Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 20
візитів сьогодні: 5526
візитів всього: 464715
Прогноз погоди
Оголошення про проведення відкритих торгів Управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
економічного розвитку 
і торгівлі України 
15.09.2014 № 1106
ОГОЛОШЕННЯ 
про проведення відкритих торгів
1. Замовник (генеральний замовник).
       1.1. Найменування: Управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 35688802
1.3. Місцезнаходження: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 35412002034861.
1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Лалименко Єлізавета Володимирівна, голова комітету з конкурсних торгів, майдан С.П. Корольова, буд. 6, каб. 25, м. Житомир, 10014, (0412)421534, ztzemlazmr@ukr.net.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2160000,00 грн. (Два мільйони сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 360000,00 грн.
         3. Адреса веб-сайта, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю: zt-rada.gov.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: комплексні інженерні послуги (код ДК 021:2015 (СРV:2008) - 71340) - інвентаризація земель у межах міста Житомира.
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відсутня.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: лютий - грудень 2016 року.
5.  Місце отримання документації конкурсних торгів: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014.
6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник(генеральний замовник) вимагає його подати) не вимагається.
6.1. Розмір.
6.2. Вид.
6.3. Умови надання.
7. Подання пропозицій конкурсних торгів.
7.1. Місце: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014.
7.2. Строк: 08.02.2016 року до 1000 години за Київським часом.
8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Місце: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014.
8.2. Дата: 08.02.2016 року.
8.3.  Час: 1100 годин за Київським часом.
9. Інформація про рамкову угоду.
9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.
9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.
10. Додаткова інформація.
 
Голова комітету з конкурсних торгів   Є.В. Лалименко
 
Документація конкурсних торгів Завантажити
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове