Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 25
візитів сьогодні: 5579
візитів всього: 506320
Прогноз погоди
від   25.02.16 №32 Про затвердження Положення про управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради м. Житомира

            

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

четверта сесія сьомого скликання

 

 

від   25.02.16     №  32   

  

Про затвердження Положення про управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради         м. Житомира

 

 

Заслухавши інформацію заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П., з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства Положення про управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради м. Житомира, керуючись пунктом 4 статті 54 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні”, рішенням міської ради від 25.02.03 № 160 ”Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів” враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради, районна рада 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Положення про управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради м. Житомира в новій редакції згідно з додатком.

 

2. Визнати таким, що втратило чинність рішення районної ради від 24.12.10 №21 ”Про затвердження Положення про управління праці та соціального захисту населення районної ради в новій редакції”.

 

3.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П. та начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І.

 

 

 

Голова ради                                                   О.С.Блощинський

 

1

Додаток

до рішення районної ради

від 25.02.16   № 32

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління праці та соціального захисту населення

Богунської районної ради м. Житомира

(нова редакція)

 

 

1. Управління праці та  соціального   захисту  населення  Богунської районної  ради м. Житомира (далі - управління) є виконавчим органом районної ради, утворюється рішенням Богунської районної ради м. Житомира та забезпечує виконання делегованих управлінню повноважень у сфері соціального захисту населення на території району.

 

2. Управління підпорядковане голові районної ради, заступнику голови ради з питань діяльності виконавчого органу, а також підзвітне і підконтрольне районній раді та її виконавчому комітету, департаменту праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації, департаменту праці та соціального захисту населення міської ради з делегованих повноважень.

 

3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики, рішеннями обласної, міської та районної ради та їх виконавчих комітетів, наказами та розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, департаменту праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації, а також цим Положенням.

 

4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, основну та дві додаткові печатки (№1 та №2) із зображенням Державного Герба України, штамп із своїм найменуванням і діє відповідно до чинного законодавства та цього Положення.

Печатка №1 використовується для засвідчення дійсності підпису начальника управління та одного із заступників начальника управління-начальника відділу (на період тимчасового виконання ним обов’язків начальника управління), начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера на організаційно-розпорядчих, фінансових, бухгалтерських документах, договорах та бланках суворої звітності.

Печатка №2 використовується для засвідчення підписів заступників начальника управління-начальників відділу на документах, які входять в опис особових справ одержувачів різних видів державних соціальних допомог, одержувачів пільг, компенсацій, на довідках та копіях документів, які затверджують відповідність їх оригіналам тощо.

Начальник управління, заступники начальника управління - начальники відділу мають право на виготовлення факсимільних підписів, застосування яких

2

можливе на внутрішніх документах, кореспонденції, первинних документах, які не належать до категорії банківських (фінансових) і договорах (актах виконаних робіт (наданих послуг), видаткових накладних тощо.

Юридична адреса управління:  10003, м. Житомир, вул. Перемоги, 55.

 

5. Управління утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, має реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства.

Майно, що перебуває на балансі управління, безоплатно передано йому в користування на час виконання делегованих повноважень.

Чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання управління в межах виділених коштів визначаються відповідними рішеннями районної ради.

 

6. Положення про управління затверджується районною радою.

Ліквідація  та   реорганізація управління здійснюються районною радою відповідно до чинного законодавства. Управління підпорядковується голові ради та заступнику голови з питань діяльності виконавчого органу ради згідно з розподілом обов’язків. Структура управління затверджується районною радою.

Штатний розпис управління затверджується головою  ради.

 

7. Управління у своїй структурі має відділи: відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці; відділ бухгалтерського обліку та звітності; відділ соціальних допомог; відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг; відділ з питань соціального захисту населення, що постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи; сектор по нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області; сектор державних соціальних інспекторів, окремих спеціалістів (головного спеціаліста-юрисконсульта, головного спеціаліста з питань діловодства, по автоматизованій обробці інформації, з питань праці та соціально-трудових відносин тощо).

 

8. Управління забезпечує виконання в районі повноважень, встановлених законодавством України у сфері праці та соціального захисту населення, у тому числі працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці; соціальної підтримки особам похилого віку, інвалідам, громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, одиноким малозабезпеченим та іншим соціально вразливим верствам населення; захисту прав та реалізації соціальних гарантій шляхом призначення та надання різних видів державних соціальних допомог, адресних грошових та матеріальних допомог, виплати грошових компенсацій, відшкодування пільг підприємствам, установам та організаціям за надання послуг окремим категоріям населення, передусім: ветеранам війни, у тому числі родинам загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції (далі - учасників АТО), ветеранам праці, жертвам політичних репресій та нацистських переслідувань, внутрішньо переміщеним особам, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та іншій пільговій категорії громадян, які перебувають на обліку в управлінні.

3

9. Основними завданнями управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики та виконання заходів Програми соціального захисту населення району, що включає:

 

1) забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної і професійної адаптації та реабілітації військовослужбовців із числа учасників АТО; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

 

2) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення зокрема сімей, у яких виховуються діти-інваліди, малозабезпечених та багатодітних сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших категорій осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та надання житлових субсидій населенню, забезпечення безперебійного ведення обліку та оновлення електронної бази даних осіб, що мають право на пільги згідно із законодавством України;

 

3) інформування населення району щодо їх права в одержанні різних видів державних (не державних) соціальних допомог, наданні пільг, компенсацій, сприяння громадянам в наданні їм соціальних послуг в спеціалізованих закладах, установах та організаціях незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування.

 

10. Управління відповідно до делегованих повноважень виконує такі функції:

1) готує проект Програми соціального захисту населення району (бере участь у підготовці пропозицій до проекту комплексної міської Програми соціального захисту населення);

2) забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів;

3) розробляє (приймає участь у розробці) проекти розпоряджень голови ради з питань праці та  соціального захисту населення;

4) бере участь у підготовці звітів голови ради для їх розгляду на сесії міської та районної ради;

5) готує інформаційні, аналітичні матеріали та надає голові ради для інформування з питань соціального захисту населення засіданнях міськ- та райвиконкому;

6) вживає заходів  щодо запобігання та протидії корупції в управлінні;

7) готує (приймає участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій та робочих груп;

8) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

4

9) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

10)     забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої               є управління;

11) інформує населення про стан виконання делегованих повноважень;

12) здійснює самостійно та спільно з управлінням Держпраці в Житомирській області вивчення суб’єків господарювання району та надає методичну допомогу керівникам з питань праці та соціального захисту населення, у вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів);

13) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

14) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

15)  забезпечує у межах делегованих повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

16)   забезпечує захист персональних даних;

17) готує пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правової бази з питань соціального захисту населення та вносить їх на розгляд керівництву міської ради, департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації;

18) здійснює моніторинг проблемних питань у сфері праці та соціального захисту населення, готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність виконавчому комітету міської ради, департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації;

19) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області;

20) вживає заходів щодо своєчасного виконання заходів обласної, міської та Програми соціального захисту населення району, аналізує стан їх виконання та надає голові районної ради пропозиції щодо покращення надання допомоги передусім найбільш соціально вразливим категоріям громадян району.

 

21)   у сфері соціально-трудових відносин:

 

здійснює вивчення суб’єктів господарювання району з питань праці та охорони праці, створення робочих місць для осіб з обмеженими фізичними можливостями; приймає участь в організації соціального діалогу, укладанні колективних договорів та угод, здійснює їх вивчення на відповідність чинному законодавству, сприяє у розвитку соціального діалогу, співробітництва органів  місцевого самоврядування з суб’єктами господарювання району, профспілками, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

 

5

здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;

приймає участь у розробці комплексної міської Програми зайнятості населення, у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці.

22)   у питаннях реалізації заходів соціальної підтримки населення:

забезпечує прийом громадян, отримання необхідної інформації для формування особових справ та електронної бази даних одержувачів різних видів державних соціальних допомог, створення та підтримання в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків з подальшим призначенням та виплатою мешканцям району:

державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, допомоги особі, яка здійснює догляд за психічно-хворою особою-інвалідом І чи ІІ групи, компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

компенсації особам, які згідно із Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення;

відшкодування підприємствам, установам та організаціям-надавачам послуг коштів з оплати житлово-комунальних послуг пільговій категорії;

23) здійснює контроль за правильністю призначення, цільовим використанням коштів соціальних виплат шляхом належної організації роботи сектору державних соціальних інспекторів управління;

24)     у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

організовує роботу та забезпечує діяльність районної комісії з питань встановлення статусу особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, вирішення спірних питань, пов’язаних з видачею посвідчень постраждалим від наслідків Чорнобильської катастрофи;

забезпечує прийом документів, розгляд спірних питань щодо встановлення статусу „Учасник війни” деяким особам, на яких поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

встановлює статус „Інвалід війни”, „Член сім’ї померлого (загиблого)” ветерана війни, „Ветеран праці”, видає відповідні посвідчення та проїзні листи-талони зазначеній вище категорії населення;

 

6

приймає участь в підготовці документів для виплати разової грошової допомоги до 5 травня деяким особам відповідно до Законів України “Про статус  ветеранів  війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”, формує документи для виплати винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”;

забезпечує реалізацію заходів державних та місцевих програм соціальної, медичної та професійної адаптації військовослужбовців, які приймали участь в антитерористичній операції;
здійснює постановку на облік, видачу санаторно-курортних путівок інвалідам, ветеранам війни та праці, жертвам нацистських переслідувань, а також виплату грошових компенсацій замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування деяким категоріям;
формує пакет документів для відшкодування витрат особам, які зобов’язались поховати інваліда війни, учасника бойових дій; забезпечує натуральною допомогою у вигляді твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) малозабезпечених сімей району, які користуються пічним опаленням;

25)   у сфері сприяння в наданні соціальних послуг населенню:

вивчає потребу у соціальних послугах пенсіонерів, інвалідів, дітей-інвалідів, осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги шляхом аналізу індивідуальної програми реабілітації та в ході обстеження їх матеріально-побутових умов проживання;

організовує роботу ради опіки та піклування при виконавчому комітеті районної ради, готує проект рішення з питань встановлення опіки (піклування) над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена; здійснює соціальний супровід сімей, у яких проживають недієздатні особи;

взаємодіє з територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центрами соціальної та медико-соціальної реабіліації, Центром обліку бездомних громадян, іншими соціальними закладами та установами з питань направлення до них осіб, які потребують надання медико-соціальних та інших видів послуг;

співпрацює з недержавними організаціями, службами та закладами, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам, сім’ям з дітьми та іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги;

взаємодіє з громадськими, волонтерськими організаціями та окремими волонтерами у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;

у межах своєї компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги одиноким, соціально незахищеним громадянам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах;

7

співпрацює з навчальними, лікувально-профілактичними закладами з питань  соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених в запас або у відставку);

сприяє в інтеграції у суспільство бездомних, безпритульних громадян та осіб, які відбули покарання  у  вигляді  обмеження  волі  або  позбавлення  волі  на  певний строк,  їх медико-соціальній адаптації;

 

26)  у сфері соціальної інтеграції громадян з інвалідністю:

вивчає проблемні питання, що порушують громадські організації та сім’ї, які виховують дітей-інвалідів та подає пропозиції департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, УПСЗН міської ради щодо потреби у розширенні спектру медико-соціальних послуг, в покращенні надання ними реабілітаційних послуг за зверненнями громадян; 
готує документи для направлення інвалідів та дітей-інвалідів до реабілітаційних установ; 
здійснює прийом документів, формування особових справ та постановку на облік осіб, які потребують у забезпеченні автомобілями, транспортними засобами, технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення, засобами орієнтування, спілкування та обміну інформацією;
узагальнює потребу в забезпеченні інвалідів та окремих категорій технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, компенсаційними виплатами та направляє інформацію до департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації;

бере участь у засіданнях міського ”комітету доступності” з розгляду питань створення безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфрастуктури.

 

11. Організовує проведення засідань комісії райвиконкому по призначенню житлових субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям району, тимчасової районної комісії з питань заборгованості та виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

12.  Проводить обстеження матеріально-побутових умов проживання осіб, які знаходяться під опікою (піклуванням), одиноких інвалідів, які за станом здоров’я обмежені в пересуванні з питання надання адресної грошової та інших видів допомог, направлення в профільні будинки-інтернати тощо.

 

 

13.   Як головний розпорядник бюджетних коштів:

 

розробляє паспорти бюджетних програм з урахуванням виділених бюджетних коштів;

 

розробляє проект кошторису, бюджетні запити, під час формування проекту районного бюджету надає фінансовому відділу районної ради пропозиції щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування програм соціального захисту населення району, фонду оплати праці.

8

14.  Забезпечує підтримання в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), бази даних ветеранів війни, інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інфраструктури департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації та власний сегмент локальної мережі.

15.  Виконує інші, передбачені чинним законодавством та делегованими повноваженнями завдання з питань соціального захисту населення району.

 

16. Управління має право:

1) робити запити та безоплатно одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх підпорядкування інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) вивчати в межах своїх повноважень роботу підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування з питань:

 заборгованості та виплати заробітної плати, охорони праці, соціально-трудових відносин;

створення нових робочих місць та працевлаштування осіб з обмеженими фізичними можливостями;

проведення атестації робочих місць працівників, зайнятих на роботах з шкідливими і небезпечними умовами праці; додержанням правил охорони праці;

надання рекомендацій керівникам щодо усунення виявлених порушень, а при необхідності - внесення пропозиції про притягнення до відповідальності керівників та інших посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

3) залучати до виконання окремих робіт, завдань, участі у вивченні окремих питань фахівців інших структурних підрозділів облдержадміністрації, міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

4) користуватися інформаційними базами органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) організовувати та проводити семінари, методичні заняття, наради та конференції з питань, що належать до його компетенції;

17. Управління взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, волонтерськими, громадськими об’єднаннями для своєчасного та належного виконання покладених на нього завдань.

 

9

 

18. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою районної ради відповідно до вимог Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування“.

На посаду начальника управління призначається особа, яка має повну вищу освіту, стаж роботи у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років.

Начальник управління має заступників. Заступники начальника управління, начальники відділів, завідувачі окремих секторів та інші посадові особи управління призначаються на посаду на основі конкурсного відбору та звільняються з посади розпорядженням голови районної або за іншою процедурою, передбаченою законодавством.

Посадові обов’язки, права та персональна відповідальність керівників та працівників структурних підрозділів управління визначаються посадовою інструкцією, яку затверджує начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради.

Посадову інструкцію начальника управління затверджує голова ради.

 

19. Начальник управління :

 

1) здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє у створенні належних умов праці в управлінні;

2)  забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків для безпосередньо підпорядкованих керівників структурних підрозділів;

3) здійснює контроль за своєчасним виконанням Програми соціального захисту населення району, затверджених заходів, окремих завдань та доручень;

4)  розробляє та подає на затвердження районної ради Положення про управління;

5)  затверджує Положення про відділи, окремі сектори управління, посадові інструкції працівників управління;

6) вносить пропозиції голові ради щодо проведення реорганізації (оптимізації) організаційно-штатної структури управління з метою покращення його роботи та виконання делегованих повноважень;

7)  вносить пропозиції голові ради щодо доцільності призначення на посаду, звільнення з посади, переміщення (в межах організаційно-штатної структури управління) на іншу посаду працівників управління у зв’язку зі службовою необхідністю;

8)  надає подання для присвоєння чергового рангу працівникам у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Застосовує до працівників управління заходи заохочення та порушує клопотання перед головою ради про притягнення до дисциплінарної відповідальності в порядку, установленому законодавством;

9)  за результатами аналізу виконання завдань, окремих доручень керівництва районної ради щомісячно надає подання голові ради про встановлення преміювання та надбавки за високі досягнення у праці або виконання особливо важливої роботи працівникам управління;

10

10)  приймає участь у плануванні заходів виконавчого комітету районної ради, управління, затверджує щоквартальні плани роботи керівників структурних підрозділів управління;

11) організовує взаємодію та приймає участь у профільних засіданнях комісій виконавчого комітету міської та районної ради;

12) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

13)  надає довідки, інформаційні матерали голові ради про виконання покладених на управління завдань;

14) вносить пропозиції для розгляду на засіданнях районної ради, райвиконкому питань, що належить до компетенції управління, організовує та приймає участь у розробці проектів відповідних рішень;

15) представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями за дорученням керівництва районної ради та її виконавчого комітету;

16)  видає у межах своїх повноважень накази, організовує і контролює їх своєчасне виконання, укладає договори та угоди, що належать до компетенції управління;

17)  подає на затвердження голови ради проекти кошторису, штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

18) розпоряджається коштами управління у межах затвердженого кошторису;

19)   здійснює підбір кадрів;

20)  організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників управління;

21)  бере участь у виїзних зустрічах з мешканцями району, проводить особистий прийом громадян та інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належить до компетенції управління;

22) здійснює контроль за дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, виконавської дисципліни, вимог законодавства з питань служби в органах місцевого самоврядування та запобігання корупції;

23)  забезпечує виконання інших завдань та окремих доручень вищого керівництва з питань соціального захисту населення.

 

20. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування можуть бути скасовані головою районної ради.

 

 

 

Заступник голови ради                                                         С.А.Ілючок

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare