Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 31
візитів сьогодні: 5740
візитів всього: 778106
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 17 листопада 2015 року

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від ____________   № ________

Про проект Програми соціального

захисту населення  Корольовського

району на 2016-2017 роки

 

 

З метою реалізації державної соціальної політики України, поліпшення соціального захисту населення району та відповідно до статей 34,41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет  районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Погодити проект Програми соціального захисту населення Корольовського району на 2016-2017 роки, згідно з додатками 1, 2 та внести її на затвердження сесії районної ради.

 

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П. М.

 

 

Голова ради                                                                                                                                                     О. В. Соя

 

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

 

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться   17 листопада 2015 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань

(кім. 320)

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

Від ___________ № ______

м.Житомир

Про роботу відділу державних

соціальних інспекторів

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію головного державного соціального інспектора Мельниченко Н.А. про роботу відділу державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира (далі - відділ), виконком районної ради відмічає, що відділом проводиться відповідна робота по контролю за цільовим використанням бюджетних коштів, спрямованих на надання населенню району державних соціальних допомог, житлових субсидій та поверненням до бюджету надміру нарахованих коштів.

Протягом 2015 року відділом проведено 1842 обстеження матеріально-побутових умов проживання заявників, згідно з актами обстежень більшість сімей отримали відповідну допомогу чи субсидію. Також за цей період обстежено 255 сімей, які отримали допомогу при народженні дитини. У разі виявлення в ході роботи сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, про них повідомлявся Житомирський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді згідно з Порядком взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. Проводилися спільні інспектування спільно з представником центру.

Контролюючи використання бюджетних коштів, спеціалісти відділу за звітний період перевірили 5410 особових справ одержувачів субсидій та різних видів державної соціальної допомоги. Виявлено 33 випадки надміру нарахованих коштів на загальну суму 55,7 тис. грн.

У відділі постійно проводиться робота щодо повернення до бюджету надміру нарахованих коштів. За 2015 рік до бюджету повернуто 79,5 тис. грн.

Не в повному обсязі спеціалісти відділу забезпечені комп’ютерною технікою.

 

Враховуючи зазначене вище та з метою в подальшому контролю за правильністю призначення державних соціальних допомог в межах чинного законодавства, виконавчий комітет районної ради:

В И Р І Ш И В:Інформацію про роботу відділу державних соціальних інспекторі

 

1. управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної  ради взяти до відома.

 

2. Зобов’язати управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (Мисюк В.В.):

 

2.1. Посилити контроль за цільовим використанням бюджетних коштів шляхом збільшення державними соціальними інспекторами перевірок достовірності даних про доходи одержувачів державної соціальної допомоги та житлової субсидії.

 

2.2. Посилити контроль за поверненням до бюджету надміру нарахованих коштів.

 

2.3. Налагодити співпрацю з відділами державної виконавчої служби по виконанню судових рішень.

 

3. Головному державному соціальному інспектору інформувати виконавчий комітет Корольовської районної ради про виконання цього рішення в 4 кварталі 2016 року.

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

 

Голова ради       О.В.Соя 

 

 

УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від ________№______

Про виконання Закону України

«Про Державний реєстр виборців»

на території Корольовського району

м.Житомира

 

Заслухавши інформацію начальника відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради м.Житомира Терещук І.Д. “Про виконання Закону України «Про Державний реєстр виборців» на території Корольовського району”  районнаї рада  відмічає, що робота щодо обліку виборців району проводиться у відповідності до чинного законодавства України.

Відповідно до покладених завдань відділ щомісячно здійснює поновлення бази даних Реєстру на підставі відомостей, що подаються Корольовським районним відділом у м.Житомирі Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області, відділом Державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції у Житомирській області, відділом Державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського районного управління юстиції у Житомирській області,  військовими частинами, розташованими на території  району, Корольовським районним судом міста Житомира, а також управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради.

З початку 2015 року працівниками відділу підготовлено та виконано 561 наказ стосовно 12073 виборців, а саме:

включено до Реєстру 1366 виборців;

внесено змін до Реєстру стосовно 9707 виборців;

знищено 1000 записів.

Приділяється увага питанню здійснення візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру. Постійно проводиться робота по уточненню персональних даних виборців при виявленні некоректного написання даних або наявності розбіжностей у відомостях про виборців, що подані відповідними установами, та які містяться у Реєстрі. В поточному році відділом ведення направлено до  суб’єктів подання інформації   150   запитів.

В 2015 році відбулася нарада та засідання робочої групи щодо сприяння веденню Державного реєстру виборців, на яких розглядалися питання, пов’язані з підготовкою та поданням щомісячних відомостей про виборців району, а також про підготовку до місцевих виборів.

Відділом ведення Державного реєстру виборців виконуються  заходи, передбачені Календарним планом проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів. Своєчасно були виготовлені та передані дільничним виборчим комісіям звичайних виборчих дільниць попередні  списки виборців, а також іменні запрошення.

З метою сприяння неухильному виконанню вимог чинного законодавства з питань ведення Державного реєстру виборців,  районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Інформацію “Про виконання Закону України “Про Державний реєстр виборців” на території Корольовського району м.Житомира” взяти до відома.

2. Відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради (Терещук І.Д.):

2.1. Забезпечити здійснення обліку виборців району згідно відповідних нормативних актів.

2.2. Продовжити роботу щодо ефективної взаємодії з уповноваженими суб’єктами подання інформації про особу.

3.  Корольовському відділу у м.Житомирі УДМС України в Житомирській області (Клочко С.І.), відділу Державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції у Житомирській області (Дяченко О.Л.), відділу Державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського районного управління юстиції у Житомирській області (Данчук Л.В.),  військовим частинам району, Корольовському районному суду міста Житомира (Драч Ю.І.),  управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.)  забезпечити належну  якість підготовки та своєчасність подання   відомостей про персональні дані виборців до відділу ведення Державного реєстру виборців у строки згідно чинного законодавства.

4. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

Голова  ради                                                                                                                                                                     О.В.Соя

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _____________ № ______

м. Житомир

Про затвердження Положення про

оперативну групу  цивільного захисту

Корольовського району міста Житомира

 

Згідно з Положенням про Корольовську районну (в місті Житомирі) ланку обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженим рішенням виконкому районної ради від 20.10.15 № 78, у відповідності до пункту 50 Положення про єдину державну систему цивільного захисту затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.15 № 14, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

                1. Затвердити Положення про оперативну групу  цивільного захисту

Корольовського району міста Житомира згідно з додатком.

2. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 21.07.10 № 57 «Про затвердження Положення про оперативну групу цивільного захисту Корольовського району міста Житомира».           

                3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника  голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

Голова ради                                                                                                                                                                     О.В. Соя 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА       Проект

м.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від   ____________  № ______

Про проект  районного

бюджету на 2016 рік

 

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника фінансового відділу районної ради Когут А. В.  про проект районного бюджету на 2016 рік, відповідно ст.41 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, проекту рішення Житомирської міської ради „Про міський бюджет на 2016 рік”, виконавчий комітет  районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

Схвалити проект районного бюджету на 2016 рік та внести його на розгляд чергової сесії районної ради.

 

Запропонувати районній раді:

2.1.  Визначити на 2016 рік:

- доходи районного бюджету  загального фонду у сумі 8 921 707 гривень ;

- видатки районного бюджету загального фонду у сумі 8 921 707 гривень.

 

2.2. Затвердити  бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2016 рік  у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, у тому числі по загальному фонду 8 921 707  гривень.

 

2.3. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду  районного бюджету на 2016 рік  за їх економічною структурою:

оплата праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

поточні трансферти населенню.

 

2.4. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм у сумі  1 420 917 гривень.

 

2.5. Головним розпорядникам коштів районного бюджету забезпечити в  першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати;  на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення та послуги зв’язку, які споживаються розпорядниками коштів.

Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожного розпорядника бюджетних коштів виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

 

2.6. Установити, що пільги інвалідам по зору І-ІІ групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.

  Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору І-ІІ групи та членам їх сімей, які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства І та ІІ групи або інвалідами І групи; особа, яка проживає разом з інвалідом І групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.

 

3. Додатки  до вищевказаних дохідної та видаткової частин бюджету цього рішення є його невід’ємною частиною.

 

4.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г. та начальника фінансового відділу Когут А. В.

 

 

Голова районної ради                                                                                                                                                   О. В. Соя



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare