УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 15.12.15 № 113
Про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
Відповідно до статті 52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”, Положення про порядок надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.95 № 848 (зі змінами та доповненннями), відповідно до пункту 15 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Положення про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад комісії виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно з додатком 2.
3. Визнати такими, що втратили чинність рішення райвиконкому від 28.04.15 № 50 «Про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям» та від 20.10.15 № 101 «Про затвердження Положення про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям».
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Янушевич Л.П.
Голова ради О.С.Блощинський
Додаток 1
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.12.15 № 113
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію виконкому по призначенню субсидій
та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
1. Загальні положення
1.1. Комісія по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (далі - Комісія) утворюється виконавчим комітетом Богунської районної ради м. Житомира.
1.2. Комісія у своїй діяльності керується нормативно-правовими документами, що регулюють порядок призначення субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
1.3. Головним завданням Комісії є розгляд заяв та декларацій про доходи і витрати громадян району, які звернулись з проханням призначення субсидій, як виняток, та (або) державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, прийняття рішень щодо призначення (відмови у призначенні) субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (далі - ЄДАРПу) за адресою фактичного місця проживання та внесення на розгляд виконавчого комітету районної ради відповідних пропозицій при необхідності.
2. Повноваження Комісії
2.1. Повноваження Комісії щодо призначення, як виняток, або відмови у призначенні субсидії поширюється у таких випадках, якщо:
2.1.1 будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначенням субсидії без звернення) здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 (п’ятдесят) тисяч гривень;
2.1.2 особи, які не зареєстровані, але фактично проживають у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, або індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію, але які сплачують вартість одержуваних житлово-комунальних послуг;
2.1.3 непрацездатні особи, які проживають самі, претендують на субсидію на збільшену понад норму площу житла;
2.1.4 особи, які зареєстровані у житловому приміщенні (будинку) та сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки (субсидія може призначатися окремо за розділеними особовими рахунками виходячи з кількості зареєстрованих осіб, які сплачують за послуги на такі рахунки);
2.1.5 дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям, а також сім’ям (крім багатодітних сімей), у яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування (субсидія може бути розрахована виходячи з кількості дітей, які фактично проживають у житловому приміщенні (будинку), з урахуванням дітей, які не зареєстровані в ньому);
2.1.6 окремі особи із числа зареєстрованих фактично не проживають у житловому приміщенні і споживання комунальних послуг обчислюється засобами обліку.
Таким документом може бути:
довідка, що підтверджує місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання;
довідка про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку);
акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської, районної або міської ради;
акт житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб;
договір оренди житла в іншому місці тощо.
У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.
2.1.7 відсутні відомості про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (субсидія призначається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства виходячи з кількості осіб, зазначених у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії).
2.2. Повноваження Комісії щодо призначення, як виняток, та/або відмови у призначенні державної соціальної допомоги, поширюється у таких випадках, якщо:
2.2.1 працездатні члени малозабезпеченої сім’ї не працюють, не служать, не навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії (крім осіб, які в установленому порядку визнані безробітними та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню; осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; осіб, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років або інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу, а також за особами, які досягли 80-річного віку; фізичних осіб, які надають соціальні послуги);
2.2.2 малозабезпечена сім’я має додаткові джерела для існування, а також будь-хто із її складу протягом 12 місяців перед зверненням за наданням державної соціальної допомоги здійснив покупку або оплатив послуги на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім’ї;
2.2.3 у власності чи володінні сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує встановлені норми на сім’ю, чи більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму);
2.2.4 у власності чи володінні малозабезпеченої сім’ї (крім сімей, що складаються лише з дітей та осіб, які досягли 65-річного віку або є інвалідами І чи ІІ групи, та сімей, в яких є діти-інваліди) є земельна ділянка площею понад 0,6 га, крім випадків, коли така земельна ділянка з незалежних від сім’ї причин не приносить дохід.
За наявності обставин, передбачених у пунктах 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3, 2.2.4 цього Положення державна соціальна допомога може бути призначена за рішенням Комісії у разі, якщо:
- у складі сім’ї є інваліди;
- у малозабезпеченій багатодітній сім’ї виховується троє або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах І - ІV рівнів акредитації, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);
- неможливість отримання будь-яких джерел для існування пов’язана з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім’ї (рішення про призначення державної соціальної допомоги у таких випадках приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, яка звернулась за призначенням такої допомоги).
2.2.5 соціальна допомога може призначатися без зменшення її розміру
у разі повторного подання інформації про відсутність доходів
у працездатних осіб, які включені до складу сім’ї, а також якщо середньомісячний розмір доходів залишається меншим ніж розмір мінімальної заробітної плати.
2.3. Розгляд заяв громадян та вирішення питань щодо включення до ЄДАРПу осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного місця проживання, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.09 №729 “Про доповнення пункту 2 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги”.
3. Структура та організація діяльності Комісії
3.1. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та не менше 6 членів Комісії. До складу Комісії входять депутати районної ради,
4
працівники управління праці та соціального захисту населення районної ради, фінансового відділу районної ради, громадських ветеранських організацій,
управління житлового та комунального господарства Житомирської міської ради, міського центру зайнятості населення за згодою з керівниками вказаних установ (організацій).
Склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету районної ради.
3.2. Організовує роботу і проводить засідання комісії її голова, а в разі його відсутності - заступник голови комісії.
3.3. Комісія є правомочною, якщо в її засіданні бере участь більше половини членів від загального складу Комісії.
3.4. Рішення Комісії приймається після ретельного вивчення та обговорення членами Комісії обставин, зазначених у заяві, декларації, відповідного акту обстеження житлово-побутових умов проживання заявника шляхом відкритого голосування більшістю голосів від загального складу Комісії.
У випадку рівної кількості голосів вирішальним є голос голови Комісії.
3.5. Комісія проводить свої засідання за необхідністю, але не менше одного разу на місяць.
3.6. На засіданні Комісії ведеться протокол з коротким обгрунтуванням прийнятого рішення по кожній заяві. Відповідальність за стан діловодства,
вирішення організаційних питань по проведенню засідань Комісії покладається на секретаря даної Комісії. Протокол засідання підписує головуючий та секретар.
3.7. Протоколи засідань Комісії є документами постійного зберігання і через 2 (два) роки після завершення їх ведення передаються до архівного підрозділу виконавчого комітету районної ради (за описом).
4. Обов’язки і права Комісії
Комісія, відповідно до покладених завдань:
4.1. За результатами ретельного вивчення документів (декларації, акту обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника тощо) приймає рішення щодо призначення або відмови у призначенні субсидій, як виняток, громадянам району, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного місця проживання згідно п.п.2.1., 2.2., 2.3. цього Положення. У випадку необхідного з’ясування додаткових обставин, виникнення спірних питань запрошує на засідання окремих заявників (уповноважених представників).
4.2. Упродовж п’яти робочих днів письмово повідомляє заявників про прийняте рішення щодо призначення (або відмови у призначенні субсидій), як виняток, громадянам району та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, включення до ЄДАРПу осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного місця проживання згідно п.2.1., 2.2., 2.3. цього Положення.
5
У випадку незгоди із рішенням Комісії заявник (уповноважена особа) має право звернутись із заявою на ім’я голови районної ради щодо внесення питання на розгляд виконавчого комітету районної ради. В цьому випадку остаточне рішення приймається на засіданні райвиконкому за особистою участю заявника (уповноваженого представника).
4.3. Розглядає письмові звернення громадян району з питань надання (відмови у наданні) субсидій та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям, включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою фактичного місця проживання, які надійшли до вищих органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
4.4. Вносить на розгляд виконавчого комітету районної ради пропозиції щодо внесення змін до Положення про комісію виконкому по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та її складу.
4.5. Один раз на рік звітує про свою діяльність на засіданні виконавчого комітету районної ради.
4.6. Комісія у своїй діяльності взаємодіє з управлінням праці та соціального захисту населення, управлінням сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради, службою у справах дітей Житомирської міської ради, підприємствами, установами та організаціями-надавачами послуг, громадськими організаціями тощо.
|
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 2
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.12.15 № 113
СКЛАД
комісії виконкому по призначенню субсидій та державної
соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
Янушевич Людмила Петрівна |
|
заступник голови ради з питань діяльності виконавчого органу, голова комісії
|
Живанюк Наталія Степанівна |
|
заступник начальника управління-начальник відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради, заступник голови комісії
|
Буравльова Ірина Василівна |
|
головний спеціаліст сектору контролю за призначенням соціальних допомог відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради, секретар комісії
|
Члени комісії: |
|
|
|
|
|
Борисова Ірина Юріївна |
|
заступник начальника відділу сприяння працевлаштуванню населення Житомирського міського центру зайнятості (за згодою)
|
Глюза Анатолій Анатолійович
|
|
депутат районної ради (за згодою) |
Загоруйко Марія Іванівна |
|
головний спеціаліст-юрисконсульт управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
Іванисько Олена Андріївна |
|
начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
Каганович Світлана Петрівна
|
|
начальник фінансового відділу районної ради
|
Мороз Ірина Костянтинівна |
|
завідувач сектору прийому громадян відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
|
|
2 |
Оверкович Галина Василівна
|
|
головний спеціаліст-юрисконсульт апарату ради та виконкому |
Онопрійчук Тетяна Сергіївна |
|
завідувач сектору-головний державний соціальний інспектор сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
Панченко Валентин Миколайович |
|
голова Богунської районної організації ветеранів України (за згодою)
|
Свінцицька Тетяна Василівна |
|
провідний спеціаліст, економіст планово-економічного відділу управління житлового господарства міської ради (за згодою)
|
Чистякова Ольга Леонідівна |
|
завідувач сектору контролю за призначенням соціальних допомог відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
Юрченко Ольга Іванівна |
|
директор Житомирського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (за згодою)
|
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна