УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
Р І Ш Е Н Н Я
(Третя сесія VІІ скликання)
Від 10.12.15 № 12
м. Житомир
Про утворення президії
Корольовської районної ради
м. Житомира VІІ скликання
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 43 та статті 57 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної ради, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Утворити президію Корольовської районної ради м. Житомира VІІ скликання у складі голови районної ради, заступника голови районної ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, голів постійних комісій районної ради, голів депутатських фракцій та груп районної ради, уповноважених представників від політичних партій, які не утворили депутатські фракції чи групи у районній раді.
2. Затвердити Положення про президію Корольовської районної ради м.Житомира VІІ скликання згідно з додатком.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови районної ради Шевчук Ю. М. та постійну комісію районної ради з питань регламенту, депутатської діяльності та етики (голова – Цивінський П.В.).
Голова ради О.В.Соя
Погоджено:
|
|
|
Заступник голови ради |
|
Ю.М.Шевчук
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
|
О.Г.Орлова |
|
|
|
Керуючий справами виконкому |
|
П.М.Чеховський
|
Виконавець:
|
|
|
Завідувач організаційного відділу районної ради |
|
С.Л.Козачук |
Додаток
до рішення районної ради
від 10.12.15 № 12
ПОЛОЖЕННЯ
про президію Корольовської районної ради м.Житомира VІI скликання
І. Загальні положення.
1. Президія Корольовської районної ради м. Житомира VІІ скликання (надалі - президія), відповідно до статті 57 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», утворюється районною радою. Президія є дорадчим органом, який попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, що передбачається внести на розгляд районної ради.
2. Президія підзвітна районній раді. Президія може приймати рішення, які мають дорадчий характер.
3. До складу президії входять голова районної ради, заступник голови районної ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, голови постійних комісій районної ради, голови депутатських фракцій та груп районної ради, уповноважені представники від політичних партій, які не утворили депутатські фракції чи групи у районній раді. Очолює президію голова районної ради, а у разі його відсутності – заступник голови районної ради.
4. У своїй діяльності президія керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», регламентом роботи Корольовської районної ради м. Житомира VІІ скликання, іншими законодавчими актами, а також цим положенням.
5. Положення про президію затверджується районною радою, зміни і доповнення до нього вносяться районною радою на її пленарних засіданнях.
II. Організація роботи президії.
1. Основною організаційною формою роботи президії є засідання. Засідання президії є правомочним за умови присутності на ньому не менше половини її складу.
2. Засідання президії районної ради скликаються головою районної ради, а у разі його відсутності – заступником голови районної ради в міру необхідності.
3. У засіданнях президії мають право брати участь з правом дорадчого голосу депутати районної ради, які не входять до її складу. На запрошення голови районної ради, на засіданні президії можуть бути присутніми представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівники виконавчих органів районної ради, інші особи.
4. Члени президії та запрошені повідомляються про засідання президії та питання, які планується розглянути, не пізніш як за три дні, а у виняткових випадках – за один день. Членам президії та запрошеним надаються необхідні матеріали.
5. Засідання президії веде голова районної ради, у разі його відсутності – заступник голови районної ради.
6. Під час засідання президії ведеться протокол, який підписує голова районної ради, у разі його відсутності – заступник голови районної ради.
ІII. Повноваження президії.
1. Президія може:
1.1. Попередньо готувати пропозиції і рекомендації з питань, що виносяться на розгляд районної ради.
1.2. Вносити пропозиції щодо питань порядку денного сесій районної ради.
1.3. Готувати узгоджені пропозиції та рекомендації районній раді з питань, які передбачаються для внесення на розгляд сесій районної ради.
1.4. Заслуховувати повідомлення постійних комісій районної ради про підготовлені ними висновки та рекомендації.
1.5. Погоджувати з профільними постійними комісіями районної ради співдоповідачів, які будуть виступати з питань, які виносяться на розгляд сесій районної ради.
1.6. Сприяти узгодженню позицій депутатів районної ради у разі виникнення спірних питань.
1.7. Здійснювати інші функції, передбачені законодавчими актами та рішеннями районної ради.
Заступник голови ради Ю.М.Шевчук