ІНФОРМАЦІЯ
про роботу Корольовської районної ради та виконавчого комітету, проведену
у міжсесійний період з 20 серпня по 13 жовтня 2015 року
На виконання рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», Корольовською районною радою та її виконавчими органами впродовж міжсесійного періоду проведена певна робота.
Робота виконавчого комітету Корольовської районної ради
У зазначений період відбулося 2 засідання виконавчого комітету районної ради, прийнято 14 рішень. Серед основних: про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради; про роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2015 року; внесення змін до районного бюджету. Крім того, розглядалися питання соціального захисту населення та вирішувалися інші поточні питання.
Вирішення життєво важливих питань кожного громадянина і суспільства в цілому знаходить своє відображення у зверненнях громадян. У виконавчому комітеті діє чітка система прийому громадян керівниками районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради. Затверджено та доведено до населення графіки особистого прийому громадян, запроваджено прямий телефонний зв’язок, діє громадська приймальня. Проводиться прийом громадян за місцем проживання та в трудових колективах керівництвом та депутатами районної ради. У відповідності з вимогами нормативних документів, всі звернення були своєчасно розглянуті, ретельно перевірені та у встановлені законом терміни, авторам були надані письмові відповіді. Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань соціального захисту населення.
Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради
У виконавчих органах районної ради проводиться робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними. На постійному контролі знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати.
(з початку 2015 року)
|
кількість |
Надійшло звернень до Корольовської районної ради та її виконавчих органів |
53522 |
Побувало на особистому прийомі у керівництва районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради |
4661 |
Видано розпоряджень головою районної ради |
502 |
Діяльність Корольовської районної ради є відкритою для населення. Через місцеву пресу, радіо та в мережі Інтернет висвітлюється діяльність районної ради та її підрозділів, проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань застосування законодавства, відповідно до делегованих повноважень.
На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», головою ради видано розпорядження від 18.07.11 № 22 «Про забезпечення доступу до публічної інформації у виконавчих органах Корольовської районної ради м.Житомира». Систематично і оперативно оприлюднюється інформація у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, на інформаційних стендах (розміщених на І поверсі адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8), а також шляхом надання її за запитами на інформацію.
Соціальний захист громадян, які проживають на території Корольовського району
Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист. Програма державних соціальних допомог залишається однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення. Частка сімей, охоплених програмою державних допомог, становить близько 10 відсотків від загальної кількості мешканців Корольовського району.
Призначення та фінансування державних соціальних виплат та допомог
(з початку 2015 року)
Вид державної соціальної виплати, допомоги |
кількість одержувачів |
сума (тис. грн.) |
Державна допомога сім’ям з дітьми всього |
7128 |
47134,8 |
У тому числі: |
|
|
у зв’язку з вагітністю та пологами |
356 |
487,4 |
при народженні дитини |
4335 |
38737,9 |
по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку |
643 |
628,0 |
при усиновленні дитини |
14 |
130,5 |
на дітей, які перебувають під опікою |
87 |
1744,8 |
на дітей одиноким матерям |
1693 |
5406,2 |
Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів |
216 |
681,8 |
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям |
528 |
4946,3 |
Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам |
1409 |
12988,4 |
Державна допомога на 19 дітей, які виховуються в прийомних сім’ях |
11 |
455,2 |
Допомога по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу |
150 |
1537,3 |
Допомога непрацюючим особам працездатного віку по догляду за інвалідом І групи або престарілою особою старше 80 років |
112 |
12,3
|
Допомога особам, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам, які не здатні до самообслуговування |
322 |
295,7 |
Державна допомога особам, які не мають права на пенсію |
167 |
1223,7 |
Допомога на догляд |
5 |
8,9 |
Одноразова винагорода «Мати-героїня» |
1 |
12 180,00 |
Прийнято документи за місцем проживання на призначення субсидій та різних видів допомог у громадян, які за станом здоров’я не мали змоги звернутися самостійно |
16 |
|
Проведено семінарів з бухгалтерами та начальниками житлово-комунальних підприємств |
1 |
|
Видано довідок |
3483 |
|
Надано консультацій |
21564 |
|
Надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Кількість сімей, які звернулися за призначенням субсидій |
11965 |
|
Кількість сімей, яким призначені субсидії |
10486 |
|
Нараховано з початку року |
|
12912,8 |
Кількість одержувачів субсидій станом на 01.09.15 |
8866 |
|
Проведено перерахунків |
7838 |
|
Призначено субсидій на тверде паливо та скраплений газ |
3 |
4,22 |
Призначено компенсацій додаткових витрат на оплату комунальних послуг у зв’язку з підвищенням тарифів на послуги |
68 |
42,4 |
Взято на облік осіб, переміщених з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції |
1208 |
|
Призначено адресних допомог |
1013 |
3650,1 |
Робота комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
(з початку 2015 року)
|
кількість |
Проведено засідань |
12 |
Розглянуто справ |
517 |
Дозволено призначити державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
433 |
Надано субсидій на загальну площу житла |
10 |
Надано державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
13 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Перевірено пенсійних справ з питань правильності призначення пенсій |
1734 |
|
Виявлено справ, в яких допущені помилки |
2 |
|
Виявлено переплат пенсій |
1 |
341,18 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства з питань праці
з питань оплати праці
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Перевірено підприємств |
2 |
|
Виявлено порушень |
6 |
|
Взято участь в рейдах по легалізації заробітної плати |
1 |
|
Проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат |
8 |
|
Заслухано звіти керівників підприємств-боржників |
59 |
|
Загальна сума заборгованості по заробітній платі станом на 01.08.15 |
|
1336,7 |
Кількість економічно-активних підприємств-боржників із заробітної плати, з них: КП «ВЖРЕП № 3» |
1 |
7,7 |
Кількість підприємств-боржників банкрутів та таких, які припинили діяльність, з них: ВАТ «Льонотекс» ДЗ «Вузлова поліклініка станції Житомир» |
2 |
1329,0 1166,2 162,8 |
Прийнято звітів по відшкодуванню підприємствам середньомісячної заробітної плати мобілізованих працівників підприємств |
433 |
3704876,21 |
з питань умов праці
(з початку 2015 року)
|
кількість |
Перевірено підприємств |
2 |
Виявлено порушень |
6 |
Персоніфікований облік пільгових категорій населення
Реєстр пільгової категорії громадян
(з початку 2015 року)
Загальна кількість пільговиків, внесених у базу даних реєстру пільгової категорії громадян |
28736 |
Ветерани війни, з них: |
3519 |
інваліди війни |
642 |
учасники бойових дій |
766 |
учасники війни |
1256 |
члени сімей загиблих |
855 |
Ветерани праці та пенсіонери |
27933 |
Ветерани військової служби |
1137 |
Постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи |
2472 |
Діти війни |
7512 |
Інваліди |
5255 |
Багатодітні сім’ї |
485 |
Звернулося громадян |
2865 |
Пільги
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Нараховано пільг на житлово-комунальні послуги, у тому числі: |
|
12779,48 |
інвалідам по зору І та ІІ групи |
|
210,48 |
Проведено звірок з підприємствами, що надають пільги особам, які мають на них право |
8 |
|
Повернуто до бюджету коштів після проведення звірок |
|
90,48 |
Нараховані пільги для виплати готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу |
17 |
12,72 |
Нарахована грошова компенсація особам, які мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках з центральним опаленням, згідно ст.43 Гірничого Закону України |
5 |
0,95 |
Контроль за призначенням всіх видів державних соціальних допомог
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Проведено обстежень нужденності сімей заявників на отримання субсидій та допомог із складанням актів матеріально-побутових умов |
1532
|
|
В тому числі обстежено сімей, які отримали допомогу при народженні дитини |
238 |
|
Перевірено справ громадян, які отримують субсидії та державні соціальні допомоги |
5395 |
|
Виявлено переплат по субсидіях, з них: |
3 |
7476,20 |
по заявах |
2 |
5376,09 |
згідно акту-перевірки |
1 |
2100,11 |
Повернуто субсидій |
|
10237,92 |
Виявлено переплат по допомогах, з них: |
138 |
118083,51 |
по заявах |
109 |
71166,26 |
згідно акту - перевірки |
29 |
46917,25 |
Повернуто допомог |
|
58362,72 |
Направлено листів, запитів і повідомлень |
235 |
|
Підготовлено справ до суду |
15 |
105399,28 |
Надано консультацій на особистому прийомі |
610 |
|
Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Кількість підприємств, які перебувають на обліку |
304 |
|
Кількість прийнятих розрахунків на виплату грошових допомог і компенсацій від підприємств району |
520 |
|
Загальна сума зареєстрованих фінансових зобов’язань, з них: |
|
4330958,49 |
додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки |
|
2236859,99 |
одноразова виплата в розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи |
|
17137,81 |
Відшкодування вартості харчування у дошкільних навчальних закладах |
|
1726,00 |
Кількість громадян, які перебувають на обліку У тому числі: |
1245 |
|
І категорія |
438 |
|
ІІ категорія |
754 |
|
ІІІ категорія |
44 |
|
діти |
9 |
|
Кількість особових справ, з них: |
2340 |
|
Компенсація вартості продуктів харчування |
|
1855709,79 |
Компенсація за ненадання безоплатного харчування дітям у навчальних закладах освіти (постанова КМУ № 155) |
|
4959,18 |
Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та по втраті годувальника |
|
214565,72 |
Щорічна допомога на оздоровлення |
|
114175,00 |
Прийнято заяв на комісію по розгляду документів для встановлення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи |
65
|
|
Виконання п.3 розділу V «Порядку використання коштів обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженого розпорядженням голови Житомирської ОДА від 10.02.15 № 40:
|
330 33 |
83919,29 31500,00 |
Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці
(з початку 2015 року)
|
кількість |
Проведено обстеження умов проживання малозабезпечених громадян |
314 |
Видано пільгових посвідчень, з них: |
377 |
ветеран праці |
272 |
член сім’ї загиблого |
42 |
інвалід війни |
49 |
учасник війни |
13 |
Видано довідок про встановлення статусу, відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», з них: |
87 |
інвалідам війни |
21 |
сім’ям померлих ветеранів війни |
66 |
Видано довідок «Дитина війни» |
188 |
Видано вкладок до посвідчень «Інвалід війни» |
9 |
Видано вкладок до посвідчень «Член сім’ї загиблого» |
4 |
Видано листів-талонів на право отримання інвалідами війни 1-ї та 2-ї групи проїзних квитків для безоплатного проїзду по Україні |
15 |
Видано інвалідам війни 3-ї групи, учасникам війни, сім’ям загиблих (померлих) та супровідникам інвалідів війни 1-ї групи листів-талонів на право отримання проїзних квитків по Україні з 50% знижкою |
19 |
Забезпечено твердим паливом (відходи деревообробного виробництва) громадян |
14 |
Компенсаційна виплата на поховання учасників бойових дій |
36 |
Для отримання путівок перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, у тому числі: |
1334 |
інвалідів війни |
104 |
учасників бойових дій |
57 |
учасників бойових дій (АТО) |
5 |
учасників війни |
112 |
членів сімей померлих ветеранів війни |
69 |
інвалідів загального захворювання |
988 |
Забезпечено путівками |
103 |
Оформлено компенсацій за невикористану путівку |
103 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання крісел колісних |
67 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання інших технічних засобів реабілітації |
107 |
Видано направлень інвалідам на протезно-ортопедичні підприємства для забезпечення протезно-ортопедичними виробами |
390 |
Оформлено компенсацію на бензин |
7 |
Оформлено компенсацію на транспортне обслуговування |
17 |
Оформлено транспортних справ |
13 |
Видано направлень на навчання |
10 |
Підготовлено справ для направлення в будинки-інтернати |
11 |
Підготовлено рішень на засідання виконавчого комітету районної ради про подання щодо можливості призначення опікунів та піклувальників |
28 |
Заслухано звіти опікунів на засіданні опікунської ради |
99 |
Обстежено умови проживання осіб, які перебувають під опікою |
86 |
Робота комісії для упорядкування діяльності
по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів
На виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», продовжує свою роботу районна комісія для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10 2011 № 1104 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)», у поточному році перевірки не здійснювалися в зв’язку з тим, що термін таких не настав. Проте комісією здійснювався контроль за підприємствами, у яких закінчився термін дії ліцензій (ТОВ НВП «Українські будівельні технології та СД ТОВ «Ферко») щодо припинення їх діяльності. А також за підприємствами: ТОВ «Укр-метал», ЖФ ТОВ «Сільвер-ВВ» та ПП ТОВ «Фірма «Листопад», які мають ліцензії на здійснення діяльності, але в даний час не працюють, з метою перевірки дотримання вищезазначеними суб’єктами господарювання законодавства у сфері обігу металобрухту.
Робота відділу ведення Державного реєстру виборців
(з початку 2015 року)
Робота спеціалістів відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради впродовж звітного періоду була спрямована на підготовку до проведення місцевих виборів та щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру виборців; внесення змін до персональних даних; уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.
|
кількість |
Опрацьовано записів періодичного поновлення реєстру виборців |
9967 |
Включено до реєстру виборців |
1208 |
Включено до наказів даних виборців району |
7066 |
Внесено змін до реєстру виборців |
5867 |
Внесено змін щодо виборчої адреси виборців |
1227 |
Видано наказів начальника відділу |
482 |
Вилучено записів про виборців відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» у зв’язку з закінченням строку зберігання |
909 |
Підготовлено та направлено запитів до суб’єктів подання щодо уточнення відомостей про виборців |
128 |
Начальнику Житомирського міськвідділу УМВС України в Житомирській області, підполковнику міліції Сороці М.С. направлено листа виконавчого комітету районної ради від 23.09.15 № 8-13/228 з проханням забезпечити охорону приміщень відділу ведення Державного реєстру виборців у дні передачі інформації до Центральної виборчої комісії та у дні формування та передачі попередніх і уточнених списків виборців дільничним виборчим комісіям, а також цілодобову охорону приміщень територіальної виборчої комісії та приміщень, визначених для зберігання бюлетенів й іншої виборчої документації з 14 жовтня до передачі документів до архіву.
Питання підготовки до чергових місцевих виборів розглядалося 9 вересня 2015 року на спільній нараді, яку провів голова районної ради Соя О.В. за участю начальника відділу адміністрування Державного реєстру виборців Житомирської облдержадміністрації Христич Н. Г., заступника начальника Корольовського РВ УДМС України в Житомирській області Євпак Т. М. та начальника відділу ведення Державного реєстру виборців районної ради Терещук І. Д.
До 4 жовтня 2015 року відділом ведення Державного реєстру виборців здійснювалась невідкладна передача Центральній виборчій комісії отриманих від Корольовської районної в м. Житомирі виборчої комісії та Житомирської міської виборчої комісії інформації про виборчі списки кандидатів місцевих організацій політичних партій та відомостей про реєстрацію кандидатів на посаду міського голови. Відділом проведена робота по підготовці до формування попередніх списків виборців. З цією метою в поточному місяці було опрацьовано більше 800 записів про виборців. Попередні списки виборців та іменні запрошення були передані дільничним виборчим комісіям 10-11 жовтня 2015 року.
Робота щодо підготовки до проведення місцевих виборів 25 жовтня 2015 року продовжується.
Забезпечення законності та правопорядку на території району
(з початку 2015 року)
Виконавчий комітет Корольовської районної ради, в межах своїх повноважень, проводить роботу щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території району.
Одним із завдань виконавчих органів районної ради є підвищення загального рівня правової культури, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права. Рішенням районної ради від 30.12.10 № 22 було затверджено програму Стратегії розвитку правової освіти населення у районі на 2011 – 2015 роки. На 26 сесії районної ради була затверджена програма правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2015 рік. Виконавчим комітетом постійно проводиться практична робота по правовій освіті населення, відповідно до загальнодержавних і місцевих програм.
У Корольовському районі діє районна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення, яка постійно співпрацює з управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі, управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, з КВЖРЕПами, установами освіти, охорони здоров’я та іншими.
Велика увага МКМР з правової освіти приділяється проведенню право роз’яснювальної роботи серед населення та інформування населення з питань чинного законодавства.
Також важливу роль у забезпеченні законності та правопорядку на території району відіграє адміністративна комісія, яка, відповідно до чинного законодавства, створена та функціонує при виконавчому комітеті районної ради. Адмінкомісія здійснює контроль за виконанням постанов про накладання адміністративного стягнення у вигляді штрафу. Проведено 8 засідань адміністративної комісії, на яких розглянуто 29 протоколів про вчинені адміністративні порушення.
Реалізація делегованих повноважень у сфері цивільного захисту населення
(з 20 серпня по 13 жовтня 2015 року)
Реалізація делегованих районній раді повноважень у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій здійснюється через її виконавчий орган – відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, який відповідно до покладених на нього завдань, планує та проводить заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування районної (в місті Житомирі) ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту. Утримується в готовності пункт управління цивільного захисту району у захисній споруді адмінбудинку Корольовської районної ради.
Завдання, визначені на відповідний період та план основних заходів з цивільного захисту виконані.
Проведено:
- 12 спеціальних об’єктових тренувань з цивільного захисту;
- 3 об’єктових тренування з цивільного захисту;
- 17 перевірок стану цивільного захисту з окремих питань та надання методичної допомоги об’єктам.
Організовано вивчення питань організації цивільного захисту на підприємстві ТзОВ «Грайф Флексіблс Україна».
Направлено на навчання 28 керівників та працівників об’єктів господарювання району, відповідно до Плану комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області.
З керівниками підприємств, організацій, установ, закладів, незалежно від форм власності і підпорядкування проводились зустрічі, на яких доводились законодавчі акти, проводилась роз’яснювальна робота, пропонуваласьта надавалась методична допомога. З метою покращення виконавчої дисципліни, якості у виконанні запланованих заходів, керівникам об’єктів району, де ця робота виконувалась не на належному рівні, направлялись листи з попередженням про недопустимість порушення вимог законодавства України у сфері цивільного захисту.
Забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками
З 1991 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво. Спільно з головами садівничих та городницьких товариств, виконавчий комітет районної ради розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань. Ведеться облік бажаючих отримати ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок. У 2014 році було виділено 19 городніх ділянок, з початку 2015 року – 22 ділянки.
Щорічно проводиться інвентаризація використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району з числа вільних. Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, видаються довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів. Після проведення інвентаризації складається акт перевірки. Землекористувачі, які не використовують ділянки, попереджаються виконавчим комітетом про необхідність термінового приведення їх в належний стан, або передачу необроблених городів іншим громадянам, бажаючим обробляти землю.
Організаційні заходи
Голова, заступник голови, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, депутати, члени виконавчого комітету Корольовської районної ради та представники громадських організацій району взяли участь у заходах, які проводилися у місті Житомирі:
- 1 вересня 2015 року - у святі «Першого дзвоника», яке відбулося в навчальних закладах району: Державному професійно - технічному навчальному закладі «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну», Центрі професійно-технічної освіти м.Житомира та Житомирській гуманітарній гімназії № 1;
- 11 вересня 2015 року – у відзначенні 1131-ї річниці від дня заснування міста Житомира і підведенні підсумків конкурсу-рейтингу популярності та здобутків «Гордість міста», які відбулися у приміщенні Житомирського академічного українського музично-драматичного театру ім.І.Кочерги;
- 22 вересня 2015 року - в урочистій церемонії покладання квітів до пам’ятного знаку «Партизанам-підпільникам Житомирщини» та пам’ятнику Герою Радянського Союзу Бородію О. Д. з нагоди відзначення Дня партизанської слави та вшанування учасників підпільно-партизанського руху під час Другої світової війни;
- 30 вересня 2015 року - в урочистих заходах, які відбулися в Житомирській обласній філармонії ім. С. Ріхтера з нагоди відзначення Дня працівників освіти.
1 жовтня 2015 року, у Міжнародний день людей похилого віку та День ветерана, у залі засідань Корольовської районної ради відбулася десята звітно-виборна конференція ветеранів Корольовського району. Голова Корольовської районної ради Соя О.В. нагородив ветеранів подяками Корольовської районної ради та побажав їм здоров’я, благополуччя і успіхів у ветеранській діяльності.
12 жовтня 2015 року у залі засідань Корольовської районної ради, голова районної ради Соя О.В. провів нараду щодо вирішення питань матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць з керівниками підприємств, організацій, установ, в приміщеннях яких розміщені центри виборчих дільниць, та керівним складом дільничних виборчих комісій.
Завідувач організаційного відділу районної ради С.Л.Козачук