Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 34
візитів сьогодні: 5742
візитів всього: 778111
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 20 жовтня 2015 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

        

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться   20 жовтня 2015 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань

(кім. 320)

 

 

                                          

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від___________ №______

 Про  соціальний  захист

 громадян,  які  постраждали

 внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

        Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  управління праці та соціального захисту населення районної ради  Холоднюк Т.В., виконавчий комітет районної ради відмічає, що на виконання Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» управлінням проводиться належна робота, спрямована на соціальний захист громадян, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС.

       На виконання вказаного вище Закону,  департаментом праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації на 2015 рік управлінню праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира затверджено кошторисні призначення у сумі 6,18 млн.грн., що   на 1,64 млн. грн. менше в порівнянні з попереднім роком. Це пов'язано із змінами в законодавстві – відміною доплат за роботу в зонах радіоактивного забруднення, компенсаційних виплат дітям дошкільного та шкільного віку та відміною зони посиленого радіоекологічного забруднення.

       Соціальний захист вищезазначеної категорії громадян проводиться управлінням відповідно до делегованих повноважень та спрямований на своєчасне призначення та відшкодування компенсаційних виплат постраждалим громадянам   за державною бюджетною програмою «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в розрізі 4  напрямків.

      На забезпечення соціального захисту, відділом соціального захисту  громадян,  які  постраждали  внаслідок Чорнобильської катастрофи  проведена наступна робота:

- організаціям   відшкодовано компенсацію щорічних відпусток громадянам, які працюють на територіях радіоактивного забруднення та додаткових пільгових відпусток громадянам 1-ї та 2-ї категорій, а навчальним закладам освіти - підвищений розмір стипендій учням та студентам, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 2,18 млн.грн.,

      - протягом 9 місяців 2015 року  за напрямком «Компенсації сім′ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» нараховано та виплачено  6,8 тис. грн.,

       - щомісячно проводилося нарахування та виплата компенсації вартості продуктів харчування 440 особам, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1-ої  категорії та 754 особи, які мають статус постраждалих внаслідок  Чорнобильської     катастрофи 2 категорії. Сума нарахувань  по даному напрямку склала 1,86 млн. грн.,

- проведено призначення та виплату  щорічної допомоги на оздоровлення за 2015 рік, одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю ліквідаторам  наслідків Чорнобильської катастрофи, які стали інвалідами та одноразової виплати сім'ям, які втратили годувальника на суму 231,7 тис. грн.    

        За поточний рік з державного бюджету виплачено компенсацій на загальну суму 4,17 млн. грн.                                                         

Проводяться щомісячні перевірки первинних документів надавачів послуг по безоплатному та пільговому забезпеченню лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування та безоплатного і пільгового зубопротезування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.   Фінансування цього напрямку проводиться з обласного бюджету.  

       Своєчасно та оперативно готуються документи на  районну комісію по розгляду  і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, для  визначення статусу постраждалої особи. З початку року, відповідно до поданих заяв, підготовлено 162 пакети документів на розгляд зазначеної комісії.

        Здійснюється контроль за використанням бюджетних коштів. Проводяться перевірки правомірності нарахувань, здійснюваних підприємствами.

        Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з громадянами, які мають право на отримання  виплат та пільг відповідно до чинного законодавства. Інформаційний матеріал щодо  питань соціального захисту громадян, які  постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, розміщено на сайті міської ради в розділі «Корольовська районна рада» та на інформаційних стендах управління.

       На виконання Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які  постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», інших нормативно-правових актів з метою соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ :

 

         1. Інформацію про   соціальний  захист громадян,  які  постраждали  внаслідок Чорнобильської катастрофи  у Корольовському районі м.Житомира взяти до відома.

 

         2. Зобов'язати управління   праці та    соціального    захисту     населення

Корольовської районної ради (Мисюк В.В.):

 

         2.1 Забезпечити подальше виконання делегованих управлінню повноважень щодо соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

         2.2 Продовжувати співпрацю з підприємствами, установами та організаціями з питань своєчасного призначення, правильності нарахування, своєчасної виплати компенсацій та допомог населенню, постраждалому внаслідок аварії на ЧАЕС.

        2.3 Проводити перевірки правомірності поданих розрахунків підприємствами, установами та організаціями, розташованих на території району, з метою відшкодування коштів працюючим.

        2.4. Забезпечувати висвітлення у засобах масової інформації, на сайті «Житомирська міська рада» розділ «Корольовська района рада» змін в чинному законодавстві щодо  соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. 

         3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

 

Голова ради                                                                                                      О.В.Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА            проект

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від   ____________  № ______                                  

Звіт про виконання районного

бюджету за  9 місяців  2015 року

 

Заслухавши звіт начальника фінансового відділу районної ради                Когут А. В. про виконання районного бюджету за 9 місяців  2015 року виконавчий комітет районної ради відмічає, що до районного бюджету надійшло доходів по загальному фонду –  100 578 290 грн. 45 коп. становить 97,1% та спеціальному фонду – 42 000 грн. 00 коп., що становить 100%   до уточнених  планів.

Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою, надійшла з міського бюджету по загальному фонду  в сумі  4 654 634 грн. 45 коп., що становить 90,0% та спеціальному фонду – 42 000 грн. 00 коп., або 100%  до уточнених  планів. Субвенції з державного бюджету на відшкодування пільг, субсидій населенню та виплату допомог сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях  надійшла в сумі  95 919 780 грн. 00 коп., що становить 97,5% до уточненого плану. Надходження від адміністративних штрафів, що накладаються  адміністративною комісією, становлять 3 876 грн. 00 коп.

    За 9 місяців 2015 року із районного бюджету проведено фінансування видатків  по загальному фонду на суму 100 569 362 грн. 75коп.,  що становить 97,1% та спеціальному фонду – 42 000 грн. 00 коп., що становить 100% до уточнених планів.

    Відповідно до пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України та статті 41 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.  Погодити звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців  2015 року з урахуванням субвенції з державного бюджету по доходах загального фонду – 100 578 290 грн. 45 коп., що становить 97,1% та спеціального фонду – 42 000 грн. 00 коп., що становить   100 % до уточнених планів  та по видатках  загального фонду в сумі  67 338 269 грн. 67 коп. що становить 97,1% та  спеціального фонду – 42 000 грн.00 коп., що становить 100% до уточнених планів.

 

          2. Звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців  2015 року внести на затвердження чергової сесії районної ради.

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г. та начальника фінансового відділу районної ради Когут А. В.

 

 

Голови  ради                                                                                      О. В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА           проект

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від   _____________ № ____                                   

Про внесення змін до  районного

бюджету на 2015 рік 

 

 З метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та недопущення кредиторської заборгованості, відповідно до статті 41 Закону України  "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет районної  ради

 

ВИРІШИВ:

Внести зміни до районного бюджету на 2015 рік, а саме:

          1.   Зробити перерозподіл бюджетних призначень.

          1.1 Зменшити видатки:

           - по КТКВК 090202 „Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ветеранам праці, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань на придбання твердого палива та скрапленого газу”  на 7 454 гривні 49 копійок;

          - по КТКВК 090208 „Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов"язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива” на 768 гривень 61 копійка;

          - по КТКВК 090407 „Компенсація населенню додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, центрального опалення та централізованого постачання гарячої води” на 136 305 гривень 73 копійки.

 

         1.2 Збільшити видатки:  

         - по КТКВК 0902001 „Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами, на житлово-комунальні послуги” на 136 305 гривень 73копійки;

             -  по КТКВК 090406 „Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу” на 8 223 гривні 10 копійок.

 

2.   Внести дане рішення на затвердження чергової сесії районної ради.

3.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника  голови  ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г.  та    начальника  фінансового відділу районної ради  Когут А. В.

       

 

    Голова ради                                                                       О.В. Соя

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИР

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від  _________   №_____

Про комісію по наданню одноразової

грошової або натуральної допомоги

громадянам району при виконавчому

комітеті районної ради

 

З метою реалізації державної політики у сфері соціального захисту сімей загиблих в антитерористичній операції, внутрішньо переміщених осіб, сімей учасників АТО та інших соціально-вразливих верств населення, на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.14 №535 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції», від 28.02.11 №158 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам», відповідно до рішення міської ради від 25.02.03     №160 „Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів”, на виконання Програми соціального захисту населення району виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

1.       Затвердити в новій редакції Положення про надання одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради згідно з додатком 1.

2.       Затвердити в новій редакції Положення про комісію по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради згідно з додатком 2.

3.       Затвердити в новому складі комісію по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради згідно з додатком 3.

4.       Фінансовому відділу районної ради здійснювати фінасування витрат для надання одноразової грошової або натуральної допомоги, що надійшли від фізичних та юридичних осіб та за рахунок коштів бюджету району в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний рік.

5.       Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради забезпечувати своєчасне надання одноразової грошової або натуральної домомоги громадянам району відповідно до затвердженого Положення.

6.       Визнати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету районної ради від  17.05.11 №48 «Про комісію по наданню грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради» та від 16.04.13 №38 «Про затвердження  складу комісії по наданню грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради».

7.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.

 

Голова ради                                                                                                 О.В.Соя

 

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від _______  №_____

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про надання одноразової грошової або натуральної допомоги

громадянам району при виконавчому комітеті районної ради

 

І. Загальні положення

Положення про надання одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради (далі - Положення) визначає механізм використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги (далі - грошова допомога) постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції або змушені були покинути своє постійне місце проживання в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, і переміститися в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, перебувають у складних  життєвих  обставинах,  що  спричинені  соціальним   становищем, внаслідок чого особа частково або повністю не має здатності чи можливості (не набула їх або втратила) самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя та брати участь у суспільному житті (далі - постраждала особа чи особа, яка переміщується), а також надання одноразової грошової або натуральної допомоги інвалідам, непрацюючим малозабезпеченим особам та іншим категоріям громадян за рахунок коштів з державного, обласного, міського або районного бюджетів в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний рік.

IІ. Надання одноразової грошової допомоги

1. Грошова допомога надається один раз на рік зазначеній в розділі І цього Положення категорії громадян, а також батькам  багатодітних та неповних сімей,  дітям  сиротам, опікунам над недієздатними особами,  іншим  категоріям  населення, у яких  сукупний дохід на одного члена сім’ї не перевищує  прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян встановленого на відповідний період.

Також така допомога   може   бути   надана   громадянам   району,   які   потерпіли від стихійного лиха (землетрусу, удару блискавки, повені, урагану, пожежі тощо) або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище (перенесене важке, тривале соматичне захворювання, хірургічне втручання, травмування, поранення, каліцтво тощо).

2. Виходячи з конкретних обставин, що склались в сім’ї, грошова
допомога  може  надаватись,  як виняток,  незалежно  від  розміру  сукупного доходу  на  одного  члена сім’ї за рішенням виконавчого комітету районної ради  на   підставі пропозиції комісії по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради (далі - комісії).

3. Для отримання грошової допомоги постраждала особа або особа, яка переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції подає на ім’я голови районної ради заяву, в якій зазначає причини необхідності надання їй грошової допомоги та реквізити рахунка, відкритого у банківській установі.

До заяви додаються:

-   копія документа, що посвідчує особу;

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

- копії документів, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження дітей);

- копія довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції (для зазначеної категорії осіб);

- медична довідка про стан здоров’я особи або висновок медико-соціальної експертизи про встановлення інвалідності (у разі необхідності).

4. Для отримання грошової допомоги за рахунок коштів з державного, обласного, міського або районного бюджету до заяви додаються:

-   копія документа, що посвідчує особу;

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

-   довідка про склад сім’ї;

- акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (в разі необхідності - інші документи);

-  довідки про доходи за попередні три місяці всіх членів сім’ї;

-  довідка відповідних органів про те, що вони потерпіли від стихійного лиха, пожежі тощо або медичну довідку про стан здоров’я, а в разі необхідності - інші документи, що відповідають відомостям, викладеним у заяві.

5.   У разі, коли особа раніше отримувала грошову допомогу, управління праці та соціального захисту населення районної ради повертає їй подані документи та повідомляє про відмову у наданні грошової допомоги у зв’язку з тим, що така допомога надається лише один раз.

6.   Питання щодо надання грошової допомоги попередньо розглядається на  засіданні  комісії шляхом індивідуального вивчення відомостей, зазначениху документах, потреби та визначення розміру грошової допомоги, що визначається     обстеженням     житлово-побутових    умов    проживання    та підтверджується актом обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї заявника (далі - акт обстеження).

7. Акт обстеження складається працівниками управління праці та   соціального захисту населення районної ради за участю депутатів обласної, міської або районної рад, головами первинних ветеранських та громадських організацій району, які піклуються проблемами зазначеної вище категорії громадян.

8.  З клопотанням щодо надання грошової допомоги до виконавчого комітету районної ради можуть звертатися голови обласних, міських чи районних рад ветеранів, громадських організацій інвалідів, депутати обласної, міської або районної рад, керівники навчальних закладів та суб’єктів господарювання району.

9. Виконавчий комітет районної ради на підставі пропозицій комісії приймає рішення про доцільність надання грошової допомоги, визначаючи її розмір або відмову у наданні грошової допомоги щодо кожної особи, яка подала заяву на отримання такої допомоги.

10. Фінансування видатків на грошову допомогу здійснюється за рахунок коштів, зазначених в абзаці першому розділу І цього Положення.

11. Головним розпорядником коштів є управління праці та соціального захисту населення районної ради (далі-управління).

12.  Управління подає щомісяця 1 і 15 числа (у випадку засідання комісії) департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації реєстри отримувачів грошової допомоги за встановленою формою.

13. Головний розпорядник коштів перераховує грошову допомогу на особові рахунки отримувачів, відкриті у банківських установах, протягом трьох робочих днів з дня надходження коштів та  подає  звіт про суму перерахованої грошової допомоги на особові рахунки отримувачів, відкриті у банківських установах, до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом.

14.  На кожного отримувача грошової допомоги управлінням формується особова справа, в якій зберігаються всі подані документи, необхідні для призначення грошової допомоги.

15.  Контроль за своєчасною виплатою грошової допомоги здійснюють начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради та начальник фінансового відділу районної ради.

ІІІ. Надання натуральної допомоги

1.   Натуральна допомога у вигляді твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) надається малозабезпеченим громадянам району, а також, як виняток, іншим категоріям громадян, які перебувають в складних життєвих обставинах, скрутному матеріальному становищі та використовують в будинку пічне опалення.

2. Розпорядником коштів, які виділяються на придбання твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) є управління праці та соціального захисту населення районної ради.

3. Для отримання зазначеної натуральної допомоги громадяни подають голові районної ради такі документи:

-    заяву;

-    копію документа, що посвідчує особу;

-  копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

- довідку про наявність у житловому приміщенні пічного опалення на  твердому паливі;

-   довідку про склад сім’ї;

- акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (в разі необхідності - інші документи).

4. Питання надання натуральної допомоги розглядається на засіданні комісії по наданню грошової  або натуральної допомоги громадянам району  при виконавчому комітеті районної ради.

5. Виконавчий комітет районної ради приймає рішення про надання натуральної допомоги на основі висновків комісії по наданню одноразової грошової  або натуральної допомоги громадянам району  при виконавчому комітеті районної ради.

6.  Натуральна допомога у вигляді твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) надається в розмірі п’яти складометрів на домогосподарство один раз на рік.

7.  Управлінням, як головним розпорядником коштів, укладається договір купівлі-продажу з постачальником послуг (юридичною особою) з урахуванням транспортних витрат.

8. Спеціаліст управління сприяє в своєчасній доставці твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) за місцем реєстрації та фактичного проживання заявника згідно списку отримувачів, затверджених начальником управління праці та соціального захисту населення районної ради та на підставі рішення виконавчого комітету районної ради.

9.  На кожного отримувача натуральної допомоги формується особова справа, в якій зберігаються документи, необхідні для призначення натуральної допомоги.

10.  Секретар комісії, при відмові комісії у наданні натуральної допомоги, впродовж трьох робочих днів письмово під розписку (або надсилає поштою) повідомляє заявника про причини відмови.

IV.   Надання  грошової допомоги на поховання

1.  На поховання певної категорії осіб, перелік яких передбачений чинним законодавством (інваліди війни, учасники бойових дій), надається одноразова грошова допомога в розмірі, встановленому виконавчим комітетом Житомирської міської ради виходячи із вартості ритуальних послуг. Розмір допомоги не може бути меншим  за розмір, визначений Кабінетом  Міністрів України.

2.  Грошова допомога на поховання (відшкодування вартості ритуальних послуг) померлої особи надається за останнім місцем її проживання з коштів бюджету району, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого.

3.  Допомога на поховання померлої особи надається в день звернення за нею протягом  шести місяців після смерті особи у розмірі, встановленому  на день смерті.

4.    Для отримання грошової допомоги на поховання уповноважена особа подає на ім’я голови ради такі документи:

-    заяву;

-    копію документа, що посвідчує особу;

-  копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

-    довідку та копію свідоцтва про смерть;

-    довідку з КП ВЖРЕПу міської ради (ЖБК, ОСББ тощо) про те, що померлий був дійсно зареєстрований за вказаною адресою та на момент смерті не працював;

- довідки з Житомирського міського центру зайнятості та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

5. Питання щодо надання грошової допомоги розглядається на засіданні комісії.

6. Виконавчий комітет районної ради на підставі пропозицій
комісії приймає рішення про надання грошової допомоги на поховання.

7.  Допомога на поховання не виплачується у разі смерті особи, яка перебувала на повному державному утриманні у відповідній державній установі (закладі) (крім випадків, коли поховання здійснюється виконавцем волевиявлення померлого або особою, яка зобов’язалася поховати померлого).

 

 

Керуючий справами виконкому                                                 П,М.Чеховський

 

Додаток 2

до рішення виконавчого

комітету районної ради

від ­­­­_____  №___

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги

громадянам району при виконавчому комітеті районної ради

 

І. Загальні положення

1.  Комісія по  наданню одноразової грошової або натуральної допомоги  громадянам району при виконавчому комітеті районної ради (далі - комісія) утворюється при виконавчому комітеті районної ради.

2. Комісія в своїй роботі керується законами України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку”, „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, постановами Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 535 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції», від 28.02.11 №158 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам»рішенням міської ради від 25.02.03  №160 „Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів”, Програмою соціального захисту населення району та Положенням про надання одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради, яке затверджується рішенням райвиконкому.

3.   Головним завданням комісіє є розгляд заяв та документів громадян, які
звернулись з питання надання одноразової грошової або натуральної допомоги, визначення права на її отримання, розміру допомоги, внесення пропозицій райвиконкому щодо надання одноразової грошової або натуральної  допомоги громадянам району.

ІІ. Організація діяльності комісії

1. Комісія утворюється в складі голови, його заступника, секретаря та членів комісії.

До складу комісії можуть входити представники структурних підрозділів міськвиконкому з питань охорони здоров’я, управління праці та соціального захисту населення, органів внутрішніх справ, територіальних органів Державної міграційної служби, відповідні фахівці державних органів, представники громадських рад, ветеранських організацій при місцевих органах виконавчої влади, громадських об’єднань тощо за згодою керівників зазначених вище установ (організацій).

2. Організовує роботу комісії її голова, а в разі його відсутності - заступник голови комісії.

3. Організацію діяльності комісії забезпечує секретар комісії (далі - секретар).

Відповідальність за стан діловодства комісії покладається на секретаря, який затверджується рішенням райвиконкому. Секретар здійснює прийом документів, вивчення правильності оформлення заяви, достовірності викладених у ній відомостей про заявника та наявності документів, приймає заяву та додані до неї документи і проводить перевірку щодо отримання особою грошової допомоги раніше. У разі, коли особа раніше не отримувала грошової допомоги, секретар комісії передає заяву та додані до неї документи на розгляд комісії, повідомляє членів комісії про час, дату та місце засідання комісії.

4. Засідання комісії скликається в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць і є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини членів комісії від загального її складу.

5. Рішення комісії приймаються більшістю голосів її затвердженого складу та оформляються протоколом, у якому зазначається список осіб, яким може бути надана грошова або матеріальна допомога (далі - отримувачі), та її розміри, а також список осіб, яким у наданні грошової або матеріальної допомоги відмовлено з обгрунтуванням відмови щодо кожної такої особи.

6. Комісія складає реєстр отримувачів (далі - реєстр). Протокол засідання комісії та реєстр підписуються усіма членами комісії, присутніми на її засіданні. Витяг з протоколу засідання комісії надається секретарем комісії під розписку (або надсилається поштою) особам, щодо яких прийнято рішення про відмову у наданні грошової або натуральної допомоги (далі - допомоги).

7. При  відмові  у  наданні  допомоги секретар комісії протягом трьох робочих днів  після  засідання  комісії повідомляє  громадян  про причини відмови одноразової грошової або натуральної допомоги. Рішення комісії про відмову в наданні допомоги  може  бути оскаржене заявником (уповноваженим представником) до виконавчого комітету районної ради. В цьому випадку остаточне рішення приймається на засіданні райвиконкому із запрошенням та участю заявника (уповноваженої особи).

8. Протоколи засідань комісії є документами постійного зберігання і через два роки після завершення їх ведення передаються до архівного підрозділу виконавчого комітету районної ради (за описом).

 

Керуючий справами виконкому                                                 П.М.Чеховський

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _____________ № ______

м. Житомир

Про затвердження Положення про

Корольовську районну (в місті Житомирі)

ланку обласної територіальної підсистеми

єдиної державної системи цивільного захисту

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2015 року № 101 «Про затвердження типового положення про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту», рішення виконкому міської ради від 16.09.15 № 627 “Про затвердження Положення про Житомирську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту”, у відповідності зі  статтею 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити Положення про Корольовську районну (в місті Житомирі) ланку обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту згідно з додатками.

         2. Вважати такими, що втратили чинність рішення райвиконкому: від 16.06.10 № 47 «Про затвердження Положення про Корольовську районну (в місті Житомирі) ланку обласної територіальної підсистеми ЄДС цивільного захисту»;  від  18.02.09   № 21  «Про внесення  змін  до рішення  від  26.02.03

№ 20 «Про зміни в організації територіальних формувань цивільної оборони району».  

         3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника  голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.

 

 

Голова ради                                                                                    О.В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

м.  ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _____________ № ______

м. Житомир

Про затвердження Положення

про спеціалізовані служби

цивільного захисту району

та їх переліку

 

У зв’язку із змінами в нормативно-правовій базі щодо спеціалізованих служб цивільного захисту району, їх кількості та відповідно до статті 25 Кодексу цивільного захисту України, статті 36 Закону України «Про місцеве самовря-дування в Україні», виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту Корольовського району міста Житомира згідно з додатком 1.

2. Затвердити перелік спеціалізованих служб цивільного захисту Коро-льовського району міста Житомира згідно з додатком 2.

3.  Начальникам спеціалізованих служб цивільного захисту Корольовського району міста Житомира до 31 жовтня 2015 року:

Своїми наказами оновити (при необхідності) структуру служб, а також відпрацювати чинну документацію;

Розробити Положення про спеціалізовану службу Корольовського району міста Житомира, плануючі документи щодо її діяльності, узгодити їх з відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради та надати на затвердження голові районної ради.

4. Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної ради:

4.1. Надати керівникам спеціалізованих служб цивільного захисту району пропозиції щодо переліку плануючих документів, які регламентують їх діяльність;

4.2. Здійснювати координацію діяльності спеціалізованих служб цивільного захисту району та контроль за їх готовністю до дій за призначенням.

5. Вважати таким, що втратили чинність, рішення райвиконкому: від  20.02.08 № 19 “Про створення спеціалізованої служби охорони громадського порядку цивільного захисту району”; від 17.12.08 № 101 “Про затвердження переліку спеціалізованих служб цивільного захисту району”.   

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.

 

Голова ради                                                                                             О.В. Соя



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare