Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 38
візитів сьогодні: 5738
візитів всього: 760143
Прогноз погоди
Рішення про міський бюджет та внесення змін до міського бюджету
 УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я
Двадцять дев’ята сесія п'ятого скликання

від 13.01.09 № 871
м.Житомир

Про міський бюджет
на 2009 рік



На підставі Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України та Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» Житомирська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2009 рік у сумі 543 760 850 гривень, у тому числі обсяг субвенцій з державного бюджету у сумі 152 316 400 гривень, дотації вирівнювання, що одержується з державного бюджету у сумі 48 103 600 гривень, додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів у сумі 190 500 гривень, субвенції з обласного бюджету в сумі 369 500 гривень.
Обсяг доходів загального фонду міського бюджету визначити у сумі 482 509 700 гривень, спеціального фонду – 61 251 150 гривень, у тому числі бюджету розвитку – 13 189 318 гривень (додаток №1 ).

2. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету на 2009 рік у сумі 543 260 850 гривень, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 482 009 700 гривень та видатків спеціального фонду бюджету 61 251 150 гривень за функціональною ( додаток № 2) та відомчою ( додаток № 3) структурами бюджету.

3. Затвердити розмір оборотної касової готівки міського бюджету у сумі 55 000 гривень.

4. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів на 2009 рік бюджетам районів міста ( додаток № 4) у сумі 159 096 700 гривень, з них:
4.1. Субвенцій загального фонду державного бюджету у сумі 125 397 000 гривень, у тому числі на :
виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 93 432 200 гривень ;
надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот - 17 285 200 гривень;
надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян - 13 474 500 гривень;
надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 61 300 гривень;
виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною» - 1 143 800 гривень;
4.2. Інші субвенції загального фонду у сумі 6 780 300 гривень, у тому числі:
на пільгове медичне обслуговування та оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 280200 гривень,
виплату допомоги на поховання учасників бойових дій – 89 300 гривень;
на виконання повноважень, делегованих міською радою – 6 410 800 гривень;

4.3. Субвенції спеціального фонду державного бюджету у сумі 26 919 400 гривень, у тому числі на:

надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 26 699 400 гривень;
фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських (міст республіканського в Автономній Республіці Крим і обласного значення) районних у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком Проекту „Вдосконалення системи соціальної допомоги” – 220 000 гривень.

5. Установити обсяг надання кредитів із загального фонду міського бюджету в 2009 році у сумі 500 000 гривень ( додаток № 5).

6. Затвердити перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку( додаток № 6).

7. Установити розмір резервного фонду міського бюджету на 2009 рік у сумі 270 000 гривень.

8. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду міського бюджету на 2009 рік за їх економічною структурою:
оплата праці працівників бюджетних установ ( код 1110);
нарахування на заробітну плату ( код 1120);
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів ( код 1132);
забезпечення продуктами харчування ( код1133);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв ( код 1160);
трансферти населенню ( код 1340);
трансферти районним бюджетам ( код 1320).

9. Затвердити в складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію міських програм ( додаток № 9 ).

10. Затвердити у складі спеціального фонду міського бюджету цільовий фонд соціально-економічного розвитку м.Житомира в сумі 2 882 141 гривні (додаток № 7), міський фонд охорони навколишнього природного середовища в сумі 396 800 гривень( додаток№8).

11. Витрати на утримання Житомирської міської ради та її виконавчих органів проводити у межах 18859200 гривень, виходячи з загальної чисельності виконавчих органів міської ради в кількості 287 одиниць.

12. Міському голові, згідно чинного законодавства та враховуючи безпосередню участь у розробці та проведенні експертизи проектів нормативно-правових актів міської ради та її виконавчого комітету, надбавку за високі досягнення у праці встановити в розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років.
Поточне преміювання міського голови проводити щомісячно в розмірі до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат. Преміювання до державних і професійних свят та ювілейних дат, надання матеріальних допомог на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань – в розмірах згідно чинного законодавства, в межах затвердженого фонду оплати праці.

13. Житомирському міському голові надається право:

- визначати кількісний склад (чисельність) виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь, відділів, служб) в межах загальної чисельності;
- встановлювати надбавки до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років, за високі досягнення у праці, преміювати, надавати матеріальні допомоги заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам структурних підрозділів та їх заступникам в межах затвердженого фонду оплати праці відповідного виконавчого органу міської ради;
- затверджувати штатні розписи виконавчих органів Житомирської міської ради.

14. У процесі виконання міського бюджету за обґрунтованими поданнями головних розпорядників коштів міського бюджету департамент бюджету та фінансів міської ради здійснює перерозподіл видатків в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень за кодом тимчасової класифікації видатків бюджету.
Перерозподіл бюджетних призначень між кодами тимчасової класифікації видатків бюджету у межах загального обсягу головного розпорядника коштів міського бюджету, збільшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок зменшення бюджетних призначень на видатки споживання окремо по загальному та спеціальному фондах та внесення змін до обсягу субвенцій з державного та обласного бюджету, перерозподіл обсягу субвенцій між районними у місті бюджетами здійснюється лише за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету та комунальної власності з подальшим затвердженням на черговій сесії міської ради.

15. Надати право департаменту бюджету та фінансів міської ради отримувати безвідсоткові позички відповідно до статті 51 Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» .

16. Дозволити департаменту бюджету та фінансів міської ради протягом бюджетного періоду розміщувати тимчасово вільні кошти міського бюджету на депозитних рахунках в установах банків відповідно до вимог чинного законодавства.

17. Департаменту бюджету та фінансів міської ради установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі виходячи з обсягів призначень, затверджених головним розпорядникам бюджетних коштів цим рішенням.


18. Розпорядникам бюджетних коштів при виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг.
Розпорядникам коштів міського бюджету при виконанні бюджету забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменш як на 20 відсотків.

19. Розпорядники коштів міського бюджету мають право брати бюджетні зобов’язання у 2009 році та здійснювати відповідні видатки за загальним фондом тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік в органах Державного казначейства України, в обсягах, що не перевищують сум бюджетних призначень, визначених в додатку № 3 до цього рішення.
Видатки, пов’язані з утриманням бюджетних установ ( крім передбачених пунктом 8 цього рішення) можуть здійснюватися розпорядниками коштів міського бюджету у разі, якщо відсутня прострочена заборгованість із заробітної плати, а також спожиті комунальні послуги та енергоносії.

20. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують витрати, встановлені цим рішенням, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносії.
У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:
50 відсотків коштів – на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень;
50 відсотків коштів – на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною функцією.
При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює коригування обсягів взятих бюджетних зобов’язань по загальному фонду бюджету для проведення видатків по цих зобов’язаннях із спеціального фонду бюджету.

21. Дозволити виконавчому комітету міської ради кошти, які надійшли на спеціальний рахунок від приватизації комунального майна, використовувати на проведення капітальних видатків, необхідних для виконання власних та делегованих повноважень виконавчих органів міської ради, які не забезпечені коштами загального фонду міського бюджету.

22. Установити, що пільги інвалідам по зору I-II групи надаються в розмірі 50 відсотків вартості користування житлом (квартирна плата), комунальних послуг (газ, електроенергія та інші види послуг) в межах норм, передбачених діючим законодавством, твердого палива і скрапленого газу в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення.
Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги, тверде паливо і скраплений газ надавати інвалідам по зору I-II групи та членам їх сім'ї , які проживають разом з ними, незалежно від виду житла та форми власності на нього. При наданні пільг до членів сімей інвалідів по зору належить: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; особа, яка проживає разом з інвалідом I групи та доглядає за ним за умови, що інвалід не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним.

23. Додатки № 1-10 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
(Натиснути тут)



Міський голова В.Т.Шелудченко

Рішення тридцятої сесії п'ятого скликання від 18.03.09 № 875 "Про внесення змін до міського
бюджету на 2009 рік"
(Натиснути тут)


Рішення тридцять першої сесії п'ятого скликання від 08.04.09 № 959 "Про внесення змін до міського
бюджету на 2009 рік"
(Натиснути тут)


Рішення тридцять другої сесії п'ятого скликання від 29.05.09 № 966 "Про внесення змін до міського
бюджету на 2009 рік"
(Натиснути тут)

Рішення тридцять п’ятої сесії п'ятого скликання від 28.10.09 №1055 "Про внесення змін до міського
бюджету на 2009 рік"
(Натиснути тут)


 

















Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare