Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 31
візитів сьогодні: 5740
візитів всього: 778108
Прогноз погоди
від 29.12.15  №21 Про районний бюджет на 2016 рік

УКРАЇНА

БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА

Р І Ш Е Н Н Я

третя сесія  сьомого  скликання

 

 

від 29.12.15  №21

 

 

Про районний бюджет

на 2016 рік

 

 

На підставі статті 143 Конституції України, статті 77 Бюджетного кодексу України, відповідно до статті 41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення Житомирської міської ради “Про міський бюджет на 2016 рік”, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань бюджету і фінансів,  районна рада

ВИРІШИЛА:

 

          1.  Визначити на 2016 рік:

 

          - доходи районного бюджету  загального фонду у сумі  382 760 773 гривень згідно з додатком № 1 до цього рішення;

 

          - видатки районного бюджету загального фонду у сумі 382 760 773 гривень  згідно з додатком № 2 до цього рішення.

 

          2. Затвердити  бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2016 рік  у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами для програмно-цільового методу складання та виконання районного бюджету по загальному фонду 382 760 773 гривень  згідно з додатком № 2 до цього рішення.

 

          3. Встановити розмір оборотного залишку бюджетних коштів районного бюджету  у сумі 5 000 гривень.

 

       4. Визначити на 2016 рік перелік захищених видатків загального фонду  районного бюджету на:

 

                -  оплату  праці працівників бюджетних установ;

                -  нарахування на заробітну плату;

                -  оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

                -  поточні трансферти населенню.

 

          5. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм у сумі  1 770 374 гривні згідно з додатком №3 до цього рішення.

 

      6. Головним розпорядникам коштів районного бюджету забезпечити в  першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення та послуги зв’язку, які споживаються розпорядниками коштів;

               - затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках виходячи з обсягу відповідних бюджетних асигнувань. 

 

          7. Надати право виконавчому комітету районної ради в разі необхідності в міжсесійний період упродовж 2016 року за погодженням з постійною комісією районної ради з питань бюджету і фінансів з подальшим затвердженням на черговій сесії районної ради здійснювати перерозподіл:

 

             -  субвенцій з державного та міського бюджетів;

 

- видатків головних розпорядників у межах затверджених призначень.

 

         8.  Посадовий оклад, надбавки за ранг, вислугу років голові  районної ради виплачувати в розмірах згідно із чинним законодавством та надбавку за високі досягнення у праці - в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років. 

           Поточне преміювання голови районної ради проводити щомісячно в розмірі середнього відсотка премії, встановленого розпорядженням голови районної ради, заступнику голови районної ради, заступнику голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу ради, керуючому справами виконкому до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.

 

          9.  Надати право голові районної ради:

 

          -  визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів районної ради   ( відділів, управління) в межах загальної чисельності;

          - встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги  заступнику голови ради та заступнику голови ради з питань діяльності виконавчого органу, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів районної ради, їх заступникам та іншим працівникам в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу районної ради; 

           -  затверджувати штатні розписи виконавчих органів Богунської районної ради.

 

         10. Затвердити структуру виконавчих органів районної ради та загальну чисельність виконавчих органів районної ради в кількості 101 одиниці. Витрати на утримання виконавчих органів Богунської районної ради проводити у межах 10 780 443 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення.

 

         11. Установити, що пільги інвалідам по зору І-ІІ групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.

      Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору І-ІІ групи та членам їх сімей, які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства І та ІІ групи або інвалідами І групи; особа, яка проживає разом з інвалідом І групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.

 

  1.  Додатки №№ 1-4 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

        

         13. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Ілючка С.А., начальника фінансового відділу Каганович С.П. та постійну комісію районної ради з питань бюджету і  фінансів (голова  комісії   Пархомчук О.О.).

 

 

 

Голова ради                                                       О.С. Блощинський

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до  бюджету  Богунського району на 2016 рік

 

 

На 2016 рік розрахунковий обсяг загального фонду бюджету району, як по доходах, так і по видатках визначено у сумі 382 655 773 грн., що на              102 818 300 грн. перевищує очікуване виконання 2015 року.

 

В структурі доходної частини бюджету району  найбільшу питому вагу займають   субвенції  з  державного  бюджету  яких   доведено  у  сумі   369 523 600 грн. що  на  269 009 100 грн. або на   13,7%  більше відповідного показника за 2015 рік, у тому числі:

1.1 на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу на 2016 рік передбачено 164 107 100 грн. Перевищення очікуваного фактичного виконання 2015 року становить 20 773 000 грн., або 145 %. Причиною цього підвищення є  збільшення розміру  виплат в зв’язку із його залежністю від встановленого прожиткового мінімуму для конкретної категорії осіб, зростання якого заплановане на травень та грудень 2016 року.

                                                                                                    

                                                                                                              Таблиця 1

Видатки передбачені на 2016 рік

по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

                                                                                                                                                                                   тис.грн.

Назва КТКВК

Затверджено з урахуванням змін на 2015 рік

Проект на 2016 рік

2016 рік у % до 2015 року

Різниця між 2016 роком та 2015 роком, тис.грн.

Допомого у зв`язку з вагітністю і пологами

1105,5

1200,0

108,5

94,5

Допомога на догляд за дитиною віком до трьох років

1809,7

1300,0

71,8

-509,7

Допомога при народженні дитини

81737,4

85000,0

104,0

3262,6

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку

4355,0

5000,0

114,8

645

Допомога на дітей одиноким матерям

11925,1

15000,0

125,8

3074,9

Тимчасова державна допомога дітям

1870,0

3000,0

160,4

1130

Допомога при усиновленні дитини

281,1

500,0

177,9

218,9

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям

12050,0

15000,0

124,5

2950

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

31131,9

33107,1

106,3

1975,2

Допомога по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

3937,0

5000,0

127,0

1063

УСЬОГО

150202,7

164107,1

109,3

13904,4

                                                                     

-1.2 на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот на 2016 рік встановлено 205 371 300 грн. Так, обсяг призначень збільшено на                88 663 500 грн., або на 76,0 %, що зумовлено зростанням цін на оплату за спожиті енергоносії  та житлово – комунальні послуги, які надаються, а також очікуванним збільшенням одержувачів житлових субсидій  порівняно з  2015 роком та збільшенням одержувачів пільг по коду 090201 ( ветеранам війни ),  враховуючи включення до отримувачів пільг по даному коду  ветеранів війни із числа учасників АТО.

                                                                                                           Таблиця 2

Видатки передбаченні на 2016 рік

по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот

                                                                                             тис.грн.

 

Назва КТКВК

Затверджено з урахуванням змін на 2015 рік

Проект на 2016 рік

2016 рік у % до 2015 року

Різниця між 2016 роком та 2015 роком, тис.грн.

Пільги ветеранам війни на житлово-комунальні послуги

27201,5

25000,0

91,9

-2201,5

Пільги ветеранам військової служби на житлово-комунальні послуги

8850,0

10000,0

113,0

1150

Пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, на житлово-комунальні послуги

6175,5

9000,0

145,7

2824,5

Пільги багатодітним сім`ям на житлово-комунальні послуги

2587,5

8000,0

309,2

5412,5

Субсидії населенню для відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги

71869,3

153371,3

213,4

81502

Компенсація населенню на оплату послуг газопостачання та центрального опалення

24,0

 

0,0

-24

УСЬОГО

116707,8

205371,3

176,0

88663,5

- 1.3 на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого палива та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу         на 2016 рік передбачено  45 200 грн.. Збільшено  на  2 000 грн. у порівнянні із плановими показниками 2015 року, з урахуванням очікуваного підвищення цін  на тверде паливо і скраплений газ на індекс споживчих цін та збільшенням кількості отримувачів по субсидіях.

                                   

                                                                                                             Таблиця 3

 

 

Видатки передбачені на 2016 рік

по субвенції з державного бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого палива та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу

                                                                                                                  тис.грн.

Назва КТКВК

Затверджено з урахуванням змін на 2015 рік

Проект на 2016 рік

2016 рік у % до 2015 року

Різниця між 2016 роком та 2015 роком, тис.грн.

Пільги ветеранам війни на придбання твердого палива та скрапленого газу

8,5

10,0

117,6

1,5

Пільги ветеранам військової служби на придбання твердого палива та скрапленого газу

0,6

1,0

166,7

0,4

Пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, на придбання твердого палива та скрапленого газу

1,2

2,0

166,7

0,8

Пільги багатодітним сім`ям на придбання твердого палива та скрапленого газу

4,6

6,0

130,4

1,4

Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу

19,1

26,2

137,2

7,1

Компенсація особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне оримання вугілля на побутові потреби,але проживають у будинках, що мають центральне опалення

0,3

0,0

0,0

-0,3

УСЬОГО

34,3

45,2

131,8

10,9

 

 

2. Субвенції з міського бюджету ( міжбюджетні трансферти для використання на певну мету в порядку, визначеному органом, який прийняв рішення про надання субвенції) на виконання делегованих повноважень районної ради на 2016 рік передбачено у сумі 13 131 173 грн. в т.ч. на:

 

2.1. код 010116 (Органи місцевого самоврядування, згідно тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів) – на утримання  101  штатної одиниці виконавчого комітету, управління праці та соціального захисту населення та  фінансового  відділу  районної  ради  встановлено – 10 680 443 грн., у тому числі 1 000  грн. – адміністративні штрафи, накладені адмінкомісією виконавчого комітету районної ради)  в т.ч. на:

- 2.1.1. фонд оплати праці з нарахуваннями  передбачено 9 967 984 грн. Розрахунок здійснювався згідно діючого законодавства по оплаті праці осіб місцевого самоврядування відповідно до штатних розписів на 101 штатну одиницю з урахуванням підвищення посадових окладів до рівня мінімальної заробітної плати в травні до 1450,00 грн. та  в грудні до 1550,00 грн. порівняно з 1378,00 грн. на 01 січня 2016 року, встановлення  надбавки за високі досягнення у праці або виконання особливо важливої роботи, врахування зміни рангів, надбавки за вислугу років, двох матеріальних допомог на оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань, індексації доходів фізичних осіб; на оплату за роботу в нічний час та святкові дні та виплата щомісячної премії.

- 2.1.2. оплату за спожиті енергоносії 358 793 грн., що на 28 700 грн. більше порівняно з очікуваним фактичним використанням 2015 року, що обумовлено підвищенням тарифів в залежності від  видів послуг, що надаються. Рівень споживання енергоносіїв в натуральних показниках запланований на рівні 2015 року;

- 2.1.3. поточні видатки на придбання товарів та оплату послуг, видатків на відрядження, тощо становлять  353 666 грн., що на  55 600 грн. більше порівняно з плановими показниками  2015 року. В цій сумі передбачені кошти на оплату за послуги зв’язку розпорядників коштів бюджету району 38 752 грн., 21 177 грн. - на оплату охоронної та  протипожежної сигналізації відділу реєстру виборців, 22 571 грн. – на ремонт і заправку картреджів, 28 080 грн. – на придбання бензину,  на придбання паперу необхідного формату – 61 200 грн.,  на придбання проїзних квитків у 2016 році – 16 915 грн.,  щомісячне обслуговування пасажирського ліфта –  4 198 грн., проведення навчання членів тендерної комісії – 1 025 грн., ремонт комп’ютерної техніки – 4 181 грн., на придбання канцтоварів та госптоварів – 72 993 грн.,на супровід комп’ютерних програм – 17 431 грн.,заправка вогнегасників – 3 600 грн.,послуги пошти та підписка періодичних видань – 13 643 грн., ремонт автомобіля – 3960 грн., придбання запчастин до комп`ютерної техніки – 19 208 грн., придбання запчастин до автомобіля–10 000 грн. та на інші потреби – 14 732 грн.(вивезення ТПВ та судові збори ).

 

 

 

 

 

                                                                                                           Таблиця 4

 

Порівняння очікуваного виконання видатків у 2015 році з проектом на 2016 рік по субвенції з міського бюджету на виконання делегованих повноважень районної ради по КТКВК 010116 «Органи місцевого самоврядування»

                                                                                                     тис.грн.

 

Назва КТКВК

Затверджено з урахуванням змін на 2015 рік

Проект на 2016 рік

2016 рік у % до 2015 року

Різниця між 2016 роком та 2015 роком, тис.грн.

Органи місцевого самоврядування

6513,3

10680,4

164,0

4167,1

Загальний фонд

6513,3

10680,4

164,0

4167,1

Заробітна плата

4317,3

7313,3

169,4

2996

Нарахування на заробітну плату

1548,5

2654,7

171,4

1106,2

Використання товарів і послуг

647,5

712,4

110,0

64,9

Предмети, матеріали, обладнання, у тому числі м`який інвентар та обмундирування

188,6

205,1

108,7

16,5

Оплата послуг (крім комунальних)

113,2

122,4

108,1

9,2

Видатки на відрядження

9,3

16,9

181,7

7,6

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

330,1

358,8

108,7

28,7

Окремі заходи по реалізації державних програм, не віднесених до заходів розвитку

0,9

1,0

111,1

0,1

Інші поточні видатки(судові збори)

5,4

8,2

151,9

2,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 2.2. На соціальний захист населення Богунського району по субвенції з міського бюджету на виконання делегованих повноважень Богунською районною радою у 2016 році планується  2 451 730 грн.

                                                                                                         Таблиця 5

 

Порівняння очікуваного виконання видатків у 2015 році

з проектом на 2016 рік по субвенції з міського бюджету на виконання делегованих повноважень районної ради по видатках на соціальний захист населення районної ради

                                                                                                         

                                                                                                      тис.грн.

Назва КТКВК

Затверджено з урахуванням змін на 2015 рік

Проект на 2016 рік

2016 рік у % до 2015 року

Різниця між 2016 роком та 2015 роком, тис.грн.

Соціальний захист, у т.ч.

4307,8

2451,8

56,9

-1856

інші видатки на соц.захист

13,5

202,9

1503,0

189,4

забезпечення безкоштовними паливними дровами малозабезпечених

13,5

15,8

117,0

2,3

забезпечення послуг санаторно-курортного лікування членів сімей загиблих учасників АТО та членів сімей загиблих учасників АТО з дітьми до 7 р.

0,0

187,1

0,0

187,1

пільги інвалідам по зору та учасники АТО

3669,0

1525,8

41,6

-2143,2

пільги інвалідам по зору

600,0

1220,8

203,5

620,8

звільнення від сплати житлово-комунальних послуг учасників АТО,членів їх сімей та сімей загиблих

3069,0

305,0

9,9

-2764

компенсації особам, які здійснюють соціальні послуги

593,8

686,4

115,6

92,6

фінансова підтримка районної ради ветеранів та інвалідів, з них на:

31,5

36,7

116,5

5,2

фінансову підтримку районної ради ветеранів

20,0

23,3

116,5

3,3

фінансову підтримку товариства інвалідів району

11,5

13,4

116,5

1,9

 

 2.2.1. код 091205 - виплата компенсації особам, які здійснюють соціальні послуги передбачено на 2016 рік 686 356 грн., що на 95 500 грн. більше очікуваного виконання 2015 року. Зростання зумовлено збільшенням мінімальної заробітної плати в травні та в грудні  2016 року та кількості отримувачів.

2.2.2. код 091207 – пільги інвалідам по зору та учасникам АТО передбачено 1 525 804 грн. в т.ч.: на надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг інвалідам по зору І - ІІ груп передбачено на 2016 рік    1 220 804 грн. що на 620 800 грн. більше у порівнянні з очікуваним фактичним виконанням 2015 року що зумовлено підвищенням тарифів на ЖКП , пільги учасникам АТО, членів їх сімей та сімей загиблих передбачено в сумі 305 000 грн.

2.2.3. код 091209 – фінансова підтримка ради ветеранів району та товариства інвалідів району   передбачена на 2016 рік у сумі 36 729 грн., що на 5 200 грн. більше очікуваного виконання 2015 року.

2.2.4 код 090412 – передбачено 202 841 грн. в т.ч.:забезпечення безкоштовними дровами малозабезпечених громадян району  передбачено на 2016 рік – 15 741 грн., що на   2 200 грн. більше очікуваного  виконання 2015 року та на забезпечення послуг санаторно-курортного лікування членів сімей загиблих учасників АТО та членів сімей загиблих учасників АТО з дітьми до 7 р. в сумі 187 100 грн.

 

 

Начальник фінансового відділу                                              С.П.Каганович

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare