УКРАІНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від №_______
м .Житомир
Про внесення змін у рішення
виконавчого комітету міської ради
від 16.10.2013 №499
З метою впровадження програми «e-Місто» та підвищення автоматизації основних робочих процесів та вдосконалення процесу надання послуг та приведення у відповідність до норм законодавства у сфері надання адміністративних послуг та підвищення якості надання адміністративних послуг, на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та згідно зі статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни в рішення виконавчого комітету міської ради від 16.10.2013 №499 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток» та затвердити:
1.1. інформаційну картку «Дозвіл на проведення перепоховання останків померлого» згідно з додатком 1;
1.2. інформаційну картку «Дозвіл на експлуатацію об’єкта поводження з небезпечними відходами» згідно з додатком 2;
1.3. інформаційну картку «Погодження заяви про наміри при проектуванні і будівництві підприємств, будинків та споруд» згідно з додатком 3.
2. Визнати такими, що втратили чинність додатки 1,2,3 до рішення виконавчого комітету міської ради від 16.10.2013 №499 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток».
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків та керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова С.І. Сухомлин