ІНФОРМАЦІЯ
про роботу Корольовської районної ради та виконавчого комітету, проведену
з початку 2015 року
На виконання рішення Житомирської міської ради від 25.02.03 № 160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», Корольовською районною радою та її виконавчими органами впродовж міжсесійного періоду проведена певна робота.
Робота виконавчого комітету Корольовської районної ради
У зазначений період відбулося 3 засідання виконавчого комітету районної ради, прийнято 27 рішень. Серед основних: звіт про виконання районного бюджету за 2014 рік; про роботу районної комісії для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів; про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах Корольовської районної ради у 2014 році; про роботу опікунської ради; про забезпечення мешканців району садово-городніми ділянками.
Крім того, на засіданнях виконавчого комітету розглядалися питання соціального захисту населення та вирішувалися інші поточні питання.
Вирішення життєво важливих питань кожного громадянина і суспільства в цілому знаходить своє відображення у зверненнях громадян. У виконавчому комітеті діє чітка система прийому громадян керівниками районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради. Затверджено та доведено до населення графіки особистого прийому громадян, запроваджено прямий телефонний зв’язок, діє громадська приймальня. Проводиться прийом громадян за місцем проживання та в трудових колективах керівництвом та депутатами районної ради. У відповідності з вимогами нормативних документів, всі звернення були своєчасно розглянуті, ретельно перевірені та у встановлені законом терміни, авторам були надані письмові відповіді. Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань соціального захисту населення.
Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради
У виконавчих органах районної ради проводиться робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними. На постійному контролі знаходяться питання районного бюджету, соціального захисту населення, погашення заборгованості із заробітної плати.
|
кількість |
Надійшло звернень до Корольовської районної ради та її виконавчих органів |
13628 |
Побувало на особистому прийомі у керівництва районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради |
925 |
Видано розпоряджень головою районної ради |
45 |
Діяльність Корольовської районної ради є відкритою для населення. Через місцеву пресу, радіо та в мережі Інтернет висвітлюється діяльність районної ради та її підрозділів, проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань застосування законодавства, відповідно до делегованих повноважень.
На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», головою ради видано розпорядження від 18.07.11 № 22 «Про забезпечення доступу до публічної інформації у виконавчих органах Корольовської районної ради м.Житомира». Систематично і оперативно оприлюднюється інформація у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, на інформаційних стендах (розміщених на І поверсі адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8), а також шляхом надання її за запитами на інформацію.
Соціальний захист громадян, які проживають на території Корольовського району
Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист. Програма державних соціальних допомог залишається однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення. Частка сімей, охоплених програмою державних допомог, становить близько 10 відсотків від загальної кількості мешканців Корольовського району.
Призначення та фінансування державних соціальних виплат та допомог
Вид державної соціальної виплати, допомоги |
кількість одержувачів |
сума (тис. грн.) |
Державна допомога сім’ям з дітьми всього |
6148 |
11510,7 |
У тому числі: |
|
|
у зв’язку з вагітністю та пологами |
82 |
100,3 |
при народженні дитини |
3733 |
9442,9 |
по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку |
623 |
154,4 |
при усиновленні дитини |
12 |
20,2 |
на дітей, які перебувають під опікою |
80 |
440,1 |
на дітей одиноким матерям |
1619 |
1352,8 |
Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів |
166 |
167,7 |
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям |
316 |
1062,3 |
Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам |
1362 |
1624,4 |
Державна допомога на 19 дітей, які виховуються в прийомних сім’ях |
11 |
115,9 |
Допомога по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу |
139 |
361,8 |
Допомога непрацюючим особам працездатного віку по догляду за інвалідом І групи або престарілою особою старше 80 років |
67 |
2,4
|
Допомога особам, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам, які не здатні до самообслуговування |
266 |
73,4 |
Державна допомога особам, які не мають права на пенсію |
148 |
302,6 |
Допомога на догляд |
5 |
2,3 |
Прийнято документи за місцем проживання на призначення субсидій та різних видів допомог у громадян, які за станом здоров’я не мали змоги звернутися самостійно |
9 |
|
Видано довідок |
1090 |
|
Надано консультацій |
5963 |
|
Надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Кількість сімей, які звернулися за призначенням субсидій |
603 |
|
Кількість сімей, яким призначені субсидії |
531 |
|
Нараховано з початку року |
|
1164,9 |
Кількість одержувачів субсидій станом на 01.03.15 |
3284 |
|
Проведено перерахунків |
658 |
|
Призначено субсидій на тверде паливо та скраплений газ |
1 |
1,7 |
Призначено компенсацій додаткових витрат на оплату комунальних послуг у зв’язку з підвищенням тарифів на послуги |
13 |
13,5 |
Взято на облік осіб, переміщених з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції |
923 |
|
Призначено адресних допомог |
441 |
1153,9 |
Робота комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
кількість |
Проведено засідань |
2 |
Розглянуто справ |
21 |
Призначено субсидії на загальну площу житла |
13 |
Надано державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
5 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій
|
кількість |
сума (грн.) |
Перевірено пенсійних справ з питань правильності призначення пенсій |
376 |
|
Виявлено справ, в яких допущені помилки |
1 |
|
Виявлено переплат пенсій |
1 |
341,18 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства з питань праці
з питань оплати праці
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Перевірено підприємств |
2 |
|
Виявлено порушень |
6 |
|
Взято участь в рейдах по легалізації заробітної плати |
1 |
|
Проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат |
2 |
|
Заслухано звіти керівників підприємств-боржників |
14 |
|
Загальна сума заборгованості по заробітній платі станом на 01.02.15 |
|
1240,2 |
Кількість підприємств-боржників банкрутів, з них: ВАТ «Хімволокно» ВАТ «Льонотекс» |
2 |
1240,2 74,0 1166,2 |
з питань умов праці
|
кількість |
Перевірено підприємств |
2 |
Виявлено порушень |
6 |
Персоніфікований облік пільгових категорій населення
Реєстр пільгової категорії громадян
Загальна кількість пільговиків, внесених у базу даних реєстру пільгової категорії громадян |
29587 |
Ветерани війни, з них: |
3431 |
інваліди війни |
649 |
учасники бойових дій |
583 |
учасники війни |
1351 |
члени сімей загиблих |
848 |
Ветерани праці та пенсіонери |
28069 |
Ветерани військової служби |
1043 |
Постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи |
2687 |
Діти війни |
7752 |
Інваліди |
5590 |
Багатодітні сім’ї |
495 |
Звернулося громадян |
398 |
Пільги
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Нараховано пільг на житлово-комунальні послуги |
|
3097,94 |
У тому числі: інвалідам по зору І та ІІ групи |
|
41,62 |
Проведено звірок з підприємствами, що надають пільги особам, які мають на них право |
4 |
|
Повернуто до бюджету коштів після проведення звірок |
|
16,95 |
Нарахована грошова компенсація особам, які мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках з центральним опаленням, згідно ст.43 Гірничого Закону України |
5 |
0,95 |
Контроль за призначенням всіх видів державних соціальних допомог
|
кількість |
сума (грн.) |
Проведено обстежень нужденності сімей заявників на отримання субсидій та допомог із складанням актів матеріально-побутових умов |
307
|
|
В тому числі обстежено сімей, які отримали допомогу при народженні дитини |
60 |
|
Перевірено справ громадян, які отримують субсидії та державні соціальні допомоги |
1115 |
|
Виявлено переплат по субсидіях, з них: |
1 |
3062,61 |
Повернуто субсидій |
|
3817,63 |
Виявлено переплат по допомогах, з них: |
35 |
15457,24 |
по заявах |
34 |
15420,51 |
згідно акту - перевірки |
1 |
36,73 |
Повернуто допомог |
|
13874,20 |
Направлено листів, запитів і повідомлень |
56 |
|
Підготовлено справ до суду |
5 |
6810,83 |
Надано консультацій на особистому прийомі |
62 |
|
Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
кількість |
сума (грн.) |
Кількість підприємств, які перебувають на обліку |
300 |
|
Кількість прийнятих розрахунків на виплату грошових допомог і компенсацій від підприємств району |
72 |
|
Загальна сума зареєстрованих фінансових зобов’язань, з них: |
|
644623,16 |
додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки |
|
249573,00 |
одноразова виплата в розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи |
|
8925,84 |
Відшкодування вартості харчування у дошкільних навчальних закладах |
|
113,80 |
Кількість громадян, які перебувають на обліку У тому числі: |
1232 |
|
І категорія |
419 |
|
ІІ категорія |
764 |
|
ІІІ категорія |
42 |
|
діти |
7 |
|
Кількість особових справ, з них: |
2 300 |
|
Компенсація вартості продуктів харчування |
|
413269,99 |
Компенсація сім’ям з дітьми |
|
376,25 |
Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та по втраті годувальника |
|
22852,90 |
Прийнято заяв на комісію по розгляду документів для встановлення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи |
17 |
|
Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці
|
кількість |
Проведено обстеження умов проживання малозабезпечених громадян |
57 |
Видано пільгових посвідчень, з них: |
114 |
ветеран праці |
97 |
член сім’ї загиблого |
10 |
інвалід війни |
6 |
учасник війни |
1 |
Видано довідок про встановлення статусу, відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», з них: |
23 |
інвалідам війни |
4 |
сім’ям померлих ветеранів війни |
19 |
Видано довідок «Дитина війни» |
9 |
Видано вкладок до посвідчень «Інвалід війни» |
2 |
Видано вкладок до посвідчень «Член сім’ї загиблого» |
1 |
Видано інвалідам війни 3-ї групи, учасникам війни, сім’ям загиблих (померлих) та супровідникам інвалідів війни 1-ї групи листів-талонів на право отримання проїзних квитків по Україні з 50% знижкою |
8 |
Компенсаційна виплата на поховання учасників бойових дій |
11 |
Для отримання путівок перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, у тому числі: |
1321 |
інвалідів війни |
106 |
учасників бойових дій |
56 |
учасників війни |
130 |
членів сімей померлих ветеранів війни |
70 |
інвалідів загального захворювання |
959 |
Забезпечено путівками |
11 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання крісел колісних |
17 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання інших технічних засобів реабілітації |
23 |
Оформлено компенсацію за бензин |
1 |
Видано направлень інвалідам на протезно-ортопедичні підприємства для забезпечення протезно-ортопедичними виробами |
43 |
Оформлено компенсацію на бензин |
1 |
Оформлено компенсацію на транспортне обслуговування |
3 |
Оформлено транспортних справ |
3 |
Підготовлено рішень на засідання виконавчого комітету районної ради про подання щодо можливості призначення опікунів та піклувальників |
9 |
Заслухано звіти опікунів на засіданні опікунської ради |
53 |
Обстежено умови проживання осіб, які перебувають під опікою |
43 |
Видано направлень у Житомирський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів |
2 |
Підготовлено справ для направлення у будинки-інтернати |
3 |
Робота комісії для упорядкування діяльності
по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів
На виконання повноважень, делегованих рішенням Житомирської міської ради від 25.02.03 №160 «Про визначення обсягів і меж повноважень Богунської та Корольовської районних рад у м. Житомирі та їх виконавчих органів», продовжує свою роботу районна комісія для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів.
Згідно квартальних планів, проводяться перевірки додержання спеціалізованими підприємствами та їх приймальними пунктами Закону України «Про металобрухт» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів. Більшість господарюючих суб’єктів дотримуються Ліцензійних умов. Підприємствам, діяльність яких на момент перевірки не відповідала Ліцензійним умовам, надавався місячний термін для усунення виявлених порушень. Всі підприємства, що перевірялися, усунули порушення.
Робота відділу ведення Державного реєстру виборців
Робота спеціалістів відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради впродовж звітного періоду була спрямована на щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру виборців; внесення змін до персональних даних; уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.
|
кількість |
Опрацьовано записів періодичного поновлення реєстру виборців |
2574 |
Включено до реєстру виборців |
325 |
Включено до наказів даних виборців району |
1685 |
Внесено змін до реєстру виборців |
1360 |
Внесено змін щодо виборчої адреси виборців |
305 |
Видано наказів начальника відділу |
128 |
Вилучено записів про виборців відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» у зв’язку з закінченням строку зберігання |
249 |
Підготовлено та направлено запитів до суб’єктів подання щодо уточнення відомостей про виборців |
27 |
12 березня 2015 року відбулося засідання робочої групи щодо сприяння веденню Державного реєстру виборців, яку очолює голова Корольовської районної ради Соя О. В.
У засіданні взяли участь начальник відділу адміністрування Державного реєстру виборців облдержадміністрації Христич Н.Г., заступник начальника Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області Корут І.Я., заступник начальника Корольовського районного відділу у м. Житомирі Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області Євпак Т.М., головний спеціаліст відділу реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції Семеній А.В., начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради Терещук І.Д. та головний спеціаліст цього відділу Орленко Л.В.
Учасники робочої групи проаналізували результати спільної роботи впродовж 2014 року, зосередившись на проблемних моментах, які мали місце під час підготовки та проведення позачергових виборів народних депутатів України 26 жовтня 2014 року. Особлива увага приділялась питанню щодо повноти надання відомостей про виборців суб'єктами подання інформації. Після розгляду зазначених питань прийнято відповідні рекомендації.
Забезпечення законності та правопорядку на території району
Виконавчий комітет Корольовської районної ради, в межах своїх повноважень, проводить роботу щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території району.
Одним із завдань виконавчих органів районної ради є підвищення загального рівня правової культури, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права. Рішенням районної ради від 30.12.10 № 22 було затверджено програму Стратегії розвитку правової освіти населення у районі на 2011 – 2015 роки. На 26 сесії районної ради була затверджена програма правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2015 рік. У Корольовському районі постійно проводиться практична робота по правовій освіті населення, відповідно до загальнодержавних і місцевих програм.
У Корольовському районі діє районна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення, яка постійно співпрацює з управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі, управлінням праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, з КВЖРЕПами, установами освіти, охорони здоров’я та іншими.
Велика увага МКМР з правової освіти приділяється проведенню право роз’яснювальної роботи серед населення та інформування населення з питань чинного законодавства.
30 грудня 2014 року рішенням організаційного комітету Житомирської обласної МКМР з проведення обласного огляду-конкурсу на кращу організацію діяльності районних та міських міжвідомчих координаційно-методичних рад з правової освіти населення у 2014 році, І місце було присуджено Корольовській та Богунській районним радам.
Також важливу роль у забезпеченні законності та правопорядку на території району відіграє адміністративна комісія, яка, відповідно до чинного законодавства, створена та функціонує при виконавчому комітеті районної ради. Адмінкомісія здійснює контроль за виконанням постанов про накладання адміністративного стягнення у вигляді штрафу. З початку року відбулося 1 засідання адмінкомісії, розглянуто 1 справу.
Реалізація делегованих повноважень у сфері цивільного захисту населення
Реалізація делегованих районній раді повноважень у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій здійснюється через її виконавчий орган – відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, який відповідно до покладених на нього завдань, планує та проводить заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування районної (в місті Житомирі) ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
Завдання, визначені на відповідний період та план основних заходів з цивільного захисту виконані.
Проведено:
- Збір керівного складу ЦЗ району з підбиття підсумків роботи у 2014 році та визначення основних завдань на 2015 рік - 22 січня 2015 року;
- Навчально-методичний збір з керівним складом ЦЗ служб та об’єктів району - 22 січня 2015 року;
- Спеціальних об’єктових тренувань з цивільного захисту - 3;
- Протиаварійних тренувань на потенційно-небезпечних об’єктах - 5.
Надавалася методична допомога об’єктам ЦЗ - 34.
Керівний склад цивільного захисту району та працівники відділу з питань НС та ЦЗН районної ради брали:
- Участь у навчально-методичному зборі з керівним складом спеціалізованих служб цивільного захисту міста з метою підготовки до проведення КШТ з органами управління ЦЗ щодо пропуску весняної повені та льодоходу - 25 лютого 2015 року;
- Участь у спеціальному тренуванні з органами управління цивільного захисту (із залученням евакуаційних органів) - спільні штабні тренування з виконання завдань під час весняного льодоходу та повені - 26 лютого 2015 року;
- Участь у перевірці готовності органів управління і сил підприємств, установ та організацій до пропуску весняної повені та дощових паводків (лютий-березень).
Направлено на навчання керівників та працівників об’єктів господарювання району, відповідно до Плану комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області - 29.
Утримується в готовності пункт управління цивільного захисту району у захисній споруді адмінбудинку Корольовської районної ради.
22 січня 2015 року у залі засідань Корольовської районної ради відбулася нарада з керівним складом районної ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту щодо підсумків підготовки цивільного захисту у 2014 році та визначення завдань на 2015 рік.
Нараду провів голова Корольовської районної ради Соя О.В. за участі заступника начальника управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Житомирської міської ради Куліковського О.А., завідувача відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Корольовської районної ради Яновича О.О., керівників і працівників спеціалізованих служб цивільного захисту, підприємств, установ, організацій та закладів Корольовського району.
У своїй доповіді завідувач відділу з питань НС та ЦЗН районної ради Янович О.О. відмітив, що основні завдання у сфері цивільного захисту району, визначені на 2014 рік, та план основних заходів з підготовки цивільного захисту, виконані, а також зазначив, що останнім часом вдалось привернути увагу більшості керівників об’єктів господарювання до необхідності вирішення проблем цивільного захисту, підняти рівень їх відповідальності за захист виробничого персоналу, збереження матеріальних цінностей в умовах загрози та виникнення НС.
Питання реалізації державної політики у сфері цивільного захисту розглядалися на засіданні виконавчого комітету Корольовської районної ради, зборах та нарадах керівного складу цивільного захисту району, а також перевірялися під час проведення штабного тренування з органами управління та силами цивільного захисту районної ланки (в місті Житомирі) територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ, яке проводилося 27 листопада 2014 року управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Житомирської міської ради.
Ефективніше виконували ці завдання у 2014 році: відділ з питань НС та ЦЗН Корольовської районної ради, спеціалізована медична служба ЦЗ району (КУ «ЦМЛ №1»), КУ «ДЦМЛ», ПАТ «Житомиргаз», обласна клінічна лікарня ім. Гербачевського, Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права, ДПТНЗ «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну», Центр професійно-технічної освіти міста Житомира, а також підприємства: ПАТ «Житомирський маслозавод», ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод», КП «Житомирське ТТУ», ДП «Євроголд Індестріз ЛТД», КП «ВЖРЕП № 3» Житомирської міської ради, ПАТ «Біо мед скло», ДП «Модітал».
Заступник начальника управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Житомирської міської ради Куліковський О.А. проінформував присутніх щодо виконання завдань і заходів по реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, стану та організації роботи з питань пожежної та техногенної безпеки.
Голова Корольовської районної ради м. Житомира Соя О. В. подякував присутнім у залі керівникам та працівникам ЦЗ району за внесок у підвищення ефективності заходів, спрямованих на реалізацію державної політики у сфері ЦЗ та оголосив наказ № 1 від 21 січня 2015 року «Про підсумки виконання завдань у сфері цивільного захисту району в 2014 році та заохочення колективів і працівників, які показали найкращі результати».
За перше місце грамотою та перехідним кубком було нагороджено ПАТ «Житомирський маслозавод» (начальник ЦЗ – Вівсик С.А.; працівник ЦЗ – Сікан С.О.); за друге місце – КУ «Центральна міська лікарня № 1» (начальник ЦЗ – Вусик А.І.; працівник ЦЗ – Майковець О.В.); за третє місце - ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод» (начальник ЦЗ – Кімлик В.В; працівник ЦЗ – Ткачук Р.С.).
Забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками
З 1991 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво. Спільно з головами садівничих та городницьких товариств, виконавчий комітет районної ради розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань. Ведеться облік бажаючих отримати ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок.
Щорічно проводиться інвентаризація використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району з числа вільних. Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, видаються довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів.
Питання забезпечення мешканців Корольовського району м.Житомира садово-городніми ділянками було розглянуте як основне 17 березня 2015 року на черговому засіданні виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира.
Організаційні заходи
12 січня 2015 року голова Корольовської районної ради Соя О.В. разом з керівництвом Житомирської області та міста Житомира взяв участь в урочистостях з нагоди відзначення 108-ї річниці від дня народження Сергія Павловича Корольова, які відбулися біля музею космонавтики імені С. П. Корольова Житомирської обласної ради.
Того ж дня вшанували пам’ять видатного вченого у галузі ракетобудування і космонавтики, конструктора ракетно-космічних систем Сергія Павловича Корольова на майдані С.П. Корольова та поклали квіти до його пам’ятника.
5 лютого 2015 року у місті Житомирі відбулося вшанування пам`яті учасників бойових дій на територіях інших держав та відзначення 26-ї річниці виведення військ з Афганістану. Голова Корольовської районної ради Соя О.В. разом з керівництвом Житомирської області, міста, військовослужбовцями та громадськістю вшанував пам'ять загиблих у війні і поклав квіти до пам’ятного знаку «Чорний тюльпан».
11 та 12 лютого 2015 року в приміщенні готельно-ресторанного комплексу «Гайки» проходив тренінг «Національний механізм взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми», в якому взяли участь заступник голови Корольовської районної ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлова О.Г., головний спеціаліст організаційного відділу районної ради Герасимчук Т.В., а також представники державних організацій і установ.
Метою тренінгу було підсилення спроможності регіональної мультидисциплінарної групи суб’єктів Національного механізму взаємодії щодо ефективного впровадження нового законодавства України в сфері протидії торгівлі людьми на регіональному рівні.
Учасники тренінгу ознайомилися з законодавчими актами протидії торгівлі людьми в Україні та отримали практичні навички для надання допомоги і захисту особам, які постраждали внаслідок торгівлі людьми.
Відповідно до плану проведення навчання депутатів, затвердженого рішенням районної ради від 23.09.14 № 150 «Про навчання депутатів Корольовської районної ради м. Житомира VI скликання у 2014-2015 навчальному році», 25 лютого 2015 року відбулося навчання депутатів районної ради за участю голови районної ради Сої О.В., заступника голови районної ради з питань діяльності виконавчих органів ради Орлової О.Г., керуючого справами виконкому Чеховського П.М., керівників та працівників виконавчих органів районної ради.
З метою фахового удосконалення, оновлення та розвитку умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань депутатської діяльності, було проведено тематичну зустріч на тему: «Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері соціального захисту населення» із заступником директора департаменту - начальником управління праці та зайнятості населення Житомирської обласної державної адміністрації Бойм С. М.
Голова, заступник голови, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, депутати, члени виконавчого комітету Корольовської районної ради та представники громадських організацій району взяли участь у інших заходах, які проводилися у місті.
Завідувач організаційного відділу районної ради С.Л.Козачук