ІНФОРМАЦІЯ
про роботу Корольовської районної ради та виконавчого комітету, проведену
у міжсесійний період з 1 січня по 22 березня 2016 року
На виконання рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», Корольовською районною радою та її виконавчими органами впродовж міжсесійного періоду проведена певна робота.
Робота виконавчого комітету Корольовської районної ради
У зазначений період відбулося 5 засідань виконавчого комітету районної ради, прийнято 22 рішення. Серед основних: звіт про виконання районного бюджету за 2015 рік; про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Корольовської районної ради у 2015 році; про організацію прийому громадян у виконавчих органах та Корольовській районній раді у 2016 році; про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах Корольовської районної ради у 2015 році; про проведення роботи з соціального супроводу родин загиблих військовослужбовців–учасників антитерористичної операції та військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції; про роботу сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира; про забезпечення мешканців Корольовського району м.Житомира садово-городніми ділянками; про закріплення за підприємствами, організаціями, навчальними закладами Корольовського району м. Житомира братських могил, пам’ятників та місць поховань загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі. Крім того, розглядалися питання інші поточні питання.
Вирішення життєво важливих питань кожного громадянина і суспільства в цілому знаходить своє відображення у зверненнях громадян. У виконавчому комітеті діє чітка система прийому громадян керівниками районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради. Затверджено та доведено до населення графіки особистого прийому громадян, запроваджено прямий телефонний зв’язок, діє громадська приймальня. Проводиться прийом громадян за місцем проживання та в трудових колективах керівництвом та депутатами районної ради. У відповідності з вимогами нормативних документів, всі звернення були своєчасно розглянуті, ретельно перевірені та у встановлені законом терміни, авторам були надані письмові відповіді. Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань соціального захисту населення.
Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради
У виконавчих органах районної ради проводиться робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними. На постійному контролі знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати.
(з початку 2016 року)
|
кількість |
Надійшло звернень до Корольовської районної ради та її виконавчих органів |
18225 |
Побувало на особистому прийомі у керівництва районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради |
1851 |
Видано розпоряджень головою районної ради |
44 |
Діяльність Корольовської районної ради є відкритою для населення. Через місцеву пресу, радіо та в мережі Інтернет висвітлюється діяльність районної ради та її підрозділів, проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань застосування законодавства, відповідно до делегованих повноважень.
На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», головою ради видано розпорядження від 18.07.11 № 22 «Про забезпечення доступу до публічної інформації у виконавчих органах Корольовської районної ради м.Житомира». Систематично і оперативно оприлюднюється інформація у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, на інформаційних стендах (розміщених на І поверсі адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8), а також шляхом надання її за запитами на інформацію.
Соціальний захист громадян, які проживають на території Корольовського району
Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист. Програма державних соціальних допомог залишається однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення. Частка сімей, охоплених програмою державних допомог, становить близько 10 відсотків від загальної кількості мешканців Корольовського району.
Призначення та фінансування державних соціальних виплат та допомог
(з початку 2016 року)
Вид державної соціальної виплати, допомоги |
кількість одержувачів |
сума (тис. грн.) |
Державна допомога сім’ям з дітьми всього |
4990 |
10984,0 |
У тому числі: |
|
|
у зв’язку з вагітністю та пологами |
73 |
110,2 |
при народженні дитини |
3867 |
9607,7 |
по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку |
616 |
156,2 |
при усиновленні дитини |
13 |
32,7 |
на дітей, які перебувають під опікою |
69 |
475,3 |
на дітей одиноким матерям |
352 |
601,9 |
Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів |
67 |
71,5 |
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям |
468 |
1673,4 |
Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам |
1393 |
3826,3 |
Державна допомога на 23 дітей, які виховуються в прийомних сім’ях |
11 |
171,9 |
Допомога по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу |
148 |
457,0 |
Допомога непрацюючим особам працездатного віку по догляду за інвалідом І групи або престарілою особою старше 80 років |
108 |
3,5
|
Допомога особам, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам, які не здатні до самообслуговування |
253 |
81,0 |
Державна допомога особам, які не мають права на пенсію |
159 |
354,6 |
Допомога на догляд |
5 |
2,6 |
Персоніфікований облік подано до управління Пенсійного фонду України в м.Житомирі Житомирської області |
4189 |
|
Видано довідок |
620 |
|
Надано консультацій |
2638 |
|
Надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги
(з початку 2016 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Кількість сімей, які звернулися за призначенням субсидій |
2907 |
|
Кількість сімей, яким призначені субсидії |
2682 |
|
Нараховано з початку року |
|
40552,5 |
Кількість одержувачів субсидій станом на 01.03.16 |
18649 |
|
Проведено перерахунків |
2382 |
|
Призначено субсидій на тверде паливо та скраплений газ |
- |
- |
Взято на облік осіб, переміщених з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції |
1373 |
|
Призначено адресних допомог |
192 |
968,3 |
Робота комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
(з початку 2016 року)
|
кількість |
Проведено засідань |
3 |
Розглянуто справ |
513 |
Дозволено призначити державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
485 |
Надано субсидій на загальну площу житла |
2 |
Надано державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
- |
Контроль за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій
(з початку 2016 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Перевірено пенсійних справ з питань правильності призначення пенсій |
584 |
|
Виявлено справ, в яких допущені помилки |
3 |
|
Виявлено переплат пенсій |
1 |
256,23 |
Надано відповіді на письмові звернення |
2 |
|
Надано відповідь на запит архівної пенсійної справи |
1 |
|
Контроль за дотриманням вимог законодавства з питань праці
з питань оплати праці
(з початку 2016 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Перевірено підприємств |
- |
|
Виявлено порушень |
- |
|
Взято участь в рейдах по легалізації заробітної плати |
- |
|
Проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати |
2 |
|
Прийнято рішень по підприємствах |
16 |
|
Заслухано керівників |
15 |
|
Загальна сума заборгованості по заробітній платі станом на 01.02.2016 |
|
1219,6 |
Кількість економічно-активних підприємств-боржників із заробітної плати: ВАТ «Хімволокно» КП «Парк культури та відпочинку ім.Ю.Гагаріна» |
2 |
33,7 19,7 |
Кількість підприємств-боржників банкрутів та таких, які припинили діяльність: ВАТ «Льонотекс»
|
1 |
1166,2 |
Прийнято звітів по відшкодуванню підприємствам середньомісячної заробітної плати мобілізованих працівників підприємств |
471 |
4750010,02 |
з питань умов праці
(з початку 2016 року)
|
кількість |
Перевірено підприємств |
- |
Виявлено порушень |
- |
Персоніфікований облік пільгових категорій населення
Реєстр пільгової категорії громадян
(з початку 2016 року)
Загальна кількість пільговиків, внесених у базу даних реєстру пільгової категорії громадян |
28092 |
Ветерани війни, з них: |
3645 |
інваліди війни |
634 |
учасники бойових дій |
1046 |
учасники війни |
1147 |
члени сімей загиблих |
818 |
Ветерани праці та пенсіонери |
27306 |
Ветерани військової служби |
1211 |
Постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи |
2375 |
Діти війни |
7238 |
Інваліди |
5291 |
Багатодітні сім’ї |
491 |
Звернулося громадян |
1004 |
Пільги
(з початку 2016 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Нараховано пільг на житлово-комунальні послуги, у тому числі: |
|
3738,85 |
інвалідам по зору І та ІІ групи |
|
131,32 |
Проведено звірок з підприємствами, що надають пільги особам, які мають на них право |
7 |
|
Повернуто до бюджету коштів після проведення звірок |
|
23,14 |
Нараховані пільги для виплати готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу |
- |
- |
Контроль за призначенням всіх видів державних соціальних допомог
(з початку 2016 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Проведено обстежень нужденності сімей заявників на отримання субсидій та допомог із складанням актів матеріально-побутових умов |
373
|
|
В тому числі обстежено сімей, які отримали допомогу при народженні дитини |
54 |
|
Перевірено справ громадян, які отримують субсидії та державні соціальні допомоги |
35 |
|
Виявлено переплат по субсидіях, з них: |
- |
- |
по заявах |
- |
- |
згідно акту-перевірки |
- |
- |
Повернуто субсидій |
|
6195,36 |
Виявлено переплат по допомогах, з них: |
28 |
11069,46 |
по заявах |
25 |
10077,00 |
згідно акту - перевірки |
3 |
992,46 |
Повернуто допомог |
|
19483,40 |
Направлено листів, запитів і повідомлень |
55 |
|
Підготовлено справ до суду |
13 |
51618,38 |
Надано консультацій на особистому прийомі |
209 |
|
Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
(з початку 2016 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Кількість підприємств, які перебувають на обліку |
308 |
|
Кількість прийнятих розрахунків на виплату грошових допомог і компенсацій |
51 |
|
Загальна сума зареєстрованих фінансових зобов’язань, з них: |
|
860678,60 |
додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки |
|
179500,01 |
одноразова виплата в розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи |
|
- |
Відшкодування вартості харчування в загальноосвітніх навчальних закладах освіти дітей-інвалідів |
|
- |
Кількість громадян, які перебувають на обліку У тому числі: |
1222 |
|
І категорія |
427 |
|
ІІ категорія |
744 |
|
ІІІ категорія |
43 |
|
діти |
8 |
|
Кількість особових справ |
283 |
|
Компенсація вартості продуктів харчування |
|
665642,38 |
Компенсація за ненадання безоплатного харчування дітям у навчальних закладах освіти (постанова КМУ № 155) |
|
148,70 |
Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та по втраті годувальника |
|
15387,51 |
Щорічна допомога на оздоровлення |
|
- |
Прийнято заяв на комісію по розгляду документів для встановлення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи |
13
|
|
Виконання п.3 розділу V «Порядку використання коштів обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженого розпорядженням голови Житомирської ОДА від 10.02.15 № 40:
|
165 - |
25227,76 - |
Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці
(з початку 2016 року)
|
кількість |
Проведено обстеження умов проживання малозабезпечених громадян |
71 |
Видано пільгових посвідчень, з них: |
34 |
ветеран праці |
11 |
член сім’ї загиблого |
9 |
інвалід війни (із них АТО-1) |
13 |
учасник війни |
1 |
Видано довідок про встановлення статусу, відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», з них: |
9 |
інвалідам війни (із них АТО-1) |
5 |
сім’ям померлих ветеранів війни |
4 |
Видано довідок «Дитина війни» |
7 |
Видано вкладок до посвідчень «Інвалід війни» |
5 |
Видано вкладок до посвідчень «Член сім’ї загиблого» |
- |
Видано листів-талонів на право отримання інвалідами війни 1-ї та 2-ї групи проїзних квитків для безоплатного проїзду по Україні |
2 |
Видано інвалідам війни 3-ї групи, учасникам війни, сім’ям загиблих (померлих) та супровідникам інвалідів війни 1-ї групи листів-талонів на право отримання проїзних квитків по Україні з 50% знижкою |
2 |
Забезпечено твердим паливом (відходи деревообробного виробництва) громадян |
- |
Компенсаційна виплата на поховання учасників бойових дій |
3 |
Для отримання путівок перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, у тому числі: |
1470 |
інвалідів війни |
98 |
учасників бойових дій |
54 |
учасників бойових дій (АТО) |
23 |
учасників війни |
82 |
членів сімей померлих ветеранів війни (із них АТО-3) |
74 |
інвалідів загального захворювання |
1139 |
Забезпечено путівками |
19 |
Оформлено компенсацій за невикористану путівку |
- |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання крісел колісних |
- |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання інших технічних засобів реабілітації |
2 |
Видано направлень інвалідам на протезно-ортопедичні підприємства для забезпечення протезно-ортопедичними виробами (із них АТО-1) |
99 |
Оформлено компенсацію на бензин |
- |
Оформлено компенсацію на транспортне обслуговування (із них АТО-1) |
2 |
Оформлено транспортних справ (із них інвалідів АТО-1) |
1 |
Видано направлень на навчання |
- |
Підготовлено рішень на засідання виконавчого комітету районної ради про подання щодо можливості призначення опікунів та піклувальників |
4 |
Заслухано звіти опікунів та піклувальників |
37 |
Обстежено умови проживання осіб, які перебувають під опікою |
33 |
Робота відділу ведення Державного реєстру виборців
(з початку 2016 року)
Робота спеціалістів відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради впродовж звітного періоду була спрямована на підготовку до проведення місцевих виборів та щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру виборців; внесення змін до персональних даних; уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.
|
кількість |
Опрацьовано записів періодичного поновлення реєстру виборців |
2171 |
Включено до реєстру виборців |
288 |
Включено до наказів даних виборців району |
1544 |
Внесено змін до реєстру виборців |
1256 |
Внесено змін щодо виборчої адреси виборців |
293 |
Видано наказів начальника відділу |
113 |
Вилучено записів про виборців відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» у зв’язку з закінченням строку зберігання |
229 |
Підготовлено та направлено запитів до суб’єктів подання щодо уточнення відомостей про виборців |
35 |
10 березня 2016 року відбулося засідання робочої групи щодо сприяння веденню Державного реєстру виборців, яку очолює голова Корольовської районної ради Соя Олег Васильович. У засіданні взяли участь начальник відділу адміністрування Державного реєстру виборців облдержадміністрації Христич Н.Г., начальник Корольовського районного відділу у м.Житомирі Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області Клочко С.І., начальник відділу реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції Дяченко О.Л., заступник начальника управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради – начальник відділу з питань по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів Шемчук А.С., начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради Терещук І.Д. та головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради Орленко Л.В.
Учасники робочої групи розглянули питання про підготовку та подання відомостей до відділу ведення Державного реєстру виборців згідно Закону України «Про Державний реєстр виборців» і про підготовку та подання відомостей про померлих громадян, останнє місце проживання яких було зареєстровано в Корольовському районі м.Житомира. Після розгляду зазначених питань прийнято відповідні рекомендації.
Забезпечення законності та правопорядку на території району
(з початку 2016 року)
Виконавчий комітет Корольовської районної ради, в межах своїх повноважень, проводить роботу щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території району.
Одним із завдань виконавчих органів районної ради є підвищення загального рівня правової культури, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права. Рішенням районної ради від 29.12.15 № 23 була затверджена програма правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2016 рік. Виконавчим комітетом постійно проводиться практична робота по правовій освіті населення, відповідно до загальнодержавних і місцевих програм.
У Корольовському районі діє районна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення, яка постійно співпрацює з управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі, управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, з КВЖРЕПами, установами освіти, охорони здоров’я та іншими.
Велика увага МКМР з правової освіти приділяється проведенню право роз’яснювальної роботи серед населення та інформування населення з питань чинного законодавства.
Також важливу роль у забезпеченні законності та правопорядку на території району відіграє адміністративна комісія, яка, відповідно до чинного законодавства, створена та функціонує при виконавчому комітеті районної ради. Адмінкомісія здійснює контроль за виконанням постанов про накладання адміністративного стягнення у вигляді штрафу. Було проведено 1 засідання адміністративної комісії.
Реалізація делегованих повноважень у сфері цивільного захисту населення
Реалізація делегованих районній раді повноважень у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій здійснюється через її виконавчий орган – відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, який відповідно до покладених на нього завдань, планує та проводить заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування районної (в місті Житомирі) ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту. Утримується в готовності пункт управління цивільного захисту району у захисній споруді адмінбудинку Корольовської районної ради.
Відповідно ст. 40 Кодексу цивільного захисту України, рішення виконкому Корольовської районної ради “Про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2015 році та основні завдання на 2016 рік”, 21 січня 2016 року у великому залі засідань Корольовської районної ради голова районної ради Соя О.В. провів нараду з керівним складом цивільного захисту району, спеціалізованих служб цивільного захисту і суб’єктів господарювання щодо підбиття підсумків роботи у сфері цивільного захисту у 2015 році та визначення завдань на 2016 рік. У нараді взяли участь начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Житомирської міської ради Дідківський М.В., завідувач відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Корольовської районної ради Янович О.О., керівники та працівники спеціалізованих служб цивільного захисту, підприємств, установ, організацій та закладів Корольовського району.
У доповіді завідувача відділу з питань НС та ЦЗН районної ради Яновича О.О. було відмічено, що основні завдання у сфері цивільного захисту району, визначені на 2015 рік та план основних заходів з підготовки цивільного захисту, виконані.
У 2015 році найбільш ефективно виконували ці завдання: відділ з питань НС та ЦЗН районної ради, спеціалізована медична служба ЦЗ району (КУ “ЦМЛ №1”), КУ “ДЦМЛ”, ПАТ “Житомиргаз”, Обласна клінічна лікарня ім. Гербачевського, КУ “Обласний медичний консультативно-діагностичний центр”, Житомирський державний університет ім. І. Франка, Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права, ДПТНЗ “Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну”, Центр професійно-технічної освіти міста Житомира, підприємства: ПАТ „Житомирський маслозавод”, ДП “Житомирський лікеро-горілчаний завод”, КП “Житомирське ТТУ”, ТОВ “Обербетон - Інвест”, ІП “Євроголд Індестріз ЛТД”, ДП “Модітал”, ПП “АММОНН”, КП “ВЖРЕП № 9”.
Голова Корольовської районної ради м. Житомира Соя О.В. подякував присутнім у залі керівникам та працівникам ЦЗ району за значний особистий внесок у підвищення ефективності заходів, спрямованих на реалізацію державної політики у сфері ЦЗ та оголосив наказ № 1 від 21 січня 2016 року "Про підсумки виконання завдань у сфері цивільного захисту району в 2015 році та заохочення колективів і працівників, які показали найкращі результати".
За перше місце грамотою та перехідним кубком було нагороджено ПАТ “Житомирський маслозавод” (начальник ЦЗ – Вівсик С.А.); за друге місце – ІП “Євроголд Індестріз ЛТД” (начальник ЦЗ – Шепітько М.А.) ; за третє місце - ДП “Житомирський лікеро-горілчаний завод” (начальник ЦЗ – Кучер М. І.).
Начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Житомирської міської ради Дідківський М.В. висловив впевненість у тому, що керівний склад ЦЗ району, працівники органів управління районної та об’єктових ланок обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, особовий склад сил ЦЗ і надалі будуть забезпечувати виконання завдань по реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій.
На завершення до учасників зборів доведені методичні рекомендації щодо планування заходів з цивільного захисту в 2016 році, вимоги та положення керівних документів у цій сфері, які були прийняті та затверджені в 2015 році.
Також керівний склад цивільного захисту району 25 лютого 2016 року брав участь у проведенні спільного штабного тренування з органами управління обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту України за темою «Дії органів управління і сил цивільного захисту у разі загрози або виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пропуском весняної повені та дощових паводків»; здійснювався прийом відповідальних осіб з питань ЦЗ суб’єктів господарювання, надавалась методична допомога та погоджувались плани основних заходів з підготовки цивільного захисту в 2016 році на підприємствах, в установах, організаціях та навчальних закладах. Всього звернулись 65 представників об’єктів цивільного захисту, погоджено 57 Планів. Крім цього надавалась методична допомога у відпрацюванні Планів реагування при виникненні надзвичайних ситуацій на об’єктах цивільного захисту та Планів цивільного захисту на особливий період.
Забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками
З 1991 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво. Спільно з головами садівничих та городницьких товариств, виконавчий комітет районної ради розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань. В приміщенні виконкому ведеться прийом голів окремих товариств, зокрема садівничими товариствами «Града» та «Надія», надається можливість для проведення загальних зборів, тощо. Ведеться облік бажаючих отримати ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок.
Щорічно проводиться інвентаризація використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району з числа вільних. Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, видаються довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів. Після проведення інвентаризації складається акт перевірки. Землекористувачі, які не використовують ділянки, попереджаються виконавчим комітетом про необхідність термінового приведення їх в належний стан, або передачу необроблених городів іншим громадянам, бажаючим обробляти землю. В зв’язку з тим, що городами користуються переважно люди похилого віку, ділянки не вилучались у громадян без письмових або усних попереджень. Розподіл ділянок проводиться навесні, літом та восени кожного року. У 2014 році було виділено 19 городніх ділянок, в 2015 року – 26 ділянок.
На городницьких масивах, де не створені товариства, контроль за використанням землі та розподіл вільних ділянок проводиться районною комісією по земельним питанням.
Організаційні заходи
5 січня 2016 року в Корольовській районній раді відбувся майстер-клас з виготовлення новорічної іграшки для дітей з обмеженими можливостями. Діти із задоволенням вчилися виготовляти новорічні прикраси за допомогою майстрині по виготовленню іграшок Лаврентюк Людмили Петрівни та своїх батьків.
Завдяки спонсорській допомозі Корольовської районної ради, клубу любителів бігу «Джоінг», Житомирської міської громадської організації «Сімейний клуб Спеціальної Олімпіади», Житомирської обласної громадської організації «Діти Сонця» відбувся цей захід. У заході взяла участь і заступник голови Корольовської районної ради Шевчук Юлія Миколаївна, яка подякувала діткам за їх чудові роботи та вручила їм подарунки, а присутнім подякувала за плідну співпрацю з Корольовською районною радою.
11 лютого 2016 року в Корольовській районній раді відбулися звітно-виборні збори ради керівників підприємств та організацій Корольовського району м.Житомира.
На зборах були присутні голова Корольовської районної ради Соя О.В., заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів Корольовської районної ради Орлова О.Г., почесний голова ради керівників Шелудченко В.Т., керівники та представники бізнесових структур, підприємств і організацій.
На зборах присутніми було заслухано звіт голови ради керівників підприємств і організацій Корольовського району Петричука В.В за 2011-2015 роки, який висловив слова вдячності за співпрацю і взаєморозуміння щодо взаємодії між суб'єктами підприємницької діяльності та органами місцевого самоврядування та запропонував кандидатуру на посаду голови ради керівників підприємств та організацій Федорченка Дмитра Андрійовича, комерційного директора ПАТ «АТП 11854». Учасники зборів шляхом голосування підтримали кандидатуру та обрали голову ради керівників підприємств і організацій Корольовського району м. Житомира на 2016-2020 роки Федорченка Дмитра Андрійовича. Заступником голови ради керівників підприємств і організацій було обрано Астахову Олену Михайлівну, директора ТОВ «Студіо Інвест». Також на зборах були внесені зміни до складу правління ради керівників.
18 лютого 2016 року в Корольовській районній раді відбувся семінар на тему «Культура українського мовлення», присвячений Міжнародному дню рідної мови, який в Україні відзначається з 21 лютого 2000 року.
Участь у семінарі взяли керівництво Корольовської районної ради, депутати районної ради, члени виконавчого комітету районної ради, члени громаської організації «Стоп корупція», керівники та працівники виконавчих органів районної ради.
Про історію української мови, роль і значення української мови в суспільному житті країни, культуру спілкування розповів голова Житомирського обласного об’єднання Всеукраїнського товариства «Просвіта», заслужений журналіст України Васильчук Святослав Карпович. Також Святослав Карпович ознайомив присутніх зі своєю книгою «Зборів», яка охоплює часи від визвольної боротьби під проводом Богдана Хмельницького і до подій на Майдані та закликав поважати себе, рідну мову і нашу Україну.
24 лютого 2016 року відбулося навчання депутатів Корольовської районної ради за участю керівництва районної ради, депутатів районної ради, керівників та працівників виконавчих органів районної ради.
Тематичну зустріч на тему «Про повноваження органів місцевого самоврядування у сфері соціального захисту населення» було проведено із заступником директора департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації Павлюком В.П.
Голова, заступник голови, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, депутати, члени виконавчого комітету Корольовської районної ради та представники громадських організацій району
взяли участь у заходах, які проводилися у місті Житомирі:
- 5 січня 2016 року - у майстер-класі з виготовлення новорічної іграшки для маленьких дітей з обмеженими можливостями в Корольовській районній раді;
- 12 січня 2016 року - у святкових заходах з нагоди 109-ї річниці від дня народження Сергія Павловича Корольова;
- 14 січня 2016 року - у мітингу з нагоди відзначення 72-ї річниці визволення Житомирської області від нацистських загарбників біля Монументу Слави;
- 29 січня 2016 року – у відзначенні 98-ї річниці подвигу Героїв Крут біля меморіального комплексу «Пам’яті Героїв Крут», що знаходиться у селі Пам’ятне Борзнянського району Чернігівської області;
- 8 лютого 2016 року – в «Обласному форумі взаємодії» в рамках Всеукраїнської екологічної акції «Зробимо Україну чистою разом!», який відбувся в приміщенні Житомирської обласної державної адміністрації;
- 15 лютого 2016 року – в мітингу та покладанні квітів до пам’ятного знаку «Чорний тюльпан» з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав;
- 16 лютого 2016 року – у Координаційній раді з питань місцевого самоврядування при голові Житомирської обласної ради;
- 20 лютого 2016 року – у мітингу – реквієму на майдані Корольова з нагоди другої річниці вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні;
- 9 березня 2016 року – у відзначенні 202–ої річниці від дня народження Т.Г.Шевченка;
- 10 березня 2016 року – у відзначенні 151-ої річниці від дня першого виконання Державного Гімну України.
Завідувач організаційного відділу районної ради С.Л.Козачук