Опубліковано 21.01.2016
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року № 1106
ІНФОРМАЦІЯ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 34900570
1.3. Місцезнаходження: майдан С.П. Корольова 4/2, каб. 388, м. Житомир, 10014
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: код 35.11.1-енергія електрична(код 09310000-5 – електрична енергія)
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 471777 кВт.год,
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: місто Житомир
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень2016 р. -грудень 2016 р.
4. Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі:
4.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщено інформацію про застосування переговорної процедури закупівлі: www.zt-rada.org.ua
4.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 31 грудня 2015 року № 262342, ВДЗ №412 (31.12.2015)
4.3. Дата оприлюднення та номер обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 31 грудня 2015 року № 262342, ВДЗ №412 (31.12.2015)
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 11 січня 2016 року №003964, ВДЗ №4(11.01.2016)
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведені процедури закупівлі: 25.12.2015р.
6. Інформація про переможця переговорної процедури закупівлі:
6.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.Публічне акціонерне товариство “Енергопостачальна компанія “Житомиробленерго”
6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22048622
6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: вул.Пушкінська, 32/8 ,м.Житомир, 10008, (0412) 40-20-59
7. Результат проведення процедури закупівлі:
7.1. Дата акцепту пропозиції: 04.01. 2016 р.
7.2. Дата укладення договору про закупівлю. 21.01. 2016 р.
7.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
2117784,00 грн. в т.ч. ПДВ 352964,00 грн.
(цифрами)
два мільйони сто сімнадцять тисяч сімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.в т.ч. ПДВ триста п'ятдесят дві тисячі дев'ятсот шістдесят чотири грн.. 00 коп.
(словами)
7.4. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): 0,61 грн. за кВт.год.
8. Відміна процедури закупівлі:
8.1. Дата прийняття рішення. -------
8.2. Підстава ---------
Заступник начальника управління комунального господарства,
голова комітету з конкурсних торгів
_____________________ Шевчук В.А.
(підпис)
М.П.