Повідомлення про засідання виконкому
Корольовської районної ради
Чергове засідання виконкому Корольовської районної ради м. Житомира відбудеться 17 березня 2015 року о 14 год. 30 хв. в малому залі засідань (кім. 320)
КОРОЛЬОВСЬКА РАЙОННА РАДА
М. ЖИТОМИРА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від__________№_______
Про забезпечення мешканців
Корольовського району
м. Житомира садово-городніми ділянками
Заслухавши інформацію головного спеціаліста апарату виконкому районної ради Степанченко Г.В. «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками», виконком Корольовської районної ради м. Житомира відмічає, що з 1991 року ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво.
Райвиконком рекомендує землекористувачам створювати садово-городні товариства та звертатись до Житомирської районної державної адміністрації щодо узаконення права користування ділянками. Виконком співпрацює із створеними садово-городніми товариствами: спільно з головами товариств розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань, в приміщенні виконкому головами окремих товариств ведеться прийом, надається можливість для проведення загальних зборів тощо.
На городніх масивах, де не створені садово-городні товариства, контроль за використанням землі та розподіл вільних ділянок проводиться комісією по земельним питанням при райвиконкомі. У зв’язку з відмовою частини землекористувачів від ділянок, які знаходяться далеко від міста, та потребою у ділянках в межах міського транспортного сполучення, комісія більшу увагу приділяє контролю за використанням городніх ділянок на землях Левківської сільської ради (біля ВАТ «Хімволокно»), Глибочицької сільської ради (біля акціонерних товариств «Верстатуніверсалмаш» та «Вібросепаратор»), Станішівської сільської ради (біля ПАТ «Житомирський м’ясокомбінат»). Площа землі, яка на сьогодні під особливим контролем, складає майже 69 га, де мають ділянки близько 800 сімей та трудові колективи 15 підприємств і організацій.
Протягом року ведеться облік бажаючих отримати земельні ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок. Регулярно проводяться інвентаризації використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району, з числа вільних. Інвентаризація, проведена в 2014 році, виявила в середньому 96 необроблених городніх ділянок. В 2013 році було виділено 53 ділянки, в 2014 році – 19 ділянок.
Для підрахунку доходів громадян, оформлення їм субсидій на житлово-комунальні послуги та державні допомоги, виконком видає довідки про наявність городніх ділянок, їх розмір та місцезнаходження, відповідно до уточнених списків та планів.
З метою продовження роботи по забезпеченню жителів району садово-городніми ділянками та контролю за їх використанням, виконавчий комітет районної ради
ВИРІШИВ:
Інформацію про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками взяти до відома.
Заступнику голови ради Гриценку М.М., головному спеціалісту апарату виконкому Степанченко Г.В.:
Посилити контроль за використанням городніх ділянок на існуючих масивах та продовжувати роботу по забезпеченню мешканців Корольовського району ділянками під городництво і садівництво.
Надавати допомогу землекористувачам щодо узаконення їх права користування ділянками, сприяти створенню садово-городніх товариств (кооперативів).
Вважати таким, що втратило чинність рішення райвиконкому від 18.03.14 № 21 «Про забезпечення мешканців Корольовського району м. Житомира садово-городніми ділянками».
Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови ради Гриценка М.М.
Голова ради Соя О.В.
План
роботи виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
на ІІ квартал 2015 року
1. Перелік питань, які пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету Корольовської районної ради м. Житомира
№ пп |
Назва питання |
Відповідальний |
Дата подачі проектів рішень |
Дата подачі мате-ріалів |
Доповідач |
|
1. |
21 квітня 2015 року
Про проведення обліку та призначення адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитеро- ристичної операції
|
Чеховський П.М. – керуючий справами виконкому
|
23.03.15 |
15.04.15 |
Процюк Л.В. – заступник начальника, начальник відділу грошових виплат і компенсацій УПСЗН |
|
2. |
Про виконання районного бюджету за 1-й квартал 2015 року
|
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
23.03.15 |
15.04.15 |
Когут А.В. -начальник фінансового відділу районної ради |
|
1. |
19 травня 2015 року
Про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів
|
Чеховський П.М. - керуючий справами виконкому
|
15.04.15 |
13.05.15
|
Ніколаюк М.В. - заступник начальника УПСЗН – начальник відділу з питань по справах інвалідів та побутового обслуговування пенсіонерів
|
|
2. |
Про роботу сектору юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції Корольовської районної ради
|
Гриценко М.М. – заступник голови ради
|
15.04.15 |
13.05.15 |
Гарлінський О.Й. – завідувач сектору юридичного забезпечення і з питань виявлення корупції
|
|
1. |
16 червня 2015 року
Про забезпечення соціального захисту працівників зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на окремих підприємствах району
|
Орлова О.Г. - заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
|
18.05.15 |
10.06.15 |
Барановська В.В. – головний спеціаліст сектору з питань праці та соціального захисту населення управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
|
2. |
Про санітарний стан та благоустрій району
|
Гриценко М.М. -заступник голови ради |
18.05.15 |
10.06.15 |
Степанченко Г.В.- головний спеціаліст апарату виконкому районної ради |
|
|
|
2. Питання, що вивчатимуться і при необхідності будуть вноситись на розгляд виконкому районної ради
2.1. Про стан погашення заборгованості із заробітної плати суб’єктами господарювання району. |
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
2.2. Про встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду та здійснення контролю за діяльністю опікунів над повнолітніми особами, які визнані судом недієздатними.
|
|
|
Управління праці та соціального захисту населення районної ради
|
3. Питання, які будуть вивчатися на місцях, в управлінні, відділах районної ради, заслуховуватися на апаратних нарадах при голові районної ради, заступниках голови ради.
3.1. Про стан реалізації виконавчими органами районної ради делегованих повноважень.
Організаційний відділ районної ради
3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, рішень районної ради та виконкому, розпоряджень голови районної ради.
Загальний відділ районної ради
3.3. Про планування та проведення спільних заходів Корольовською районною організацією ветеранів м.Житомира, громадськими організаціями.
Організаційний відділ, управління праці
та соціального захисту населення районної ради
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
1. Організаційні заходи по підготовці і проведенню сесії районної ради (за окремим планом)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, управління, відділи районної ради
|
2. Засідання виконкому ( третій вівторок місяця)
|
|
“-“-“- |
3. Навчання керівних кадрів районної ради, спеціалістів (щомісячно)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради |
4. Проведення Дня відкритого листа (за окремим планом щоквартально)
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний та загальний відділи районної ради
|
5. Організація прийому у виконкомі, за місцем роботи та проживання громадян керівництвом виконкому та районної ради |
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
6. Перевірка стану роботи зі зверненнями, організації особистого прийому громадян на підприємствах та в організаціях району (за окремим планом)
|
|
Організаційний та загальний відділи районної ради |
7. Аналіз стану розгляду заяв і звернень громадян (щоквартально)
|
|
Загальний відділ районної ради |
8. Організаційні заходи щодо підготовки і проведення згідно окремих планів засідань:
|
|
|
- адміністративної комісії |
|
Заступник голови ради, секретар адміністративної комісії |
- комісії по земельних питаннях (по потребі)
|
|
Заступник голови ради, головний спеціаліст виконкому
|
- комісії по розгляду і оформленню документів постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи (по надходженню документів)
|
|
Керуючий справами виконкому, начальник відділу соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
- комісії по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
|
|
Заступник голови ради, УПСЗН |
- координаційно-методичної ради з правової освіти населення (щоквартально) |
|
Керуючий справами виконкому, начальник міського управління юстиції
|
- президії організації ветеранів Корольовського району (щоквартально)
|
|
Керуючий справами виконкому, організаційний відділ, УПСЗН, організація ветеранів Корольовського району |
- комісії з питань реструктуризації заборгованості за житлово-комунальні послуги |
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому
|
- ради з питань безпечної життєдіяльності та цивільного захисту населення (щоквартально)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, відділ з питань НС та ЦЗ районної ради
|
- комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щомісячно)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
- комісії по визначенню необхідності проведення, видів і обсягів робіт з безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
- комісії по прийманню будинків (квартир) після закінчення безплатного капітального ремонту власних будинків членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб, на яких поширюється дія чинного законодавства, будинків (квартир), що перебувають у власності інвалідів війни та осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною (по потребі)
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, УПСЗН |
- комісії по упорядкуванню діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових та чорних металів
|
|
Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, головний спеціаліст виконкому |
- комісії по наданню матеріальної допомоги населенню
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
- комісії по визначенню статусу учасника війни (по потребі) |
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
- опікунської ради (щомісяця)
|
|
Керуючий справами виконкому, УПСЗН |
9. Проведення постійно діючого семінару з питань діловодства і організації контролю для працівників виконкому, його відділів (щомісячно за окремим планом)
|
|
Загальний та організаційний відділи районної ради |
10. Участь голови ради, заступника голови ради, заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами в заходах по Корольовському району (за окремим планом)
|
|
Організаційний відділ районної ради
|
11. Організаційні заходи по підготовці і проведенню за окремими планами
|
|
Заступник голови ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому, організаційний відділ районної ради
|
12. Вітання та нагородження з нагоди державних та професій свят |
|
Голова ради, заступник голови ради
|
Керуючий справами виконкому П.М.Чеховський