Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 16 червня 2015 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320)
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про санітарний стан та благоустрій
території Корольовського району
Заслухавши та обговоривши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому Корольовської районної ради Степанченко Г.В. про санітарний стан та благоустрій району, виконавчий комітет районної ради відмічає, що відповідно до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 15.03.07 № 159 «Про закріплення територій для додержання належного санітарного стану в м. Житомирі» та рішення Житомирської міської ради від 29.03.12 № 325 «Про затвердження Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі» виконавчий комітет Корольовської районної ради в межах своїх повноважень проводить роботу по поліпшенню санітарного стану та благоустрою території району.
На виконання розпорядження в.о. міського голови від 13.03.15 № 132 «Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання міста» видано розпорядження голови районної ради від 18.03.15 № 05-а, яким було створено робочу групу та затверджено план заходів по проведенню благоустрою та санітарного прибирання території Корольовського району м. Житомира.
До санітарного прибирання та благоустрою були залучені підприємства різних форм власності, організації, установи, заклади охорони здоров’я, навчальні заклади, гаражні кооперативи та мешканці району.
Спеціалістами апарату виконкому, фінансового відділу, управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира прибрано та очищено від сміття берег річки Путятинки. 23 квітня 2015 року працівниками виконавчих органів районної ради прибрано територію, прилеглу до адмінбудинку райвиконкому.
Проводились роботи по впорядкуванню закріплених за підприємствами, установами, організаціями могил загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі та облаштуванню пам’ятних місць, пов’язаних із подіями Великої Вітчизняної війни.
Враховуючи зазначене вище, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про санітарний стан та благоустрій території Корольовського району взяти до відома.
2. Керівникам підприємств, установ, організацій, навчальних закладів незалежно від форм власності, власникам приватних та відомчих будинків продовжувати роботу по приведенню та підтриманню у належному санітарному стані прилеглих, закріплених, прибудинкових та виробничих територій, зелених смуг, скверів, зупинок громадського транспорту, фасадів будинків, виробничих корпусів, упорядкуванню закріплених вулиць, парканів, прибиранню сміття тощо.
3. Відповідальним працівникам виконавчих органів Корольовської районної ради постійно контролювати санітарний стан території району.
4. Рекомендувати керівникам підприємств, установ, організацій, навчальних закладів упорядковувати братські могили, військові поховання, приділяти увагу облаштуванню пам’ятних місць, пов’язаних з подіями Великої Вітчизняної війни.
5. Рішення райвиконкому від 17.06.14 № 50 «Про санітарний стан та благоустрій території Корольовського району» зняти з контролю, як виконане.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
м. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від _________________№___________
м.Житомир
Про забезпечення соціального захисту
працівників, зайнятих на роботах із
шкідливими та небезпечними умовами
праці на підприємствах району
Заслухавши інформацію головного спеціаліста сектору з питань праці управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Барановської В.В. про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на підприємствах району райвиконком відмічає, що власниками підприємств вживаються певні заходи для створення безпечних і нешкідливих умов праці, дотримуються вимоги трудового законодавства та законодавства з охорони праці.
Разом з тим окремі роботодавці ще не в повній мірі забезпечують соціальні гарантії працівників, несвоєчасно виплачують заробітну плату, не надають пільги і компенсації працівникам, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці, не вживаються заходи щодо приведення робочих місць до чинних нормативів безпеки та гігієни праці.
Впродовж 2013-2014 років на засіданнях виконкому районної ради розглянуті питання про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, на 10 суб’єктах господарювання і прийнятими рішеннями зобов’язано керівників 8 підприємств провести атестацію робочих місць за умовами праці і визначити пільги і компенсації працівникам, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці, 6 керівникам рекомендовано покращити рівень безпеки та гігієни праці.
Постійна робота райвиконкому в цьому напрямі дає позитивні зрушення. Впродовж 2013-2014 років на засіданнях виконкому районної ради розглянуті питання про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, на 10 суб’єктах господарювання, керівників 8 підприємств зобов’язано провести атестацію робочих місць за умовами праці і визначити пільги і компенсації для 184 працівників, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці, 6 керівникам рекомендовано покращити рівень безпеки та гігієни праці.
Постійна робота райвиконкому в цьому напрямі дає позитивні зрушення. На виконання прийнятих райвиконкомом рішень у 2013 - 2014 роках завершені атестації робочих місць за умовами праці на 6 підприємствах і 75 працівників набули право на додаткові відпустки, доплату до тарифної ставки, пільгову пенсію та безкоштовне отримання молока.
Поряд з тим на контролі виконкому щодо забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці, залишились такі підприємства, як ТОВ «Вторкольормет – Житомир», ТОВ «Пакомікс», ПП «САН».
З метою усунення недоліків, виявлених на окремих підприємствах району та забезпечення соціального захисту працюючих громадян виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на підприємствах району взяти до відома.
2. Управлінню праці та соціального захисту населення районної ради (Мисюк В.В.):
2.1. Продовжити вивчення питання щодо додержання законодавства про працю та забезпечення соціального захисту працівників на суб’єктах господарювання району, при необхідності виносити питання на розгляд виконавчого комітету районної ради.
2.2. Активізувати методично-роз’яснювальну роботу на підприємствах, установах, організаціях з питання дотримання законодавства про працю та охорони праці.
2.3. Продовжити роботу по створенню реєстру підприємств, де необхідно проводити атестацію робочих місць за умовами праці та встановлені пільги і компенсації працівникам, зайнятих на роботах у шкідливих та небезпечних умовах праці.
2.4. Направляти за необхідністю інформацію про факти порушення прав працівників на пільги і компенсації за роботу в шкідливих умовах праці у зв’язку з несвоєчасним проведенням атестації робочих місць за умовами праці до територіальної державної інспекції з питань праці у Житомирській області та територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О.Г.
Голова ради О.В. Соя
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про план роботи виконавчого
комітету Корольовської районної
ради м.Житомира на ІІІ квартал
2015 року
Розглянувши пропозиції управління, відділів районної ради та на виконання делегованих повноважень визначених рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160, відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про доступ до публічної інформації”, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира на ІІІ квартал 2015 року згідно з додатком.
2. Зобов’язати заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому, керівників управління, відділів районної ради забезпечити своєчасну та якісну підготовку, виконання запланованих заходів та плану роботи, про що інформувати райвиконком.
3. Рішення райвиконкому від 17.03.15 № 26 «Про план роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м.Житомира на ІІ квартал 2015 року» з контролю зняти, як таке, що виконане в повному обсязі.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П.М.
Голова ради О.В.Соя
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Корольовської районної ради
м.Житомира
від ___________ № ________
План
роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
на ІІІ квартал 2015 року
1. Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№ пп |
Назва питання |
Відповідальний |
Дата подачі проектів рішень |
Дата подачі мате-ріалів |
Доповідач |
1. |
21 липня 2015 року
Про роботу відділу з питань НС та ЦЗН районної ради щодо виконання делегованих повноважень
|
Гриценко М.М.- заступник голови ради
|
19.06.15 |
15.07.15 |
Янович О.О. – завідувач відділу з питань НС та ЦЗН районної ради |
2. |
Про виконання районного бюджету за І півріччя 2015 року
|
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
19.06.15 |
15.07.15 |
Когут А.В. -начальник фінансового відділу районної ради |
1. |
18 серпня 2015 року
Звіт про роботу фінансового відділу
|
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
20.07.15 |
12.08.15
|
Когут А.В. -начальник фінансового відділу районної ради |
2. |
Про забезпечення окремих категорій населення путівками на санаторно-курортне лікування
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
20.07.15 |
12.08.15 |
Лесик Л.Л. - провідний спеціаліст відділу з питань по справах інвалідів та побутового обслуговування пенсіонерів УПСЗН районної ради
|
1. |
15 вересня 2015 року
Про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними у виконавчих органах районної ради
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
14.08.15 |
09.09.15 |
Сидорчук Н.Д. – завідувач загального відділу районної ради
|
2. |
Про роботу комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
14.08.15 |
09.09.15 |
Процюк Л.В. – заступник начальника, начальник відділу грошових виплат і компенсацій УПСЗН районної ради |
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
2.1. Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району. |
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.
|
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.
3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.
Організаційний відділ районної ради
3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.
Загальний відділ районної ради
3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.
Організаційний відділ, управління праці
та соціального захисту населення районної ради
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
Організаційні заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради
|
Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)
|
|
“-“-“- |
Навчання керівних кадрів районної ради, спеціалістів (щомісячно)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради |
Проведення Дня відкритого листа (за окремим планом щоквартально)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради
|
Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян керівництвом виконкому та районної ради |
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)
|
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)
|
|
Загальний відділ районної ради |
Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:
|
|
|
адміністративної комісії |
|
Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії |
комісії по земельних питаннях (по потребі)
|
|
Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому
|
комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)
|
|
Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
|
Заступник голови ради, УПСЗН |
координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально) |
|
Керуючий справами виконкому, начальник міського управління юстиції
|
президії організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, організація ветеранів Корольовського району |
- комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому
|
ради з питань безпечної життєдіяльності та цивільного захисту населення (щоквартально)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради
|
комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щомісячно)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по визначенню необхідності проведення, видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
комісії по упорядкуванню діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
комісії по наданню матеріальної допомоги населенню
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі) |
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
опікунської ради (щомісяця)
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів (щомісячно за окремим планом)
|
|
Загальний та організаційний відділи районної ради |
10. Участь голови ради, заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в заходах по Корольовському району (за окремим планом)
|
|
Організаційний відділ районної ради
|
11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради
|
12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професій свят |
|
Голова ради, заступник голови ради
|
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський
УКРАЇНА
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М.ЖИТОМИР
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _________________№___________
м.Житомир
Про зняття з контролю
рішень райвиконкому
Розглянувши пропозиції заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради про зняття з контролю рішень виконкому, які виконані в повному обсязі, та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
Зняти з контролю рішення райвиконкому, як такі, що виконані:
1.1. Від 15.04.14 № 29 «Про виконання Закону України «Про основні засади соціальної захищеності інвалідів в Україні»;
1.2. Від 20.05.14 № 41 «Про надання житлових субсидій за опалювальний період 2013-2014 років»;
1.3. Від 15.07.14 № 58 «Про реалізацію чинного законодавства з питань відшкодування пільг населенню району».
Голова ради О.В.Соя