УКРАЇНА
БОГУНСЬКА РАЙОННА РАДА м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 15.09.15 № 86
Про затвердження нового складу комісії по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради та положення про неї |
З метою реалізації державної політики у сфері соціального захисту сімей загиблих в антитерористичній операції, внутрішньо переміщених осіб, сімей учасників АТО та інших соціально-вразливих верств населення, на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.10.14 №535 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції», відповідно до рішення міської ради від 25.02.03 №160 „Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів”, на виконання Програми соціального захисту населення району та відповідно до пункту 19 Регламенту виконавчого комітету Богунської районної ради м. Житомира виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити новий склад комісії по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради згідно з додатком 1.
2.Затвердити в новій редакції Положення про надання одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради згідно з додатком 2.
3.Затвердити в новій редакції Положення про комісію по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради згідно з додатком 3.
2
4.Фінансовому відділу районної ради здійснювати фінансування витрат для надання одноразової грошової або натуральної допомоги, за рахунок коштів бюджету району в межах затверджених на ці цілі бюджетних асигнувань на відповідний рік.
5.Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради забезпечувати своєчасне надання одноразової грошової або натуральної домомоги громадянам району відповідно до затвердженого Положення.
6.Визнати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету районної ради від 18.01.11 №11 «Про комісію по наданню грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради» та від 23.04.13 №38 «Про затвердження нового складу комісії по наданню грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради».
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчого органу Гришка М.М. та начальника управління праці та соціального захисту населення районної ради Якиміва М.І.
Голова ради Л.П.Янушевич
Додаток 1
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.09.15 № 86
СКЛАД
комісії по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради
Гришко Микола Миколайович |
голова комісії, заступник голови районної ради з питань діяльності виконавчого органу
|
Малахова Світлана Олексіївна |
заступник голови комісії, заступник начальника управління - начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
Передер Людмила Миколаївна |
секретар комісії, головний спеціаліст відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної ради |
Члени комісії: |
|
Бобилєв Герман Іванович |
голова ради ветеранів Богунського району (за згодою)
|
Загоруйко Марія Іванівна |
головний спеціаліст-юрисконсульт управління праці та соціального захисту населення районної ради |
Каганович Світлана Петрівна |
начальник фінансового відділу районної ради |
Новаковський Сергій Юрійович |
начальник Богунського районного відділу управління Державної міграційної служби в Житомирській області (за згодою)
|
Орехівська Людмила Леонідівна
|
завідувач відділенням поліклініки лікарів загальної практики Комунальної установи Центральної міської лікарні № 2 (за згодою) |
Петелюк Олег Олександрович |
начальник відділу дільничих інспекторів міліції Житомирського МВ УМВС України в Житомирській області (за згодою)
|
Рибицький Сергій Валентинович |
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення міської ради (за згодою)
|
Шеремет Надія Володимирівна
|
голова Товариства інвалідів Богунського району (за згодою) |
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 2
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.09.15 № 86
ПОЛОЖЕННЯ
про надання одноразової грошової або натуральної допомоги
громадянам району при виконавчому комітеті районної ради
І. Загальні положення
Положення про надання одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради (далі - Положення) визначає механізм використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги (далі - грошова допомога) постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції або змушені були покинути своє постійне місце проживання в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, і перемістилися в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок чого особа частково або повністю не має здатності чи можливості (не набула їх або втратила) самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя та брати участь у суспільному житті (далі - постраждала особа чи особа, яка переміщується), а також надання одноразової грошової або натуральної допомоги інвалідам, непрацюючим малозабезпеченим особам та іншим категоріям громадян за рахунок коштів з районного бюджету в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний рік.
IІ. Надання одноразової грошової допомоги
1. Грошова допомога надається один раз на рік зазначеній в розділі І цього Положення категорії громадян, а також батькам багатодітних та неповних сімей, дітям сиротам, опікунам над недієздатними особами, іншим категоріям населення, у яких сукупний дохід на одного члена сім’ї не перевищує прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян встановленого на відповідний період.
Також така допомога може бути надана громадянам району, які потерпіли від стихійного лиха (землетрусу, удару блискавки, повені, урагану, пожежі тощо) або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище (перенесене важке, тривале соматичне захворювання, хірургічне втручання, травмування, поранення, каліцтво тощо).
2. Виходячи з конкретних обставин, що склались в сім’ї, грошова
допомога може надаватись, як виняток, незалежно від розміру сукупного доходу на одного члена сім’ї за рішенням виконавчого комітету районної
2
ради на підставі пропозиції комісії по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради (далі - комісії).
3. Для отримання грошової допомоги постраждала особа або особа, яка переміщується з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції подає на ім’я голови районної ради заяву, в якій зазначає причини необхідності надання їй грошової допомоги та реквізити рахунка, відкритого у банківській установі.
До заяви додаються:
- копія документа, що посвідчує особу;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- копії документів, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження дітей);
- копія довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції (для зазначеної категорії осіб);
- медична довідка про стан здоров’я особи або висновок медико-соціальної експертизи про встановлення інвалідності (у разі необхідності).
4. Для отримання грошової допомоги за рахунок коштів з районного бюджету до заяви додаються:
- копія документа, що посвідчує особу;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- довідка про склад сім’ї;
- акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (в разі необхідності - інші документи);
- довідки про доходи за попередні три місяці всіх членів сім’ї;
- довідка відповідних органів про те, що вони потерпіли від стихійного лиха, пожежі тощо або медичну довідку про стан здоров’я, а в разі необхідності - інші документи, що відповідають відомостям, викладеним у заяві.
5. У разі, коли особа раніше отримувала грошову допомогу, управління праці та соціального захисту населення районної ради повертає їй подані документи та повідомляє про відмову у наданні грошової допомоги у зв’язку з тим, що така допомога надається, як правило, лише один раз.
6. Питання щодо надання грошової допомоги попередньо розглядається на засіданні комісії шляхом індивідуального вивчення відомостей, зазначених
3
у документах, потреби та визначення розміру грошової допомоги, що визначається обстеженням житлово-побутових умов проживання та
підтверджується актом обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї заявника (далі - акт обстеження).
7. Акт обстеження складається працівниками управління праці та соціального захисту населення районної ради за участю депутатів обласної, міської або районної рад, головами первинних ветеранських та громадських організацій району, які піклуються проблемами зазначеної вище категорії громадян.
8. З клопотанням щодо надання грошової допомоги до виконавчого комітету районної ради можуть звертатися голови обласних, міських чи районних рад ветеранів, громадських організацій інвалідів, депутати обласної, міської або районної рад, керівники навчальних закладів та суб’єктів господарювання району.
9. Виконавчий комітет районної ради на підставі пропозицій комісії приймає рішення про доцільність надання грошової допомоги, визначаючи її розмір або відмову у наданні грошової допомоги щодо кожної особи, яка подала заяву на отримання такої допомоги.
10. Фінансування видатків на грошову допомогу здійснюється за рахунок коштів, зазначених в абзаці першому розділу І цього Положення.
11. Головним розпорядником коштів є управління праці та соціального захисту населення районної ради (далі-управління).
12. Управління подає щомісяця 1 і 15 числа (у випадку засідання комісії) департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації реєстри отримувачів грошової допомоги за встановленою формою.
13. Головний розпорядник коштів перераховує грошову допомогу на особові рахунки отримувачів, відкриті у банківських установах, протягом трьох робочих днів з дня надходження коштів та подає звіт про суму перерахованої грошової допомоги на особові рахунки отримувачів, відкриті у банківських установах, до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом.
14. На кожного отримувача грошової допомоги управлінням формується особова справа, в якій зберігаються всі подані документи, необхідні для призначення грошової допомоги.
15. Контроль за своєчасною виплатою грошової допомоги здійснюють начальник управління праці та соціального захисту населення районної ради та начальник фінансового відділу районної ради.
ІІІ. Надання натуральної допомоги
1. Натуральна допомога у вигляді твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) надається малозабезпеченим громадянам району, а також, як виняток, іншим категоріям громадян, які перебувають в складних життєвих обставинах, скрутному матеріальному становищі та використовують в будинку пічне опалення.
2. Розпорядником коштів, які виділяються на придбання твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) є управління праці та соціального захисту населення районної ради.
4
3. Для отримання зазначеної натуральної допомоги громадяни подають голові районної ради такі документи:
- заяву;
- копію документа, що посвідчує особу;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- довідку про наявність у житловому приміщенні пічного опалення на твердому паливі;
- довідку про склад сім’ї;
- акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (в разі необхідності - інші документи).
4. Питання надання натуральної допомоги розглядається на засіданні комісії по наданню грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради.
5. Виконавчий комітет районної ради приймає рішення про надання натуральної допомоги на основі висновків комісії по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради.
6. Натуральна допомога у вигляді твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) надається в розмірі п’яти складометрів на домогосподарство один раз на рік.
7. Управлінням, як головним розпорядником коштів, укладається договір купівлі-продажу з постачальником послуг (юридичною особою) з урахуванням транспортних витрат.
8. Спеціаліст управління сприяє в своєчасній доставці твердого побутового палива (відходів деревообробного виробництва) за місцем реєстрації та фактичного проживання заявника згідно списку отримувачів, затверджених начальником управління праці та соціального захисту населення районної ради та на підставі рішення виконавчого комітету районної ради.
9. На кожного отримувача натуральної допомоги формується особова справа, в якій зберігаються документи, необхідні для призначення натуральної допомоги.
10. Секретар комісії, у випадку відмови комісії у наданні натуральної допомоги, впродовж трьох робочих днів письмово під особистий підпис заявника (уповноваженої особи) повідомляє заявника (або надсилає поштою) повідомлення про причини відмови.
IV. Надання грошової допомоги на поховання
1. На поховання певної категорії осіб, перелік яких передбачений чинним законодавством, надається одноразова грошова допомога в розмірі, встановленому виконавчим комітетом Житомирської міської ради виходячи із вартості ритуальних послуг. Розмір допомоги не може бути меншим за розмір, визначений Кабінетом Міністрів України.
5
2. Грошова допомога на поховання (відшкодування вартості ритуальних послуг) померлої особи надається за останнім місцем її проживання з коштів бюджету району, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого.
3. Допомога на поховання померлої особи надається в день звернення за нею протягом шести місяців після смерті особи у розмірі, встановленому на день смерті.
4. Для отримання грошової допомоги на поховання уповноважена особа подає на ім’я голови ради такі документи:
- заяву;
- копію документа, що посвідчує особу;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- довідку та копію свідоцтва про смерть;
- довідку з КП ВЖРЕПу міської ради (ЖБК, ОСББ тощо) про те, що померлий був дійсно зареєстрований за вказаною адресою та на момент смерті не працював;
- довідки з Житомирського міського центру зайнятості та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
5. Питання щодо надання грошової допомоги розглядається на засіданні комісії.
6. Виконавчий комітет районної ради на підставі пропозицій
комісії приймає рішення про надання грошової допомоги на поховання.
7. Допомога на поховання не виплачується у разі смерті особи, яка перебувала на повному державному утриманні у відповідній державній установі (закладі) (крім випадків, коли поховання здійснюється виконавцем волевиявлення померлого або особою, яка зобов’язалася поховати померлого).
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна
Додаток 3
до рішення виконавчого
комітету районної ради
від 15.09.15 № 86
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги
громадянам району при виконавчому комітеті районної ради
І. Загальні положення
1. Комісія по наданню одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради (далі - комісія) утворюється при виконавчому комітеті районної ради.
2. Комісія в своїй роботі керується законами України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку”, „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, постановами Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 535 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції», рішенням міської ради від 25.02.03 №160 „Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів”, Програмою соціального захисту населення району та Положенням про надання одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району при виконавчому комітеті районної ради, яке затверджується рішенням райвиконкому.
3. Головним завданням комісіє є розгляд заяв та документів громадян, які
звернулись з питання надання одноразової грошової або натуральної допомоги, визначення права на її отримання, розміру допомоги, внесення пропозицій райвиконкому щодо надання одноразової грошової або натуральної допомоги громадянам району.
ІІ. Організація діяльності комісії
1. Комісія утворюється в складі голови, його заступника, секретаря та членів комісії.
До складу комісії можуть входити представники структурних підрозділів з питань охорони здоров’я міської ради, управління праці та соціального захисту населення, органів внутрішніх справ, територіальних органів Державної міграційної служби, відповідні фахівці державних органів, представники громадських рад, ветеранських організацій при місцевих органах виконавчої влади, громадських об’єднань тощо за згодою керівників зазначених вище установ (організацій).
2
2. Організовує роботу комісії її голова, а в разі його відсутності - заступник голови комісії.
3. Організацію діяльності комісії забезпечує секретар комісії (далі - секретар).
Відповідальність за стан діловодства комісії покладається на секретаря, який затверджується рішенням райвиконкому.
Секретар здійснює прийом документів, вивчення правильності оформлення заяви, достовірності викладених у ній відомостей про заявника та наявності документів, приймає заяву та додані до неї документи і проводить перевірку щодо отримання особою грошової допомоги раніше.
У разі, коли особа раніше не отримувала грошової допомоги, секретар комісії передає заяву та додані до неї документи на розгляд комісії, повідомляє членів комісії про час, дату та місце засідання комісії.
4. Засідання комісії скликається в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць і є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини членів комісії від загального її складу.
5. Рішення комісії приймаються більшістю голосів її затвердженого складу та оформляються протоколом, у якому зазначається список осіб, яким може бути надана грошова або матеріальна допомога (далі - отримувачі), та її розміри, а також список осіб, яким у наданні грошової або матеріальної допомоги відмовлено з обгрунтуванням відмови щодо кожної такої особи.
6. Комісія складає реєстр отримувачів (далі - реєстр). Протокол засідання комісії та реєстр підписуються усіма членами комісії, присутніми на її засіданні.
Витяг з протоколу засідання комісії надається секретарем комісії під розписку (або надсилається поштою) особам, щодо яких прийнято рішення про відмову у наданні грошової або натуральної допомоги (далі - допомоги).
7. При відмові у наданні допомоги секретар комісії протягом трьох робочих днів після засідання комісії повідомляє громадян про причини відмови одноразової грошової або натуральної допомоги.
Рішення комісії про відмову в наданні допомоги може бути оскаржене заявником (уповноваженим представником) до виконавчого комітету районної ради. В цьому випадку остаточне рішення приймається на засіданні райвиконкому із запрошенням та участю заявника (уповноваженої особи).
8. Протоколи засідань комісії є документами постійного зберігання і через два роки після завершення їх ведення передаються до архівного підрозділу виконавчого комітету районної ради (за описом).
Керуючий справами виконкому Л.В.Согріна