ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
міськвиконкому від 18.12.2013
№ 611 “ Про затвердження
комплексної схеми розміщення
та архітектурних типів
тимчасових споруд для
провадження підприємницької
діяльності на території міста
Житомира”
З метою впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Житомира, відповідно до вимог Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», на підставі ст. 31 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 30.12.2014 № 644 “Про внесення змін в рішення міськвиконкому від 03. 12. 2014 № 586 ”, виконавчий комітет міської ради
1.1 до розділу 1 “Загальні положення”, доповнивши пунктом “1.13. Забороняється передача ТС в оренду”;
1.2 до розділу 3 “ Вимоги до місць розташування ТС ”, доповнивши пунктами:
“3.20. Забороняється розміщувати нові ТС в межах визначених зон А ( центральна частина міста) , Б ( мікрорайони переважно забудовані житловими багатоповерховими будинками з розвинутою інфраструктурою об'єктів торгівлі та побутового обслуговування), окрім розміщення та переміщення ТС на внутрішньоквартальні території цих зон.
3.21. Допускається створення нових груп ТС тільки за одним типом та не більше п'яти ТС, для розміщення яких розробляється єдиний паспорт прив'язки ТС з прив'язкою кожної окремої ТС з відображенням благоустрою прилеглої території.
3.22. При приведенні у відповідність до вимог Комплексної схеми існуючих груп ТС (які були розташовані на підставі дозвільної/погоджувальної документації) забороняється збільшувати в групах кількість ТС.
3.23. Забороняється розміщення ТС в скверах.”
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сухомлина С.І.