ІНФОРМАЦІЯ
про роботу Корольовської районної ради та виконавчого комітету, проведену
у міжсесійний період з 19 травня по 20 серпня 2015 року
На виконання рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», Корольовською районною радою та її виконавчими органами впродовж міжсесійного періоду проведена певна робота.
Робота виконавчого комітету Корольовської районної ради
У зазначений період відбулося 4 засідання виконавчого комітету районної ради, прийнято 22 рішення. Серед основних: про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів; про забезпечення твердим паливом (відходами деревообробного виробництва) малозабезпечених громадян району; про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на підприємствах району; про санітарний стан та благоустрій території Корольовського району; звіти про роботу відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення та фінансового відділу Корольовської районної ради щодо виконання делегованих повноважень; звіт про виконання районного бюджету за І півріччя 2015 року; про забезпечення окремих категорій населення району путівками на санаторно-курортне лікування. Крім того, розглядалися питання соціального захисту населення та вирішувалися інші поточні питання.
Вирішення життєво важливих питань кожного громадянина і суспільства в цілому знаходить своє відображення у зверненнях громадян. У виконавчому комітеті діє чітка система прийому громадян керівниками районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради. Затверджено та доведено до населення графіки особистого прийому громадян, запроваджено прямий телефонний зв’язок, діє громадська приймальня. Проводиться прийом громадян за місцем проживання та в трудових колективах керівництвом та депутатами районної ради. У відповідності з вимогами нормативних документів, всі звернення були своєчасно розглянуті, ретельно перевірені та у встановлені законом терміни, авторам були надані письмові відповіді. Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань соціального захисту населення.
Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради
У виконавчих органах районної ради проводиться робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними. На постійному контролі знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати.
(з початку 2015 року)
|
кількість |
Надійшло звернень до Корольовської районної ради та її виконавчих органів |
45490 |
Побувало на особистому прийомі у керівництва районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради |
3982 |
Видано розпоряджень головою районної ради |
457 |
Діяльність Корольовської районної ради є відкритою для населення. Через місцеву пресу, радіо та в мережі Інтернет висвітлюється діяльність районної ради та її підрозділів, проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань застосування законодавства, відповідно до делегованих повноважень.
На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», головою ради видано розпорядження від 18.07.11 № 22 «Про забезпечення доступу до публічної інформації у виконавчих органах Корольовської районної ради м.Житомира». Систематично і оперативно оприлюднюється інформація у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, на інформаційних стендах (розміщених на І поверсі адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8), а також шляхом надання її за запитами на інформацію.
Соціальний захист громадян, які проживають на території Корольовського району
Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист. Програма державних соціальних допомог залишається однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення. Частка сімей, охоплених програмою державних допомог, становить близько 10 відсотків від загальної кількості мешканців Корольовського району.
Призначення та фінансування державних соціальних виплат та допомог
(з початку 2015 року)
Вид державної соціальної виплати, допомоги |
кількість одержувачів |
сума (тис. грн.) |
Державна допомога сім’ям з дітьми всього |
6923 |
40686,1 |
У тому числі: |
|
|
у зв’язку з вагітністю та пологами |
303 |
409,6 |
при народженні дитини |
4194 |
33391,6 |
по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку |
641 |
549,8 |
при усиновленні дитини |
13 |
97,0 |
на дітей, які перебувають під опікою |
87 |
1503,1 |
на дітей одиноким матерям |
1686 |
4735,0 |
Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів |
214 |
596,0 |
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям |
509 |
4236,7 |
Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам |
1402 |
11364,0 |
Державна допомога на 19 дітей, які виховуються в прийомних сім’ях |
11 |
400,8 |
Допомога по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу |
147 |
1339,4 |
Допомога непрацюючим особам працездатного віку по догляду за інвалідом І групи або престарілою особою старше 80 років |
110 |
10,5
|
Допомога особам, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам, які не здатні до самообслуговування |
314 |
258,0 |
Державна допомога особам, які не мають права на пенсію |
165 |
1075,2 |
Допомога на догляд |
5 |
7,8 |
Одноразова винагорода «Мати-героїня» |
1 |
12 180,00 |
Прийнято документи за місцем проживання на призначення субсидій та різних видів допомог у громадян, які за станом здоров’я не мали змоги звернутися самостійно |
16 |
|
Проведено семінарів з бухгалтерами та начальниками житлово-комунальних підприємств |
1 |
|
Видано довідок |
3161 |
|
Надано консультацій |
19267 |
|
Надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Кількість сімей, які звернулися за призначенням субсидій |
9602 |
|
Кількість сімей, яким призначені субсидії |
8269 |
|
Нараховано з початку року |
|
9854,5 |
Кількість одержувачів субсидій станом на 01.08.15 |
6702 |
|
Проведено перерахунків |
7440 |
|
Призначено субсидій на тверде паливо та скраплений газ |
1 |
2,0 |
Призначено компенсацій додаткових витрат на оплату комунальних послуг у зв’язку з підвищенням тарифів на послуги |
68 |
42,4 |
Взято на облік осіб, переміщених з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції |
717 |
|
Призначено адресних допомог |
991 |
3184,5 |
Робота комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
(з початку 2015 року)
|
кількість |
Проведено засідань |
10 |
Розглянуто справ |
364 |
Дозволено призначити державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
299 |
Надано субсидій на загальну площу житла |
7 |
Надано державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
12 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Перевірено пенсійних справ з питань правильності призначення пенсій |
1398 |
|
Виявлено справ, в яких допущені помилки |
2 |
|
Виявлено переплат пенсій |
1 |
341,18 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства з питань праці
з питань оплати праці
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Перевірено підприємств |
2 |
|
Виявлено порушень |
6 |
|
Взято участь в рейдах по легалізації заробітної плати |
1 |
|
Проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат |
7 |
|
Заслухано звіти керівників підприємств-боржників |
54 |
|
Загальна сума заборгованості по заробітній платі станом на 01.07.15 |
|
1336,7 |
Кількість економічно-активних підприємств-боржників із заробітної плати, з них: КП «ВЖРЕП № 3» |
1 |
7,7 |
Кількість підприємств-боржників банкрутів та таких, які припинили діяльність, з них: ВАТ «Льонотекс» ДЗ «Вузлова поліклініка станції Житомир» |
2 |
1329,0 1166,2 162,8 |
Прийнято звітів по відшкодуванню підприємствам середньомісячної заробітної плати мобілізованих працівників підприємств |
377 |
2948995,23 |
з питань умов праці
(з початку 2015 року)
|
кількість |
Перевірено підприємств |
2 |
Виявлено порушень |
6 |
Персоніфікований облік пільгових категорій населення
Реєстр пільгової категорії громадян
(з початку 2015 року)
Загальна кількість пільговиків, внесених у базу даних реєстру пільгової категорії громадян |
28833 |
Ветерани війни, з них: |
3496 |
інваліди війни |
646 |
учасники бойових дій |
726 |
учасники війни |
1268 |
члени сімей загиблих |
856 |
Ветерани праці та пенсіонери |
28020 |
Ветерани військової служби |
1061 |
Постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи |
2475 |
Діти війни |
7542 |
Інваліди |
5317 |
Багатодітні сім’ї |
481 |
Звернулося громадян |
2081 |
Пільги
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Нараховано пільг на житлово-комунальні послуги, у тому числі: |
|
11021,8 |
інвалідам по зору І та ІІ групи |
|
182,46 |
Проведено звірок з підприємствами, що надають пільги особам, які мають на них право |
7 |
|
Повернуто до бюджету коштів після проведення звірок |
|
75,82 |
Нараховані пільги для виплати готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу |
17 |
12,72 |
Нарахована грошова компенсація особам, які мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках з центральним опаленням, згідно ст.43 Гірничого Закону України |
5 |
0,95 |
Контроль за призначенням всіх видів державних соціальних допомог
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Проведено обстежень нужденності сімей заявників на отримання субсидій та допомог із складанням актів матеріально-побутових умов |
1295
|
|
В тому числі обстежено сімей, які отримали допомогу при народженні дитини |
209 |
|
Перевірено справ громадян, які отримують субсидії та державні соціальні допомоги |
4492 |
|
Виявлено переплат по субсидіях, з них: |
3 |
7476,20 |
по заявах |
2 |
5376,09 |
згідно акту-перевірки |
1 |
2100,11 |
Повернуто субсидій |
|
9659,30 |
Виявлено переплат по допомогах, з них: |
101 |
95531,22 |
по заявах |
82 |
62518,25 |
згідно акту - перевірки |
19 |
33012,97 |
Повернуто допомог |
|
53815,89 |
Направлено листів, запитів і повідомлень |
185 |
|
Підготовлено справ до суду |
15 |
105399,28 |
Надано консультацій на особистому прийомі |
569 |
|
Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
(з початку 2015 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Кількість підприємств, які перебувають на обліку |
304 |
|
Кількість прийнятих розрахунків на виплату грошових допомог і компенсацій від підприємств району |
451 |
|
Загальна сума зареєстрованих фінансових зобов’язань, з них: |
|
3 821184,36 |
додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки |
|
1965934,68 |
одноразова виплата в розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи |
|
17137,81 |
Відшкодування вартості харчування у дошкільних навчальних закладах |
|
1726,00 |
Кількість громадян, які перебувають на обліку У тому числі: |
1248 |
|
І категорія |
438 |
|
ІІ категорія |
757 |
|
ІІІ категорія |
44 |
|
діти |
9 |
|
Кількість особових справ, з них: |
2342 |
|
Компенсація вартості продуктів харчування |
|
1624613,19 |
Компенсація за ненадання безоплатного харчування дітям у навчальних закладах освіти (постанова КМУ № 155) |
|
4959,18 |
Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та по втраті годувальника |
|
91980,20 |
Щорічна допомога на оздоровлення |
|
114175,00 |
Прийнято заяв на комісію по розгляду документів для встановлення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи |
55
|
|
Виконання п.3 розділу V «Порядку використання коштів обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженого розпорядженням голови Житомирської ОДА від 10.02.15 № 40: - здійснення перевірок по відпуску ліків по рецептах - надання послуг по зубопротезуванню |
287 21 |
68917,22 23500,00 |
Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці
(з початку 2015 року)
|
кількість |
Проведено обстеження умов проживання малозабезпечених громадян |
274 |
Видано пільгових посвідчень, з них: |
358 |
ветеран праці |
266 |
член сім’ї загиблого |
34 |
інвалід війни |
47 |
учасник війни |
11 |
Видано довідок про встановлення статусу, відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», з них: |
78 |
інвалідам війни |
21 |
сім’ям померлих ветеранів війни |
57 |
Видано довідок «Дитина війни» |
163 |
Видано вкладок до посвідчень «Інвалід війни» |
7 |
Видано вкладок до посвідчень «Член сім’ї загиблого» |
4 |
Видано листів-талонів на право отримання інвалідами війни 1-ї та 2-ї групи проїзних квитків для безоплатного проїзду по Україні |
10 |
Видано інвалідам війни 3-ї групи, учасникам війни, сім’ям загиблих (померлих) та супровідникам інвалідів війни 1-ї групи листів-талонів на право отримання проїзних квитків по Україні з 50% знижкою |
18 |
Забезпечено твердим паливом (відходи деревообробного виробництва) громадян |
14 |
Компенсаційна виплата на поховання учасників бойових дій |
36 |
Для отримання путівок перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, у тому числі: |
1334 |
інвалідів війни |
104 |
учасників бойових дій |
57 |
учасників бойових дій (АТО) |
5 |
учасників війни |
112 |
членів сімей померлих ветеранів війни |
69 |
інвалідів загального захворювання |
988 |
Забезпечено путівками |
86 |
Оформлено компенсацій за невикористану путівку |
118 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання крісел колісних |
63 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання інших технічних засобів реабілітації |
137 |
Видано направлень інвалідам на протезно-ортопедичні підприємства для забезпечення протезно-ортопедичними виробами |
357 |
Оформлено компенсацію на бензин |
7 |
Оформлено компенсацію на транспортне обслуговування |
14 |
Оформлено транспортних справ |
12 |
Видано направлень на навчання |
4 |
Підготовлено справ для направлення в будинки-інтернати |
8 |
Підготовлено рішень на засідання виконавчого комітету районної ради про подання щодо можливості призначення опікунів та піклувальників |
28 |
Заслухано звіти опікунів на засіданні опікунської ради |
99 |
Обстежено умови проживання осіб, які перебувають під опікою |
86 |
Видано направлень у Житомирський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів |
7 |
Робота комісії для упорядкування діяльності
по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів
На виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», продовжує свою роботу районна комісія для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів.
Згідно квартальних планів, проводяться перевірки додержання спеціалізованими підприємствами та їх приймальними пунктами Закону України «Про металобрухт» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів. Більшість господарюючих суб’єктів дотримуються Ліцензійних умов. Підприємствам, діяльність яких на момент перевірки не відповідала Ліцензійним умовам, надавався місячний термін для усунення виявлених порушень. Всі підприємства, що перевірялися, усунули порушення.
На виконання делегованих міською радою повноважень продовжує роботу районна комісія для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10 2011 № 1104 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)», у поточному році перевірки не здійснювалися в зв’язку з тим, що термін таких не настав. Проте комісією здійснювався контроль за підприємствами, у яких закінчився термін дії ліцензій (ТОВ НВП «Українські будівельні технології та СД ТОВ «Ферко») щодо припинення їх діяльності. А також за підприємствами: ТОВ «Укр-метал», ЖФ ТОВ «Сільвер-ВВ» та ПП ТОВ «Фірма «Листопад», які мають ліцензії на здійснення діяльності, але в даний час не працюють, з метою перевірки дотримання вищезазначеними суб’єктами господарювання законодавства у сфері обігу металобрухту.
Робота відділу ведення Державного реєстру виборців
(з початку 2015 року)
Робота спеціалістів відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради впродовж звітного періоду була спрямована на щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру виборців; внесення змін до персональних даних; уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.
|
кількість |
Опрацьовано записів періодичного поновлення реєстру виборців |
8843 |
Включено до реєстру виборців |
1041 |
Включено до наказів даних виборців району |
6233 |
Внесено змін до реєстру виборців |
5191 |
Внесено змін щодо виборчої адреси виборців |
1111 |
Видано наказів начальника відділу |
400 |
Вилучено записів про виборців відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» у зв’язку з закінченням строку зберігання |
759 |
Підготовлено та направлено запитів до суб’єктів подання щодо уточнення відомостей про виборців |
94 |
Забезпечення законності та правопорядку на території району
(з початку 2015 року)
Виконавчий комітет Корольовської районної ради, в межах своїх повноважень, проводить роботу щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території району.
Одним із завдань виконавчих органів районної ради є підвищення загального рівня правової культури, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права. Рішенням районної ради від 30.12.10 № 22 було затверджено програму Стратегії розвитку правової освіти населення у районі на 2011 – 2015 роки. На 26 сесії районної ради була затверджена програма правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2015 рік. Виконавчим комітетом постійно проводиться практична робота по правовій освіті населення, відповідно до загальнодержавних і місцевих програм.
У Корольовському районі діє районна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення, яка постійно співпрацює з управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі, управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, з КВЖРЕПами, установами освіти, охорони здоров’я та іншими.
Велика увага МКМР з правової освіти приділяється проведенню право роз’яснювальної роботи серед населення та інформування населення з питань чинного законодавства.
Також важливу роль у забезпеченні законності та правопорядку на території району відіграє адміністративна комісія, яка, відповідно до чинного законодавства, створена та функціонує при виконавчому комітеті районної ради. Адмінкомісія здійснює контроль за виконанням постанов про накладання адміністративного стягнення у вигляді штрафу. Проведено 5 засідань адміністративної комісії, на яких розглянуто 16 протоколів про вчинені адміністративні порушення.
Реалізація делегованих повноважень у сфері цивільного захисту населення
(за період з 19 травня по 20 серпня 2015 року )
Реалізація делегованих районній раді повноважень у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій здійснюється через її виконавчий орган – відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, який відповідно до покладених на нього завдань, планує та проводить заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування районної (в місті Житомирі) ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
Завдання, визначені на відповідний період та план основних заходів з цивільного захисту виконані.
Проведено:
- Спеціальних об’єктових тренувань з цивільного захисту – 19,
- Навчально- тренувальних занять на потенційно-небезпечних об’єктах - 4.
Надавалась методична допомога об’єктам ЦЗ - 54.
21 липня 2015 року на засіданні виконавчого комітету районної ради завідувач відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Корольовської районної в м. Житомирі ради Янович О. О. доповів про роботу виконану на протязі 2014 -2015 років щодо виконання делегованих повноважень.
30 липня 2015 року у залі засідань Корольовської районної ради відбулася методична нарада з керівним складом цивільного захисту Корольовського району, спеціалізованих служб цивільного захисту і суб’єктів господарювання. Відкрив нараду голова Корольовської районної ради Соя О.В.
Завідувач відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Корольовської районної ради Янович О.О. довів до присутніх основні вимоги Кодексу цивільного захисту України, інших нормативно-правових документів щодо захисту працюючого населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціального характеру. Він зазначив, що відповідно до вимог ст. 130 Кодексу цивільного захисту України на всіх суб’єктах господарювання з кількістю працюючих більше 50 осіб має бути План реагування на надзвичайні ситуації, а де менше - відповідна інструкція.
Враховуючи вищезазначене, покладаючись на методичні рекомендації Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо розроблення відповідного документу, Янович О.О. надав роз’яснення основних принципів та пріоритетів, що мають бути використані під час проведення цієї роботи. Метою кінцевого результату роботи має бути План реагування на всі можливі надзвичайні ситуації, включаючи аналіз ситуацій, що мали місце в минулому.
Наприкінці методичної наради відбулось обговорення стану цивільного захисту працюючого населення на суб’єктах господарювання, що розташовані на території Корольовського району м. Житомира, надавалися відповіді на запитання.
Направлено на навчання 35 керівників та працівників об’єктів господарювання району, відповідно до Плану комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області.
Утримується в готовності пункт управління цивільного захисту району у захисній споруді адмінбудинку Корольовської районної ради.
Забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками
З 1991 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво. Спільно з головами садівничих та городницьких товариств, виконавчий комітет районної ради розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань. Ведеться облік бажаючих отримати ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок. У 2014 році було виділено 19 городніх ділянок, з початку 2015 року – 14 ділянок. Причина невеликої кількості виділених ділянок у невизначеності терміну подальшого використання землі на існуючих городніх масивах.
Щорічно проводиться інвентаризація використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району з числа вільних. Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, видаються довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів. Після проведення інвентаризації складається акт перевірки. Землекористувачі, які не використовують ділянки, попереджаються виконавчим комітетом про необхідність термінового приведення їх в належний стан, або передачу необроблених городів іншим громадянам, бажаючим обробляти землю.
Організаційні заходи
Голова, заступник голови, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, депутати, члени виконавчого комітету Корольовської районної ради та представники громадських організацій району взяли участь у заходах, які проводилися у місті Житомирі:
- 22 травня 2015 року - в урочистому відкритті меморіальної дошки Заброцькому Вадиму Йосиповичу, майору Збройних Сил України, заступнику начальника штабу аеромобільно-десантного батальйону 95 окремої аеромобільної бригади високомобільних десантних військ, який загинув під час бою 13 травня 2014 року поблизу м. Краматорська в Донецькій області, встановленої на фасаді будівлі Житомирської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 ім. В.М. Кавуна;
- 29 травня 2015 року – в урочистих заходах з нагоди відзначення Свята останнього дзвоника у ліцеї № 25 імені М.О.Щорса м. Житомира та Житомирській міській гуманітарній гімназії № 1;
- 22 червня 2015 року – у мітингу та урочистому покладанні квітів до пам’ятного знаку Жертвам фашизму з нагоди відзначення Дня скорботи та вшанування пам’яті жертв війни в Україні;
- 26 червня 2015 року - у патріотичному флеш - мобі «Україна - єдина» та покладанні квітів до стели Героям Небесної Сотні на майдані ім. С.П.Корольова з нагоди відзначення Дня Конституції України;
- 1 серпня 2015 року - у святкових заходах з нагоди відзначення 45-річчя з дня заснування Музею космонавтики ім. С. П. Корольова Житомирської обласної ради.
18 серпня 2015 року, перед початком чергового засідання виконавчого комітету районної ради, голова Корольовської районної ради Соя О.В. привітав члена виконавчого комітету районної ради, голову ради Корольовської районної організації ветеранів м. Житомира Шубовича Василя Митрофановича з днем народження, а також вручив відзнаку Президента України – медаль «70 років визволення України від фашистських загарбників».
Завідувач організаційного відділу районної ради С.Л.Козачук