ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
15.09.2014 № 1106
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
15.09.2014 № 1106
ЗАПИТ
цінових пропозицій
цінових пропозицій
1. Замовник.
1.1. Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 20429768.
1.3. Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 7.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35417012031309 в УДКСУ у м. Житомирі Житомирської області, МФО 811039.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса) Біденко Валентина Василівна – начальник відділу, головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку і звітності та по наданню виплат адресної допомоги та компенсаційних виплат управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради, майдан імені С.П.Корольова, 7, тел. (0412) 47-09-17, (0412) 47-03-67, електронна адреса: upszn@zt-rada.gov.ua.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 286262,00 грн. (двісті вісімдесят шість тисяч двісті шістдесят дві грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ
3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.zt-rada.gov.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: 86.10.1 Послуги лікувальних закладів (путівки на лікування), для ветеранів війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", і осіб, зазначених у статтях 6-1 – 6-4 Закону України "Про жертви нацистських переслідувань"
4.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: Лот № 1: захворювання серцево-судинної системи (що є інвалідами) – 22 путівки (для інвалідів), 8 путівок (супровід); Лот № 2: захворювання органів опори та руху (що є інвалідами) – 28 путівок (для інвалідів), 6 путівок (супровід)
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: за місцезнаходженням санаторно-курортного закладу на території України.
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: з дати підписання договору по грудень 2015 року.
5. Основні умови договору: відповідно до р. IХ Закону України "Про здійснення державних закупівель".
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів.
7. Подання цінових пропозицій.
7.1. Місце та спосіб подання: 10014, м. Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 7, кім. 1, особисто або поштою.
7.2. Строк: 13 жовтня 2015 року до 10 год. 00 хв. за київським часом.
8. Розкриття цінових пропозицій.
8.1. Місце: 10014, м. Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 7, кім. 4.
8.2. Дата: 13 жовтня 2015 року.
8.3. Час. 10 год. 30 хв. за київським часом
9. Додаткова інформація: Інструкція учасникам (Додаток 1); форма “Цінова пропозиція” (Додаток 2); перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимовам замовника (Додаток 3); основні умови договору про закупівлю (Додаток 4).
Голова комітету з конкурсних торгів В.В.Біденко
Додатки Завантажити