Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 27
візитів сьогодні: 5727
візитів всього: 746819
Прогноз погоди
від 17.03.15 № 24 Про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними в апараті ради і виконкому та виконавчих органах ради

 

УКРАЇНА

 

БОГУНСЬКА   РАЙОННА   РАДА   м. ЖИТОМИРА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    17.03.15   № 24

 

Про стан виконавської дисципліни

при роботі з документами органів

влади вищого рівня та власними в

апараті ради і виконкому та

виконавчих органах ради

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача загального відділу апарату ради та виконкому Давиденко І.О. про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними в апараті ради і виконкому та виконавчих органах ради виконавчий комітет районної ради відмічає, що в районній раді та її виконавчих органах проводиться відповідна робота щодо організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними.

За 2014 рік до районної ради та її виконавчого комітету надійшло та опрацьовано 1039 документів, що на 134 (14,8 %) більше ніж у попередньому році. Від органів влади вищого рівня надійшло 692 документа, з яких конкретний характер щодо виконання делегованих виконкому повноважень мали 254 документа. Всього в звітному році підлягало контролю 447 документів, що становлять 43 % від загальної кількості.

На постійному контролі в райвиконкомі та виконавчих органах ради знаходяться питання бюджету району, соціального захисту населення, охорони праці, погашення заборгованості із заробітної плати та інші. З цих та інших питань впродовж 2014 року виконавчим комітетом було прийнято 116 рішень, головою ради видано 252 розпорядження. До органів влади вищого рівня, підприємств, організацій та установ направлено 834 документа,  в тому числі 225 контрольних.

В апараті ради і виконкому та виконавчих органах ради в цілому забезпечується належний рівень організації своєчасного виконання документів. Стан виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня та власних щоквартально заслуховується на розширених апаратних нарадах.

Разом з тим потребує вдосконалення робота щодо організації виконання власних рішень, затверджених заходів, що знаходяться на довготривалому контролі.

З метою підвищення ефективності контролю за виконанням завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних, поліпшення стану виконавської дисципліни, виконавчий комітет районної ради

ВИРІШИВ:

          1. Інформацію про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними в апараті ради і виконкому та виконавчих органах ради взяти до відома.

          2. Заступникам голови ради, керуючому справами виконкому приділяти першочергову увагу питанням організації контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня та власних, підвищувати вимогливість до виконавців.

          3. Керівникам виконавчих органів ради та відділів апарату ради і виконкому:

          3.1. Вживати заходи щодо удосконалення роботи  з документами, підвищення рівня виконавської дисципліни, посилення вимогливості до працівників за виконання посадових обов’язків.

          3.2. Забезпечувати дотримання вимог чинного законодавства при організації та здійсненні контролю за виконанням документів, підвищити якість підготовки інформацій, виконання резолюцій, зазначених в документах.

          3.3. Аналізувати своєчасність виконання завдань, що випливають з документів органів влади вищого рівня та власних.

          3.4. Враховувати в планах роботи та двічі на рік (до 10 квітня та 10 жовтня) вносити пропозиції щодо заслуховування на засіданнях виконавчого комітету районної ради питань про хід виконання власних рішень та документів органів влади вищого рівня.

          4. Загальному відділу апарату ради та виконкому (Давиденко І.О.):

          4.1. Проводити щомісячний моніторинг документів, що знаходяться на контролі в апараті ради та виконкому, виконавчих органах ради, посилити  контроль за виконанням документів як власних, так і органів влади вищого рівня.

          4.2. Щоквартально здійснювати аналітичну роботу щодо стану виконавської дисципліни в роботі з документами та підводити її підсумки на розширених апаратних нарадах керівництва районної ради з керівниками та спеціалістами апарату районної ради, виконкому та виконавчих органів ради.

          5. Рішення виконавчого комітету районної ради від 21.09.11 № 87 "Про стан виконавської дисципліни при роботі з документами органів влади вищого рівня та власними в апараті ради і виконкому та виконавчих органах ради" визнати таким, що втратило чинність.

          6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Согріну Л.В.

 

 

Голова ради                                                      Л.П. Янушевич



Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare