КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 29 квітня 2004 р. N 558
Київ
Про затвердження Порядку призначення і виплати
компенсації фізичним особам, які надають
соціальні послуги
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 169 ( 169-2013-п ) від 20.03.2013
N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Відповідно до частини шостої статті 7 Закону України "Про
соціальні послуги" ( 966-15 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Порядок призначення і виплати компенсації
фізичним особам, які надають соціальні послуги (додається).
2. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним,
Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям під
час формування проектів відповідних місцевих бюджетів передбачати
згідно із статтями 89 і 91 Бюджетного кодексу ( 2456-17 ) кошти
для здійснення компенсаційних виплат фізичним особам, які надають
соціальні послуги, у складі видатків на фінансування місцевих і
державних програм соціального захисту та соціального забезпечення.
{ Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 26
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 квітня 2004 р. N 558
ПОРЯДОК
призначення і виплати компенсації фізичним
особам, які надають соціальні послуги
{ У тексті Порядку слова "орган праці та соціального захисту
населення" у всіх відмінках і формах числа замінено
словами "структурний підрозділ з питань соціального
захисту населення районної, районної у м. Києві державної
адміністрації, виконавчого органу міської ради" у
відповідному відмінку і числі згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
1. Непрацюючим фізичним особам, які постійно надають
соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам,
дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і
потребують постійної сторонньої допомоги (крім осіб, що
обслуговуються соціальними службами), призначається щомісячна
компенсаційна виплата (далі - компенсація).
2. Компенсація призначається виходячи з прожиткового мінімуму
для працездатних осіб у таких розмірах:
15 відсотків - фізичним особам, які надають соціальні послуги
інвалідам I групи;
10 відсотків - фізичним особам, які надають соціальні послуги
громадянам похилого віку, які за висновком
лікарсько-консультаційної комісії потребують постійного
стороннього догляду і не здатні до самообслуговування, інвалідам
II групи та дітям-інвалідам; { Абзац третій пункту 2 в редакції
Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
7 відсотків - фізичним особам, які надають соціальні послуги
інвалідам III групи та хворим, які за висновком
лікарсько-консультаційної комісії потребують постійного
стороннього догляду і не здатні до самообслуговування. { Абзац
четвертий пункту 2 в редакції Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п )
від 10.09.2014 }
Компенсація фізичним особам, які досягли пенсійного віку,
визначеного статтею 26 Закону України "Про загальнообов’язкове
державне пенсійне страхування" ( 1058-15 ), та інвалідам, що
надають соціальні послуги, призначається у зазначених розмірах
виходячи з прожиткового мінімуму для осіб, які втратили
працездатність. { Абзац п'ятий пункту 2 в редакції Постанови КМ
N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
3. Фізична особа, яка надає соціальні послуги, має право
одержувати тільки одну компенсацію незалежно від кількості
обслуговуваних осіб, видів та обсягу послуг.
4. Компенсація не призначається:
1) фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам,
яким призначено:
державну соціальну допомогу на догляд відповідно до Закону
України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають
права на пенсію, та інвалідам" ( 1727-15 ) або надбавку на догляд
до державної соціальної допомоги згідно із Законом України "Про
державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та
дітям-інвалідам" ( 2109-14 );
надбавку на догляд або державну соціальну допомогу на догляд
відповідно до Законів України "Про пенсійне забезпечення"
( 1788-12 ) і "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з
військової служби, та деяких інших осіб" ( 2262-12 );
відшкодування витрат на надання послуг по догляду відповідно
до Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне
страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного
захворювання, які спричинили втрату працездатності" ( 1105-14 );
2) фізичним особам, які надають соціальні послуги і отримують
допомогу на догляд відповідно до Закону України "Про психіатричну
допомогу" ( 1489-14 );
3) фізичним особам, які надають соціальні послуги на платній
основі;
4) самозайнятим особам;
5) фізичним особам, які проходять альтернативну (невійськову)
службу;
6) фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам
похилого віку, інвалідам, хворим, які за висновком
лікарсько-консультаційної комісії потребують постійного
стороннього догляду і не здатні до самообслуговування та
перебувають у трудових відносинах, у тому числі на умовах
неповного робочого дня (крім роботи вдома).
{ Пункт 4 в редакції Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від
10.09.2014 }
5. Компенсація призначається і виплачується структурним
підрозділом з питань соціального захисту населення районної,
районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого органу
міської ради за місцем проживання, перебування особи, якій
надаються соціальні послуги, з дня подання фізичною особою, яка
надає соціальні послуги, та особою, яка їх потребує, заяв разом з
документами, зазначеними у пункті 6 цього Порядку. { Абзац перший
пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради видає заявнику розписку про прийняття заяв і
документів із зазначенням дати їх прийняття.
Днем подання заяв для призначення компенсації вважається день
реєстрації структурним підрозділом з питань соціального захисту
населення районної, районної у м. Києві державної адміністрації,
виконавчого органу міської ради заяв з необхідними документами.
Якщо заяви та документи надсилаються поштою, днем подання
заяв для призначення компенсації вважається дата, зазначена на
поштовому штемпелі місця відправлення.
У разі коли до заяв не додані всі необхідні документи,
структурний підрозділ з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради письмово протягом трьох днів повідомляє
заявнику, які документи слід подати додатково. Якщо вони будуть
подані не пізніше трьох місяців з дня одержання такого
повідомлення, днем подання заяв вважатиметься день їх прийняття
або відправлення. { Абзац п'ятий пункту 5 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
6. Для призначення компенсації подаються такі документи:
1) фізичною особою, яка надає соціальні послуги: { Абзац
перший підпункту 1 пункту 6 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
заява про згоду надавати соціальні послуги;
паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
висновок лікарсько-консультаційної комісії про те, що стан її
здоров'я дозволяє постійно надавати соціальні послуги;
копія трудової книжки, а у разі відсутності трудової книжки -
письмове повідомлення особи із зазначенням інформації про
відсутність трудової книжки та про останнє місце роботи чи
отримання доходів; { Абзац п'ятий підпункту 1 пункту 6 в редакції
Постанови КМ N 169 ( 169-2013-п ) від 20.03.2013 }
заява про надання згоди на проведення перевірки даних про
доходи особи з використанням відомостей Державного реєстру
фізичних осіб - платників податків (з урахуванням вимог Закону
України "Про захист персональних даних") ( 2297-17 ); { Підпункт 1
пункту 6 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 169
( 169-2013-п ) від 20.03.2013 }
2) особою, яка потребує надання соціальних послуг, або її
законним представником (у разі визнання цієї особи недієздатною):
заява про необхідність надання соціальних послуг;
паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною
комісією (форма N 157-1/о, затверджена наказом МОЗ від 30 липня
2012 р. N 577) ( z1509-12 ); { Абзац четвертий підпункту 2 пункту
6 в редакції Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
висновок лікарсько-консультаційної комісії про необхідність
постійного стороннього догляду та нездатність особи до
самообслуговування (за винятком інвалідів I групи, інвалідність
яких встановлена безстроково та які згідно з довідкою до акта
огляду медико-соціальною експертною комісією потребують постійного
стороннього догляду). Порядок видачі такого висновку та його форма
затверджуються МОЗ; { Абзац п'ятий підпункту 2 пункту 6 в редакції
Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
3) законним представником дитини, яка потребує надання
соціальних послуг:
заява про необхідність надання соціальних послуг;
копія свідоцтва про народження дитини;
висновок лікарсько-консультаційної комісії про необхідність
постійного стороннього догляду та нездатність дитини до
самообслуговування.
6-1. Для підтвердження відсутності даних про доходи фізичної
особи, яка надає соціальні послуги, використовуються відомості
Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, що отримані
в порядку щоквартального електронного інформаційного обміну між
Мінсоцполітики і ДФС з урахуванням вимог, передбачених для
інформації з обмеженим доступом. Порядок обміну такою інформацією
затверджується Мінсоцполітики і ДФС.
У разі коли фізична особа надає соціальні послуги за місцем
проживання, перебування особи, якій надаються соціальні послуги,
структурний підрозділ з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради готує та надсилає протягом двох днів запит до
структурних підрозділів з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради за місцем попереднього проживання, перебування
такої особи про одержання компенсації.
{ Порядок доповнено пунктом 6-1 згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
7. Структурний підрозділ з питань соціального захисту
населення районної, районної у м. Києві державної адміністрації,
виконавчого органу міської ради протягом десяти днів після
одержання заяв із необхідними документами розглядає їх та приймає
рішення про призначення компенсації чи про відмову в її
призначенні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження
цього рішення, про що інформує заявника письмово протягом п’яти
днів після прийняття відповідного рішення.
{ Пункт 7 в редакції Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від
10.09.2014 }
8. Компенсація призначається:
на час встановлення групи інвалідності - інвалідам I групи,
інвалідність яких встановлена безстроково та які згідно з довідкою
до акта огляду медико-соціальною експертною комісією потребують
постійного стороннього догляду;
на час, протягом якого особа, що подала заяву про
необхідність отримання соціальних послуг, потребуватиме постійного
стороннього догляду.
{ Пункт 8 в редакції Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від
10.09.2014 }
9. У разі зміни групи інвалідності компенсація призначається
в новому розмірі і виплачується з дня зміни групи інвалідності
(якщо розмір збільшено) або з місяця, що настає за тим, в якому
встановлено нову групу інвалідності (якщо розмір зменшено).
Перерахунок розміру компенсації у зв’язку із зміною групи
інвалідності особи, якій надаються соціальні послуги, здійснюється
структурним підрозділом з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради на підставі копії довідки до акта огляду
медико-соціальною експертною комісією, яка надсилається
зазначеному підрозділу, органами медико-соціальної експертизи без
подання заяв, зазначених у пункті 6, і оформляється рішенням
структурного підрозділу з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради в установленому порядку. { Абзац другий пункту
9 в редакції Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Якщо дитина-інвалід після досягнення певного віку визнана
інвалідом I, II або III групи, компенсація виплачується у новому
розмірі за заявою фізичної особи, яка надає соціальні послуги, та
представника дитини з дня зміни групи інвалідності (якщо розмір
збільшено) або з місяця, що настає за тим, в якому дитині-інваліду
встановлено нову групу інвалідності (якщо розмір зменшено).
Фізична особа, яка надає соціальні послуги, у разі досягнення
пенсійного віку, визначеного статтею 26 Закону України "Про
загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" ( 1058-15 ),
або настання інвалідності зобов’язана в десятиденний строк
повідомити структурному підрозділу з питань соціального захисту
населення районної, районної у м. Києві державної адміністрації,
виконавчого органу міської ради, який призначив компенсацію.
Компенсація виплачується такій фізичній особі у новому розмірі з
дня виповнення пенсійного віку або встановлення інвалідності, якщо
вона у цей період надавала соціальні послуги. { Абзац четвертий
пункту 9 в редакції Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від
10.09.2014 }
Продовження виплати компенсації у зв’язку із закінченням
строку надання соціальних послуг фізичною особою або необхідністю
отримання соціальних послуг особою, яка їх потребує, здійснюється
на підставі поданих заяв разом із новими висновками
лікарсько-консультаційної комісії і оформлюється рішенням
структурного підрозділу з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради в установленому порядку. { Абзац пункту 9 в
редакції Постанови КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
10. Виплата компенсації тимчасово зупиняється у разі
пропущення інвалідом чергового переогляду органами
медико-соціальної експертизи або дитиною-інвалідом -
лікарсько-консультаційними комісіями, а у разі визнання знову
інвалідом або дитиною-інвалідом поновлюється з дня зупинення
виплати, але не більш як за один місяць. Якщо при цьому інваліду
встановлено іншу групу, компенсація за зазначений період
виплачується у раніше встановлених розмірах за попередньою групою.
Якщо строк переогляду пропущено з поважної причини, що
підтверджується органом медико-соціальної експертизи
(лікарсько-консультаційною комісією), виплата компенсації
поновлюється з дня її зупинення, але не більш як за три роки за
умови, що протягом цього періоду особа визнана інвалідом або
дитиною-інвалідом. За місяць до закінчення строку виплати
структурний підрозділ з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради зобов'язаний у письмовій формі попередити
фізичну особу про причину припинення виплати.
11. Виплата компенсації провадиться щомісяця до 1 числа
місяця, що настає за тим, в якому фізична особа надавала соціальні
послуги, і триває до дня припинення їх надання. { Абзац перший
пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Компенсація виплачується державними підприємствами і
об'єднаннями зв'язку або через установи уповноважених банків за
письмовою заявою фізичної особи, яка надає соціальні послуги.
У разі зміни особою, якій надаються соціальні послуги,
постійного місця проживання виплату компенсації провадить
відповідний структурний підрозділ з питань соціального захисту
населення районної, районної у м. Києві державної адміністрації,
виконавчого органу міської ради за новим місцем проживання особи з
часу припинення виплат за попереднім місцем проживання.
Якщо особа, якій надавалися соціальні послуги, за висновком
органу медико-соціальної експертизи (лікарсько-консультаційної
комісії) вже не потребує постійного стороннього догляду, виплата
компенсації припиняється з дня, що настає за тим, з якого ця особа
згідно з висновком втратила необхідність такого догляду.
12. Суми компенсації, не одержані своєчасно фізичною особою,
яка надає соціальні послуги, виплачуються за минулий час, але не
більш як за 12 місяців, що передують зверненню за їх одержанням.
Якщо суми компенсації не одержані з вини органу, який їх
призначає та виплачує, вони виплачуються за минулий час без
обмеження будь-яким строком. При цьому виплата за минулий час
здійснюється виходячи з прожиткового мінімуму, затвердженого на
момент виплати.
Сума компенсації, що нарахована фізичній особі, яка надавала
соціальні послуги, і залишилася недоотриманою у зв’язку з її
смертю, виплачується за весь період по день смерті включно членам
її сім’ї (чоловік, дружина, діти), а у разі їх відсутності -
входить до складу спадщини. { Пункт 12 доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
13. У разі збільшення розміру прожиткового мінімуму
перерахунок розміру компенсації здійснюється структурним
підрозділом з питань соціального захисту населення районної,
районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого органу
міської ради без подання заяви фізичною особою, яка надає
соціальні послуги, але з оформленням відповідного рішення про
перерахунок. Зазначене рішення долучається до особової справи
фізичної особи, яка надає соціальні послуги.
{ Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
14. Виплата компенсації фізичним особам, які надають
соціальні послуги, і покриття витрат на її доставку провадяться за
рахунок коштів місцевих бюджетів.
15. Фізичні особи, які одержують компенсацію, зобов'язані
повідомити структурні підрозділи з питань соціального захисту
населення районної, районної у м. Києві державної адміністрації,
виконавчого органу міської ради, що призначають ці виплати, про
обставини, які можуть вплинути на умови їх призначення та виплати.
У разі виявлення таких обставин виплата компенсації припиняється з
дня, що настає за днем виникнення таких обставин. У разі одержання
у зв'язку з цим зайвих сум компенсації одержувачі повинні
відшкодувати структурним підрозділам з питань соціального захисту
населення районної, районної у м. Києві державної адміністрації,
виконавчого органу міської ради надміру виплачені суми за весь
період, коли фізична особа не мала права на одержання компенсації.
{ Абзац перший пункту 15 із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Якщо одержувачем компенсації приховано або подано
недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на
призначення компенсації та визначення її розміру, внаслідок чого
були надміру виплачені кошти, структурний підрозділ з питань
соціального захисту населення районної, районної у м. Києві
державної адміністрації, виконавчого органу міської ради: { Пункт
15 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
визначає обсяг надміру виплачених коштів та встановлює строки
їх повернення; { Пункт 15 доповнено новим абзацом згідно з
Постановою КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
повідомляє отримувачу компенсаційної виплати про обсяг
надміру виплачених коштів та строки їх повернення; { Пункт 15
доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
у разі врахування надміру виплачених коштів під час виплати
компенсації у наступних періодах проводить щомісячні відрахування
на підставі своїх рішень у розмірі не більш як 20 відсотків суми,
що підлягає виплаті. { Пункт 15 доповнено новим абзацом згідно з
Постановою КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Якщо фізична особа отримала винагороду за роботу, яку
виконувала менше календарного місяця, виплата компенсації не
припиняється, а здійснюється перерахунок за фактичну кількість
днів, протягом яких надавалися соціальні послуги. { Пункт 15
доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ N 428
( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Якщо фізична особа, якій надаються соціальні послуги,
перебуватиме на санаторно-курортному лікуванні або ж на
стаціонарному лікуванні самостійно без супроводу та догляду з боку
фізичної особи, яка надає соціальні послуги, виплата компенсації
тимчасово припиняється та відновлюється на підставі заяви фізичної
особи про продовження надання соціальних послуг та довідок про
закінчення перебування на санаторно-курортному лікуванні або на
стаціонарному лікуванні. { Пункт 15 доповнено новим абзацом згідно
з Постановою КМ N 428 ( 428-2014-п ) від 10.09.2014 }
Якщо фізична особа не повернула добровільно надміру виплачені
суми, вони стягуються в судовому порядку на підставі заяви
структурного підрозділу з питань соціального захисту населення
районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого
органу міської ради, що призначив компенсацію.
16. Структурні підрозділи з питань соціального захисту
населення районної, районної у м. Києві державної адміністрації,
виконавчого органу міської ради, що призначають та виплачують
щомісячну компенсацію, здійснюють контроль за діяльністю фізичних
осіб, які надають соціальні послуги.
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про стан виконавської дисципліни
при роботі з документами органів
влади вищого рівня та власними у
виконавчих органах районної ради
Заслухавши інформацію завідувача загального відділу районної ради Сидорчук Н.Д. про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради виконком районної ради відмічає, що у виконавчих органах районної ради проводиться відповідна робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про забезпечення доступу до публічної інформації», Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації».
Стан виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня та власних розглядається щомісячно на апаратних нарадах при голові районної ради.
За вісім місяців 2015 року документообіг становить 451 вхідний документ. Від органів влади вищого рівня надійшло 184 документа, решта 267 – від підприємств та організацій.
На постійному контролі у виконавчих органах ради знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати. За звітний період виконкомом було прийнято 55 рішень, головою ради видано 146 розпоряджень. До органів влади вищого рівня, підприємств, організацій та установ направлено біля 422 інформації, листів, копій рішень, в тому числі – 232 на контрольні документи.
Приділяється постійна увага організації контролю за виконанням власних рішень, в результаті чого знято з контролю 21 рішення, як такі, що виконані.
У виконавчих органах ради в цілому забезпечується належний рівень організації своєчасного виконання документів влади вищого рівня та власних.
Разом з тим, вимагає більш дієвого контролю виконання власних рішень, заходів, що знаходяться на довготривалому контролі, уважного підходу до роботи з документами, своєчасного зняття з контролю рішень, що виконані.
З метою подальшого вдосконалення роботи у виконавчих органах районної ради з документами органів влади усіх рівнів, забезпечення чіткого контролю їх виконання, поліпшення стану виконавської дисципліни при роботі з документами виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради взяти до відома.
2. Зобов’язати заступника голови ради Гриценка М.М., заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г., керуючого справами виконкому Чеховського П.М. сприяти реалізації завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних, удосконаленню методів роботи з документами, підвищенню відповідальності посадових осіб за вчасним та якісним розглядом документів.
Зобов’язати керівників виконавчих органів районної ради:
3.1. Вжити заходи щодо удосконалення роботи з документами, підвищення рівня виконавської дисципліни, посилення вимогливості до працівників за виконання службових обов’язків.
3.2. Забезпечити неухильне виконання нормативних документів з ведення діловодства, встановити контроль за їх виконанням, якості підготовки інформацій, виконання резолюцій, зазначених в документах.
3.3. Систематично проводити моніторинг документів, що знаходяться на контролі, вживати невідкладних заходів реагування на їх виконання та надання відповідних інформацій.
3.4. Щоквартально вносити пропозиції щодо заслуховування на засіданнях виконавчого комітету та враховувати в планах роботи питання про хід виконання власних рішень та документі органів влади вищого рівня.
4. Зобов’язати загальний відділ районної ради (Сидорчук Н.Д.) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі виконанням завдань, зазначених у документах, надавати постійну методичну та практичну допомогу структурним підрозділам виконкому.
5. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 16.09.14 № 74 «Про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради».
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. Житомира
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________ № ____
Про роботу районної комісії
по призначенню субсидій та
державної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям
Заслухавши інформацію заступника начальника управління - начальника відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира Процюк Л. В. про роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям за 2015 рік, виконком районної ради відмічає, що районною комісією проводиться відповідна робота. Комісія в своїй роботі керується “Положенням про комісію по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям”, “Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848, із змінами, “Порядком призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 250, із змінами та постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 року № 729 “Про доповнення пункту 2 Положення про єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги“.
Протягом 2015 року проведено 10 засідань районної комісії, на яких розглянуто, як виняток, 364 заяви громадян по різних питаннях. За рішенням комісії державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям призначено 15 сім’ям та субсидію на житлово-комунальні послуги - 299 сім’ям.
10 сімей району включено в Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків за місцем фактичного проживання.
Враховуючи вищезазначене виконком Корольовської районної ради
ВИРІШИВ:
1. Роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям взяти до відома.
2. Продовжити роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям по мірі надходження заяв від мешканців району, враховуючи зміни до чинного законодавства..
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 17.09.13 № 79 «Про роботу районної комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям», як таке, що виконане.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О. В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про план роботи виконавчого
комітету Корольовської районної
ради м.Житомира на ІУ квартал
2015 року
Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира на ІУ квартал 2015 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.
3. Рішення райвиконкому від 16.06.15 № 48 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІІІ квартал 2015 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Корольовської районної ради
м.Житомира
від ___________ № ________
План
роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
на ІУ квартал 2015 року
1. Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№пп |
Назва питання |
Відповідальний |
Дата подачі проектів рішень |
Дата подачі мате-ріалів
|
Доповідач |
1. |
20 жовтня2015 року
Просоціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
21.09.15 |
14.10.15 |
ХолоднюкТ.В. – начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
2. |
Провиконання районного бюджету за 9 місяців2015 року
|
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
21.09.15 |
14.10.15 |
Когут А.В. - начальник фінансового відділу районної ради
|
1. |
17 листопада2015 року
Про роботу відділу державних соціальних інспекторів
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
19.10.15 |
11.11.15
|
Мельниченко Н.А. – головний державнийсоціальний інспектор УПСЗН
|
2. |
Про виконання Закону України «Про Державний реєстр виборців» на території Корольовського району м.Житомира
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
19.10.15 |
11.11.15 |
Терещук І.Д. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців |
1. |
15 грудня2015 року
Про роботу сектору з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
16.11.15 |
09.12.15 |
Марченко О.В. – завідувач сектором з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій УПСЗН
|
2. |
Про підсумки виконання завдань цивільного захисту району у 2015 році та основні завдання на 2016 рік
|
Гриценко М.М. – заступник голови ради
|
16.11.15 |
09.12.15 |
Янович О.О. – завідувач відділу з питань НС та ЦЗН |
3. |
Про проект районного бюджету на 2016 рік |
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
16.11.15 |
09.12.15 |
Когут А.В. - начальник фінансового відділу районної ради |
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
2.1. Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району. |
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.
|
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.
3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.
Організаційний відділ районної ради
3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.
Загальний відділ районної ради
3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.
Організаційний відділ, управління праці
та соціального захисту населення районної ради
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
Організаційні заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради
|
Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)
|
|
“-“-“- |
Навчання керівних кадрів районної ради, спеціалістів (щомісячно)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради |
Проведення Дня відкритого листа (за окремим планом щоквартально)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради
|
Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян керівництвом виконкому та районної ради |
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)
|
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)
|
|
Загальний відділ районної ради |
Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:
|
|
|
адміністративної комісії |
|
Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії |
комісії по земельних питаннях (по потребі)
|
|
Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому
|
комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)
|
|
Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
|
Заступник голови ради, УПСЗН |
координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально) |
|
Керуючий справами виконкому, начальник міського управління юстиції
|
президії організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, організація ветеранів Корольовського району |
- комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому
|
ради з питань безпечної життєдіяльності та цивільного захисту населення (щоквартально)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради
|
комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щомісячно)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по визначенню необхідності проведення, видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по упорядкуванню діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
комісії по наданню матеріальної допомоги населенню
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі) |
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
опікунської ради (щомісяця)
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів (щомісячно за окремим планом)
|
|
Загальний та організаційний відділи районної ради |
10. Участь голови ради, заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в заходах по Корольовському району (за окремим планом)
|
|
Організаційний відділ районної ради
|
11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради
|
12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професій свят |
|
Голова ради, заступник голови ради
|
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський