Управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради повідомляє, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 19.08.2015 № 604 «Деякі питання виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту».
Даний Порядок визначає механізм виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
Одноразова грошова допомога виплачується у разі:
- загибелі (смерті) волонтера - з дати смерті, що зазначена у свідоцтві про смерть;
- встановлення інвалідності - з дати, що зазначена у довідці медико-соціальної експертної комісії.
У разі загибелі (смерті) волонтера одноразова грошова допомога виплачується у розмірі 500 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб на дату загибелі (смерті), членам сім'ї, батькам та утриманцям загиблого (померлого) волонтера у рівних частинах.
У разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) одноразова грошова допомога виплачується волонтеру залежно від групи інвалідності у розмірі:
250 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, - інвалідам I групи;
200 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, - інвалідам II групи;
150 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, - інвалідам III групи.
Для отримання одноразової грошової допомоги члени сім'ї, батьки та утриманці загиблого (померлого) подають міжвідомчій комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції, такі документи:
1) заяву кожного заявника, а якщо в загиблого залишилася малолітня чи неповнолітня дитина, - заяву подає інший з батьків, опікун або піклувальник;
2) довідку судово-медичної експертизи про причини смерті або довідку про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції.
3) свідоцтва про смерть волонтера;
4) свідоцтва про народження волонтера - для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого);
5) свідоцтва про шлюб - для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);
6) сторінок паспорта заявника з даними про прізвище, ім'я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації;
7) свідоцтва про народження дитини - для виплати одноразової грошової допомоги дитині.
Волонтер, якому виплачується одноразова грошова допомога в разі настання інвалідності, подає міжвідомчій комісії такі документи:
1) заяву про виплату одноразової грошової допомоги у зв'язку з установленням інвалідності;
2) копію довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності;
3) довідку судово-медичної експертизи про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції.
4) сторінок паспорта волонтера з даними про прізвище, ім'я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації;
5) документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
З повним текстом постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 № 604 «Деякі питання виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту» можна ознайомитись тут.