Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 49
візитів сьогодні: 5537
візитів всього: 464299
Прогноз погоди
Савинець О.Ю.
ПОВІДОМЛЕННЯ
 
20 липня 2015 року в Житомирській  міській раді розпочато проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»:
начальника відділу контролю за укладанням договорів оренди землі управління регулювання земельних відносин Житомирської міської ради – Савинець Олени Юріївни.
 
Копії заяви про проведення перевірки та декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік  Савинець О.Ю. додаються.

 

Інформація щодо результатів проведення перевірки
Савинець О.Ю.
 
16 березня 2016 року в Житомирській  міській раді завершено проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» Савинець Олени Юріївни, начальника відділу контролю за укладанням договорів оренди управління регулювання земельних відносин міської ради.
Відповідно до пунктів 1 і  2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою  Кабінету  Міністрів  України  від  16  жовтня 2014  р. №  563, виконавчим  комітетом  Житомирської  міської  ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Савинець О.Ю.
За результатами проведеної перевірки встановлено, що до Савинець О.Ю.  не застосовуються заборони, визначені частиною третьою, четвертою  статті 1 Закону України “Про очищення влади”.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове