Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 15 вересня 2015 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320)
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про стан виконавської дисципліни
при роботі з документами органів
влади вищого рівня та власними у
виконавчих органах районної ради
Заслухавши інформацію завідувача загального відділу районної ради Сидорчук Н.Д. про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради виконком районної ради відмічає, що у виконавчих органах районної ради проводиться відповідна робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про забезпечення доступу до публічної інформації», Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації».
Стан виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня та власних розглядається щомісячно на апаратних нарадах при голові районної ради.
За вісім місяців 2015 року документообіг становить 451 вхідний документ. Від органів влади вищого рівня надійшло 184 документа, решта 267 – від підприємств та організацій.
На постійному контролі у виконавчих органах ради знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати. За звітний період виконкомом було прийнято 55 рішень, головою ради видано 146 розпоряджень. До органів влади вищого рівня, підприємств, організацій та установ направлено біля 422 інформації, листів, копій рішень, в тому числі – 232 на контрольні документи.
Приділяється постійна увага організації контролю за виконанням власних рішень, в результаті чого знято з контролю 21 рішення, як такі, що виконані.
У виконавчих органах ради в цілому забезпечується належний рівень організації своєчасного виконання документів влади вищого рівня та власних.
Разом з тим, вимагає більш дієвого контролю виконання власних рішень, заходів, що знаходяться на довготривалому контролі, уважного підходу до роботи з документами, своєчасного зняття з контролю рішень, що виконані.
З метою подальшого вдосконалення роботи у виконавчих органах районної ради з документами органів влади усіх рівнів, забезпечення чіткого контролю їх виконання, поліпшення стану виконавської дисципліни при роботі з документами виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради взяти до відома.
2. Зобов’язати заступника голови ради Гриценка М.М., заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г., керуючого справами виконкому Чеховського П.М. сприяти реалізації завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних, удосконаленню методів роботи з документами, підвищенню відповідальності посадових осіб за вчасним та якісним розглядом документів.
Зобов’язати керівників виконавчих органів районної ради:
3.1. Вжити заходи щодо удосконалення роботи з документами, підвищення рівня виконавської дисципліни, посилення вимогливості до працівників за виконання службових обов’язків.
3.2. Забезпечити неухильне виконання нормативних документів з ведення діловодства, встановити контроль за їх виконанням, якості підготовки інформацій, виконання резолюцій, зазначених в документах.
3.3. Систематично проводити моніторинг документів, що знаходяться на контролі, вживати невідкладних заходів реагування на їх виконання та надання відповідних інформацій.
3.4. Щоквартально вносити пропозиції щодо заслуховування на засіданнях виконавчого комітету та враховувати в планах роботи питання про хід виконання власних рішень та документі органів влади вищого рівня.
4. Зобов’язати загальний відділ районної ради (Сидорчук Н.Д.) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі виконанням завдань, зазначених у документах, надавати постійну методичну та практичну допомогу структурним підрозділам виконкому.
5. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 16.09.14 № 74 «Про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради».
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. Житомира
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________ № ____
Про роботу районної комісії
по призначенню субсидій та
державної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям
Заслухавши інформацію заступника начальника управління - начальника відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира Процюк Л. В. про роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям за 2015 рік, виконком районної ради відмічає, що районною комісією проводиться відповідна робота. Комісія в своїй роботі керується “Положенням про комісію по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям”, “Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848, із змінами, “Порядком призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 250, із змінами та постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 року № 729 “Про доповнення пункту 2 Положення про єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги“.
Протягом 2015 року проведено 10 засідань районної комісії, на яких розглянуто, як виняток, 364 заяви громадян по різних питаннях. За рішенням комісії державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям призначено 15 сім’ям та субсидію на житлово-комунальні послуги - 299 сім’ям.
10 сімей району включено в Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків за місцем фактичного проживання.
Враховуючи вищезазначене виконком Корольовської районної ради
ВИРІШИВ:
1. Роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям взяти до відома.
2. Продовжити роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям по мірі надходження заяв від мешканців району, враховуючи зміни до чинного законодавства..
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 17.09.13 № 79 «Про роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям», як таке, що виконане.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
.
Голова ради О. В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про план роботи виконавчого
комітету Корольовської районної
ради м.Житомира на ІУ квартал
2015 року
Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира на ІУ квартал 2015 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.
3. Рішення райвиконкому від 16.06.15 № 48 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІІІ квартал 2015 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Корольовської районної ради
м.Житомира
від ___________ № ________
План
роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
на ІУ квартал 2015 року
1. Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№ пп |
Назва питання |
Відповідальний |
Дата подачі проектів рішень |
Дата подачі мате-ріалів
|
Доповідач |
1. |
20 жовтня 2015 року
Про соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
21.09.15 |
14.10.15 |
Холоднюк Т.В. – начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
2. |
Про виконання районного бюджету за 9 місяців 2015 року
|
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
21.09.15 |
14.10.15 |
Когут А.В. - начальник фінансового відділу районної ради
|
1. |
17 листопада 2015 року
Про роботу відділу державних соціальних інспекторів
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
19.10.15 |
11.11.15
|
Мельниченко Н.А. – головний державний соціальний інспектор УПСЗН
|
2. |
Про виконання Закону України «Про Державний реєстр виборців» на території Корольовського району м.Житомира
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
19.10.15 |
11.11.15 |
Терещук І.Д. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців |
1. |
15 грудня 2015 року
Про роботу сектору з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
16.11.15 |
09.12.15 |
Марченко О.В. – завідувач сектором з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій УПСЗН
|
2. |
Про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2015 році та основні завдання на 2016 рік
|
Гриценко М.М. – заступник голови ради
|
16.11.15 |
09.12.15 |
Янович О.О. – завідувач відділу з питань НС та ЦЗН |
3. |
Про проект районного бюджету на 2016 рік |
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
16.11.15 |
09.12.15 |
Когут А.В. - начальник фінансового відділу районної ради |
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
2.1. Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району. |
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.
|
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.
3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.
Організаційний відділ районної ради
3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.
Загальний відділ районної ради
3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.
Організаційний відділ, управління праці
та соціального захисту населення районної ради
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
Організаційні заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради
|
Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)
|
|
“-“-“- |
Навчання керівних кадрів районної ради, спеціалістів (щомісячно)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради |
Проведення Дня відкритого листа (за окремим планом щоквартально)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради
|
Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян керівництвом виконкому та районної ради |
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)
|
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)
|
|
Загальний відділ районної ради |
Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:
|
|
|
адміністративної комісії |
|
Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії |
комісії по земельних питаннях (по потребі)
|
|
Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому
|
комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)
|
|
Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
|
Заступник голови ради, УПСЗН |
координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально) |
|
Керуючий справами виконкому, начальник міського управління юстиції
|
президії організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, організація ветеранів Корольовського району |
- комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому
|
ради з питань безпечної життєдіяльності та цивільного захисту населення (щоквартально)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради
|
комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щомісячно)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по визначенню необхідності проведення, видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по упорядкуванню діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
комісії по наданню матеріальної допомоги населенню
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі) |
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
опікунської ради (щомісяця)
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів (щомісячно за окремим планом)
|
|
Загальний та організаційний відділи районної ради |
10. Участь голови ради, заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в заходах по Корольовському району (за окремим планом)
|
|
Організаційний відділ районної ради
|
11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради
|
12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професій свят |
|
Голова ради, заступник голови ради
|
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський