УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Проект РІШЕННЯ
від___________№___________
м. Житомир
Про організацію сезонної торгівлі
на території міста Житомира
Відповідно до ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішень виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.10.2012 № 416 «Про впорядкування розгляду деяких питань у сфері містобудування та архітектури у місті Житомирі», від 16.04.2014 № 116 «Про внесення доповнень в рішення міськвиконкому від 03.10.2012 № 416», розглянувши заяви суб'єктів підприємницької діяльності та рекомендації робочої групи з організації сезонної торгівлі на території м. Житомира виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Організувати сезонну торгівлю на території міста Житомира продукцією власного виробництва підприємств ресторанного господарства, морозивом та безалкогольними напоями в весняно - осінній період 2016 року шляхом розміщення суб’єктами підприємницької діяльності сезонних об’єктів відповідно до погодженої управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради схеми розміщення, а також узгодженого з Житомирським міськрайонним управлінням Головного управління Держсанепідслужби у Житомирській області асортиментного переліку товарів для реалізації, а саме:
1.1. літніх майданчиків на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі;
1.2. лотків (низькотемпературних прилавків, холодильників) для торгівлі морозивом та безалкогольними напоями на території, прилеглій до підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами та підприємств ресторанного господарства;
1.3. лотків (низькотемпературних прилавків, холодильників) для торгівлі морозивом та безалкогольними напоями згідно з додатком 1;
1.4. ємностей для торгівлі квасом (ролл-бар, термокега, автоцистерна) згідно з додатком 2.
2. Суб’єктам підприємницької діяльності забезпечити безумовне дотримання вимог, визначених в додатку 3 до цього рішення.
3. Комунальному підприємству «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради, управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради та відділу торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради, відповідно до наданих повноважень, здійснювати постійний контроль за виконанням суб’єктами підприємницької діяльності вимог, визначених в додатку 3 до цього рішення, та у разі виявлення порушень вказаних вимог надавати пропозиції для розгляду на засіданні виконавчого комітету міської ради питання щодо припинення торговельної діяльності.
4. Рекомендувати Житомирському міськрайонному управлінню Головного управління Держсанепідслужби у Житомирській області (за згодою) здійснювати постійний контроль за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності узгодженого асортиментного переліку товарів для реалізації, вимог санітарно-епідеміологічного законодавства та у разі виявлення порушень надавати пропозиції для розгляду на засіданні виконавчого комітету міської питання щодо припинення торговельної діяльності.
5. Суб’єктам підприємницької діяльності, визначених у додатку 4 до цього рішення, відмовити у розміщенні сезонних об’єктів на території міста Житомира в весняно-осінній період 2016 року.
6. У разі невиконання суб’єктами підприємницької діяльності пункту 7 додатку 3 до цього рішення здійснити демонтаж розміщених сезонних об’єктів до 20 листопада 2016 року відповідно до Порядку демонтажу тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення та рекламних засобів, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 03.02.16 № 63.
7. У разі проведення робіт із реконструкції вулиці Михайлівської суб’єктам підприємницької діяльності терміново здійснити демонтаж розміщених на вказаній вулиці сезонних об’єктів до початку проведення робіт.
8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
Міський голова С.І. Сухомлин
Додаток 3
до рішення міськвиконкому
від _________ №____
Вимоги, обов'язкові до виконання суб'єктами підприємницької діяльності при здійсненні сезонної торгівлі в весняно-осінній період 2016 року
-
Здійснення діяльності безпосередньо суб’єктом, без права передачі в оренду, користування тощо.
-
Утримання об’єкту торгівлі та прилеглої території в належному санітарно - технічному стані та естетичному вигляді.
-
Наявність урни на місці здійснення діяльності.
-
Укладення договору на вивіз твердих побутових відходів на період здійснення сезонної торгівлі.
-
Наявність та дотримання:
- асортиментного переліку товарів для реалізації, узгодженого з Житомирським міськрайонним управлінням Головного управління Держсанепідслужби у Житомирській області;
- схеми місця розміщення об’єкту сезонної торгівлі, погодженої управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
6. Дотримання правил торговельного обслуговування відповідно до діючих нормативних документів.
7. Обов’язковий демонтаж сезонної споруди, з приведенням до належного стану території не пізніше 15 листопада 2016 року.
Заступник директора департаменту
власності та ринкового регулювання
міської ради К.О. Тихончук
Керуючий справами О.М. Пашко
25.03.2016 Внесено доповнення Завантажити
07.04.2016 Внесено зміни Завантажити