01 січня звітного періоду

План видатків звітного періоду

Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту3

Пояснення, що характеризують джерела фінансування

загальний фонд

спеціальний фонд

разом

загальний фонд

спеціальний фонд

разом

загальний фонд

спеціальний фонд

разом

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

Підпрограма 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інвестиційний проект 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надходження із бюджету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші джерела фінансування (за видами)

 

х

 

 

х

 

 

х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інвестиційний проект 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету вказується лише у випадку, коли бюджетна програма не поділяється на підпрограми.

2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків/надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм).

3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками.

 

Керівник установи головного розпорядника
бюджетних коштів                                                        __________  _____М.І.Якимів_________
                                                                                                                              (підпис)                          (ініціали та прізвище)

 

ПОГОДЖЕНО:

 

Керівник фінансового органу                                      __________  _____С.П.Каганович____
                                                                                                                                     (підпис)                         (ініціали та прізвище)           



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare