Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 31
візитів сьогодні: 5740
візитів всього: 778102
Прогноз погоди
Проекти рішень засідання виконавчого комітету від 21 квітня 2015

Повідомлення про засідання виконкому

Корольовської районної ради

               

 

Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 21 квітня  2015 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань     (кім. 320)

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА

м. Житомира

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________ № ____

 

 

Про проведення обліку та призначення

адресної допомоги особам, які

переміщені з тимчасово окупованої

території та районів проведення

антитерористичної операції

 

Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника управління – начальника відділу грошових виплат і компенсацій Процюк Л. В. про проведення обліку та призначення адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, виконком районної ради відмічає, що управлінням праці та соціального захисту населення  Корольовської районної ради м.Житомира проведена певна робота.

Підставами для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є наявність реєстрації місця проживання на території, де виникли обставини, які змусили покинути своє місце проживання з метою уникнення наслідків збройного конфлікту або тимчасової окупації на момент їх виникнення.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО» врегульовано механізм взяття на облік та видачі довідки таким особам.

До Єдиної інформаційної бази даних про взяття на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО станом на 01 березня 2015 року внесено 923 особи (554 сім’ї), в тому числі 252 дитини до 18 років, 268 громадян похилого віку та інвалідів. Із них знято з обліку 51 особа у зв’язку з переїздом або поверненням до покинутого місця проживання.

В ході виявлення подання недостовірної інформації про зміну місця проживання 12 осіб знято з обліку згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання, які проведені державними соціальними інспекторами управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м. Житомира.

Постійно проводиться плідна співпраця з службою у справах дітей Житомирської міської ради у зв’язку з тим, що до управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира звертаються неповнолітні діти, які переміщуються без батьків та документів, а також звертаються батьки, які залишають дітей у родичів та повертаються до покинутого місця проживання.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» станом на 01.03.15 року звернулось 466 сімей, із них призначено 441 сім’ї на суму 1153,9 тис. грн. 

Для контролю за фактом працевлаштування працездатних членів сім’ї, яким призначено адресну допомогу управління співпрацює з управлінням Пенсійного фонду у м.Житомирі Житомирської області та Житомирським міським центром зайнятості.

Враховуючи вищезазначене, виконавчий комітет районної ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію про проведення обліку та призначення адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції взяти до відома.

 

2. Управлінню праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради м.Житомира (Мисюк В. В.):

2.1. Продовжити роботу щодо обліку та своєчасного призначення адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.

.2 Посилити контроль за цільовим використанням бюджетних коштів.

2.3. Продовжувати проводити роз’яснювальну роботу серед осіб, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції при прийомі документів.

2.4. Співпрацювати з службою у справах дітей Житомирської міської ради, управлінням Пенсійного фонду у м.Житомирі Житомирської області та Житомирським міським центром зайнятості.

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Чеховського П. М.

 

 

Голова ради                                                                                                                                                    О. В. Соя

 

 

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА

М.ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від _________________№___________

м.Житомир

 

Про затвердження «Положення про

районну комісію по призначенню

субсидій та державної соціальної

допомоги малозабезпеченим сім’ям»

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 року №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій», керуючись «Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року №848, «Порядком призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2003 року №250 та відповідно до ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 №160, виконавчий комітет районної ради

 

ВИРИШІВ:

 

1.Затвердити «Положення про районну комісію по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям» у новій редакції згідно додатку.

2.Рішення райвиконкому від 20.10.14 №90 «Про затвердження «Положення  про районну комісію по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям» вважати таким, що втратило чинність.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови районної ради Гриценка М. М.

 

 

Голова ради                                                                                   О. В. Соя

 

УКРАЇНА

КОРОЛЬОВСЬКА  РАЙОННА РАДА             проект

м. ЖИТОМИРА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від   ____________  № ______                                  

 

Звіт про виконання районного

бюджету за  І квартал  2015 року

 

Заслухавши звіт начальника фінансового відділу районної ради  Когут А. В. про виконання районного бюджету за І квартал  2015 року виконавчий комітет районної ради відмічає, що до районного бюджету надійшло доходів по загальному фонду –  30 024 776 грн. 79 коп., що становить 97,0%  до уточненого  плану.  

Субвенція на виконання повноважень, делегованих міською радою, надійшла з міського бюджету по загальному фонду  в сумі  1 605 993 грн. 04 коп., що становить 97,2%  до уточненого  плану. Субвенції з державного бюджету на відшкодування пільг, субсидій населенню та виплату допомог сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях  надійшла в сумі  28 417 633 грн. 29 коп., що становить 97,0 % до уточненого плану. Надходження від адміністративних штрафів, що накладаються  адміністративною комісією, становлять 1 150 грн. 46 коп.

    За І квартал 2015 року із районного бюджету проведено фінансування видатків  по загальному фонду на суму 30 716 969 грн. 46 коп., що становить 99,3% до уточненого плану.

    Відповідно до пункту 4 статті 80 Бюджетного кодексу України та статті 41 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет районної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Погодити звіт про виконання районного бюджету за І квартал 2015 року з урахуванням субвенції з державного бюджету по доходах загального фонду –              30 024 776 грн. 79 коп., що становить 97,0% до уточненого плану  та по видатках  загального фонду в сумі  30 716 969 грн. 46 коп., що становить 97,0 % до уточненого плану.

 

          2. Звіт про виконання районного бюджету за І квартал  2015 року внести на затвердження чергової сесії районної ради.

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови  ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлову О. Г. та начальника фінансового відділу районної ради Когут А. В.

 

Голови  ради                                                                                      О. В. Соя



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare