Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 40
візитів сьогодні: 5740
візитів всього: 778102
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 19 травня 2015 року

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

               

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться  19 травня  2015 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань  

  (кім. 320)

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _________ № _______

 

Про забезпечення

технічними та іншими

засобами реабілітації інвалідів

 

Заслухавши та обговоривши інформацію про забезпечення окремих категорій населення Корольовського району технічними та іншими засобами реабілітації заступника начальника управління праці та соціального захисту населення – начальника відділу з питань по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів районної ради Ніколаюка М.В., виконком районної ради відмічає, що управлінням проводиться відповідна робота щодо забезпечення інвалідів технічними  та іншими засобами реабілітації.

Протягом 2014 та першого кварталу 2015 року до управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради звернулось 747 осіб щодо забезпечення протезно-ортопедичними виробами, засобами пересування, іншими технічними засобами реабілітації.

Управлінням за вищевказаний період видано: 644 направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами за індивідуальним замовленням, 64 засоби для особистої гігієни, 160 засобів для ходіння (керовані однією рукою), 24 засоби для ходіння (керовані обома руками), 65 крісел колісних, 41 одиниць меблів,   3 оснащення, 18 спеціальних засобів для спілкування та обміну інформацією.

За звітний період інваліди отримали 56 крісел колісних ( в тому числі 9 дітей-інвалідів), 7 інвалідів отримали милиці, 5 – палиці, 7-  столи прикроватні,  2 -  ліжки з ручним керуванням, 45 – крісла-стільці з санітарним оснащенням, 1 – підйомник,  12 – сидіння для ванни, 10 – сходи для ванни, 20 – ходунки;    діти - інваліди отримали 1 –  вертикалізатор,  9 – столи-парти, 4 – стільці, 10 – шведські стінки.

Проблемним питанням є недостатнє фінансування бюджетних коштів для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації, замовлених інвалідами.

Разом з тим, на даний період 267  інвалідів не забезпечені технічними засобами реабілітації, 28 інвалідів – чекають на крісла колісні.

 

Враховуючи зазначене вище, для покращення ситуації із забезпеченням інвалідів, що проживають на території Корольовського району технічними засобами реабілітації, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про забезпечення окремих категорій населення Корольовського району технічними та іншими засобами реабілітації взяти до відома.

 

2. Зобов’язати управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (Мисюк В. В):

 

2.1. Продовжити роботу по забезпеченню інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації в повному обсязі.

 

2.2. Продовжити взаємодію з головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації та з Житомирським державним експериментальним протезно-ортопедичним підприємством щодо забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації;

 

2.3. Інформувати мешканців району через розділ «Корольовська районна рада» на сайті  щодо чинного законодавства в сфері соціального захисту інвалідів;

 

3. Про хід виконання даного рішення інформувати виконавчий комітет районної ради в четвертому кварталі 2015 року.

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому  П.М.Чеховського.

 

 

 

Голова ради                                                                                                  О. В. Соя

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _________ № _______

 

Про забезпечення

технічними та іншими

засобами реабілітації інвалідів

 

Заслухавши та обговоривши інформацію про забезпечення окремих категорій населення Корольовського району технічними та іншими засобами реабілітації заступника начальника управління праці та соціального захисту населення – начальника відділу з питань по справах інвалідів і побутового обслуговування пенсіонерів районної ради Ніколаюка М.В., виконком районної ради відмічає, що управлінням проводиться відповідна робота щодо забезпечення інвалідів технічними  та іншими засобами реабілітації.

Протягом 2014 та першого кварталу 2015 року до управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради звернулось 747 осіб щодо забезпечення протезно-ортопедичними виробами, засобами пересування, іншими технічними засобами реабілітації.

Управлінням за вищевказаний період видано: 644 направлення для забезпечення протезно-ортопедичними виробами за індивідуальним замовленням, 64 засоби для особистої гігієни, 160 засобів для ходіння (керовані однією рукою), 24 засоби для ходіння (керовані обома руками), 65 крісел колісних, 41 одиниць меблів,   3 оснащення, 18 спеціальних засобів для спілкування та обміну інформацією.

За звітний період інваліди отримали 56 крісел колісних ( в тому числі 9 дітей-інвалідів), 7 інвалідів отримали милиці, 5 – палиці, 7-  столи прикроватні,  2 -  ліжки з ручним керуванням, 45 – крісла-стільці з санітарним оснащенням, 1 – підйомник,  12 – сидіння для ванни, 10 – сходи для ванни, 20 – ходунки;    діти - інваліди отримали 1 –  вертикалізатор,  9 – столи-парти, 4 – стільці, 10 – шведські стінки.

Проблемним питанням є недостатнє фінансування бюджетних коштів для виготовлення технічних та інших засобів реабілітації, замовлених інвалідами.

Разом з тим, на даний період 267  інвалідів не забезпечені технічними засобами реабілітації, 28 інвалідів – чекають на крісла колісні.

 

 

Враховуючи зазначене вище, для покращення ситуації із забезпеченням інвалідів, що проживають на території Корольовського району технічними засобами реабілітації, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про забезпечення окремих категорій населення Корольовського району технічними та іншими засобами реабілітації взяти до відома.

 

2. Зобов’язати управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради (Мисюк В. В):

 

2.1. Продовжити роботу по забезпеченню інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації в повному обсязі.

 

2.2. Продовжити взаємодію з головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації та з Житомирським державним експериментальним протезно-ортопедичним підприємством щодо забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації;

 

2.3. Інформувати мешканців району через розділ «Корольовська районна рада» на сайті  щодо чинного законодавства в сфері соціального захисту інвалідів;

 

3. Про хід виконання даного рішення інформувати виконавчий комітет районної ради в четвертому кварталі 2015 року.

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому  П.М.Чеховського.

 

 

 

Голова ради                                                                                                  О. В. Соя

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА                 

м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

Від   ____________  № ______                                  

 

Про затвердження заходів

щодо економного і раціонального

використання  коштів районного бюджету

та організації виконання  районного

бюджету в 2015 році

 

 

         Відповідно до статті 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови  Кабінету  Міністрів  України  від  01.03.2014 № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» ( із змінами від 23.04.2014  № 128) ,  рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради  від 15.04.2015 № 204 «Про затвердження заходів щодо економного і раціонального використання бюджетних коштів та організації виконання міського бюджету в 2015році», виконавчий комітет районної ради

 

         ВИРІШИВ:

 

         1. Затвердити Заходи щодо економного та раціонального використання  коштів районного бюджету, передбачених на утримання виконавчих органів Корольовської  районної ради  та організації виконання районного бюджету в 2015 році згідно з додатком.

 

2.Виконавчому комітету, управлінню праці та соціального захисту населення, фінансовому відділу Корольовської районної ради забезпечити виконання зазначених в п.1 даного рішення заходів.

 

3.Фінансовому відділу районної ради щоквартально та за підсумками року надавати на розгляд виконавчого комітету Корольовської районної ради узагальнений звіт про виконання районного бюджету.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника  голови  ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г. та  начальника фінансового відділу Когут А.В.

 

 

Голова  ради                                                              О. В. Соя

                                     

Додаток

до рішення виконавчого комітету

районної ради

від  _________2015р.  № ______  

 

Заходи

щодо економного та раціонального використання коштів  районного бюджету та організації виконання районного бюджету в 2015 році

 

п/п

Зміст заходу

Термін виконання

1.

 

 

Забезпечення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов»язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів.

 

Упродовж року

2.

Встановити постійний контроль за своєчасною та в повному обсязі виплатою заробітної плати працівникам виконавчих органів районної ради та проведення розрахунків за спожиті енергоносії, не допускаючи будь-якої заборгованості.

    Упродовж         

     року

3.

 

 

Здійснювати контроль за своєчасним відшкодуванням витрат за спожиті орендарями енергоносії та комунальні послуги.

Упродовж року

 

    4.     

 

Забезпечити складання і затвердження паспортів бюджетних програм, змін до них, проведення аналізу виконання їх результативних показників та подання звітів про їх виконання.

 

 

   Упродовж              

    року

 

    5.        

Забезпечити дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, посилити роз»яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів щодо запобігання порушенням бюджетного законодавства.

 

   Упродовж     

    року

6.

Провести детальний аналіз діючої мережі, переглянути штатну чисельність виконавчих органів районної ради з метою ефективного та раціонального використання трудових ресурсів.

Забезпечити утримання чисельності працівників та здійснення  фактичних  видатків на заробітну плату, лише в межах фонду оплати праці, затвердженого у кошторисах.

         Упродовж

    року

7.

 Забезпечити своєчасне призначення та виплату всіх видів соціальних допомог та субсидій населенню, насамперед сім»ям загиблих, поранених та переселенців із зони антитерористичної операції.

 

   Упродовж     

    року

 

    

   8.

  

 

Забезпечення зменшення обсягу фінансової підтримки не бюджетних організацій за рахунок  коштів районного бюджету

 

 

  Упродовж       

   року

 

 

   9.

 

Недопущення  розширення переліку випадків ,здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за кошти районного бюджету.

 

 

  Упродовж

   року

 

 

 

 

  10.

Продовжити роботу щодо перевірки і візування реєстрів фінансових зобов»язань  розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів у фінансовому відділі  до реєстрації їх в управлінні Державної казначейської служби України у м. Житомирі

 

  Упродовж

   року

 

  11.

 

Запровадити дистанційне обслуговування в управлінні казначейства шляхом надання платіжних та фінансових документів із застосуванням електронного цифрового підпису за допомогою програмно-технологічного комплексу « Клієнт Казначейства- Казначейство»

 

 

  Упродовж

   року   

 

 

Керуючий справами

виконкому                                                                                       П.М. Чеховський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare