1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Лалименко Єлізавета Володимирівна, голова комітету з конкурсних торгів, майдан С.П. Корольова, буд. 6, каб. 25, м. Житомир, 10014, (0412)421534, ztzemlazmr@ukr.net.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2160000,00 грн. (Два мільйони сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 360000,00 грн.
3. Адреса веб-сайта, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю: zt-rada.gov.ua.
4.1. Найменування предмета закупівлі: комплексні інженерні послуги (код ДК 021:2015 (СРV:2008) - 71340) - інвентаризація земель у межах міста Житомира.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014.
5. Місце отримання документації конкурсних торгів: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014.
6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник(генеральний замовник) вимагає його подати) не вимагається.
6.3. Умови надання.
8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.
8.3. Час: 1100 годин за Київським часом.
9. Інформація про рамкову угоду.
9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.
9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.
Голова комітету з конкурсних торгів Є.В. Лалименко
Документація конкурсних торгів Завантажити