Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу» від 03.03.2011 №61
20 березня 2015 року м. Житомир
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Рішення Житомирської міської ради від 03.03.2011 №61 «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу».
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
3. Цілі прийняття акта
Забезпечення виконання доходної частини міського бюджету, фінансування в повній мірі соціальних статей бюджету.
4. Виконання заходів з відстеження: 19.03.2015-20.03.2015 року.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження
6. Методи одержання результатів відстеження
При проведенні періодичного відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод збору даних департаменту бюджету та фінансів міської ради, Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність
Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу сум надходжень коштів до міського бюджету за відповідні періоди.
7. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Надходження місцевих податків і зборів до міського бюджету становили:
2011 рік – 23 529,3 тис.грн.;
2012 рік – 49 368,6 тис.грн.;
2013 рік – 67 209,8 тис.грн.;
2014 рік - 81 541,8 тис.грн.;
Січень – лютий 2015 року - 18 751,0 тис.грн.
Рішення Житомирської міської ради від 03.03.2011 №61 «Про встановлення податків та зборів на території м. Житомира відповідно до Податкового кодексу».
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
3. Цілі прийняття акта
Забезпечення виконання доходної частини міського бюджету, фінансування в повній мірі соціальних статей бюджету.
4. Виконання заходів з відстеження: 19.03.2015-20.03.2015 року.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження
6. Методи одержання результатів відстеження
При проведенні періодичного відстеження результативності регуляторного акта використовувався метод збору даних департаменту бюджету та фінансів міської ради, Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність
Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу сум надходжень коштів до міського бюджету за відповідні періоди.
7. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Надходження місцевих податків і зборів до міського бюджету становили:
2011 рік – 23 529,3 тис.грн.;
2012 рік – 49 368,6 тис.грн.;
2013 рік – 67 209,8 тис.грн.;
2014 рік - 81 541,8 тис.грн.;
Січень – лютий 2015 року - 18 751,0 тис.грн.
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Регуляторний акт має достатній рівень досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, але у зв’язку із змінами у чинному законодавстві щодо об’єктів оподаткування єдиним податком, податком на нерухоме майно, відмінним від земельної ділянки, скасування збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, потребує внесення змін та доповнень.
Висновок: аналіз звіту регуляторного акта свідчить про те, що дане рішення є актуальним для забезпечення надходжень до міського бюджету, що в свою чергу дає можливість фінансувати програми розвитку міста Житомира. В подальшому оцінка фактичних результатів буде здійснюватись під час проведення періодичного відстеження.
Регуляторний акт має достатній рівень досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, але у зв’язку із змінами у чинному законодавстві щодо об’єктів оподаткування єдиним податком, податком на нерухоме майно, відмінним від земельної ділянки, скасування збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, потребує внесення змін та доповнень.
Висновок: аналіз звіту регуляторного акта свідчить про те, що дане рішення є актуальним для забезпечення надходжень до міського бюджету, що в свою чергу дає можливість фінансувати програми розвитку міста Житомира. В подальшому оцінка фактичних результатів буде здійснюватись під час проведення періодичного відстеження.
Директор департаменту бюджету та фінансів міської ради С.П. Гаращук