Україна, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2,
тел.: (0412)48-12-12, тел./факс: (0412)-48-11-85,
e-mail: mvk@zt-rada.gov.ua
Головне меню
Пошук по сайту
 
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 27
візитів сьогодні: 5530
візитів всього: 477339
Прогноз погоди
ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації N 3 від «13» лютого 2015 року
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України
15 вересня 2014 року № 1106
 
ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
N 3 від «13» лютого 2015 року
 
1. Замовник:
1.1. Найменування:  Управління комунального господарства Житомирської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ:  34900570
1.3. Місцезнаходження:  майдан С.П. Корольова   4/2,  каб. 388, м. Житомир, 10014
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, eлектронна адреса): Шевчук Віталій Андрійович, заступник начальника управління, голова комітету з конкурсних торгів, майдан С.П. Корольова, 4/2, каб.300, м. Житомир, 10014, телефон/факс  0412-37-29-82, 0412-47-35-42,
v-shevchuk@mail.ru .
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі: 2.1.Найменування: Управління комунального господарства Житомирської міської ради
2.2 Код за ЄДРПОУ:  34900570
2.3. Місцезнаходження: майдан С.П. Корольова, 4/2, каб.388, м. Житомир, 10014
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: Управління комунального господарства Житомирської міської ради, код за ЄДРПОУ  34900570
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: : 81.30.1-послуги щодо благоустрою території (утримання вулиць міста Житомира)
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги з утримання
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Житомир
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: лютий – грудень 2015 року
4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю: www.zt-rada.org.ua
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 10 грудня 2014 року, № 206697, ВДЗ № 147 (10.12.2014);  dated 10.12.2014, №010900, APP №147 (10.12.2014)
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 26 січня 2015року, №021074, ВДЗ №176(26.01.2015)
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 14 лютого 2015 року, №049932, ВДЗ №192(14.02.2015), dated 14.02.2015, №001958, APP №192 (14.02.2015)
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю: -
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два)
6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
6.2.1. – Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради
6.2.2. – Дочірнє підприємство «Житомирський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
6.3.1. 03344119
6.3.2. 32008278
6.4. Місцезнаходження/місце проживання
6.4.1. пров.Кавалерерійлький, 4,  м. Житомир, 10003.
6.4.2. вул. Перемоги, 75,  м. Житомир, 10003.
7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 19 січня 2015р. 10:00 год.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 19 січня 2015р. 11:00 год.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 2 (дві)
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).-
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів:
7.5.1.  8743134,48 грн. у т.ч. ПДВ
7.5.2.  9038076,89 грн. у т.ч. ПДВ
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення: -
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів: 8743134,48 грн. у т.ч. ПДВ(вісім мільйонів сімсот сорок три тисячі сто тридцять чотири  грн. 48 коп. у т.ч. ПДВ)
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів: 9038076,89 грн. у т.ч. ПДВ(дев'ять мільйонів тридцять вісім тисяч сімдесят шість грн. 89 коп. у т.ч. ПДВ)
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів: 8743134,48 грн. у т.ч. ПДВ(вісім мільйонів сімсот сорок три тисячі сто тридцять чотири  грн. 48 коп. у т.ч. ПДВ)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: “21” січня 2015 року.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради.
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 03344119
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: пров. Кавалерерійлький, 4, м. Житомир, 10003, тел./факс: (0412) 47-25-33, 47-26-00.
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума визначена в договорі про закупівлю:  11 лютого 2015 року,  8743134,48  грн. у т.ч. ПДВ (вісім мільйонів сімсот сорок три тисячі сто тридцять чотири  грн. 48 коп. у т.ч. ПДВ)
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце). -
12. Відміна торгів або визнаня їх такими, що не відбулися: -
12.1. Дата прийняття рішення. -
12.2. Підстави. -
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав: -
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
13.1.1. – Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради
13.1.2. –  Дочірнє підприємство «Житомирський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: -
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.
13.3.1.  – Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради
13.3.2. – Дочірнє підприємство «Житомирський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника:  -
14. Інформація про укладену рамкову угоду: -
14.1. Дата та номер рамкової угоди: -
14.2. Учасники рамкової угоди: -
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду: -
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді: -
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником: -
15. Інша інформація (в тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників): Оцінка здійснювалась на основі критерію – ціна конкурсної пропозиції. Оцінка проводилась згідно з наступною методикою - кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балам.:
- Комунальне підприємство “Управління автомобільних шляхів” Житомирської міської ради – 100,0 балів,
- Дочірнє підприємство «Житомирський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» -  96,74 балів.
16. Склад комітету з конкурсних торгів
Шевчук В.А.                   заступник начальника управління,
                                         голова комітету з конкурсних торгів
Більський В.Ф.               заступник начальника управління з фінансових питань,
                                         начальник відділу бухгалтерського обліку - головний бухгалтер,
                                         заступник голови комітету з конкурсних торгів
Базильчук Л.М.              головний спеціаліст з обліку кореспонденції,
                                         секретар комітету з конкурсних торгів
Ярмолюк П.Д.                начальник відділу комунального господарства,
                                         член  комітету з конкурсних торгів
Гончаренко І.В.              головний спеціаліст виробничо – технічного відділу,
                                         член  комітету з конкурсних торгів  
   
Заступник начальника управління,
голова комітету з конкурсних торгів                                                   Шевчук В.А.
М.П.
 


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать Житомирській міській раді та її виконавчому комітету і охороняються законом України. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare