Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 21
візитів сьогодні: 5529
візитів всього: 479553
Прогноз погоди
ЗАПИТ цінових пропозицій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
15.09.2014  № 1106
 
ЗАПИТ
цінових пропозицій

1. Замовник.
1.1. Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 20429768.
1.3. Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 7.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35417012031309 в УДКСУ у м. Житомирі Житомирської області, МФО 811039.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса) Біденко Валентина Василівна – начальник відділу, головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку і звітності та по наданню виплат адресної допомоги та компенсаційних виплат управління праці та соціального захисту населення Житомирської міської ради, майдан імені С.П.Корольова, 7, тел. (0412) 47-09-17, (0412) 47-03-67, електронна адреса: upszn@zt-rada.gov.ua.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 286262,00 грн. (двісті вісімдесят шість тисяч двісті шістдесят дві грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ
3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.zt-rada.gov.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: 86.10.1 Послуги лікувальних закладів (путівки на лікування), для ветеранів війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", і осіб, зазначених у статтях 6-1 – 6-4 Закону України "Про жертви нацистських переслідувань"
4.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: Лот № 1: захворювання серцево-судинної системи (що є інвалідами) – 22 путівки (для інвалідів),       8 путівок (супровід); Лот № 2: захворювання органів опори та руху (що є інвалідами) –     28 путівок (для інвалідів), 6 путівок (супровід)
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: за місцезнаходженням санаторно-курортного закладу на території України.
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: з дати підписання договору по грудень    2015 року.
5. Основні умови договору: відповідно до р. IХ Закону України "Про здійснення державних закупівель".
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів.
7. Подання цінових пропозицій.
7.1. Місце та спосіб подання: 10014, м. Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 7, кім. 1, особисто або поштою.
7.2. Строк: 13 жовтня 2015 року до 10 год. 00 хв. за київським часом.
8. Розкриття цінових пропозицій.
8.1. Місце: 10014, м. Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 7, кім. 4.
8.2. Дата: 13 жовтня 2015 року.
8.3. Час. 10 год. 30 хв. за київським часом
9. Додаткова інформація: Інструкція учасникам (Додаток 1); форма “Цінова пропозиція” (Додаток 2); перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимовам замовника (Додаток 3); основні умови договору про закупівлю (Додаток 4).

Голова комітету з конкурсних торгів       В.В.Біденко
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare