Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 55
візитів сьогодні: 5741
візитів всього: 777536
Прогноз погоди
27.01.2016 - Про затвердження графіка прийому юридичних та фізичних осіб в Центрі надання адміністративних послуг міської ради
УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
 
  від ____________  №______
          м. Житомир
 
Про затвердження графіка прийому юридичних
та фізичних осіб в Центрі надання
адміністративних послуг міської ради
 
На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» та з метою забезпечення практичної реалізації прав громадян на звернення до органів місцевого самоврядування та удосконалення системи надання адміністративних послуг населенню та суб'єктам господарювання міста Житомира, ст.22 Закону України «Про звернення громадян», ст. 27-34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення міської ради від 30.05.13 № 545 «Про затвердження Положення та Регламенту Центру надання адміністративних послуг міської ради» виконавчий комітет міської ради
 
ВИРІШИВ:
1.Встановити графік роботи Центру надання адміністративних послуг міської ради в понеділок, середу,  п’ятницю – з 9.00 до 18.00, вівторок, четвер – з 9.00 до 20.00.
2. Прийом суб’єктів звернень адміністраторами та державними адміністраторами в суботу з 8.00 до 15.00 здійснюється шляхом їх залучення до роботи у вихідний день у порядку, встановленому чинним законодавством  України.
3. Начальнику Центру надання адміністративних послуг міської ради щомісяця визначати графік роботи працівників центру.
4. Затвердити графік прийому юридичних та фізичних осіб в Центрі надання адміністративних послуг міської ради уповноваженими представниками суб’єктів надання адміністративних послуг згідно з  додатком.
5. Визнати таким, що втратило чинність рішення міськвиконкому від 15.10.2014 № 466 «Про затвердження графіка прийму юридичних та фізичних осіб в Центрі надання адміністративних послуг міської ради».
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
 
Міський голова                                                                              С.І.Сухомлин
 
19.02.2016 внесено зміни Завантажити


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare