Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 44
візитів сьогодні: 5743
візитів всього: 768411
Прогноз погоди
Про роботу зі зверненнями громадян за 2015 рік

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

10009, м. Житомир, площа Польова, 8  тел. 33-10-44,e-mail zkor-upszn@ukrpost;  

Директору департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації

Корінній Г.В.

04.01.15  _№  24 /11-04

на № 630 від 24.06.2011

на № 56  від 21.05.2008

Про роботу зі зверненнями громадян за 2015 рік

 

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Закону України «Про звернення громадян», та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2011 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», наказів департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації від 21.05.2008 № 56 протягом 2015 року управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради напрацьована певна система щодо забезпечення якісної роботи із зверненнями громадян.

За звітний період до управління надійшло 420 письмових звернення громадян (з них поштою – 24 звернення), що в 2,5 рази більше, ніж за 2014 рік (170 звернень). Збільшення кількості звернень виникло у зв’язку з тим, що мешканці району зверталися на урядову «гарячу» лінію, а саме: таких звернень було 266. В даних зверненнях були порушені переважно такі питання: надання житлових субсидії та пільг, забезпечення різних видів державної соціальної допомоги та надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

Також надійшло 5 скарг, в яких порушувались питання терміну призначення субсидії, перерахунку субсидій у зв’язку зі зменшенням доходів та у відмові в призначенні субсидії у зв’язку з відсутністю довідок про тимчасове проживання зареєстрованих осіб. Всі звернення були розглянуті та надані обґрунтовані відповіді, відповідно до чинного законодавства. 

Разом з тим, за 2015 рік надійшло 4 подяки  працівникам управління за їх роботу.

В результаті аналізу актуальності та гостроти проблем, що цікавлять населення Корольовського району із загальної кількості звернень, які надійшли до управління порушувались переважно такі питання:

- 238 (56,5 % від загальної кількості звернень) – призначення субсидії на житлово-комунальні послуги;

- 48 (11,3%) - забезпечення державної соціальної допомоги;

        - 38 (9,1 %) – роз’яснення надання пільг;

- 22 (5,3 %) – забезпечення твердим паливом;  

- 12 (2,7 %) – надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції;

- 10 (3,3 %) – забезпечення санаторно-курортними путівками;

- 8 (1,8 %) – отримання статусів «Ветеран війни», «Інвалід війни», «Член сім’ї загиблого учасника бойових дій», «Жертва нацистських переслідувань»;

- 6 (1,4 %) - компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;

- 3 (0,6%) – щодо правильності призначення пенсії;

- 2 (0,4 %) – забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

- 2 (0,4%0 – щодо надання матеріальної допомоги на лікування;

- 31 ( 7,2%) - інші питання.

Переважну більшість звернень на адресу управління склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян – пенсіонерів, інвалідів, осіб, які переміщені з тимчасово окупованої території і які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб.

Слід зазначити, що серед 420 громадян, що звернулися до управління лише 258 осіб зазначили свій соціальний статус, а саме:

- пенсіонери – 99;

- робітники – 39;

- інваліди різних груп захворювань - 33;

- одинока мати - 16;

- безробітні – 15;

- особи, які переміщені з тимчасово окупованої території – 12;

- багатодітні сім’ї – 10;

-  дитина війни – 9;

- громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС - 6;

- ветерани праці – 5;

- працівник бюджетної сфери – 5;

- підприємці – 3;

- студенти – 2;

- учасник війни – 2;

- державні службовці -2;

- інші - 162.

Тематика звернень постійно аналізується, виділяються найбільш гострі питання, які потребують негайного вирішення. Особлива увага приділяється розгляду звернень громадян, що надійшли повторно (18 звернень), кількість яких збільшилась у порівнянні з 2014 роком (16 звернень).

Увага до заявника – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів. Саме забезпечення життєвих інтересів громадян являється метою практичної роботи, яка здійснюється управлінням при розгляді звернень.

На особистому прийомі начальником та заступниками начальника управління прийнято 165 осіб. У порівнянні з 2014 роком кількість відвідувачів збільшилось  (131 особа).

З вищестоящих організацій надійшло 233 звернення, що в 2 рази більше, ніж за цей же період 2014 року (107 звернень). В цих зверненнях були порушені такі питання:  надання  житлових субсидій, призначення державної соціальної допомоги, надання пільг та щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. Всі звернення, які надходили протягом звітного періоду до управління, розглянуто в терміни, передбачені чинним законодавством.

З метою підтримки прямого зв’язку з громадянами, невідкладного реагування на їх проблеми в управлінні працюють 3 телефони «гарячої лінії» та на сайті Корольовської районної ради функціонує рубрика «Реагування на критику», що передбачає двосторонній зв’язок із громадянами, оперативне надання відповіді на скарги та запитання громадян, які звертатимуться через мережу Інтернет на офіційний сайт управління. Звернень не надходило.

Крім того, до управління надійшли 2 запити: 1- від народного депутата України щодо кількості сімей, які звернулись за призначенням субсидії та сімей, які втратили право на пільги і яким призначено субсидії та 1 запит від депутата Богунської ради щодо отримання премії працівниками управління, які задіяні в процесі надання житлових субсидій. Також надійшов запит від адвоката щодо правильності призначення пенсії. Звернення були розглянуті та надані обґрунтовані відповіді, згідно чинного законодавства.

В управлінні працює приймальня громадян, яка інформує та надає роз’яснення щодо надання всіх видів соціальних допомог за єдиним зверненням. За звітний період до якої звернулось 58398 осіб, а саме: за призначенням державних соціальних допомог 5997 осіб, субсидій – 13915, видано 5052 довідки, надано 33434 консультації.

Значна увага надавалась питанню підвищення професійного рівня працівників управління. На загальних навчаннях управління, які проводяться кожен місяць, на апаратних нарадах заслуховувались і обговорювались результати роботи зі зверненнями громадян в управлінні, опрацьовувались нормативно-правові документи, що регламентують ці питання. Увійшло в практику проведення щотижневих інформаційних нарад – навчань, під час яких працівники підрозділів ознайомлюються з новим законодавчими актами, наказами, рекомендаціями департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації, позитивним досвідом роботи інших управлінь праці та соціального захисту населення області.

З метою підвищення прозорості діяльності органів влади та задля зняття соціальної напруги серед населення району постійно проводилася роз’яснювальна робота з актуальних питань праці та соціального захисту населення в засобах масової інформації. Так, протягом 2015 року проведено 29 зустрічей в трудових колективах. Проведено 2 наради-семінари з начальниками житлово-комунальних підприємств та прийнято участь в нараді Житомирської обласної організації «Союз інвалідів України». Розглядались переважно питання надання населенню субсидій за спрощеним порядком, зміни у наданні пільг, виплати компенсації підприємствам, організаціям, установам працівникам мобілізованим в особливий період. Здійснено 6 виступів на міському радіо, які неодноразово звучали в ефірі. Протягом вересня місяця на обласному телебаченні в новинах звучало оголошення щодо санаторно-курортного оздоровлення учасників антитерористичної операції. Надано інтерв’ю кореспонденту газети «Місто» для статті «Простіше простого.   Це – про субсидію». На Житомирському обласному телебаченні прийнято участь в програмі «Єдина країна: гаряча лінія».

«Розміщено на Житомирському регіональному інтернет-телебаченні «INZT.net» статтю «Інформація щодо професійної реабілітації у центрах професійної реабілітації інвалідів».

 На офіційному веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Корольовська районна рада» та на стендах управління постійно оновлюється інформація про зміни в законодавстві.

Питання організації розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі керівництва управління.

 

 

Начальник управління                                                В.В. Мисюк

 

 

 

Мельниченко Г.П.

33-10-44

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare