Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 20
візитів сьогодні: 5535
візитів всього: 465136
Прогноз погоди
ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення торгів Управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014  № 1106


ОГОЛОШЕННЯ 
про результати проведення торгів


1. Замовник.
1.1. Найменування: Управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 35688802
1.3. Місцезнаходження: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014
2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет
3. Процедура закупівлі: попередня кваліфікація
4. Інформація про предмет закупівлі: послуги інженерні (код ДК 016:2010 - 71.12.1) - інвентаризація земель у межах міста Житомира
4.1. Найменування предмета закупівлі: відсутня
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відсутня
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: майдан С.П. Корольова, 6, каб. 25, м. Житомир, 10014
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: жовтень-грудень 2015 року
5. Інформування  про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): zt-rada.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №173469 у  ВДЗ №306(03.08.2015) від 03.08.2015.
5.3. Дата оприлюднення  на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів: відсутня.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: відсутня.
6. Результат проведення процедури закупівлі.
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: відсутня.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: відсутня.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення: 02.09.2015 року;
підстава: абзац 5 пункту 1 статті 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 15.09.2014 №1106: подання для участі менше двох пропозицій конкурсних торгів.
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: відсутня.
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): відсутня.
9. Інформація про переможця торгів.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: відсутня.
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: відсутній.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: відсутня.
10. Інформація про рамкову угоду.
10.1. Дата та номер рамкової угоди: відсутня.
10.2. Учасники рамкової угоди: відсутні.
10.3. Строк на який укладено рамкову угоду: відсутній.

 

Голова комітету з конкурсних торгів                        Є.В. Лалименко



 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове