Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 47
візитів сьогодні: 5739
візитів всього: 744262
Прогноз погоди
Порядок звернення за житловою субсидією
Порядок звернення за житловою субсидією

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.
 
Крім того, надається право на оформлення субсидій особам, які орендують житло і оплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму (оренди) житла. 
 
Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою.

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

Перелік документів для призначення субсидії:

- заява про призначення житлової субсидії (спрощена форма на 1 арк.);
- декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (спрощена форма на 1 арк.);
- договір найму (оренди) житла для громадян, які орендують житло.

Для призначення житлової субсидії застосовуватимуться доходи за попередній календарний рік без урахування податку з доходів фізичних осіб.
 
Запроваджується принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником.

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду.
 
При цьому, заборонятиметься вимагати від заявників інші документи, ніж передбачені Положенням про призначення житлових субсидій.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare