Корольовська районна рада м.Житомира
VІ скликання
Довідкова інформація до звіту
голови корольовської районної ради
Сої О.В.
в період з грудня 2013 року по грудень 2014 року
Депутатський корпус Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання
Депутатський корпус Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання складає 48 депутатів. Відповідно до частини 4 статті 27 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», у районній раді зареєстровано 2 депутатські фракції.
Депутатські фракції Корольовської районної ради м. Житомира VІ скликання
№ п/п |
Назва політичної партії |
Голова депутатської фракції |
Кількість депутатів |
1 |
Політична партія ВО «Батьківщина» |
Яремчук Ірина Вікторівна |
28 |
2 |
Комуністична партія України |
Ємельянов Ігор Юрійович |
4 |
Участь депутатів Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання
у пленарних засіданнях районної ради
В період з грудня 2013 року по грудень 2014 року було скликано 5 сесій Корольовської районної ради, на розгляд яких було внесено 31 питання, прийнято 26 рішень.
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові депутата |
11.02.14 |
25.03.14 |
20.05.14 |
23.09.14 |
25.11.14 |
|
|
ХХ сесія |
ХХІ сесія |
ХХІІ сесія |
ХХІІІ сесія |
ХХІV сесія |
1 |
Барановська Інна Миколаївна |
|
|
|
|
|
2 |
Беззубець Валерій Миколайович |
|
|
|
|
|
3 |
Білик Олександр Іванович |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
4 |
Бродецький Олексій Володимирович |
+ |
|
|
|
+ |
5 |
Вілівчук Максим Олександрович |
|
|
+ |
+ |
|
6 |
Возна Світлана Вікторівна |
|
|
+ |
+ |
+ |
7 |
Гриценко Микола Михайлович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
8 |
Дацкевич Сергій Ростиславович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
9 |
Добруцька Людмила Володимирівна |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
10 |
Довгалюк Наталія Валеріївна |
|
|
|
|
|
11 |
Долинська Ірина Володимирівна |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
12 |
Дяченко Євгеній Ілліч |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
13 |
Ємельянов Ігор Юрійович |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
14 |
Заполовський Станіслав Антонович |
|
|
+ |
+ |
+ |
15 |
Келдиш Роман Антонович |
|
|
+ |
+ |
+ |
16 |
Козак Костянтин Володимирович |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
17 |
Лейко Анатолій Васильович |
+ |
+ |
|
|
+ |
18 |
Лігоміна Ірина Павлівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
19 |
Максимчук Софія Сигизмундівна |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
20 |
Мамрай Дмитро Володимирович |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
21 |
Морозов Геннадій Васильович |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
22 |
Мосійчук Петро Никифорович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
23 |
Намєсник Віктор Миколайович |
|
|
|
|
|
24 |
Новак Юрій Кирилович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
25 |
Оленін Микола Олексійович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
26 |
Ощенкова Наталія Олександрівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
27 |
Полонець Микола Йосипович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
28 |
Ражев Артем Володимирович |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
29 |
Ревут Валерій Володимирович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
30 |
Рогач Вікторія Миколаївна |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
31 |
Сапіцький Сергій Володимирович |
|
|
|
|
+ |
32 |
Сахнюк Сергій Володимирович |
|
|
|
|
|
33 |
Сидорчук-Шмідт Світлана Василівна |
|
|
|
|
|
34 |
Созикіна Ольга Михайлівна |
+ |
|
|
+ |
+ |
35 |
Соя Олег Васильович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
36 |
Стрілецький Василь Володимирович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
37 |
Тузюк Володимир Григорович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
38 |
Тушинський Сергій Віталійович |
|
|
|
|
|
39 |
Федорченко Андрій Іванович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
40 |
Хоменко Роман Борисович |
|
|
|
|
+ |
41 |
Чорний Максим Олександрович |
|
|
|
|
|
42 |
Шелудченко Сергій Леонідович |
|
|
|
|
|
43 |
Юрченко Анатолій Анатолійович |
+ |
|
|
|
|
44 |
Юрченко Валентин Васильович |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
45 |
Яненко Наталія Григорівна |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
46 |
Янішевський Олександр Едуардович |
+ |
|
+ |
|
|
47 |
Янович Олександр Олексійович |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
48 |
Яремчук Ірина Вікторівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Участь депутатів Корольовської районної ради м.Житомира VІ скликання
у засіданнях постійних комісій районної ради
Організаційно забезпечено проведення 31 засідання постійних комісій районної ради, на яких розглянуто 153 питання.
Постійна комісія районної ради з питань планування, бюджету і фінансів
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові депутата |
11.02.14 |
18.03.14 |
14.05.14 |
24.06.14 |
16.09.14 |
19.11.14 |
1 |
Заполовський Станіслав Антонович |
|
|
+ |
|
+ |
|
2 |
Дацкевич Сергій Ростиславович |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
3 |
Дяченко Євгеній Ілліч |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
4 |
Лігоміна Ірина Павлівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5 |
Мамрай Дмитро Володимирович |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
6 |
Стрілецький Василь Володимирович |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
7 |
Тузюк Володимир Григорович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
8 |
Яремчук Ірина Вікторівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Постійна комісія районної ради з питань законності та правопорядку
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові депутата |
11.02.14 |
17.03.14 |
13.05.14 |
15.09.14 |
19.11.14 |
1 |
Полонець Микола Йосипович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Рогач Вікторія Миколаївна |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
3 |
Сидорчук-Шмідт Світлана Василівна |
|
|
|
|
|
4 |
Возна Світлана Вікторівна |
|
+ |
|
+ |
+ |
5 |
Ємельянов Ігор Юрійович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6 |
Келдиш Роман Антонович |
+ |
|
|
+ |
|
7 |
Сапіцький Сергій Володимирович |
|
|
|
|
|
8 |
Чорний Максим Олександрович |
|
|
+ |
|
|
Постійна комісія районної ради з питань депутатської діяльності та етики
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові депутата |
11.02.14 |
17.03.14 |
13.05.14 |
15.09.14 |
19.11.14 |
1 |
Янович Олександр Олексійович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Юрченко Анатолій Анатолійович |
+ |
|
|
|
|
3 |
Созикіна Ольга Михайлівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4 |
Бродецький Олексій Володимирович |
+ |
|
|
|
+ |
5 |
Намєсник Віктор Миколайович |
|
|
|
|
|
6 |
Оленін Микола Олексійович |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
7 |
Яненко Наталія Григорівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
8 |
Янішевський Олександр Едуардович |
+ |
|
|
|
|
Постійна комісія районної ради з питань соціального захисту населення
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові депутата |
11.02.14 |
20.03.14 |
15.05.14 |
18.09.14 |
20.11.14 |
1 |
Максимчук Софія Сигизмундівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Барановська Інна Миколаївна |
|
|
|
|
|
3 |
Беззубець Валерій Миколайович |
|
|
|
|
|
4 |
Добруцька Людмила Володимирівна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5 |
Довгалюк Наталія Володимирівна |
|
|
|
|
|
6 |
Мосійчук Петро Никифорович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
7 |
Юрченко Валентин Васильович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Постійна комісія районної ради з питань діяльності суб’єктів господарювання
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові депутата |
11.02.14 |
20.03.14 |
15.05.14 |
18.09.14 |
20.11.14 |
1 |
Федорченко Андрій Іванович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Ревут Валерій Володимирович |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
3 |
Вілівчук Максим Олександрович |
+ |
|
+ |
|
|
4 |
Долинська Ірина Володимирівна |
|
|
|
|
+ |
5 |
Козак Костянтин Володимирович |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
6 |
Сахнюк Сергій Володимирович |
|
|
|
|
|
7 |
Хоменко Роман Борисович |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
8 |
Шелудченко Сергій Леонідович |
|
|
|
|
|
Постійна комісія районної ради з питань житлово-комунального господарства
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові депутата |
11.02.14 |
19.03.14 |
14.05.14 |
17.09.14 |
20.11.14 |
1 |
Новак Юрій Кирилович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Ражев Артем Володимирович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3 |
Ощенкова Наталія Олександрівна |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
4 |
Білик Олександр Іванович |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5 |
Лейко Анатолій Васильович |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
6 |
Морозов Геннадій Васильович |
+ |
|
|
|
|
7 |
Тушинський Сергій Віталійович |
|
|
|
|
|
Президія районної ради
Відповідно до чинного законодавства, президія є дорадчим органом, який попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, що передбачається внести на розгляд районної ради, координує роботу постійних комісій районної ради. За звітний період проведено 5 засідань президії, розглянуто 31 питання.
Звіти депутатів районної ради
Відповідно до статті 16 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», який регламентує правові засади діяльності, права і обов’язки депутатів місцевих рад, депутати зобов’язані періодично, але не рідше одного разу на рік, звітувати про свою роботу перед виборцями відповідного виборчого округу, об’єднаннями громадян.
Рішенням районної ради від 23.09.14 № 149 було встановлено строки проведення звітів депутатів перед виборцями впродовж жовтня-листопада 2014 року.
Навчання депутатів районної ради
З метою фахового удосконалення, оновлення та розвитку умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань депутатської діяльності, проводяться навчання депутатів районної ради.
26 лютого 2014 року лекцію на тему: «Психологічні аспекти спілкування» прочитав професор, завідувач кафедри педагогіки та психології Житомирського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук Заброцький М. М.
23 квітня 2014 року відбулася тематична зустріч на тему: «Ефективна комунікація як передумова досягнення професійного та життєвого успіху. Конфліктологія. Методи вирішення конфліктів» із старшим викладачем кафедри естетики, етики та образотворчого мистецтва Житомирського державного університету імені Івана Франка Маловицькою Л. Ф.
29 жовтня 2014 року проведено тематичну зустріч на тему: «Роз’яснення основних вимог Закону України «Про захист персональних даних» з начальником реєстраційної служби Головного управління юстиції в Житомирській області Петровською О. О.
На виконання рішення Корольовської районної ради від 24.12.10 № 14 «Про затвердження угоди між Корольовською районною радою м. Житомира та Житомирською обласною радою», відповідно до статті 33-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», рішенням районної ради від 24.09.14 № 150 затверджено графік проведення навчання депутатів Корольовської районної ради у 2014-2015 навчальному році, який складений згідно з пропозиціями Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Житомирської обласної державної адміністрації та Житомирської обласної ради.
Зміст лекцій і тематичних зустрічей спрямований на поглиблення знань з питань місцевого самоврядування, соціально-гуманітарних, політико-правових, економічних аспектів життєдіяльності суспільства.
Помічники-консультанти депутатів районної ради
Серед форм зв’язку депутатів зі своїми виборцями є залучення до громадської діяльності помічників - консультантів. Помічники - консультанти вивчають питання, необхідні депутату районної ради для здійснення його депутатський повноважень, готують відповідні матеріали; допомагають депутатам районної ради в організації проведення звітів і зустрічей з виборцями, розгляді пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішенні порушених у них питань; надають депутатам іншу необхідну допомогу при здійсненні ним депутатських повноважень.
Відповідно до статті 29-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», депутат районної ради може мати до п'яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах.
Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням від 22.02.11 № 26, районна рада затвердила Положення про помічника-консультанта депутата районної ради та опис посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради, яким були затверджені права та обов’язки помічника-консультанта депутата районної ради, початок та припинення його повноважень, опис посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради.
Станом на 25 грудня 2014 року помічників-консультантів мають 14 депутатів Корольовської районної ради.
Робота виконавчого комітету Корольовської районної ради
Відповідно до статті 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районною радою утворено виконавчий комітет у складі 13 осіб. Діяльність виконавчого комітету спрямовується на виконання повноважень, делегованих державою та міською радою.
З початку 2014 року проведено 12 засідань виконавчого комітету, прийнято 93 рішення. Серед основних: питання соціального захисту населення району; районний бюджет; звіти про роботу структурних підрозділів районної ради; дотримання трудового законодавства на підприємствах району; стан виконавської дисципліни при роботі з документами та роботі зі зверненнями громадян у виконавчих органах районної ради; внесення змін до складу комісій, утворених при виконавчому комітеті районної ради та інші.
При виконавчому комітеті утворено 12 комісій, які очолюють заступники голови ради та керуючий справами виконкому.
Звернення громадян
Вирішення життєво важливих питань кожного громадянина і суспільства в цілому знаходить своє відображення у зверненнях громадян.
У виконавчому комітеті діє чітка система прийому громадян керівниками районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради. Затверджено та доведено до населення графіки особистого прийому громадян, запроваджено прямий телефонний зв’язок, діє громадська приймальня. Проводиться прийом громадян за місцем проживання та в трудових колективах керівництвом та депутатами районної ради.
У відповідності з вимогами нормативних документів, всі звернення своєчасно розглядаються, ретельно перевіряються та, у встановлені законом терміни, надаються письмові відповіді. Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань соціального захисту, а саме – надання матеріальної допомоги на поховання; виділення санаторно-курортних путівок; виплата та перерахунок пенсій; надання субсидій на загальну площу жила; виплата заборгованості із заробітної плати та інші.
Питання «Про забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення у виконавчих органах районної ради» розглядається на засіданнях виконавчого комітету.
Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах
Корольовської районної ради
(з початку 2014 року)
|
кількість |
Надійшло звернень до Корольовської районної ради та її виконавчих органів |
62197 |
Побувало на особистому прийомі у керівництва районної ради і управління праці та соціального захисту населення районної ради |
4247 |
Стан виконавської дисципліни при роботі з документами
у виконавчих органах районної ради
(з початку 2014 року)
|
кількість |
Надійшло документів до Корольовської районної ради та її виконавчих органів
у тому числі: |
872 |
від органів влади вищого рівня |
365 |
від підприємств, організацій та установ |
507 |
Прийнято рішень виконавчого комітету Корольовської районної ради |
102 |
Видано розпоряджень головою районної ради |
264 |
У виконавчих органах районної ради проводиться робота щодо зміцнення виконавської дисципліни та організації своєчасного виконання завдань, визначених документами органів влади вищого рівня та власними.
Доступ до публічної інформації
Діяльність ради є відкритою для населення. Через місцеву пресу, радіо та в мережі Інтернет висвітлюється діяльність районної ради та її підрозділів, проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань застосування законодавства, відповідно до делегованих повноважень.
Систематично і оперативно оприлюднюється інформація у розділі «Корольовська районна рада» на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради, на інформаційних стендах (розміщених на І поверсі адмінбудинку за адресою: площа Польова, 8), а також шляхом надання її за запитами на інформацію.
Районний бюджет
Під особливим контролем районної ради знаходяться питання районного бюджету. Стан його виконання щоквартально заслуховується на засіданнях виконкому, постійних комісій, звіти затверджуються районною радою, при необхідності вносяться відповідні зміни до бюджету. За звітний період бюджет району виконаний на 93 відсотки.
У поточному році субвенція з державного бюджету на надання допомог сім’ям з дітьми надходила своєчасно та в повному обсязі, тому заборгованість відсутня. По субвенції на надання пільг та житлових субсидій населенню станом на 01 грудня зареєстрована кредиторська заборгованість термін якої ще не настав. Разом з тим, міською радою задоволено прохання про виділення з міського бюджету коштів в сумі 68,5 тис. грн. на придбання комп’ютерної техніки та кондиціонера для управління та відділів районної ради.
Голова районної ради Соя О.В. разом з фінансовим відділом районної ради зверталися з пропозиціями до виконуючого обов’язки міського голови, департаменту бюджету та фінансів міської ради про збільшення обсягів районного бюджету в поточному році для проведення загальнорайонних заходів та забезпечення потреби виборчих дільниць під час проведення дострокових виборів Президента України та виборів до Верховної Ради України. В умовах гострого дефіциту коштів міського бюджету задовільно вирішити ці питання не вдалося, але районна рада винайшла можливість і питання матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць вирішила за рахунок економії коштів районного бюджету.
Соціальний захист громадян, які проживають на території
Корольовського району м.Житомира
Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист. Програма державних соціальних допомог залишається однією з найважливіших форм фінансової допомоги малозабезпеченим верствам населення. Частка сімей, охоплених програмою державних допомог, становить близько 10 відсотків від загальної кількості мешканців Корольовського району.
Призначення та фінансування державних соціальних виплат та допомог
(з початку 2014 року)
Вид державної соціальної виплати, допомоги |
кількість одержувачів |
сума (тис. грн.) |
Державна допомога сім’ям з дітьми всього |
10342 |
67004,8 |
У тому числі: |
|
|
у зв’язку з вагітністю та пологами |
471 |
640,1 |
при народженні дитини |
4141 |
48413,9 |
по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку |
3917 |
7814,5 |
при усиновленні дитини |
12 |
187,6 |
на дітей, які перебувають під опікою |
102 |
2586,9 |
на дітей одиноким матерям |
1699 |
7361,8 |
Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів |
198 |
968,9 |
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям |
453 |
4816,5 |
Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам |
1365 |
17185,96 |
Державна допомога на 20 дітей, які виховуються в прийомних сім’ях |
12 |
676,8 |
Допомога по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу |
160 |
2104,85 |
Допомога непрацюючим особам працездатного віку по догляду за інвалідом І групи або престарілою особою старше 80 років |
79 |
13,19
|
Допомога особам, які отримують компенсацію за надання соціальних послуг громадянам похилого віку та інвалідам, які не здатні до самообслуговування |
311 |
404,8 |
Державна допомога особам, які не мають права на пенсію |
149 |
1437,1 |
Допомога на догляд |
6 |
11,5 |
Одноразова винагорода «Мати-героїня» |
4 |
48720,0 |
Прийнято документи за місцем проживання на призначення субсидій та різних видів допомог у громадян, які за станом здоров’я не мали змоги звернутися самостійно |
34 |
|
Видано довідок |
6091 |
|
Надано консультацій |
30253 |
|
Надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Кількість сімей, які звернулися за призначенням субсидій |
3978 |
|
Кількість сімей, яким призначені субсидії |
3525 |
|
Нараховано з початку року |
|
2850,1 |
Кількість одержувачів субсидій станом на 01.12.14 |
1185 |
|
Проведено перерахунків |
66348 |
|
Призначено субсидій на тверде паливо та скраплений газ |
3 |
2,4 |
Призначено компенсацій додаткових витрат на оплату комунальних послуг у зв’язку з підвищенням тарифів на послуги |
27 |
4,1 |
Робота комісії
по призначенню субсидій та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
(з початку 2014 року)
|
кількість |
Проведено засідань |
11 |
Розглянуто справ |
218 |
Призначено субсидії на загальну площу житла |
82 |
Надано державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям |
12 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Перевірено пенсійних справ з питань правильності призначення пенсій |
2335 |
|
Виявлено справ, в яких допущені помилки |
4 |
|
Виявлено недоплат пенсій |
4 |
3813,92 |
Контроль за дотриманням вимог законодавства з питань праці
(з початку 2014 року)
з питань оплати праці
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Перевірено підприємств |
29 |
|
Виявлено порушень |
111 |
|
Взято участь у спільній перевірці з прокуратурою м. Житомира |
1 |
|
Взято участь в рейдах по легалізації заробітної плати |
7 |
|
Проведено засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат |
11 |
|
Прийнято рішень по підприємствах |
64 |
|
Заслухано звіти керівників підприємств-боржників |
46 |
|
Надано інформації до Територіальної державної інспекції праці у Житомирській області |
26 |
|
Загальна сума заборгованості по заробітній платі станом на 01.11.14 |
|
1442,9 |
Кількість економічно активних підприємств-боржників із заробітної плати |
2 |
180,2 |
Кількість підприємств-боржників банкрутів, з них: ВАТ «Хімволокно» ВАТ «Льонотекс» |
2 |
1262,7 96,5 1166,2 |
з питань умов праці
|
кількість |
Перевірено підприємств |
27 |
Виявлено порушень |
78 |
Зобов’язано керівників підприємств провести атестацію робочих місць за умовами праці |
6 |
Персоніфікований облік пільгових категорій населення
Реєстр пільгової категорії громадян
Загальна кількість пільговиків, внесених у базу даних реєстру пільгової категорії громадян |
29582 |
Ветерани війни, з них: |
3509 |
інваліди війни |
659 |
учасники бойових дій |
579 |
учасники війни |
1415 |
члени сімей загиблих |
856 |
Ветерани праці та пенсіонери |
28108 |
Ветерани військової служби |
1049 |
Постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи |
2676 |
Діти війни |
7865 |
Інваліди |
5793 |
Багатодітні сім’ї |
479 |
Звернулося громадян |
2004 |
Пільги
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Нараховано пільг на житлово-комунальні послуги |
|
11357,05 |
У тому числі: інвалідам по зору І та ІІ групи |
|
195,81 |
Проведено звірок з підприємствами, що надають пільги особам, які мають на них право |
21 |
|
Повернуто до бюджету коштів після проведення звірок |
|
73,36 |
Нараховані пільги для виплати готівки на придбання твердого палива та скрапленого газу |
18 |
11,77 |
Нарахована грошова компенсація особам, які мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках з центральним опаленням, згідно ст.43 Гірничого Закону України |
5 |
5,88 |
Контроль за призначенням всіх видів державних соціальних допомог
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Проведено обстежень нужденності сімей заявників на отримання субсидій та допомог із складанням актів матеріально-побутових умов |
1472
|
|
В тому числі обстежено сімей, які отримали допомогу при народженні дитини |
314 |
|
Перевірено справ громадян, які отримують субсидії та державні соціальні допомоги |
3657 |
|
Виявлено переплат по субсидіях, з них: |
39 |
8 651,74 |
по заявах |
1 |
483,24 |
згідно акту - перевірки |
38 |
8 168,50 |
Повернуто субсидій |
|
8 339,41 |
Виявлено переплат по допомогах, з них: |
176 |
89 300,55 |
по заявах |
143 |
55227,95 |
згідно акту - перевірки |
33 |
33432,62 |
Повернуто допомог |
|
103 475,56 |
Направлено листів, запитів і повідомлень |
352 |
|
Підготовлено справ до суду |
28 |
95 085,12 |
Надано консультацій на особистому прийомі |
507 |
|
Зроблено перерахунків розміру допомог та субсидій |
39 |
|
Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
(з початку 2014 року)
|
кількість |
сума (грн.) |
Кількість підприємств, які перебувають на обліку |
299 |
|
Кількість прийнятих розрахунків на виплату грошових допомог і компенсацій від підприємств району |
1643 |
|
Загальна сума зареєстрованих фінансових зобов’язань, з них: |
|
6 252 781,45 |
додаткова оплата праці, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки |
|
2 498 954,84 |
одноразова виплата в розмірі трьох середньомісячних заробітних плат у разі звільнення з роботи |
|
21 495,51 |
Відшкодування вартості харчування у дошкільних навчальних закладах |
|
576 917,10 |
Кількість громадян, які перебувають на обліку У тому числі: |
1720 |
|
І категорія |
443 |
|
ІІ категорія |
768 |
|
ІІІ категорія |
43 |
|
діти |
466 |
|
Кількість особових справ, з них: |
2 830 |
|
Компенсація вартості продуктів харчування |
|
2 612 599,39 |
Компенсація сім’ям з дітьми |
|
344 137,91 |
Компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю та по втраті годувальника |
|
80 411,00 |
Щорічна допомога на оздоровлення |
|
117 530,00 |
Прийнято заяв на комісію по розгляду документів для встановлення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи |
139 |
|
Соціальний захист інвалідів, ветеранів війни та праці
(з початку 2014 року)
|
кількість |
Проведено обстеження умов проживання малозабезпечених громадян |
336 |
Видано пільгових посвідчень, з них: |
379 |
ветеран праці |
294 |
член сім’ї загиблого |
39 |
інвалід війни |
45 |
учасник війни |
19 |
Видано довідок про встановлення статусу, відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», з них: |
61 |
інвалідам війни |
23 |
сім’ям померлих ветеранів війни |
38 |
Видано довідок «Дитина війни» |
100 |
Видано вкладок до посвідчень «Інвалід війни» |
26 |
Видано вкладок до посвідчень учасників бойових дій, інвалідів війни 2-ї та 3-ї групи, яким виповнилося 85 років і більше |
5 |
Видано вкладок до посвідчень «Член сім’ї загиблого» |
3 |
Видано інвалідам війни 1-ї та 2-ї групи листів-талонів на право отримання безплатно проїзних квитків по Україні |
21 |
Видано інвалідам війни 3-ї групи, учасникам війни, сім’ям загиблих (померлих) та супровідникам інвалідів війни 1-ї групи листів-талонів на право отримання проїзних квитків по Україні з 50% знижкою |
50 |
Забезпечено твердим паливом (відходи деревообробного виробництва) |
19 |
Компенсаційна виплата на поховання учасників бойових дій |
54 |
Надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.11 №158 |
59 |
Для отримання путівок перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, у тому числі: |
1259 |
інвалідів війни |
83 |
учасників бойових дій |
56 |
учасників війни |
132 |
членів сімей померлих ветеранів війни |
68 |
інвалідів загального захворювання |
920 |
Забезпечено путівками |
185 |
Видано путівок у санаторій «Дениші» інвалідам війни та супровідникам |
40 |
Оформлено компенсацію за невикористану путівку інвалідам війни |
103 |
Оформлено компенсацію за невикористану путівку інвалідам загального захворювання |
37 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання крісел колісних |
61 |
Звернулося інвалідів з заявами на отримання інших технічних засобів реабілітації |
192 |
Видано направлень інвалідам на протезно-ортопедичні підприємства для забезпечення протезно-ортопедичними виробами |
604 |
Оформлено компенсацію на бензин |
6 |
Оформлено компенсацію на транспортне обслуговування |
15 |
Оформлено транспортних справ |
7 |
Підготовлено рішень на засідання виконавчого комітету районної ради про подання щодо можливості призначення опікунів та піклувальників |
34 |
Заслухано звіти опікунів на засіданні опікунської ради |
116 |
Обстежено умови проживання осіб, які перебувають під опікою |
141 |
Видано направлень на навчання у Житомирське вище професійне училище-інтернат |
8 |
Видано направлень у Житомирський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів |
9 |
Працевлаштовано через Житомирський міський центр зайнятості |
49 |
Підготовлено справ для направлення у будинки-інтернати |
9 |
Засідання круглого столу на тему:
«Співпраця соціальних партнерів в організації соціальної роботи із найуразливішими верствами населення у Корольовському районі».
За ініціативи виконавчого комітету Корольовської районної ради та Житомирського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, 26 березня 2014 року у приміщенні Корольовської районної ради відбулося засідання круглого столу на тему: «Співпраця соціальних партнерів в організації соціальної роботи із найуразливішими верствами населення у Корольовському районі».
У засіданні взяли участь голова Корольовської районної ради Соя О.В., керуючий справами виконкому Корольовської районної ради Чеховський П.М, начальник управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Мисюк В.В., заступник начальника відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення районної ради Рафієва Л.О., директор Житомирського міського центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді Юрченко О. І., завідуючий сектором профілактики злочинності та запобігання бездоглядності дітей служби у справах дітей Житомирської міської ради Кур’ята В.Ц., заступник начальника МРВ кримінально-виконавчої інспекції УДПСУ Ткачук І.В., представник сектору кримінальної міліції у справах дітей Житомирського МВ УМВС у Житомирській області Бондарчук І.А., спеціалісти управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради, спеціалісти та фахівці із соціальної роботи ЖМЦСССДМ.
У своїх виступах учасники круглого столу внесли ряд пропозицій, направлених на покращення роботи між громадськими організаціями, представниками МВС України та органами місцевого самоврядування щодо організації соціальної роботи із найуразливішими верствами населення у Корольовському районі. З метою підвищення ефективності соціальної роботи, пошуку нових та впровадження інноваційних підходів для вирішення проблем сім’ї було запропоновано залучати до цієї роботи депутатський корпус Корольовської районної ради.
Робота комісії з питань реструктуризації
заборгованості з оплати за житлово-комунальні послуги
З моменту введення у дію Закону України «Про реструктуризацію заборгованості з квартирної плати, плати за житлово-комунальні послуги, спожиті газ та електроенергію», при виконавчому комітеті районної ради працює комісія з питань реструктуризації заборгованості з оплати за житлово-комунальні послуги.
|
кількість |
сума (тис. грн.) |
Проведено засідань комісії |
117 |
|
Розглянуто справ |
1216 |
|
Прийнято рішень щодо реструктуризації заборгованості |
1182 |
2111,6 |
Робота комісії для упорядкування діяльності по заготівлі,
переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів
(з початку 2014 року)
Кількість суб’єктів господарювання, які мають ліцензії на право заготівлі та переробки брухту кольорових і чорних металів |
14 |
Кількість юридичних осіб - суб’єктів господарювання, які мають ліцензії на право заготівлі та переробки брухту кольорових і чорних металів |
6 |
Кількість суб’єктів підприємництва, обстежених робочою групою, відповідно до статті 4 Закону України «Про металобрухт», для продовження діючих, або отримання нових ліцензій на заготівлю та переробку брухту кольорових і чорних металів |
2 |
Кількість перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами району Закону України «Про металобрухт» і Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, металургійної переробки металобрухту кольорових та чорних металів |
6 |
На виконання повноважень, делегованих Житомирською міською радою, продовжує роботу районна комісія для упорядкування діяльності по заготівлі, переробці та продажу брухту кольорових і чорних металів.
За результатами перевірок додержання спеціалізованими підприємствами та приймальними пунктами Корольовського району Закону України «Про металобрухт» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з заготівлі, металургійної переробки металобрухту кольорових та чорних металів, більшість господарюючих суб’єктів дотримуються ліцензійних умов.
Підприємствам, діяльність яких на момент перевірки не відповідала Ліцензійним умовам, надавався місячний термін для усунення виявлених порушень, після чого здійснювалися повторні перевірки. Всі підприємства, що перевірялися, усунули виявлені недоліки.
Питання виконання Закону України «Про металобрухт» на території Корольовського району м. Житомира розглядалося на засіданні 22 сесії Корольовської районної ради, яке відбулося 20 травня 2014 року.
Підготовка та проведення
позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року
З метою сприяння виборчим комісіям у реалізації їх повноважень при підготовці та проведенні виборів, на виконання Закону України «Про вибори Президента України» та постанови Центральної виборчої комісії від 4 березня 2014 року № 31 «Про вимоги до приміщень окружних і дільничних виборчих комісій з виборів Президента України та приміщень для голосування, норми забезпечення виборчих комісій з виборів Президента України транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України», головою районної ради було видане розпорядження від 11 березня 2014 року № 8-а «Про організацію забезпечення належних умов роботи дільничних виборчих комісій на території Корольовського району м. Житомира під час підготовки та проведення виборів Президента України 25 травня 2014 року», яким утворено робочу групу та закріплено працівників виконавчих органів районної ради відповідальними за стан матеріально-технічного забезпечення дільничних виборчих комісій.
Відповідальними працівниками було проведено роботу щодо аналізу стану матеріально-технічного забезпечення приміщень для голосування. За результатами аналізу підготовлені листи керівникам підприємств, організацій, установ, в приміщеннях яких розміщені центри звичайних та спеціальних виборчих дільниць, у яких були доведені норми забезпечення виборчих комісій транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою та іншими матеріальними цінностями.
Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 4 березня 2014 року № 31 «Про вимоги до приміщень окружних і дільничних виборчих комісій з виборів Президента України та приміщень для голосування, норми забезпечення виборчих комісій з виборів Президента України транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України», 14-15 травня 2014 року дільничні виборчі комісії були забезпечені великими (стаціонарними) та малими (переносними) виборчими скриньками для голосування, сейфами, ліхтарями, медичними аптечками та іншим обладнанням, необхідним для забезпечення належної діяльності виборчих комісій.
З метою підготовки попередніх списків виборців звичайних виборчих дільниць Корольовського району м. Житомира, впродовж квітня 2014 року відділом ведення Державного реєстру виборців районної ради видано 53 накази щодо внесення змін до Реєстру стосовно 2247 виборців. Для уточнення персональних даних виборців направлено 51 запит стосовно 958 осіб до районного відділу управління Державної міграційної служби.
Всім дільничним виборчим комісіям звичайних виборчих дільниць 8 травня 2014 року передані попередні списки виборців та іменні запрошення згідно з вимогами, встановленими чинним законодавством. 22 травня 2014 року відділом ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради передані уточнені списки виборців дільничним виборчим комісіям звичайних виборчих дільниць.
12 травня 2014 року у залі засідань Корольовської районної ради голова районної ради Соя О.В. провів нараду з керівним складом дільничних виборчих комісій звичайних та спеціальних виборчих дільниць, розташованих на території Корольовського району м. Житомира. Виступаючі надали роз’яснення і чіткі рекомендації присутнім щодо підготовки та проведенню виборів Президента України.
Підготовка та проведення
позачергових виборів народних депутатів України 26 жовтня 2014 року
На виконання Закону України «Про вибори народних депутатів України», відповідних актів Центральної виборчої комісії та Кабінету Міністрів України, з метою сприяння виборчим комісіям у реалізації їх повноважень при підготовці та проведенні 26 жовтня 2014 року позачергових виборів народних депутатів України, у межах делегованих повноважень, виконавчим комітетом Корольовської районної ради вжито заходів щодо матеріально-технічного забезпечення діяльності виборчих комісій на звичайних та спеціальних виборчих дільницях, розташованих на території Корольовського району м. Житомира.
Головою районної ради було видане розпорядження від 1 вересня 2014 року № 21-а «Про організацію забезпечення належних умов роботи дільничних виборчих комісій на території Корольовського району м. Житомира під час підготовки та проведення позачергових виборів народних депутатів України 26 жовтня 2014 року», яким було утворено робочу групу та закріплено працівників виконавчих органів районної ради відповідальними за стан матеріально-технічного забезпечення приміщень для роботи дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування.
Зазначеними працівниками в період з 1 по 10 вересня були здійснені обстеження приміщень для роботи дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування. Керівникам підприємств, організацій, установ, у приміщеннях яких розміщені центри звичайних та спеціальних виборчих дільниць, утворених на постійній основі, у письмовій формі був доведений перелік необхідного оснащення для забезпечення належної роботи дільничних виборчих комісій, відповідно до постанов Центральної виборчої комісії від 19 січня 2012 року № 5 «Про вимоги до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування» та від 26 січня 2012 року № 18 «Про вимоги до приміщень окружних виборчих комісій з виборів народних депутатів України, норми забезпечення виборчих комісій обладнанням, інвентарем, транспортними засобами і засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України».
10 вересня 2014 року відбулося засідання районної робочої групи щодо сприяння веденню Державного реєстру виборців Корольовського району, яку очолює голова ради Соя Олег Васильович. У засіданні взяли участь начальник відділу адміністрування Державного реєстру виборців облдержадміністрації Христич Н.Г., заступник начальника управління Державної міграційної служби України в Житомирській області Загладько М.М., начальник Корольовського районного відділу у м.Житомирі УДМС України в Житомирській області Клочко С.І., начальник управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради Мисюк В.В., головний спеціаліст відділу реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції Семеній А.В., начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради Терещук І.Д. та головний спеціаліст відділу Орленко Л.В.
Робочою групою були розглянуті питання про виконання вимог чинного законодавства щодо ведення Державного реєстру виборців. Зокрема, зазначалось, що в 2014 році відділом ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради було опрацьовано близько 12 000 записів персональних даних виборців, з них: 1205 записів про виборців, яким виповнилося 18 років, 4281 - зареєстровані у Корольовському районі, 4011 записів про виборців, які зняті з реєстрації, 889 записів про виборців, які померли, 1125 - змінили прізвище, ім’я, по-батькові, 7 - визнані недієздатними,86 - нездатні пересуватись самостійно.
В поточному році відділом прийнято 145 заяв від виборців району щодо включення до Реєстру, 41 заяву щодо зміни ідентифікаційних даних, 77 виборців — щодо зміни виборчої адреси, 396 виборців звернулись по питанню тимчасової зміни місця голосуваня.
Також розглядались питання, пов’язані з підготовкою до позачергових виборів народних депутатів України. Особлива увага зверталась на необхідність поліпшення якості підготовки відомостей про виборців, на підставі яких здійснюються зміни до бази даних Реєстру.
В результаті обговорення проблемних питань були прийняті рекомендації, які доведені до виконавців.
14 жовтня 2014 року у приміщенні виконавчого комітету Корольовської районної ради голова Корольовської районної ради Соя О.В. провів нараду щодо підготовки та проведення позачергових виборів народних депутатів України з керівним складом дільничних виборчих комісій та керівниками підприємств, установ, організацій, у приміщеннях яких розташовані центри виборчих дільниць.
Відповідно до Закону України «Про вибори народних депутатів України» та Закону України «Про Державний реєстр виборців», під час підготовки до позачергових виборів народних депутатів України, відділом ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради проведена робота по підготовці попередніх та уточнених списків виборців для звичайних виборчих дільниць. З цією метою здійснювалося опрацювання щомісячних подань відомостей про виборців, а також їх уточнення згідно чинного законодавства.
14 жовтня 2014 року попередні списки виборців та запрошення виборцям були передані дільничним виборчим комісіям. 23 жовтня 2014 року відділом була здійснена передача уточнених списків виборців дільничним виборчим комісіям.
На пленарному засіданні 23 сесії Корольовської районної ради, яке відбулося 23 вересня 2014 року, депутатами районної ради було заслухано інформацію про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради та зазначено, що робота щодо обліку виборців району проводиться у відповідності до чинного законодавства України. Рішенням районної ради від 23.09.14 № 145 відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради було рекомендовано забезпечити здійснення обліку виборців району згідно відповідних нормативних актів, активно залучати виборців району до перевірки своїх персональних даних у Реєстрі виборців з метою усунення некоректних записів, продовжити роботу щодо ефективної взаємодії з уповноваженими суб’єктами подання інформації про особу.
Робота відділу ведення Державного реєстру виборців
(з початку 2014 року)
Робота відділу ведення Державного реєстру виборців Корольовської районної ради впродовж звітного періоду була спрямована на щомісячне поновлення бази даних Державного реєстру виборців, а саме: внесення записів про виборців до бази даних реєстру виборців; внесення змін до персональних даних; уточнення некоректних записів; виявлення та усунення випадків кратного включення виборців; відповідно до законодавства здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.
|
кількість |
Опрацьовано записів періодичного поновлення реєстру виборців |
17557 |
Включено до реєстру виборців |
2555 |
Включено до наказів даних виборців району |
13423 |
Внесено змін до реєстру виборців |
10865 |
Внесено змін щодо виборчої адреси виборців |
1899 |
Видано наказів начальника відділу |
920 |
Вилучено записів про виборців відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про Державний реєстр виборців» у зв’язку з закінченням строку зберігання |
1134 |
Підготовлено та направлено запитів до суб’єктів подання щодо уточнення відомостей про виборців |
332 |
Забезпечення дотримання законності та правопорядку на території району
Одним із завдань виконавчих органів районної ради є підвищення загального рівня правової культури, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права. Рішенням районної ради від 30.12.10 № 22 було затверджено програму Стратегії розвитку правової освіти населення у районі на 2011 – 2015 роки. На 20 сесії районної ради була затверджена програма правової освіти населення Корольовського району м. Житомира на 2014 рік.
У Корольовському районі діє районна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення. 19 лютого 2014 року у приміщенні Богунської районної ради відбулося виїзне засідання обласної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення, в якому взяли участь голова Корольовської районної ради Соя О.В., керуючий справами виконавчого комітету районної ради Чеховський П.М.
На засіданні були підведені підсумки конкурсу серед районних (міських) МКМР з правової освіти населення у 2013 році, обговорено актуальні питання правової освіти, організація роботи районних МКМР, діяльність органів внутрішніх справ області, затверджено план роботи обласної МКМР на 2014 рік та Положення про обласну МКМР, прийнято рекомендації з вищевказаних питань.
За підсумками роботи у 2013 році Корольовську районну міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення було нагороджено дипломом І ступеня.
Також важливу роль у забезпеченні законності та правопорядку на території району відіграє адміністративна комісія, яка, відповідно до чинного законодавства, створена та функціонує при виконавчому комітеті районної ради. Адмінкомісія здійснює контроль за виконанням постанов про накладання адміністративного стягнення у вигляді штрафу. З початку року правопорушниками було сплачено штрафи на загальну суму 1700 гривень, з них - 850 гривень стягнуто примусово.
Проводилася робота з правопорушниками щодо добровільної сплати штрафу, у результаті чого двома правопорушниками було сплачено штрафи на загальну суму 850 гривень.
В ході розгляду протоколів на засіданні адміністративної комісії за участю правопорушників ведеться виховна робота щодо неухильного дотримання законів України, сумлінного ставлення до виконання державного та громадського обов’язку, поваги до правил співжиття, прав, честі та гідності громадян.
Сектором юридичного забезпечення і з питань запобігання та виявлення корупції, відповідно до ст.12 Закону України «Про засади запобігання та виявлення корупції», було проведено перевірку своєчасності подання декларацій, перевірку декларацій на наявність конфлікту інтересів та логічний і арифметичний контроль декларацій посадових осіб виконавчого комітету Корольовської районної ради, самозайнятих осіб, безробітних та пенсіонерів з числа депутатів Корольовської районної ради м. Житомира.
Реалізація делегованих повноважень у сфері цивільного захисту населення Корольовського району м. Житомира
Питання захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру тримаються на постійному контролі виконавчим комітетом районної ради, керівним складом цивільного захисту району. Здійснюється моніторинг небезпечних чинників для проживаючого на території району населення та вживаютьсь заходи щодо недопущення виникнення надзвичайних подій та ситуацій.
Реалізація делегованих районній раді повноважень у сфері цивільного захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій здійснюється через її виконавчий орган – відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (НС та ЦЗН), який відповідно до покладених на нього завдань планує та проводить заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування районної ланки (в місті Житомирі) обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
На виконання вимог ст. 130 Кодексу цивільного захисту України, у районі щорічно здійснюється планування основних заходів з підготовки ЦЗ, які затверджуються рішенням виконавчого комітету районної ради.
6 лютого 2014 року у залі засідань Корольовської районної ради відбулася нарада та навчально-методичний збір з керівним складом цивільного захисту району по підбиттю підсумків роботи у 2013 році та визначення основних завдань на 2014 рік.
Зважаючи на складну політичну обстановку, 16 вересня поточного року проведено збір керівного складу ЦЗ району, суб’єктів господарювання щодо уточнення завдань захисту працюючого населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій природного, техногенного, соціального характеру та в умовах діяльності в особливий період, в якому взяв участь начальник управління з питань НС та ЦЗН Житомирської міської ради Дідівський М.В.
17 вересня з працюючим в адміністративній будівлі Корольовської районної ради персоналом проведені заняття щодо висвітлення можливих небезпечних чинників, які можуть загрожувати життю та здоров’ю в умовах подальшого загострення військово-політичного конфлікту на сході нашої держави і в країні в цілому та стосовно можливості тимчасового переховування в ЗС № 20248. Фрагменти заняття було висвітлено під час проведення брифінгу з заступником начальника управління з питань НС та ЦЗН Житомирської міської ради Куліковським О. А. та транслювалось по місцевому телебаченню (канал СК).
Керівний склад цивільного захисту району брав участь у спільних штабних тренуваннях з органами управління цивільного захисту обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту: щодо пропуску весняної повені - 12 лютого; щодо дій у разі загрози виникнення та при виникненні надзвичайних ситуацій, пов'язаних з несприятливими погодними умовами осінньо-зимового періоду - 29 жовтня; щодо переводу системи цивільного захисту району у вищі ступені готовності до діяльності в умовах особливого періоду - 4-5 червня і 8-9 жовтня поточного року.
27 листопада поточного року управлінням з питань НС та ЦЗН міської ради з органами управління цивільного захисту Корольовської районної (в м. Житомирі) ланки обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту проводилось штабне тренування щодо дій пов'язаних з евакуацією населення у разі порушення умов життєдіяльності з розгортанням збірних евакуаційних пунктів та пунктів видачі засобів індивідуального захисту населенню на базі Центру професійно технічної освіти м. Житомира та ЗОШ №20.
Відділом з питань НС та ЦЗН районної ради здійснювалося вивчення стану справ з виконання законодавства у сфері цивільного захисту, проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань на окремих підприємствах, установах, організаціях та навчальних закладах району, контроль виконання запланованих заходів з підготовки цивільного захисту на суб’єктах господарювання. З керівниками підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності і підпорядкування, проводилися зустрічі, на яких доводилися законодавчі акти, проводилася роз’яснювальна робота, пропонувалася та надавалася методична допомога.
Під час проведення спеціальних об’єктових тренувань з ЦЗ в Житомирському кооперативному коледжі бізнесу і права, в Головному управлінні Державного земельного агентства Житомирської області, в Апеляційному суді Житомирської області, завідувач відділу з питань НС та ЦЗН районної ради Янович О.О. виступав перед присутніми з інформацією про наявність небезпечних чинників для життя та здоров’я населення, проживаючого на території Корольовського району м. Житомира та про основні принципи захисту від них.
Основні завдання у сфері цивільного захисту району, визначені на 2014 рік, та план основних заходів у цій сфері виконані.
Також працівники відділу з питань НС та ЦЗН районної ради приймали участь у роботі комісії щодо перевірки готовності сил та засобів підприємств життєзабезпечення міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років; у заходах щодо технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту; в роботі комісії щодо перевірки наявності та технічного стану електричних сирен, які входять до міської системи централізованого оповіщення населення м. Житомира.
Розуміння проблем, налагодження тісної взаємодії з міською владою, службами цивільного захисту міста та району, підприємствами та організаціями дало змогу досягти позитивних результатів в забезпеченні безпечної життєдіяльності населення.
Питання захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру тримаються на постійному контролі виконавчим комітетом районної ради та керівним складом цивільного захисту району. Здійснюється моніторинг небезпечних чинників для проживаючого на території району населення та вживаються заходи щодо недопущення виникнення надзвичайних подій та ситуацій.
Завдання, визначені на відповідний період та план основних заходів з цивільного захисту виконані.
Проведено: спеціальних об’єктових навчань з цивільного захисту |
8 |
спеціальних об’єктових тренувань з цивільного захисту |
55 |
перевірок стану цивільного захисту з окремих питань та надання методичної допомоги об’єктам |
14 |
Організовано вивчення питання організації цивільного захисту та виконання навчальних програм з предметів «Цивільна оборона», «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах району |
3 |
Направлено на навчання керівників та працівників об’єктів господарювання району, відповідно до Плану комплектування навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області |
148 |
Робота виконавчого комітету районної ради
по поліпшенню санітарного стану та благоустрою району
Виконавчий комітет Корольовської районної ради, в межах своїх повноважень, проводить роботу по поліпшенню санітарного стану та благоустрою території району. Особливої активності потребує період проведення весняних та осінніх місячників санітарної очистки та благоустрою.
На виконання розпорядження виконуючого обов’язки міського голови від 11.03.14 №122 «Про весняний загальноміський благоустрій та санітарне прибирання міста» в Корольовському районі м. Житомира проведена відповідна робота. Для організації та виконання заходів з благоустрою та санітарного прибирання району розпорядженням голови районної ради від 18.03.14 № 09-а було затверджено склад робочої групи та план заходів щодо проведення благоустрою та санітарного прибирання території Корольовського району м. Житомира.
20 березня 2014 року відбулася нарада з керівниками підприємств, установ, організацій, навчальних закладів Корольовського району, на якій присутнім були доведені завдання по належному прибиранню території району, а також організації роботи по впорядкуванню закріплених за організаціями могил воїнів–визволителів на Смолянському військовому кладовищі та пам'ятних знаків, відповідно до рішення виконавчого комітету Корольовської районної ради від 20.04.11 № 43 «Про закріплення за підприємствами, організаціями, установами пам’ятників та пам’ятних знаків, пов’язаних з подіями Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, розташованих на території Корольовського району м. Житомира і місць поховань загиблих воїнів на Смолянському військовому кладовищі».
27 березня 2014 року виконавчим комітетом районної ради було організовано робота по впорядкуванню території, прилеглої до адміністративної будівлі Корольовської районної ради, в якому взяли участь працівники виконавчих органів ради.
17 квітня 2014 року керівництво та працівники виконавчих органів Корольовської районної ради, фінансовий відділ районної ради, управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради організовано провели прибирання закріпленої території. Особлива увага була приділена берегу річки Путятинки, на якому збирали сміття, вигрібали торішнє листя та вирубували чагарники.
Виконавчим комітетом районної ради контролюється стан дотримання чистоти на закріплених за підприємствами, установами, організаціями земельних ділянках та сприяє наведенню належного порядку, благоустрою та санітарній очистці району.
Забезпечення мешканців району садово-городніми ділянками
Виконавчим комітетом Корольовської районної ради проводиться робота по забезпеченню жителів, працівників підприємств, організацій району земельними ділянками під городництво та садівництво. Надається допомога громадянам району з питань захисту їх прав і інтересів щодо користування земельними ділянками.
З 1991 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради м. Житомира ведеться робота по забезпеченню жителів району, працівників підприємств, організацій земельними ділянками під городництво та садівництво. За всі роки розподілено понад 800 га землі, де отримали ділянки 12 тисяч сімей.
Виконком Корольовської районної ради рекомендує землекористувачам створювати садово-городні товариства та звертатись до Житомирської райдержадміністрації щодо узаконення права користування ділянками. Спільно з головами садівничих та городницьких товариств виконком розглядає та вирішує земельні спори, захищає права землекористувачів, надає допомогу з інших питань. В приміщенні виконкому ведеться прийом голів окремих товариств, зокрема садівничим товариством «Града», надається можливість для проведення загальних зборів тощо.
На городницьких масивах, де не створені товариства, контроль за використанням землі та розподіл вільних ділянок проводиться районною комісією по земельним питанням. У зв’язку з відмовою частини землекористувачів від ділянок, які знаходяться далеко від міста, та потребою у ділянках в межах міського транспортного сполучення, комісія по земельним питанням більшу увагу приділяє контролю за використанням городніх ділянок на землях Левківської сільської ради (біля ВАТ «Хімволокно»), Глибочицької сільської ради (біля акціонерних товариств «Верстатуніверсалмаш» та «Вібросепаратор»), Станишівської сільської ради (біля ПАТ «Житомирський м’ясокомбінат»). Площа землі, яка на сьогодні під особливим контролем, складає майже 69 га, де мають ділянки близько 800 сімей та трудові колективи 15 підприємств і організацій.
Протягом року ведеться облік бажаючих отримати ділянки, проводиться робота по уточненню списків землекористувачів та планів-схем розташування ділянок. Щорічно проводиться інвентаризація використання землі на існуючих городницьких масивах, що дає можливість забезпечення ділянками жителів району з числа вільних. Інвентаризація, проведена в 2014 році, виявила 98 необроблених городніх ділянок.
Після проведення інвентаризації складається акт перевірки. Землекористувачі, які не використовують ділянки, попереджаються виконкомом про необхідність термінового приведення їх в належний стан, або передачу необроблених городів іншим громадянам.
В 2013 році було виділено 53 городніх ділянки, в 2014 – 19 ділянки. Причина невеликої кількості виділених ділянок у невизначеності терміну подальшого використання землі на існуючих городніх масивах.
Робота по забезпеченню жителів району садово-городніми ділянками та контролю за їх використанням продовжується.
Участь працівників виконавчих органів
Корольовської районної ради в V обласній спартакіаді
серед працівників органів місцевого самоврядування
28 травня 2014 року на базі спортивного комплексу Житомирського національного агроекологічного університету відбулася V обласна спартакіада серед збірних команд органів місцевого самоврядування під девізом “Спорт об’єднує всіх в одну команду!”, присвяченої 80 – річчю утворення фізкультурно – спортивного товариства “ Спартак”.
Працівники виконавчих органів Корольовської районної ради змагалася зі збірними командами працівників Житомирської обласної ради, Житомирської міської ради та Богунської районної ради з настільного тенісу, шашок та швидких шахів, а також взяли участь у фінальному етапі змагань, який відбувся 6 червня 2014 року у смт Романів.
Заходи, організовані виконавчим комітетом Корольовської районної ради
8 травня 2014 року, напередодні Дня Перемоги, виконавчим комітетом Корольовської районної ради було організовано та проведено мітинг-реквієм пам’яті загиблих у роки Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років на Смолянському військовому кладовищі. Схилити голови в пам’ять про загиблих на фронтах Великої Вітчизняної війни прийшли керівники, депутати та працівники виконавчих органів Корольовської районної ради, представники підприємств, організацій, учнівська молодь та громадськість району. Присутні вшанували хвилиною мовчання пам’ять загиблих у роки Великої Вітчизняної війни та поклали квіти до підніжжя пам’ятника Невідомому солдату.
Того ж дня ветерани-активісти району взяли участь у святковому обіді, який було організовано виконавчим комітетом Корольовської районної ради у ТОВ «Кафе № 7».
З нагоди святкування Дня Перемоги, 9 травня 2014 року виконавчим комітетом Корольовської районної ради було організовано урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Герою Радянського Союзу Бородію О.Д., в якому взяли участь голова Корольовської районної ради Соя О.В, викладачі Житомирського екологічного ліцею № 24, ветерани війни та громадськість району. Цього ж дня керівники та депутати Корольовської районної ради, ветерани війни та громадськість району разом з керівництвом м. Житомира та Житомирської області взяли участь у заходах, які проводилися у місті з нагоди 69-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні - урочистому покладанні квітів до пам’ятника воїнам - визволителям м. Житомира на площі Перемоги та на мітингу біля Монументу Слави.
11 вересня 2014 року в Корольовській районній раді відбулося нагородження переможців щорічного районного огляду-конкурсу «Мій ошатний район» з нагоди відзначення 1130-ї річниці від дня заснування міста Житомира. Переможці конкурсу були представлені у трьох номінаціях: «Краще квіткове оформлення території підприємства, організації, установи, незалежно від форми власності, розташованих на території Корольовського району м.Житомира»; «Краще квіткове оформлення територій навчальних закладів, розташованих на території Корольовського району м. Житомира»; «Краще квіткове оформлення прибудинкових територій, балконів, фасадів будинків, розташованих на території Корольовського району м. Житомира».
22 вересня 2014 року, з нагоди Дня партизанської слави та вшанування учасників підпільно-партизанського руху під час Великої Вітчизняної війни, виконавчим комітетом Корольовської районної ради організований урочистий мітинг, почесна варта учнівської молоді та покладання квітів до пам’ятника Герою Радянського Союзу Бородію О.Д.
22 листопада 2014 року, в рамках проведення Всеукраїнської акції «Запали свічу пам’яті!», на Смолянському кладовищі біля пам’ятного знаку жертвам голодоморів, виконавчий комітет Корольовської районної ради м. Житомира організував скорботний мітинг. Перший заступник Житомирського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сухомлин С. І., голова Корольовської районної ради Соя О. В., керівники, депутати та працівники виконавчих органів районної ради, представники громадськості району поклали квіти та колоски до підніжжя пам’ятного знаку жертвам голодоморів і запалили лампади. Цього ж дня керівники та депутати районної ради взяли участь у мітингу-реквіємі та панахиді біля пам’ятного знаку «Сумуючий Янгол» на майдані Путятинському. Усі присутні приєдналися до загальнонаціональної хвилини мовчання.
3 грудня 2014 року, з нагоди Міжнародного дня інвалідів, виконавчим комітетом Корольовської районної ради було організовано благодійний обід у ТОВ «Кафе № 7» для інвалідів Корольовського району.
Керівництво, депутати районної ради та громадськість району беруть активну участь у заходах, які проводяться у місті з нагоди відзначення державних, професійних свят та пам’ятних дат.
Додаток №1 | |||||
до рішення сесії районної ради | |||||
від _______________ №______ | |||||
ДОХОДИ РАЙОННОГО БЮДЖЕТУ НА 2014 РІК | |||||
грн. | |||||
Код | Назва доходів згідно з бюджетною класифікацією | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | |
Разом | у т.ч. бюджет розвитку | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
20000000 | Неподаткові надходження | 1000,00 | 0,00 | 1000,00 | |
21081100 | Адміністративні штрафи та інші санкції | 1000,00 | 1000,00 | ||
40000000 | Офіційні трансферти | 126473496,00 | 68500,00 | 68500,00 | 126541996,00 |
41035000 | Інші субвенції | 5852896,00 | 68500,00 | 68500,00 | 5921396,00 |
41030600 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям | 98920700,00 | 98920700,00 | ||
41030800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот | 20802700,00 | 20802700,00 | ||
41030900 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку, та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян | 0,00 | х | 0,00 | |
41031000 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу | 26800,00 | 26800,00 | ||
41035800 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" | 870400,00 | 870400,00 | ||
Всього доходів | 126474496,00 | 68500,00 | 68500,00 | 126542996,00 | |
Заступник голови ради М.М. Гриценко |
Додаток 2-3 (Натисніути для відкриття)
Додаток № 5
до рішення сесії районної ради
від ___________ 2014р. № _____
СТРУКТУРА ТА ВИДАТКИ НАУТРИМАННЯ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ
КОРОЛЬОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
НА 2014 РІК
№ п/п |
|
Чисельність одиниць
|
Всього видатків грн.
|
в т.ч. на оплату праці |
1 |
Апарат ради та виконкому
|
26,5 |
1 677 929,96 |
1 071 636,00
|
2 |
Управління праці та соціального захисту населення |
56 |
2 871 094,00 |
2 008 474,00 |
3 |
Фінансовий відділ районної ради |
6 |
339 189,65
|
241 435,00
|
4. |
Відділ ведення Державного реєстру виборців |
5 |
272 712,00 |
181 623,00 |
|
ВСЬОГО |
93,5 |
5 160 925,61 |
3 503 168,00 |
Заступник голови ради М.М. Гриценко