-
Для отримання новин електронною поштою необхідно надіслати запит на адресу uzg@zt-rada.gov.ua
-
Дізнатися анонси подій можна у розділі «Анонси подій» або за телефонами (0412) 48-12-01
-
Запрошення і реєстрація представників ЗМІ на засідання виконавчого комітету та сесій міської ради здійснюється відповідно до Регламентів:
Регламент виконавчого комітету Житомирської міської ради
Порядок проведення засідань виконкому
6.5. Інформування про дату, час та місце засідання міськвиконкому безпосередньо членів виконкому, прокурора міста здійснює сектор з організації протокольної роботи. Запрошення і реєстрацію представників засобів масової інформації здійснює управління по зв'язках з громадськістю міської ради, список присутніх представників подає міському голові перед початком засідання міськвиконкому; працівників виконавчих органів міської ради та інших запрошених із запланованих питань - виконавчий орган, відповідальний за підготовку проекту рішення.
У день засідання акредитовані представники засобів масової інформації отримують через працівників управління по зв’язках з громадськістю міської ради проекти порядку денного.
Регламент Житомирської міської ради (шостого скликання)
Стаття 3. Відкритість і гласність роботи міської ради
1. Засідання міської ради, постійних та тимчасових комісій є відкритими і гласними крім випадків, установлених Конституцією України та цим Регламентом.
2. Відкритість засідань міської ради забезпечується шляхом допуску на них в установленому порядку представників засобів масової інформації.
3. Представники засобів масової інформації акредитуються на певний строк, який не може бути більшим за термін дії ради поточного скликання, в порядку, визначеному відповідним Положенням, що затверджується міською радою. Відмова в акредитації повинна бути вмотивована. Управління по зв’язках з громадськістю міської ради надає акредитованим представникам засобів масової інформації перелік питань, що вноситься на сесію. Прийняті рішення сесії, за винятком тих, про нерозголошення яких у встановленому порядку прийнято відповідне рішення, після їх підписання міським головою розміщуються на веб-сайті міської ради.
4. У разі порушення представником засобів масової інформації законодавства про інформацію або цього Регламенту, він позбавляється акредитації в порядку, передбаченому Положенням про акредитацію представників засобів масової інформації при Житомирській міській раді.
5. Гласність засідань міської ради забезпечується шляхом їх трансляції по телебаченню і радіо, публікації рішень у газеті "Місто" та інших виданнях, а також шляхом розміщення всіх рішень сесії на веб-сайті міської ради. Час, обсяг, форма трансляції, обсяг друку визначаються відповідно до Закону України "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації", цим Регламентом.
6. Робота сесії у прямому ефірі по радіо або телебаченню у обсязі чи розгляд окремих питань транслюється на підставі рішень міської ради.
7. Місце розташування представників засобів масової інформації – на балконі, телебачення та фотокореспондентів – в сесійній залі.
Допуск представників засобів масової інформації на спеціально визначені місця здійснюється виключно за службовими посвідченнями та акредитаційними картками відповідно до Положення про акредитацію представників засобів масової інформації при Житомирській міській раді.
Стаття 4. Закриті пленарні засідання міської ради
2. На закритому пленарному засіданні міської ради мають право бути присутніми особи, присутність яких міською радою визнана необхідною. Головуючий на закритому пленарному засіданні повідомляє депутатам про запрошених на це засідання осіб.
Стаття 5. Розміщення депутатів міської ради і запрошених осіб
2. Особи, запрошені на пленарне засідання міської ради, та представники засобів масової інформації розміщуються на відведених для них, в установленому порядку, місцях.
Стаття 6. Запрошення на пленарне засідання міської ради
1. На пленарне засідання міської ради можуть бути запрошені гості та особи, присутність яких необхідна під час розгляду питань порядку денного. На засіданні ради можуть бути присутні громадяни на визначених для цього місцях за попередньою особистою заявою, або за зверненням депутата, на ім'я секретаря міської ради. Заяви подаються до закінчення робочого дня, що передує пленарному засіданню. Кількість присутніх обмежується наявною кількістю сидячих місць у секторі сесійної зали, відведеному для запрошених.
2. За своїм рішенням міська рада може офіційно запросити або вимагати присутності на її пленарному засіданні відповідної посадової чи службової особи, представників громадськості. Посадові особи, яких обирає, призначає чи затверджує міська рада, викликаються безпосередньо, а підлеглі їм службовці – через них.
8. Пропускний режим до сесійної зали та балкону для запрошених та засобів масової інформації забезпечуються працівниками муніципального підрозділу по охороні об'єктів комунальної власності УДСО при УМВС України в Житомирській області.
9. Особи, присутні на засіданнях міської ради, повинні утримуватися від публічних проявів свого ставлення до того, що відбувається на засіданні, і не порушувати порядок. У разі порушення порядку їх, за розпорядженням головуючого на засіданні, може бути випроваджено з приміщення, де відбувається засідання.