УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від _________ № ______
м. Житомир
Про оренду комунального майна та
внесення змін в рішення міськвиконкому
З метою раціонального використання комунальної власності м. Житомира, розглянувши звернення фізичних, юридичних осіб про оренду комунального майна та рекомендації комісії у справах використання нежилих приміщень комунальної власності міста, відповідно до ст. 29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 17, 18, 19, 22 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, Положення про оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 30.08.12 № 429 зі змінами та доповненнями та Порядку проведення конкурсу на право укладення договору оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Житомира, затвердженого рішенням Житомирської міської ради від 18.03.09 № 878, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з відповідною орендною платою за 1 кв.м без ПДВ за базовий місяць розрахунку згідно з додатком 1.
2. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з орендною платою 1 гривня без ПДВ на рік згідно з додатком 2.
3. Надати дозвіл на укладання договорів оренди з орендною платою за 1 годину без ПДВ за базовий місяць розрахунку згідно з додатком 3.
4. Орендар зобов’язаний погодити з управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради розміщення реклами та інформаційних вивісок, до початку здійснення діяльності привести орендоване приміщення у відповідність до містобудівних, санітарно-гігієнічних та протипожежних вимог, визначених відповідною документацією, застрахувати орендоване приміщення в день підписання договору оренди.
5. Комунальному підприємству “Агентство з управління майном” Житомирської міської ради укласти договори оренди з орендарями на термін, вказаний в додатках 1-3. У разі не укладання орендарем договору оренди упродовж 15 днів дозвіл на укладання договору оренди втрачає чинність.
6. Керівникам комунальних підприємств та установ підписати акти приймання-передачі орендованого майна з орендарями у день укладання договорів оренди та укласти договори про відшкодування експлуатаційних витрат.
7. Внести зміни в рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради згідно з додатком 4.
8. Надати дозвіл на передачу в суборенду орендованих приміщень згідно з додатком 5.
9. Відмовити в укладанні договору оренди на новий термін товариству з обмежено відповідальністю «М.С.Л.» на нежитлові приміщення площею 2,9 кв.м за адресою майдан Згоди, 2/98 для продажу лотерейних квитків, у зв’язку з закінченням строку, на який його було укладено.
10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
Міський голова С.І. Сухомлин
10.03.2016 Внесено зміни Завантажити
21.03.2016 Внесено зміни Завантажити