УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від______________№_____________
м. Житомир
Про роботу Центру надання
адміністративних послуг
Житомирської міської ради
адміністративних послуг
Житомирської міської ради
Заслухавши та обговоривши інформацію про роботу Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради (далі – ЦНАП) за 2014 рік, виконавчий комітет міської ради зазначає, що проведена значна робота з організації видачі документів дозвільного характеру та організації надання адміністративних послуг.
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», угоди між обласною державною адміністрацією та міською радою щодо тимчасової видачі документів дозвільного характеру регіональними дозвільними органами через ЦНАП міської ради державними адміністраторами та адміністраторами налагоджено взаємодію представників адміністративних та дозвільних органів з питань видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг.
До роботи ЦНАП залучено уповноважених представників 26 адміністративних та дозвільних органів.
Упродовж 2014 року до ЦНАП надійшло та зареєстровано 22089 звернень від суб’єктів господарської діяльності щодо отримання документів дозвільного характеру та громадян щодо отримання адміністративних послуг. Через дозвільний центр видано більше 6000 документів дозвільного характеру та декларацій, надано 667 відмов в отриманні документів дозвільного характеру та реєстрації декларацій, через сектор по наданню адміністративних послуг видано більше 12500 результатів та надано 589 відмов у наданні адміністративних послуг.
За звітний період до центру звернулось більше 40000 суб’єктів до представників адміністративних та дозвільних служб, виконавчих органів міської ради, адміністраторів сектору по наданню адміністративних послуг та державних адміністраторів сектору – дозвільний центр.
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», угоди між обласною державною адміністрацією та міською радою щодо тимчасової видачі документів дозвільного характеру регіональними дозвільними органами через ЦНАП міської ради державними адміністраторами та адміністраторами налагоджено взаємодію представників адміністративних та дозвільних органів з питань видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг.
До роботи ЦНАП залучено уповноважених представників 26 адміністративних та дозвільних органів.
Упродовж 2014 року до ЦНАП надійшло та зареєстровано 22089 звернень від суб’єктів господарської діяльності щодо отримання документів дозвільного характеру та громадян щодо отримання адміністративних послуг. Через дозвільний центр видано більше 6000 документів дозвільного характеру та декларацій, надано 667 відмов в отриманні документів дозвільного характеру та реєстрації декларацій, через сектор по наданню адміністративних послуг видано більше 12500 результатів та надано 589 відмов у наданні адміністративних послуг.
За звітний період до центру звернулось більше 40000 суб’єктів до представників адміністративних та дозвільних служб, виконавчих органів міської ради, адміністраторів сектору по наданню адміністративних послуг та державних адміністраторів сектору – дозвільний центр.
На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» з вересня місяця 2014 року до переліку послуг, що надаються через ЦНАП включено реєстрацію декларацій, віднесених до компетенції Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Житомирській області та Територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області.
З 01.10.14 через центр надаються послуги щодо оформлення паспортних документів громадян України.
У 2014 році до роботи в центрі залучено уповноважених представників Реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції (відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно), а також з 01.01.15 прийом в центрі здійснює державний кадастровий реєстратор Управління Держземагентства у Житомирському районі Житомирської області.
Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо переліку дозволів, адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки, на сайті міської ради в рубриках «Центр надання адміністративних послуг» та «Дозвільний центр» постійно висвітлюється та оновлюється інформація щодо порядку видачі документів дозвільного характеру та отримання адміністративних послуг.
Враховуючи зазначене вище, з метою подальшого впорядкування видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про роботу Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради взяти до відома.
2. Державним адміністраторам сектору - дозвільний центр та адміністраторам сектору по наданню адміністративних послуг:
2.1. здійснювати постійний контроль за строками видачі документів дозвільного характеру та результатів надання адміністративних послуг;
2.2. розміщувати інформацію щодо порядку видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг, забезпечити постійне її оновлення на інформаційних стендах та офіційному веб-сайті Житомирської міської ради;
2.3. брати участь у навчальних семінарах з питань дозвільної системи та адміністративних послуг;
2.4. залучати до роботи центру представників місцевих, регіональних дозвільних органів, виконавчих органів міської ради та сприяти збільшенню кількості послуг, що будуть надаватись в Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.
2. Державним адміністраторам сектору - дозвільний центр та адміністраторам сектору по наданню адміністративних послуг:
2.1. здійснювати постійний контроль за строками видачі документів дозвільного характеру та результатів надання адміністративних послуг;
2.2. розміщувати інформацію щодо порядку видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг, забезпечити постійне її оновлення на інформаційних стендах та офіційному веб-сайті Житомирської міської ради;
2.3. брати участь у навчальних семінарах з питань дозвільної системи та адміністративних послуг;
2.4. залучати до роботи центру представників місцевих, регіональних дозвільних органів, виконавчих органів міської ради та сприяти збільшенню кількості послуг, що будуть надаватись в Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами міськвиконкому Кудряшова П.Ю.
Секретар міської ради Л.В.Цимбалюк